Тема: Розробка проекту



Скачати 228.54 Kb.
Дата конвертації26.02.2016
Розмір228.54 Kb.

11 клас

Тема: Розробка проекту «Моя професійна карєра». Складання плану дій. Збір інформації.(Слайд №1)

Мета:

  • ознайомити з поняттями «професійна кар’єра», з шляхами кар’єрного зростання, зі сферами професійної діяльності та професіями, зі шляхами здобуття професії;

  • навчити визначати свою орієнтовну професійну діяльність відповідно до своїх потенційних можливостей та проведеного самоаналізу, формувати навички складання плану особистого кар’єрного зростання;

  • розширювати уявлення про обрану професію, розвивати аналітичні здібності та пізнавальну активність учнів;

  • виховувати любов до праці, відповідальне ставлення до вибору майбутньої професії.

Завдання:(Слайд №2)

  • скласти план дій реалізації проекту;

  • встановити чинники, що можуть вплинути на професійну кар’єру;

  • визначити власний узагальнений код професійної діяльності(УК);

  • знайти сферу своєї діяльності за класифікатором професій.

Очікувані результати:

  • учні характеризують чинники, що впливають на вибір майбутньої професії,на професійну кар’єру;

  • складають план дій щодо власної кар’єри;

  • визначають цілі й завдання проекту;

  • визначають свою орієнтовну професійну діяльність.

Основні поняття: загальні і спеціальні здібності, професійна кар’єра, сфера діяльності, власний узагальнений код(УК), особистісний тип людей, типи інтересів, типи професій.

Обладнання: підручник В. М. Мадзігон «Технології 11 клас», Київ «Педагогічна думка» 2011 р.,зошит, інструкційні картки, картки для завдань, мультимедійна дошка, комп’ютер,мультимедійні презентації.

Тип уроку: комбінований

Епіграф уроку: «Якщо ви вдало оберете професію і докладете до цього душу, то щастя саме знайде вас». (Слайд №3)

К. Д. Ушинський Структура уроку

І. Організаційний момент……………………………………………….1хв

ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів………………………...5 хв



1.Індивідуальна робота з картками у зошитах.

2. Гра «Професіоналізм»

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності……………………………………4 хв

ІV. Сприйняття учнями нових знань……………………………………15 хв



1.Поняття «професійна кар’єра»

2. Типи карєри

3. Правила кар’єрної стратегії.

4. Підготовка до виконання проекту «Моя професійна кар’єра».

План дій реалізації проекту.

5. Типи особистостей.

6.Робота за підручником. Робота в малих групах.

V. Осмислення учнями вивченого матеріалу………………………….5 хв



1.Самостійна робота(у зошитах)

VІ. Формування умінь і навичок учнів………………………………..10 хв



Практична робота «Орієнтовний проект «Моя професійна кар’єра».

Визначення Узагальненого коду

VІІ. Рефлексія……………………………………………………………..1 хв




Вправа «Закінчи речення»

VІІІ. Мотивація оцінок, виставлення їх у журнал і щоденники………..2 хв

IX. Підсумок уроку………………………………………………………..1 хв

X. Домашнє завдання……………………………………………………1хв



Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація опорних знань та вмінь учнів.

1.Індивідуальна робота з картками у зошитах(Слайд №4)

а) З наведеного списку розставте в порожніх клітинах відповідні професії: слюсар – лекальник, коректор, насіннєвод, вихователь, економіст, лісничий, художник – конструктор, клубний працівник.


Людина-природа

Людини-людина

Людина-техніка

Людина-знакова система

Людина-художній образ































б) Існує 5 типів професій. У порожніх клітинках не вистачає типів і прикладів професій. Вкажіть, які це типи професій, і допишіть конкретні професії, що до них відносяться.

?

Людина-техніка

?

Людина- художній образ

?

Агроном

?

Учитель

?

Редактор стенографіст

2. Гра «Професіоналізм»

Кожній групі пропонується професія. Перша половина групи складає перелік «позитивних» рис професії, друга половина – «негативних» рис. Приклади професій: вихователь, журналіст,

Риси аналізуються.

Висновок: будь-яка професія має як позитивні риси, так і негативні.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Питання(Слайд №5)

- Як Ви думаєте, яка професія є найбільш творчою, найцікавішою і незвичайною на землі?



Інсценування притчі «Найголовніша професія»

Притча

Ведуча:


Ми довго думали над цим і так і не змогли вибрати найкращу професію, поки нас не запросили на свято Великих Майстрів всієї Землі. Там ми зрозуміємо, яка ж професія найголовніша, - зраділи ми.

Першим кого ми побачили на святі, був старенький чоловік з робочими інструментами в руках.



  • Цей чоловік – Великий Будівельник, - сказав нам на вухо один із гостей. Його будинки витримують урагани і, навіть, землетруси. Вони так добре побудовані, що ніби пустили коріння в землю.

  • А це, мабуть, Великий швець? – усміхнулися ми, побачивши поряд з будівельником чоловіка з голками і нитками.

  • Так, - серйозно відповіли нам. – Це, дійсно, Великий швець. Одяг, який він пошив, робить людей красивішими і добрішими.

  • А ось там Великий Правитель, - і нам вказали на чоловіка, який був схожий більше на вченого, ніж на правителя.

  • Ви його не знаєте, тому що історики мало про нього писали. Він не вів війн і не засновував Великі імперії. Під час свого правління він розвивав науки, ремесла і торгівлю, будував храми і собори. Багато з його законів діють і по цей день, - знову пояснили нам.

  • Ми пішли далі, і раптом побачили звичайного Двірника з мітлою. "Невже й двірника вважають тут Великим майстром?" - здивувалися ми і почули відповідь:

  • Звичайно, коли цей чоловік прибирає свій двір, він дарує людям стільки радості, що навіть похмуре небо починає посміхатися. Звання Великого Майстра належить йому по праву.

Ведуча:

Ми так і не змогли визначити найголовнішу серед професій, тому що зрозуміли, що для кожної людини найголовнішою є та професія, яка їй найбільше подобається!

Немає професій непотрібних, немає нецікавих, немає забутих. Ми маємо пам’ятати про те, що кожна з них є неповторною, чуттєвою, романтичною, і для кожної людини вона індивідуальна! Головне обрати її правильно!

Учитель:

Для того щоб зробити правильний вибір, який буде впливати на ваш життєвий шлях, ви обов’язково повинні мати певні знання:



  • наявність відповідних особистісних здібностей до певної професійної діяльності;

  • вимоги кожної професії до фізичних і психологічних якостей людини;

  • загальні відомості про професію (її соціально-економічне значення, перспективи розвитку, спорідненість з іншими професіями та спеціальностями);

  • характеристику процесу праці (сферу діяльності і вид праці, основні знаряддя праці, виробничі операції, продукція, результати праці та її організація);

  • санітарно-гігієнічні умови (мікроклімат, режим і ритм праці, вірогідність виробничих ушкоджень і травм, медичні протипоказання) та вимоги до професійної підготовки.

Кожний з вас, з наближенням часу закінчення школи, починає планувати свою майбутню професійну кар’єру.

Проблемне питання:(Слайд №6)

  • Чи замислювалися ви про свої кар’єрні плани?

Повідомлення теми та мети уроку.

ІV. Сприйняття учнями нових знань.

Розповідь учителя з використанням мультимедійних слайдів.

1.Поняття «професійна кар’єра»(Слайд №7)

Кар’єра (італ. «біг», «життєвий шлях) – швидке й успішне просування в службовій, суспільній, навчальній, науковій та іншій діяльності.

(Слайд №8)

Професійна кар’єра – збільшення знань, умінь, навичок.

Професійна кар’єра – це успішне просування або зростання (набуття професійних навичок, розширення сфери професійної діяльності, службового положення тощо) в професійній діяльності людини.

Досягають успіху люди, які ставлять перед собою мету.

Якщо людина вміє формувати завдання, то й неодмінно прагнутиме до їх розв’язання.

2. Типи карєри

Виділяють кілька принципових траєкторій руху людини в рамках професії. Які приведуть до різних типів кар’єри:



  • вертикальна кар’єра – посадове зростання;

  • горизонтальна кар’єра – просування всередині організації (робота в різних підрозділах одного рівня);

  • діагональне зростання - швидкі стрибки.

3. Правила кар’єрної стратегії.(Слайд №9)

Будівництво кар'єри - процес складний, багатопрофільний і є різні стратегії кар'єри.

Повідомлення учениці-психолога

У житті безліч найрізноманітніших невдач виявлялися предтечами великих досягнень.

Будь яка подія нашого життя може зміцнювати або послаблювати нас. Але як воно, зрештою, вплине на нас - вибір завжди за нами.

У своєму житті я буду керуватися правилами, яких дотримуються всі щасливі люди (поради британського психолога Річарда Уайзмена, який 10 років вивчав поведінку «щасливчиків" і "невдах"):



  • Робити ставку на кращий результат, налаштовуватись на перемогу;

  • Бачити у будь-якому досвіді (навіть провальному) позитивні моменти;

  • Довіряти власній інтуїції і не слухати песимістів;

  • Розширювати кругозір; прагнути випробувати себе в чомусь новому, що може бути корисним для просування вперед.

Я склала основні принципи будівництва успішної кар'єри, яких варто дотримуватися за будь-яких обставин:

  • бути унікальним, розвивати свої конкурентні переваги, знання та навички;

  • знати, що потрібно для досягнення своїх цілей;

  • знайти доброго наставника, який був би радником з розвитку кар'єри;

  • визнавати важливість політичних аспектів;

  • налагоджувати зв'язки, які можуть допомогти в кар'єрі;

  • знати, куди Ви рухаєтеся;

  • визнавати, що саме Ви в першу чергу відповідальні за розвиток своєї кар'єри;

  • зберігати позитивний настрій і вірити у свої можливості.

4. Підготовка до виконання проекту «Моя професійна кар’єра»(Слайд №10)

Учитель:

Кар’єра людини починається з успішного оволодіння обраною професією.

Але, за відсутності зазначених знань, ви можете зробити помилку, обравши професію, але не маючи для цього достатніх особистісних фізіологічних і психологічних даних. Як результат — вам доведеться змінювати обрану професійну діяльність, незважаючи на втрачений час і гроші, які були витрачені, щоб здобути спеціальну освітню підготовку. Щоб усього цього уникнути, пропонуємо вам скласти орієнтовний проект «Моя професійна кар’єра», який допоможе правильно зорієнтуватися у світі людської діяльності і обрати ту професію, що не тільки вам подобається, а й відповідає вашим можливостям.

Складовою проекту є ознайомлення з методикою Дж. Л. Голланда, яка допоможе встановити чинники, що можуть вплинути на ваш вибір: особистісні, службові, виробничі та соціально-економічні.



Мета проекту — визначити свою орієнтовну професійну діяльність відповідно до своїх потенційних можливостей та проведеного самоаналізу.

Розпочинається проект «Моя професійна кар’єра» зі складання орієнтовного плану дій. Чому орієнтовний, а тому, що в процесі його реалізації може виникнути певна неузгодженість або потреба вносити додаткові пункти. Наприклад, ви бажаєте стати артистом і в своєму плані передбачаєте досягти поставленої мети, але, реалізуючи план дій, ви отримаєте інформацію (подано нижче), яка виявить, що ваш тип особистості та існуючі здібності не зовсім відповідають вимогам цієї професії. Для того щоб досягти своєї мети, вам потрібно буде додати до уже існуючого плану додаткові пункти, які включатимуть розвиток своїх здібностей та рис характеру, що потрібні для кар’єри артиста.

ЗРАЗОК СКЛАДАННЯ ОРІЄНТОВНОГО ПЛАНУ ДІЙ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ(Слайд№11)

1. Отримати інформацію про типи особистості і визначити, до якого типу людей я належу.

Реалізація першого пункту плану допоможе вам встановити, до якого з шести типів ви належите, і якщо ви вагаєтеся у виборі своєї майбутньої професії, то визначити, чи відповідає вона вашому типові.

2. З’ясувати типи інтересів, які притаманні кожному типові людей.

Виконання цього пункту надасть вам інформацію, якій діяльності і цінностям надає перевагу кожний з шести типів людей. Ви дізнаєтеся, які у них узагальнені інтереси і цінності.

3. Виявити, який тип інтересів збігається з моїм.

Реалізація цього пункту надасть вам можливість виявити, чи справді визначений вами особистісний тип відповідає вашим інтересам і цінностям.

4. Ознайомитися з типами професій і їх вимогами до особистості.

Цей пункт розширить вашу інформацію про існуючі типи професій і ті вимоги, що висуває кожна професія до особистості.

5. Опитати друзів і знайомих, якої вони думки про мої здібності.

Щоб об’єктивно встановити наявні у себе здібності та міру їх розвитку, потрібний неупереджений погляд і думка сторонніх. Опитавши своїх друзів і знайомих, ви реалістично поглянете на свої можливості щодо досягнення своєї мети.

6. Виявити, які професії найсприятливіші для мене.

Знаючи, до якого типу людей ви відноситесь, та встановивши типи інтересів і вимоги професій до людини, ви, реалізуючи цей пункт, отримаєте через «Довідник професій» додаткову інформацію про сучасний світ професій.

7. Встановити власний універсальний код (УК) своєї професійної діяльності та визначити за переліком професій ті, що найбільш мені подобаються.

Виконання цього пункту передбачає виконання практичної роботи, в якій ви, на підставі відповідей на тести, встановлюєте найсприятливіший для вашого типу особистості перелік професій.

8. Скласти план самовиховання відповідно до вимог обраної для себе професії.

Це один із відповідальних пунктів плану дій; передбачає розвиток тих здібностей, що потрібні для моєї професії, але які частково або повністю відсутні у мене. Починати потрібно з чіткого визначення переліку здібностей, які потрібні розвивати або вдосконалювати. У цьому питанні найліпшу допомогу вам надасть шкільний психолог. Навпроти переліку здібностей, які розвиватимуться, зазначте, що для цього потрібно зробити: співати в шкільному хорі; розвивати вправність голосових зв’язок; слухати музику тощо.

9. Дізнатися у фонді зайнятості, які сприятливі для мене професії затребувані у районі, області, місті.

Цей пункт допоможе вам встановити, чи є за місцем вашого проживання попит на вашу професію і яка кількість вакансій. Це допоможе вам спланувати ваші наступні дії у разі відсутності попиту на вашу професію або обрати іншу професію за визначеною сферою діяльності. Також, можливо, потрібно буде внести зміни у план ваших дій за потреби виїхати в інший регіон, де ваша професія затребувана.

10. З’ясувати, де можливо здобути професійну освіту за обраною професією і що для цього потрібно зробити.

Для виконання цього пункту вам потрібно знайти інформацію про навчальні заклади, які надають освітні послуги за обраною вами спеціальністю. У разі з’ясування, що цей навчальний заклад знаходиться в іншому регіоні, додати цей факт до проекту план дій, в якому буде передбачено можливість переїзду, проживання, харчування та отримання на це потрібних коштів.

11. Спланувати свої дії у разі неможливості здобути професійну освіту за обраною професією.

За певних умов не всі випускники шкіл мають можливість одразу розпочати здобування професійної освіти за обраною спеціальністю у вищому навчальному закладі. У зв’язку з цим вам потрібно буде передбачити варіант, за яким ви почнете свою освітню програму іншим шляхом: ліцей, коледж тощо. Можливий і такий варіант, коли ви підете спочатку працювати в обрану вами галузь без освіти.

12. Здобути професійну освіту за обраною професією.

Також варто зробити самоаналіз правильності обрання професії.

5. Типи особистостей.

Учитель:(слайд №12)

Давно помічено, що людей можна поділити на шість різних типів особистостей, які називають персональними типами. До них належать: Артистичні, Ділові, Інтелектуальні, Конвенціональні, Реалістичні та Соціальні. Розглянемо їх особливості.

(Слайд №13)

Артистичний тип(А) - висока емоційна чутливість, творча уява, образне мислення, багата фантазія. Пластичний, гнучкий, проникливий. У відносинах з людьми спирається на свої відчуття, інтуїцію - розуміння без логічного обґрунтування. Розвинуте сприйняття, ручні уміння і словесні здібності. Віддає перевагу заняттям, зв'язаним з образотворчою і музичною, літературно-художньою й акторсько-сценічною діяльністю - дизайнер, художник, музикант, актор.

Учитель:

З іншими прикладами типів особистостей я пропоную кожній групі ознайомитись самостійно. Після обробки матеріалу в малих групах доповісти нам про кожний тип.



6.Робота за підручником(с.142-146.)

Робота в малих групах.

Кожна група отримує завдання підготувати інформацію про окремий тип особистості, тип інтересів,тип професій, відповідно до кожного типу особистості.

Учні в групах визначають ролі, які допоможуть їм результативно та ефективно виконати завдання:

1-й «секретар» – вивчає інформацію щодо запропонованого типу особистості;

2-й «секретар» - вивчає інформацію щодо запропонованого типу інтересів;

3-й «секретар» - вивчає інформацію щодо сфери діяльності, відповідно до запропонованого типу особистості;

«доповідач» - чітко висловлює думку групи, доповідає про результати роботи групи.

Учні записують основні тези виступів «доповідачів» різних груп у зошит.

Примірний варіант доповідей учнів:

(Слайд №14)


  1. Реалістичний(R) - практичний тип - любить займатися конкретними речами та їхнім використанням. Він орієнтований на практичну працю і швидкий результат діяльності. Віддає перевагу заняттям, що вимагають ручних умінь, спритності. Займається конкретними об'єктами - речами, тваринами, машинами та їхнім практичним використанням - бор дантиста, свердлильний і токарський верстати, ювелірні інструменти, скальпель хірурга, керування машинами і різними механізмами. Добре розвинуте практичне мислення. Охоче вибирає професії водія, ветеринара, фермера, лісничого, радіомонтажника, міліціонера, картографа.

(Слайд №15)

  1. Інтелектуальний (I) - дослідницький тип - кмітливий і спостережливий, незалежний і оригінальний, має нестандартне мислення і творчий підхід до справи. Розвинуті розумові здібності. З'ясовує безліч деталей, перш ніж дійти висновку. Віддає перевагу науковим професіям: еколога, футуролога, філософа, хіміка, біолога.

(Слайд №16)

  1. Соціальний тип(S) - активний, товариський, емоційний, чуттєвий. Володіє розвиненими словесними здібностями. Уміє встановлювати і підтримувати відносини з людьми. Головним змістом праці є взаємодія з людьми. Віддає перевагу заняттям: навчання, інформування, обслуговування. Професії даного типу: учитель, вихователь, психолог, священнослужитель, соціальний працівник.

(Слайд №17)

4. Конвенціональний(C) - стандартний тип - посидющий, виконавчий, дисциплінований, акуратний. Віддає перевагу ясним, чітко сформульованим розпорядженням. Любить вирішувати типові задачі. Віддає перевагу професіям, що мають відношення до канцелярських і розрахункових робіт - бухгалтер, економіст, секретар-референт, нотаріус, касир.

(Слайд №18)

5.Діловий (E) - підприємницький тип - спритний, рухливий, практичний, енергійний, ініціативний, азартний. Любить ризик. Прагне до лідерства, любить бути на очах. Не любить занять, що вимагають посидючості, тривалої концентрації уваги. Добре справляється з роботою, що вимагає швидкого ухвалення рішення. Переважають словесні здібності. Контакти з людьми - численні. Вибирає професії комерсанта, підприємця, політика, страхового агента, менеджера.

V. Осмислення учнями вивченого матеріалу.

Самостійна робота(у зошитах) (Слайд №19)

1.Якій діяльності надають перевагу люди, що відносяться до реалістичного типу(R) ?

а) – торгівлі; б) – педагогічній; в) - роботі з машинами, механізмами, приладами і тваринами.

2. Чи відповідає зміст праці: співпраця з людьми або полегшення шляхів досягнення їхньої мети, соціальному типу людей?

а) – так; б) – ні.

3. До якого типу особистості відносяться ці риси характеру: слухняність, доцільність, стриманість, охайність, упертість, практичність, заощадливість?

а) – реалістичний, б) – соціальний;в) – конвенціональний; г) – артистичний; д) – діловий; є) – інтелектуальний.

4. Зробіть взаємозв’язок між типами особистості та прикладами професій:






а) – реалістичний,
б) – соціальний;

в) – конвенціональний;

г) – артистичний;

д) – діловий;

є) - інтелектуальний
1.Учитель,адвокат,соціальний представник

2.Психолог,науковець,мікробіолог

3.Музикант, актор,письменник

4. Водій, токар, слюсар

5. Юрист, менеджер, підприємець

6. Бухгалтер, секретар-діловод, коректор






VІ. Формування умінь і навичок учнів. (Слайд №20,21)

Практична робота «Орієнтовний проект «Моя професійна кар’єра».

Завдання: виконайте проект згідно плану

  1. Скласти особистісний план дій для реалізації проекту.

  2. Отримати інформацію про види професій та їх вимоги до особистості.

  3. Обгрунтувати тему проекту на основі здобутих знань.

  4. Встановити шляхом самоаналізу та зіставлення, до якого типу особистості можете себе віднести.

  5. Визначити вид найбільш сприятливої для вас сфери професійної діяльності за тестами і встановити власний універсальний код(УК).

  6. Знайти в каталозі професій свою за визначеним власним УК.

  7. Обгрунтувати обрану спеціальність і навчальний заклад для здобуття професійної освіти.

  8. Зробити аналіз непередбачених ситуацій під час виконання проекту «Моя професійна кар’єра».

  9. Розробити альтернативні шляхи розвитку вашої кар’єри .

  10. Оформити портфоліо вашого проекту.

  11. Підготувтись до захисту вашого проекту.

Робота за підручником(с.147-151)

  1. За допомогою тестів заповнити таблицю і встановити власний універсальний код.

Визначення Узагальненого коду




Типи особистості
Тести

A

E

I

C

R

S

Діяльність (тест 1)



















Професійні властивості (тест 2)



















Професії (тест3)



















Самооцінка (тест4)



















Загальні результати



















Мій Узагальнений Код (літери з трьома найбільшими результатами) -


2. Перегляд зразка мультимедійної презентації «Моя майбутня професія. Журналіст».

VІІ. Рефлексія(Слайд №22)

Вправа «Закінчи речення»

  • На уроці я дізналась ...

  • Найцікавішим для мене на уроці було…

  • Я зрозуміла, що ...

  • Мені захотілося ...



VІІІ. Мотивація оцінок, виставлення їх у журнал і щоденники.

IX. Підсумок уроку(Слайд №23)

Заключне слово вчителя

Кажуть, що вибір професії – це друге народження людини. Від того,наскільки вірно Ви оберете свій життєвий шлях, залежить, яке місце в суспільстві Ви будете займати.

При професійному виборі важливо зрозуміти тенденцію своєї особистості, визначити кар’єрні шляхи, свої інтереси і схильності, а також здібності на цей момент. Рівень здібностей визначають не для того, щоб поставити «діагноз», а для того, щоб зрозуміти, в який бік удосконалюватися. Слід визначити, на якій стадії профпридатності ви перебуваєте стосовно різних професій, намагатися відкрити своє покликання.
X. Домашнє завдання. (Слайд №24)

Закінчити роботу над проектом «Моя професійна кар’єра» та підготуватися до його захисту.



XІ.Прибирання робочих місць. (Слайд №25)

Прізвище, ім’я________________________________________ Клас_________

Дата_________

Індивідуальна робота

а) З наведеного списку розставте в порожніх клітинах відповідні професії: слюсар – лекальник, коректор, насіннєвод, вихователь, економіст, лісничий, художник – конструктор, клубний працівник.



Людина-природа

Людини-людина

Людина-техніка

Людина-знакова система

Людина-художній образ






























б) Існує 5 типів професій. У порожніх клітинках не вистачає типів і прикладів професій. Вкажіть, які це типи професій, і допишіть конкретні професії, що до них відносяться.



?

Людина-техніка

?

Людина- художній образ

?

Агроном

?

Учитель

?

Редактор стенографіст

2. Гра «Професіоналізм»

Професія________________

Недоліки: Переваги:

1.______________________ 1._______________________

2.______________________ 2._______________________

3.______________________ 3._______________________

4.______________________ 4.________________________



Самостійна робота(обвести правильні відповіді)

1.Якій діяльності надають перевагу люди, що відносяться до реалістичного типу(R) ?

а) – торгівлі; б) – педагогічній; в) - роботі з машинами, механізмами, приладами і тваринами.

2. Чи відповідає зміст праці: співпраця з людьми або полегшення шляхів досягнення їхньої мети, соціальному типу людей?

а) – так; б) – ні.

3. До якого типу особистості відносяться ці риси характеру: слухняність, доцільність, стриманість, охайність, упертість, практичність, заощадливість?

а) – реалістичний, б) – соціальний;в) – конвенціональний; г) – артистичний; д) – діловий; є) – інтелектуальний.

4.Зробіть взаємозв’язок між типами особистості та прикладами професій:






а) – реалістичний,

б) – соціальний;

в) – конвенціональний;

г) – артистичний;

д) – діловий;

є) - інтелектуальний


Відповіді:1- ,2- , 3- , 4- ,5- ,6-

1.Учитель,адвокат,соціальний представник

2.Психолог, науковець,мікробіолог

3.Музикант, художник, письменник

4. Водій, токар, слюсар

5. Юрист, менеджер, підприємець

6. Бухгалтер, секретар-діловод, коректор



Тема «Складання проекту «Моя професійна кар’єра»

Конспект

Професійна кар’єра - _______________________________________________

__________________________________________________________________

вертикальна кар’єра – ______________________________________________

горизонтальна кар’єра – _____________________________________________

__________________________________________________________________

діагональне зростання - ______________________________________________

Типи особистостей

Артистичний тип(А) _______________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Реалістичний(R) - _______________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Інтелектуальний (I) -_______________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Соціальний тип(S) -_______________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Конвенціональний(C)________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Діловий (E) -_______________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________



Складання проекту «Моя професійна кар’єра»

План

1. Скласти особистісний план дій для реалізації проекту.

2. Отримати інформацію про види професій та їх вимоги до особистості.

3. Обгрунтувати тему проекту на основі здобутих знань.

4. Встановити шляхом самоаналізу та зіставлення, до якого типу особистості можете себе віднести.

5. Визначити вид найбільш сприятливої для вас сфери професійної діяльності за тестами і встановити власний універсальний код(УК).

6. Знайти в каталозі професій свою за визначеним власним УК.

7. Обгрунтувати обрану спеціальність і навчальний заклад для здобуття професійної освіти.

8. Зробити аналіз непередбачених ситуацій під час виконання проекту «Моя професійна кар’єра».

9. Розробіть альтернативні шляхи розвитку вашої карєри .

10. Оформіть портфоліо вашого проекту.

11. Підготуйтесь до захисту вашого проекту.



Таблиця «Самоаналіз власного рейтингу здібностей»


Здібності

Рухові

Наукові

Артис-тичні

Педаго-

гічні


Торгі-вельні

Канце-лярсь-кі

Рівень розвитку























A

E

I

C

R

S

Здібності



Маніпу-ляційні

Матема-тичні

Музичні

Переко-нувати інших

Керівні

Офісні

Рівень розвитку




















Визначення Узагальненого Коду


Типи особистості
Тести

A

E

I

C

R

S

Діяльність (тест 1)



















Професійні властивості (тест 2)



















Професії (тест3)



















Самооцінка (тест4)



















Загальні результати



















Мій Узагальнений Код (літери з трьома найбільшими результатами) -





База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка