Тема. Створення ескізного малюнку виробу та малюнку для вишивання. Мета



Скачати 39.61 Kb.
Дата конвертації04.03.2016
Розмір39.61 Kb.
ТЕМА. Створення ескізного малюнку виробу та малюнку для вишивання.

Мета: ознайомити з технологією створення малюнків для вишивання, послідовність дій при дослідженні матеріалів для виконання проектного завдання, навчити створювати малюнок для вишивання з використанням графічних позначень вивчених швів, змінювати розміри малюнка для вишивання, здійснювати дослідження матеріалів, добирати матеріали, що відповідають умовам проектування, розвивати дослідницькі навички, творчі здібності, логічне мислення, навички комбінування, виховувати самостійність.

Основні поняття: ескізний малюнок, графічні зображення ручних і оздоблювальних швів, малюнок для вишивання.

Матеріали, обладнання, наочність: зразки, малюнки, фотографії вишитих виробів, інструкційні картки, , зразки швів.
ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

1. Перевірка присутніх на уроці.

2. Організація робочого місця, наявність матеріалів, обладнання, пристосувань.
Продзвенів шкільний дзвінок

Всі зібрались на урок

Речі вже приготували

І уважно слухать стали.

Тож сьогодні, діти милі,

Я вам всім бажаю сили

І старання, і терпіння

Знань міцних і розуміння.


Вправа «Візерунок настрою»

Діти, а чи знаєте ви, що від настрою залежить якість роботи? Тож я пропоную всім визначити характер свого настрою. Перед вами на дошці – незвичайний орнамент. Це візерунок настрою, він допоможе нам визначитися з емоційним станом та налаштуванням на сьогоднішній урок. Заплющте очі на кілька секунд і уявіть, з яким кольором асоціюється ваш сьогоднішній настрій (синій, зелений, червоний, жовтий, коричневий, чорний, сірий). Тепер підійдіть до візерунка, візьміть листочок відповідного кольору і прикріпіть його на виноградній лозі.

Ключ до трактування «Візерунка настрою»

Учені з’ясували, що колір необхідний для душі людини, як повітря – для тіла. Він впливає на її емоційний стан, характер, життєдіяльність у навколишньому середовищі. Вивченням впливу кольорів на свідомість та здоров’я людини займається наука кольоротерапія, до якої на сьогоднішньому уроці приєднаємось і ми! Отож, розгляньмо зв’язок між кольором та емоційним станом людини:




  • синій – спокій, задоволення;

  • зелений – упевненість;

  • червоний – збудженість, агресивність;

  • жовтий активність, бажання спілкуватися, веселість;

  • коричневий – тривога;

  • чорний – страх;

  • сірий – стрес, гіркота.

Ось такого незвичайного кольору в нас сьогодні вийшла виноградна лоза. Залишімо її до кінця уроку та з’ясуємо, як час, наш майбутній настрій та задоволеність від навчання вплине на забарвлення лози.



II. Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду учнів

А зараз діти, я вам пропоную відгадати загадки



  1. Всяк школяр його шанує

Бо він пише і малює

Хто ж цей славний молодець

Це звичайно …

(олівець)





  1. Які потрібні матеріали для створення малюнку?


IV. Оголошення теми і очікуваних результатів

Тема уроку « Створення ескізного малюнку виробу та малюнку для вишивання»

По закінченню уроку ви будете знати , що таке ескізний малюнок. Для вишивання використовують готові малюнки з альбомів, Інтернету. Але не завжди їх розмір нас влаштовую. Сьогодні ви навчитеся змінювати розміри малюнку для вишивання.

V. Вивчення нового матеріалу

Ескізний малюнок – це малюнок виконаний від руки без зберігання розмірів, але із зберіганням пропорцій.

Щоб вишитий виріб виглядав гарно, треба правильно дібрати розмір малюнка вишивки. Малюнок має бути і не надто великим, і не зовсім маленьким на площині виробу.

Якщо малюнок необхідно збільшити, користуються таким способом.


  • Готовий малюнок потрібно поділити на однакові квадратики довільної величини. Чим дрібніша сітка, тим точніше буде відтворений малюнок

  • Потім на папір, приготовлений для збільшення або зменшення, нанести сітку з квадратів більшого або меншого розміру

  • Сторони обох сіток для зручності роботи можна пронумерувати: по горизонталі буквами, а по вертикалі – цифрами

  • Послідовно, квадрат за квадратом, акуратно перенести малюнок на папір

VI. Практична робота

Вступний інструктаж

• слідкувати за дотриманням вимог,



Приступаємо до практичної роботи, бажаю вам творчого натхнення.
VII. Підсумок уроку

- Діти, що ми з вами створили?

- Для чого ми його малювали? (для вишивання)

- А що нового ви дізналися на уроці?


Я тримаю в долонях сонце

Я дарю його друзі, вам.

Посміхайтеся – це просто.

Цей промінчик сонця нам.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка