Свята. Моє улюблене свято



Скачати 48.47 Kb.
Дата конвертації11.03.2016
Розмір48.47 Kb.
Відділ освіти Володимир - Волинської райдержадміністрації


План-конспект уроку

з використанням мультимедійних технологій

з англійської мови на тему

Свята. Моє улюблене свято ”



3-й клас

Вчитель: Цаль Л.О.

Хмелівківська ЗОШ I-II ступенів

2014р.
Тема: Свята. Моє улюблене свято

Цілі:

Практична: активізувати вживання лексики з теми, ввести та опрацювати нові лексичні одиниці; формувати навички вживання граматичних структур типу My favourite holiday is…

Навчальна: формувати предметні компетентності:

-комунікативно-мовленнєву-удосконалення вміння висловлюватись;

-лінгвістичну- уміння опрацьовувати письмове повідомлення;

-граматичну- здатність користуватися граматичними ресурсами мови;

-соціолінгвістичну- уміння використовувати вирази ввічливості.

Розвивальна: розвивати ключові компетентності:

-соціальну- уміння працювати в групах, парах;

- здоров’язберігаючу- розвивати навички збереження здоров’я.

Виховна:

- сприяти розвитку самостійного та логічного мислення; виховувати увагу;

- прищеплювати любов до зимових свят, інтерес та повагу до традицій країни, інтерес до вивчення англійської мови.
Тип уроку: комбінований урок.
Форма уроку: свято
Форми роботи: фронтальна, індивідуальна,робота в парах.
Обладнання:підручник, робочий зошит, тематичні картинки, магічна скринька, індивідуальні картки, червоні ковпачки, іграшка Діда Мороза, аудіозаписи, ноутбук.
Хід уроку
I.Підготовка до сприймання іншомовного мовлення.

1. Привітання (Greeting) 1 хв.

2. Повідомлення теми та мети уроку (Aim). 1хв.

II. Введення в іншомовне середовище (Warming up).

1. Мовленнєва зарядка 2хв.

2.Фонетична зарядка 3хв.

III. Основна частина уроку

1. Введення і закріплення нових ЛО 7 хв.



  1. Розвиток навичок діалогічного мовлення. (Speaking) 5 хв.

  2. Удосконалення навичок письма.(Writing) 5 хв.

  3. Фізкультхвилинка 2 хв.

  4. Удосконалення навичок читання.(Reading) 5хв.

  5. Удосконалення навичок аудіювання. (Listening) 6 хв.

  6. Рефлексія. гра. (Game) 5 хв.

IV. Заключна частина.

  1. Підсумок уроку (Summering) 2хв.

  2. Домашнє завдання (Homework). 1хв

Хід уроку
I.Підготовка до сприймання іншомовного мовлення.

1. Привітання (Greeting) 1 хв.

Good morning, pupils!



(Good morning, teacher!)

I am glad to see you!



(I am glad to see you, too!)

2. Повідомлення теми та мети уроку (Aim). 1хв.

Today we`ll speak about…… Look on the picture. (Слайд 2)



(вчитель показує картинки з зображенням свят, учні розглядають і формулюють тему уроку).
You are right! The topic of our lesson is “Holidays. My favourite holiday” (Слайд 1)

What do we usually do at our English lessons? ( учні пригадують вивчений вірш)


We like to read,

We like to play,

We like to study

Every day.( Слайд 3)
OK. Today we’ll speak, read, play and even sing a little to know more about holidays.

We’ll improve our speaking, reading, writing skills. We’ll listen to the text and do some exercises. So, let’s start!


II. Введення в іншомовне середовище (Warming up).

1. Мовленнєва зарядка 2хв.

What season is it now? Do you like winter? (Yes, I do)

Describe the winter. Is it cold? windy? Name winter monthes. (Слайд 4)
2.Фонетична зарядка 3хв.

So, let`s learn a poem

The days are short,

The sun a spark

Hung thin between

The dark and dark. (Слайд 5)


III. Основна частина уроку

  1. Введення і закріплення нових ЛО 7 хв.

Pupils, look on a blackboard. What words and word-combinations do you associate with the word “Holiday (Свято)”? Find and take the pictures, attach them to the blackboard to make a word-map. (Слайд 6-7)

(Діти вибирають картинку, називають її українською мовою та прикріплюють магнітом до дошки. Вчитель під кожною картинкою чіпляє назву свята англійською мовою. Після закінчення побудови словникової карти, учитель називає свято, учні кілька разів повторюють за вчителем)

Гра “What holiday is this?”

Let`s play a game. One pupil come to my table, take a card with a holiday but doesn`t show is anyone. The other pupils ask him about the holiday for example: “Is it New Year?” The pupil say only: “ Yes, it is/No, it is not”. When the holiday is gussing all pupils repeach the name of this holiday. (Слайд 8)

Let`s start a game.


  1. Розвиток навичок діалогічного мовлення. 5 хв.

Do you like birthday? Christmas? What is your favourite holiday? (Вчитель вводить запитання, перекладає його і учні дають відповідь, використовуючи структуру My favourite holiday is….)

Now work in pares. Ask questions about your favourite holiday



(Діти працюють в парах, запитуючи один одного про улюблене свято) (Слайд 9)
Діалог

- What is your favourite holiday?

- My favourite holiday is Easter. What is your favourite holiday?

- My favourite holiday is New Year


  1. Удосконалення навичок письма. 5 хв

Look, what is with these sentences. Let`s correct them. (Учні працюють самостійно з картками,ставлячи слова у потрібному порядку) (Слайд 10, 11)

Now, read these sentences and write into your copybooks. (Учні читають речення, перекладають і записують у зошити)




  1. Фізкультхвилинка 2 хв.

Well done! Now have a rest!

We all like New Year, presents. And Father Frost comes today on our lesson. Meet him and sing a song for him “Father Frost is coming” (Учні одягають на голови новорічні ковпачки, стають у коло і співають пісеньку з рухами, повторюючи за вчителем) (Слайд12,13)




  1. Удосконалення навичок читання.(Reading). 5 хв.

Ukrainian, English and American people often make New Year wishes for the New Year.

So, here in this magic box I have different wishes. Let`s read them and wish one another.


be very, very good.
listen to mom and dad.
not to do anything bad….
(Вчитель пропонує учням дістати зі скриньки написані побажання, прочитати їх і перекласти) (Слайд 14)


  1. Удосконалення навичок аудіювання. (Listening). 6 хв.

Well done! You know many words and it will help you to understand the text. Listen attentively, after it you have to show me a card with the name of a holiday. (Вчитель вмикає аудіозаписи святкових пісень, учні підіймають картку з назвою того свята, про яке співалось у пісенці)


  1. Рефлексія. гра. (Game). 5 хв.

I see that you know the material rather well.

And what about a crossword. (Учні розвязують кросворд) (Слайд 15,16)




  1. A holiday when we sing songs coliadkas. (Christmas)

  2. A holiday, when a Father Frost brings presents. (New Year)

  3. A holiday, when we nave a cake with candles and presents. (Birthday).

  4. A holiday, when we color the eggs and glorify Christ. (Easter)


IV. Заключна частина.

  1. Підсумок уроку (Summering) 2хв.

And now, children, let’s summarize our work. First of all I want to thank you for your work. You worked very well; you have been active and smart.

What have you learned? (Учні дають відповіді)



Let`s remember the names of all holidays. (Вчитель показує картинки зі святами, учні хором називають їх) (Слайд 17)
So, your marks are….


  1. Домашнє завдання (Homework). 1хв

Your homework will be to draw a picture with one of a holiday and write about it some sentences, for example
This is a Christmas. It is my favourite holiday. It is a winter holiday. We have a supper together, sing songs in the evening, give presents. I like Christmas. (Слайд 18,19)


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка