Сподобівська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів Шевченківської районної ради Харківської області Наказ від 13. 03. 2012 року №26



Скачати 31.57 Kb.
Дата конвертації30.03.2016
Розмір31.57 Kb.


Сподобівська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів

Шевченківської районної ради Харківської області
Наказ

від 13.03.2012 року №26





Про стан профорієнтаційної

роботи в школі
Згідно річного плану роботи школи на 2011 – 2012 навчальний рік, в школі проведено вивчення стану профорієнтаційної роботи.

Вибір професії — один з головних життєвих виборів, який здійснює людина в юному віці. Він має значення як для самої людини, так і для суспільства. Вибір професії - це по суті вибір життєвого шляху, вибір долі. Від вибору професії до душі у великій мірі залежить задоволення людини своєю долею, її щастя.

Завданнями профорієнтації в школі є:

- формування у людини установки на власну активність та самопізнання як основу професійного самовизначення та самоствердження;

- ознайомлення зі світом професій, кон’юнктурою ринку праці, правилами вибору професії, своїми правами та обов’язками;

- забезпечення самопізнання та формування "образу я”, як суб’єкта майбутньої професійної діяльності;

- формування умінь аналізу різних видів професійної діяльності;

- формування вміння співставляти "образ я” з вимогами професій до особистості та кон’юнктурою ринку праці й створювати на цій основі професійний план та його перевіряти;

- перевірка можливостей для самореалізації в різних видах професійної діяльності;

- забезпечення розвитку професійно важливих якостей особистості;

- виховування загальнолюдських та загальнопрофесійних якостей і розумних потреб.

Основними напрямами профорієнтаційної роботи з учнямив школі є:

- професійна просвіта,

- професійне виховання,

- професійна діагностика

- професійна консультація учнів.

Профорієнтаційну роботу в школі проводять учителі, класні керівники, інші члени педагогічного колективу:

а) у процесі вивчення предметів трудового циклу та ін. навчальних предметів;

б) під час позакласної виховної роботи.

Провідна роль у цій роботі належить класним керівникам. Вони протягом тривалого часу спостерігає за учнями свого класу, вивчають їх індивідуальні особливості, інтереси, здібності й нахили, контактують з батьками, знають виховний потенціал кожної сім'ї. Це дає їм змогу організувати профорієнтаційну роботу на належному рівні. Серед форм такої роботи найефективнішими, що виконують класні керівники є: екскурсії, зустрічі з фахівцями, колишніми випускниками, вечори, диспути, конференції, класні години, заняття в гуртках, факультативи, що дає їм змогу спостерігати за розвитком у школярів професійних інтересів. З метою ознайомлення з робітничими професіїями в школі встановлено професійний мотиваційний термінал з центра зайнятості, до якого має доступ кожен учень школи.

З огляду на важливу роль у професійному самовизначенні учнів їхніх батьків особливе значення має співпраця в професійній роботі школи і сім'ї. Тому школа намагається направляти зусилля батьків на створення умов для розвитку інтересів, схильностей і здібностей їхніх дітей. Вибір професії для кожної молодої людини – це вибір свого місця в житті, подальшого шляху навчання і праці. Для свідомого вибору професії у школі організовуються зустрічі з представниками професійних та вищих навчальних закладів (ШПАЛ сел.. Шевченкове, Есхарівська експериментальна спеціалізована школа – інтернат «Козацький ліцей» ), відвідування "Днів відкритих дверей" навчальних закладів, виставок "Освіта та кар'єра", проведення предметних тижнів у школі.

Кожний навчальний предмет має свої профорієнтації можливості. При пошуку відомостей про різні професії підлітки знайомляться з літературою, довідниками про професії . Основну роботу проводимо з учнями 9 класу. Вона полягає в профінформуванні про світ професій, в тому числі про ті, які можна здобути в навчальних закладах району та області.

Виходячи з вищесказаного,

НАКАЗУЮ:


1. Педагогічним працівникам:

  1. 1.1. Цілеспрямовано проводити профорієнтаційну роботу з учнями школи. (постійно)

  2. 1.2. Проводити анкетування учнів з метою виявлення нахилів та здібностей до певного виду професій.

  3. 1.3. Роботу з профорієнтації організовувати спільно з батьками.

2. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор школи _________І.В.Шишка


З наказом ознайомлено: 13.03.2012 року

__________ Буданова Л.О.

__________ Буданов С.О.

__________ Тарасенко І.І.

__________ Олексенко О.М.

__________ Горюн Т.О.

__________ Забийворота О.О.

__________ Деркач Ю.В.



__________ Романова К.В.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка