Соціальна служба займається вирішенням таких завдань



Скачати 56.75 Kb.
Дата конвертації06.03.2016
Розмір56.75 Kb.
У кожній класній кімнаті та кабінеті створені куточки національної символіки, які сприяють вивченню правил вживання національної символіки України.

Розроблена система заходів, які сприяють вихованню патріотичних почуттів, національної єдності, викликають інтерес до вивчення минулого нашого народу. Години спілкування «Виховання громадянина - патріота», «Україна – моя рідна Батьківщина», свята рідної мови, тематичні загальношкільні лінійки «Тебе, соборна наша Україно, і бережемо, і славим у віках», конкурси дитячої творчості «Барви рідного краю» (осінній, зимовий, весняний цикли), народознавчі свята «Калита», «День святого Миколая», «Писанка».

Однією із найважливіших ланок виховного процесу у школі є соціальна служба, яка є складовою частиною державної системи охорони фізичного і психічного здоров’я і діє з метою створення гармонійного, соціально-психологічного простору в школі, профілактики та корекції особистісного та інтелектуального розвитку учнів, формування культури.

dscn0995dscn0971

Соціальна служба займається вирішенням таких завдань:



  • здійснення індивідуального підходу до учнів, що потребує психолого-педагогічного вивчення кожного з них,

  • профілактика і подолання відхилень в інтелектуальному й особистісному розвитку дітей,

  • профілактика тютюнового паління, алкоголізму та наркоманії,

  • попередження злочинності серед неповнолітніх.

Велика увага зверталась на проведення анкетування, тестів, що дає змогу проаналізувати наявну ситуацію та за допомогою тренінгових та корекційних занять по можливості виправити недоліки. Діагностично-корекційною роботою охоплені не тільки діти, а й батьки. Результати діагностування фіксуються та обробляються для подальшої роботи.

За стан роботи педагогічного колективу школи з питань захисту прав дітей, профілактики правопорушень серед учнів та впровадження здорового способу життя відповідає заступник директора з виховної роботи Кононенко С.П., згідно своїх службових обов’язків.

Станом на 30.05.2014 року в школі навчається 2 дітей сиріт та 6 дітей, позбавлених батьківського піклування, що відповідає даним районній службі у справах дітей Козятинської РДА та служби у справах дітей Козятинської міської ради. Всі діти мають опікунів, двоє дітей проживають в прийомній сім’ї (Белінська Дарина 5-г клас та Белінський Єгор 4-б клас). Красільнік В. закінчив 9 класів і отримав відповідний документ про освіту.

На всіх дітей, позбавлених батьківського піклування, заведені особові справи, які мають набір необхідних документів. Всі діти користуються пільгами згідно із чинним законодавством України – безкоштовне харчування та перебування в школі – інтернаті, отримують кошти на власні витрати - 10 грн., мають всі єдині квитки. Діти – сироти та діти, позбавленні батьківського піклування, застраховані. Страхування проводиться щорічно.

Усі питання медичного забезпечення учнів школи здійснює медсестра школи. Проводяться регулярні огляди учнів на педикульоз. Виконуються підготовчі заходи щодо організації профілактичних щеплень та медичного огляду дітей. Медичний огляд здійснюється самостійно опікунами та прийомними батьками.

Влітку 2014 року пройдуть оздоровлення у дитячому оздоровчому таборі «Пролісок» 4 дітей , решта опікунів відмовились . dsc03818

З опікунами дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування систематично проводяться зустрічі – бесіди, щодо виховання дитини, труднощів та забезпечення. Протягом жовтня 2013 року та березня – квітня 2014 року проведено обстеження житлово – побутових умов проживання дітей сиріт , позбавлених батьківського піклування та дітей – інвалідів , та сім ї які опинились у складних життєвих обставинах. Дані категорії дітей проживають в задовільних умовах , опікуни приділяють належну увагу ,забезпечують всім необхідним. Звітують опікуни 2 рази на рік, інформація про звіти подається до служби у справах дітей Козятинської РДА.

В соціальному паспорті школи є діти із малозабезпечених сімей, діти матерів – одиночок, напівсироти. За всіма категоріями дітей ведеться соціальний супровід.dscn2370

Діти із малозабезпечених сімей та діти – інваліди забезпечені безкоштовним харчуванням , підвозом та перебуванням в школі – інтернаті.

По можливості, діти пільгових категорій будуть оздоровлені під час літньої оздоровчої компанії.

В школі складений на початок навчального року та поновлюється протягом навчального року соціальний паспорт школи. Складається він відповідно до поданих довідок батьками учнів класним керівником.

Соціальний педагог школи Гуцало М.М. надає психолого – педагогічні консультації для учнів та батьків

У 2013-2014 н.р. складений банк даних сімей , що опинились у складних життєвих обставинах . Станом на 30.05.2014 р. таких сімей 13 в них дітей 21 дитина. Складений додатковий список щодо доцільності постановки на облік дітей із сімей , що опинились в складних життєвих обставинах 6 сімей в них 10 дітей.

На виконання Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на період до 2016 року» , в школі проведено ряд заходів

На загальношкільних батьківських зборах, які проходили 7 лютого та 16 травня 2014 року висвітлювалось питання оздоровлення дітей влітку, продовження навчання дітей, які закінчили 9 і 11 класів, для здобуття повної освіти та продовження навчання у вищих навчальних закладах.

Протягом 2013-2014 навчального року проведено тиждень права, де класні керівники провели класні години щодо Конвенції ООН про права дитини.

Більша частина учнів школи систематично беруть участь у спортивних змаганнях, концертах, фестивалях, що дає змогу дітям проводити гарно своє дозвілля.

dsc05815img_2360

Відпочинок дітей влітку можна було спостерігати в загальношкільному конкурсі газет «Так ми відпочивали» , конкурс знову ж таки плакатів « Ми маємо право» показав , що діти в знають свої права та і не забувають про обов’язки. Взагалі всі загальношкільні заходи в школі були направлені на розвиток , навчання та виховання дітей .

Першого червня проведено День захисту дітей. В плані Дня був проведений конкурс малюнка на асфальті «Я маю право». Діти чудово справились із завданням: малюнки були яскраві, висвітлювали тему. Кожному, хто брав участь, роздані заохочувальні призи та сувеніри.

Класні керівники протягом року проводили заходи на виконання Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на період до 2016 року».

Так, у 1-х класах проводились години спілкування «Великі права маленької дитини», «Добре там жити, де вміють дружити»,

Класний керівник 2-А класу познайомила із статтями Конвенції ООН, а у 2-Б класі проведено заняття-практикум «Права і обов’язки школяра».

Класний керівник 6 г класу провела з дітьми години спілкування «Конвенція ООН про права дитини», де статті із конвенції представила у вигляді презентаційного матеріалу. Батьківські збори проведені у 8-му класі класним керівником Дяченко А.Ю., розкривали тему «Батькам про права дитини».

У старшій школі між учнями 9-х класів проведено круглий стіл на тему « Мої права і обов’язки в моїй школі».

Соціальний педагог школи провела з учнями 9-11 класів засідання Університету правових знань на тему : «Кожна дитина має право на захист від експлуатації фізичною працею».

Питання щодо виконання Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини на період до 2016 року» розглядалось на засіданні педагогічної ради , нарадах при директорі



З розумінням поставився педагогічний колектив до необхідності впровадження нових технологій, зокрема, проектних. Проблему проектного підходу до організації роботи школи розглянуто на засіданні педагогічної ради, засіданнях методичних кафедр. Над проектами педагогічний колектив працює не один вже рік, і є відповідні досягнення. Так ,у цьому навчальному році класні керівники та вихователі разом із своїми учнями завершили працювали над проектами до 50-річчя школи та у ІІ семестрі працювали над проектами до 70 – річчя Перемоги Всеукраїнської історико – краєзнавчої акції «А ми тую славу збережемо». З підсумками проведення акції І місце здобули класні колективи 8 класу , 6-Г класу , 5-Г класу . Роботи представлені на районний етап конкурсу , де здобули також призові місця.
dsc07497
Одним із напрямків роботи педагогічного колективу школи є створення умов для самореалізації кожного учня. В зв’язку з цим велика увага приділяється залученню школярів до роботи у гуртках, спортивних секціях, які працюють на базі школи.
p9100398dsc03757


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка