Тема. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа



Скачати 36.32 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір36.32 Kb.
УРОК

Тема. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.

Мета:навчальна - з’ясувати особливості множення круглих чисел на розрядні; опрацювати задачі на пропорційне ділення;

розвивальна - навички усного і письмового ділення і множення, формувати обчислювальні навички;

виховна –виховувати любов та бережливе ставлення до тварин, прищеплювати любов до математики.

Тип уроку : комбінований.

Методи :пошуковий,проблемний,пояснювально-ілюстративний,репродуктивний.

Методичні прийоми:робота з підручником,виконання тренувальних вправ,пояснення,демонстрація наочності,бесіда,робота з презентацією.

Обладнання: підручник для загальноосвітніх шкіл, робочий зошит, таблиці для усної лічби, таблиці умов задач, презентація.

ХІД УРОКУ

І.Організаційний момент


Всі почули ви дзвінок,

Він покликав на урок.

Кожен з вас приготувався,

На перерві постарався.

Зараз сядуть лиш дівчата,

А за ними і хлоп'ята.



IІ.Актуалізація опорних знань


1. Усні обчислення

• Гра «Замкни коло»(слайд 1)



  • Давайте розпочнемо нашу роботу з невеличкої гри, яка має назву «Замкни коло», ваша завдання замкнути коло, а це ви зможете зробити, якщо правильно виконаєте множення і ділення.

• Розв’язати рівняння.

(Викликаються 3 учня, які на швидкість і правильність розв’язують рівняння )

х : 15 = 1 000 х : 80 = 400 x · 8 = 400



2. Завдання для опитування.

- Скласти вираз і розв’язати:

• від добутку чисел 82 000 і 9 відняти добуток чисел 67 800 і 3;

• до добутку чисел 129 000 і 6 додати добуток чисел 257 і 500;

• добуток чисел 507 і 400 збільшити на частку чисел 288 953 і 7.



III.Хвилинка каліграфії

1. У скелеті дорослої людини нараховується більше 206 кісток.

2. Запишіть число, що вказує на кількість кісток.

206

3. Записати кількість десятків і сотень має це число.



20д. 2с.

4. Утворити з цифр числа 206 інші трицифрові числа.

602 260 620

5. зменшити кожне число на 2.

2040 6000 2580 6180


IV.Повідомлення теми і мети уроку

- Сьогодні у нас буде надзвичайний урок, ми з вами потренуємося множити і ділити круглі багатоцифрові числа, а також повернимось до задач на пропорційне ділення. А також ми познайомимося з собакою ,яка шукала собі друзів.

V.Вивчення нового матеріалу


1.Пояснення вчителя за вправою № 727(слайд 2)

- Давайте з вами розглянемо випадки усного множення і письмового.(Учні роблять висновок, що множити в стовпчик набагато зручніше і швидше)



2. Первинне закріплення за вправами, 729 (у вправі два приклади розв’язати з коментуванням, решту — самостійно)

- Погляньте на вправу № 728, чи вірно автори розв’язали приклади.(До дошки виходять учні із коментуванням розв’язують приклади )

- Отже, який ми можемо зробити висновок?(Що всі приклади розв’язані вірно)

- Сьогодні ми говоримо про дії ,які виконуються над круглими багатоцифровими числами, і тому зверніть увагу на № 729 (Два приклади розв’язуються коло дошки, а інші самостійно. Здійснюється фронтальна перевірка )



3. Розв’язання задачі № 730 (слайд 3)

(Один учень розв’язує коло дошки ,складаючи короткий запис, перевіряючи з презентацією )




VІ.Фізкультхвилинка

Працювати перестали

І тепер всі дружно встали.

Будемо відпочивати,

Нумо, вправу починати!

Руки вгору, руки вниз

І легесенько пригнись.

Покрутились, повертілись,

На хвилинку зупинились.

Пострибали, пострибали,

Раз — присіли, другий — встали.

Всі за парти посідали.


VIІ .Закріплення та систематизація знань

Задачі № 731 і 732 (учні з високим рівнем знань розв’язують самостійно, решта — під керівництвом учителя.)- слайд 4-5

VIІІ.Підсумок уроку

1.Бесіда

- Які числа називаються круглими?

-Які числа називаються круглими багатоцифровими?

- Який вид задач ми сьогодні повторили?



2.Виставлення оцінок

VIIІ.Домашнє завдання

№735,736


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка