Система роботи педагогічного колективу з обдарованими дітьми на основах впровадження нових освітніх технологій



Дата конвертації16.03.2016
Розмір31 Kb.
РЕКОМЕНДАЦІЙНІ СПИСКИ ЛІТЕРАТУРИ

На допомогу директорові школи

Система роботи педагогічного колективу з обдарованими дітьми на основах впровадження нових освітніх технологій

  1. Виявлення, діагностика та розвиток обдарованості в дітей // Сільська школа України .- 2007.- №12 .- с.- 3.

  2. Волошинова О. Система роботи педагогічного колективу з обдарованими учнями // Управління школою .-2009.- №10 .-с.24.

  3. Здібності. Обдарованість. Таланти // Біб-ка журналу Сільська школа .- 2009 .-128с.

  4. Лебіга О. Науково-методична робота з обдарованою дитиною // Директор школи України .- 2009 .-№11.- с.- 60.

  5. Неліпа С. Розвиток учнівських обдарувань // Завучу усе для роботи .- 2009.- №4 .- с .- 2.

  6. Обдаровані діти у школах США // Відкритий урок .- 2008 .- №10 .- с. 48-50.

  7. Сєдова Т. Ціннісні орієнтації педагогічного супроводу обдарованих учнів в освітньому середовищі гімназії // Управління школою .- 2009 .-№10 .- с. 17.

  8. Ткаченко В. Створення системи роботи з обдарованими дітьми // Управління школою .- 2011 .- №2 .- с.5.

  9. Фомін О. Психолого – педагогічний супровід роботи з обдарованими дітьми. Проект. // Школа .- 2011 .- №2 .- с.20.

  10. Хоменко З. Психологічні особливості роботи з обдарованими дітьми // Обдарована дитина .- 2008.- №3 .-с.26.

  11. Цинкуш І. Підготовка педагогів з обдарованими дітьми. Проект. // Школа .- 2008 .- №10 .- с. 5.

  12. Ястрєбова В. Соціально – педагогічна модель розвитку обдарованості сільських учнів // Школа .- 2011.- №2 .- с. 5.


Професійна майстерність вчителя

  1. Зростання професійної майстерності вчителя //Школа.-2008.-№1.-с.20

  2. Робота з резервом керівних кадрів освітньої галузі // Школа.-2010.-№7.-с.7

  3. Управління процесом професійного зростання вчителя // Директор школи.-2008.-№5.-с.14

  4. Управління процесом професійного зростання вчителя // Директор школи.-2008.-№6.-с.18

  5. Управлінське кредо - пошук, мудрість, імідж //Директор школи .-2010.-№21.-с.8

  6. Економічна компетентність керівника //Завуч. -2010. -№8. -с.4

  7. Комунікативна компетентність керівника навчального закладу як основа професійної культури спілкув. //Упр.шк. -2007. -№25. -с.6

  8. На шляху до компетентності //Дир.шк. -2008. -№46. -с.21

  9. На шляху до компетентності //Дир.шк. -2008. -№47. -с.16

  10. Основи педагогічної психології //Упр.осв. -2009. -№23. -с.23

  11. Управлінська компетентність керівника освітнього закладу /Суч.шк.Укр. -2009.-№12. -с.3


Педагогіка і методика виховання

  1. Управлінська модель виховної системи //Підручник для директора.-2010.-№3.-с.42

  2. Моніторинг професійної компетентності педагога // Відкритий урок.-2010.-№3.-с.66

  3. Сприяння здоров'ю в діяльності початкової школи // Підручник для директора.-2010.-№3.-с.58

  4. Шляхи та засоби оптимізації виховного процесу в сучасній школі // Школа.-2010.-№7.-с.70

  5. Інноваційна компетентність педагога //Дошкільне виховання.-2010.-№1.-ст.7

  6. Предмет «Основи здоров’я» Підвищення методичного рівня вчителів основ здоров'я //Школа.-2010.-№1.-ст.84


Заступникові директора


  1. ЗНО-2010: особливості, переваги, недоліки //Відкритий урок.-2010.-№3.-с.14

  2. Розвиток творчих здібностей учнів. Діагностика ступеня засвоєння обов’язкових знань і вмінь // Школа.-2010.-№7.-с.23

  3. Система роботи заступника директора з упровадження інтерактивних технологій //Школа.-2009.-№12.-ст.24

  4. Функціональні обов'язки заступника директора школи з навчально-виховної роботи // Управління освітою.-2010.-№2.-с7


Директорові школи

1. Планування та ведення внутрішньошкільного контролю // Школа.-2010.-№1.-ст.28

2. Планування та ведення внутрішньошкільного контролю // Школа.-2010.-№1.-ст.39

3. Оптимізація внутрішньошкільного контролю в сільській малокомплектній школі //Школа.-2010.-№1.-ст.74

4. Наказ про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами // Управління освітою.-2010.-№2.-с 6

5. Управлінський потенціал керівників // Директор школи України.-2010.-№3.-с.9

6. Особливості становлення та розвитку громадсько активних шкіл // Школа .- 2010.-№7.-с.13

7. Що має бути в комп’ютері директора школи// Директор школи України.-2010.-№3.-с.44


Психологія і соціальна робота

  1. Як стати ідеальним батьком підлітка // Відкритий урок. – 2009. - №7-8. – ст. 36-37

  2. Планування профорієнтаційної роботи // Відкритий урок. – 2009. - №7-8. – ст. 42-44

  3. Фундамент стосунків учителя з учнями // Відкритий урок. – 2009. - №9. – ст. 36-37

  4. Що таке психодрама? // Відкритий урок. – 2009. - №9. – ст. 38-39

  5. Психологічний аналіз уроку// Відкритий урок. – 2009. - №11. – ст. 47-48

  6. Три плани психологічного аналізу уроку // Відкритий урок. – 2009. - №11. – ст. 49-50


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка