Школа професійної адаптації молодих та малодосвідчених вчителів Склад слухачів



Скачати 57.56 Kb.
Дата конвертації09.03.2016
Розмір57.56 Kb.
Школа професійної адаптації молодих та малодосвідчених вчителів

Склад слухачів

О.О. Кислюк

І.І. Годована

А.І. Верхогляд

А.М. Караван

О.В. Піголь

О.О. Чупріненко

Я.В. Григорчук

Л.М.Шевчук

Наставництво

В.М. Кикоть - О.О. Кислюк

О.Л. Звенигородська - І.І. Годована

І.А. Бакута - А.І. Верхогляд

В.І. Чернецька - А.М. Караван

А.Д. Ніколайчук - О.В. Піголь

Н.П. Конончук - О.О. Чупріненко

В.К. Глєбова - Я.В. Григорчук

А.А. Янчевська - Л.М.Шевчук

«Затверджую»

Директор НВК №3

_______ Л.В. Бабак

«__» ______ 20_ р.



ПЛАН

Роботи Школи професійної адаптації молодих та малодосвідчених вчителів

на 2014 – 2015 н.р.



п/п

Зміст заходу

Термін виконання

Відповідальний

Хто

залучається

I заняття

Тема: Психологічний комфорт молодого вчителя в школі.

Форма проведення: педагогічні роздуми, індивідуальні консультації, бесіди, захист моделей сучасного уроку.

1

Співбесіда «Як ви почуваєтесь у школі».

10.09.2014р.

В.М. Водясова

Слухачі

школи


2

Ознайомлення вчителів із системою навчально – виховної роботи в школі:

  • традиції школи;

  • план роботи школи;

  • робоче місце а навчальному кабінеті;

  • молоді вчителі: права та обов’язки.

В.М. Водясова

В.М. Кикоть



Слухачі

школи


3

Анкетування молодих спеціалістів з питання «Якої допомоги ви потребуєте?»

А.А. Янчевська

Слухачі школи

4

Практична робота:

  1. Опанування навичок ведення шкільної документації.

  2. Захист моделей сучасного уроку.

І.І. Годована

Л.М. Шевчук



Слухачі

школи





Рекомендації для самоосвіти:

  1. Опрацювання методичної літератури.

  2. Як працювати з методичними рекомендаціями наявними в методкабінеті.

  3. Опрацювання питань самоаналізу уроку, вимог до сучасного уроку тощо.

  4. Вивчення досвіду роботи вчителів – наставників.

  5. Опрацювання статей фахових журналів стосовно сучасного уроку.

Вересень

2014



Слухачі

школи





IIзаняття

Тема: Як зробити урок ефективним? Психологія спілкування учитель – учень.

Форма проведення: моделювання уроку, ділова гра, практикум.

1

Методичні поради: «Молодий учителю, вироби свій стиль».

29.10.2014

В.М. Кикоть

Слухачі

школи


2

Ділова гра «Моделювання структури уроку відповідно до обраного типу».

А.М. Караван

Слухачі

школи


3

Проблема (?): вибір раціональних форм та методів подання нового матеріалу.




А.А. Янчевська

Слухачі

школи


4

Практична робота:

«Методика і технологія системного аналізу уроку»






Слухачі

школи





5

Відвідування на аналіз уроків молодих та малодосвідчених вчителів(адресна допомога).

13.10-24.10.14

Учителі - наставники







Рекомендації до самоосвіти:

  1. Опрацювання фахової періодики.

  2. Як зробити самоаналіз уроків.

  3. Підготовка рефератів на тему: «Способи активізації пізнавальної діяльності школярів».

Жовтень 2014


Слухачі

школи





III заняття

Тема: Реалізація диференційованого та індивідуального підходів до навчання.

Форма проведення: круглий стіл, ділова гра, тренінг.

1

Круглий стіл на тему: «Переваги та проблеми застосування диференційованого підходу до навчання».

09.01.2015

В.М. Кикоть

Слухачі

школи


2

Тренінг «Методика організації індивідуальної роботи з учнями».

А.А. Янчевська

Слухачі

школи


3

Практична робота:

  1. Методика проведення уроків, їх типи.

  2. Тематичний облік навчання досягнень учнів.

Слухачі

школи





4

Відвідування та аналіз уроків молодих та малодосвідчених вчителів(адресна допомога).

13-17.01.2015

Учителі - наставники




5

Ознайомлення з досвідом колег: відвідування уроків і позакласних занять.

Грудень 2014

Січень 2015



Слухачі

школи








Рекомендації для самоосвіти:

  1. Розгляд питання «Проведення уроків традиційних типів, їхня технологія».

  2. Опрацювання положення про класного керівника, вивчення посадових обов’язків класного керівника.

  3. Ознайомлення з основними документами про освіту.

Січень 2015

Слухачі

школи





IV заняття

Тема: Впровадження у практичну роботу інноваційних педагогічних технологій.

Форма проведення: рольова гра, дискусія – зустріч.

1

Дискусія – зустріч із педагогами – майстрами на тему: «Інноваційні технології: пошуки, проблеми».

25.03.2015

В.М. Кикоть

Слухачі

школи


Учителі – наставники

2

Рольова гра «Нестандартні форми уроків».

О.О. Чупріненко

О.В. Піголь



Слухачі

школи


3

Практична робота:

«Аналіз нової педагогічної преси».




Слухачі

школи


Л.А. Августинович

4

Майстер – клас досвідчених учителів: демонстрація педагогічних технологій, які вони застосовують.

Березень 2015

Досвідчені педагоги







Рекомендації для самоосвіти:

  1. Підготовка до обміну досвідом «Мої перші педагогічні знахідки».

  2. Виготовлення зразків роздаткового матеріалу.

  3. Оформлення виставки матеріалів самоосвіти, випуск методичного бюлетеня.

Березень 2015

Слухачі

школи





V заняття

Тема: Творчий звіт молодих педагогів.

Форма проведення: творчий звіт, панорама педагогічних знахідок, презентація.

1

Показові уроки, позакласні заходи.

Квітень 2015

Слухачі

школи





2

Аналіз уроків – показів.

Квітень 2015

В.М. Водясова

Р.С. Боднар

В.М. Кикоть


Слухачі

школи


3

Результати діагностики діяльності, оцінки професійної компетентності.

08.04.2014

А.А. Янчевська

Слухачі

школи


4

Практична робота:

  1. Презентація планів самоосвіти.

  2. Звіти про самоосвіту, визначення планів на майбутнє.




Слухачі

школи





5

Підсумки роботи Школи молодого вчителя протягом року.

В.М. Водясова

В.М. Кикоть






6

Випуск методичного бюлетеня «Ініціатива і творчість молодих».




О.О. Кислюк

Слухачі школи



Учителі – наставники

Заступник директора

з науково – методичної роботи В.М. Водясова

Голова Ради наставників В.М. Кикоть


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка