Тема уроку: Україна – єдина країна. Мета



Скачати 48.04 Kb.
Дата конвертації05.03.2016
Розмір48.04 Kb.
Тема уроку: Україна – єдина країна.

Мета: розширити знання учнів про Україну, як наш спільний дім; формувати

громадянські якості: патріотизм, людяність,повагу до людей інших

національностей, працьовитість;

заохочувати творити добро, здобувати знання, рости гідними

громадянами своєї держави.

Обладнання: фізична карта України; зображення державних символів;

ілюстрації; диск із записом Гімну України.


Хід проведення уроку
І. Організаційний момент.

Стали всі рівненько,

Посміхнулися гарненько.

Настрій на урок взяли.

Працювати почали.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності учнів.

Слухання вірша.

П.Воронько « Облітав журавель»

Облітав журавель сто морів, сто земель,

Облітав, обходив, марно крила натрудив.

Ми спитали журавля: « Де найкращая земля?»

Журавель відповідає : « Краще рідної немає!»

– Скажіть журавлику, що таке рідна земля?

ІІІ. Повідомлення теми й мети уроку.



Акровірш.

У всіх людей одна святиня,

Куди не глянь, де не спитай.

Рідніше їм своя пустиня,

А ніж земний в чужині рай,

Їм красить все їх рідний край.

Нема без кореня рослини,

А нас, людей, без Батьківщини.

- Отже, сьогодні наш перший урок присвячуємо нашій рідній Україні. Прочитайте тему уроку.

Україна – єдина країна.

ІV. Усвідомлення матеріалу уроку.

1. Розповідь учителя.

- Україна – це наша держава. Ви – українці, її маленькі сини й дочки, наша мова – українська.

Щасливі ми, що народилися й живемо на такій чудовій землі, багатій і мальовничій. Де б не були ми, скрізь відчуваємо поклик рідної землі, хвилюємось аж до сліз, зачувши рідну мову, пісню.

2. Асоціювання.

Створення «павутинки» (індивідуальна робота).

Кожному учневі дається квіточки синього та жовтого кольору.

- Виходьте до дошки та називайте слова, які спадають на думку, коли чуєте слово «Україна».

Учні прикріплюють квіти до аркушу паперу, який розділений навпіл лінією по горизонталі. Сині – вгорі, жовті – знизу.


  • На що схожа наша аплікація? Так, на прапор України. Прапор – це державний символ України.

Назвіть державні символи України.

3. Розповідь учителя.

– Кожна держава має свій прапор, герб та гімн, тобто державні символи. Вони вказують на незалежність, самостійність держави.

– Як ви розумієте слово незалежність?

– А що ви знаєте про державні символи України?

1-й учень

Наш герб – тризуб,

Це воля, слава й сила;

Наш герб- тризуб.

Недоля нас косила,

Та ми зросли, ми є,

Ми завжди будем,

Добро і пісню

Несемо людям.

(Демонструє зображення герба України)

2 –й учень

(Демонструє зображення прапора України)

Прапор – це державний символ,

Він є в кожної держави,

Це для всіх – ознака сили,

Це для всіх – ознака слави.

Синьо-жовтий прапор маєм:

Синє небо, жовте жито,

Прапор свій оберігаєм,-

Він – святиня, знають діти.

3 –й учень

Слова палкі, мелодія врочиста,

Державний гімн ми знаємо усі.

Для кожного села, містечка, міста -

Це клич один з мільйонів голосів.

Це наша клятва, заповідь священна,

Хай чують всі – і друзі, й вороги,

Що Україна вічна, незнищенна,

Від неї лине світло навкруги.

- Послухаймо разом Гімн України.

Прислухайтеся до своїх сердець. Що відбувається в них, коли він звучить?

Слухання у запису Гімну України стоячи.

Діти діляться своїми враженнями.

- 24 серпня український народ відзначає День Незалежності України – головне державне свято на честь прийняття Верховною Радою УРСР Акту проголошення незалежності України, підтверджену всенародним референдумом 1 грудня 1991 року, що прийнято вважати датою утворення держави Україна в її сучасному вигляді.

4. Фізкультхвилинка.

Разом весело іти по просторах.

І, звичайно, що співать краще хором.

Руки вгору, руки вниз і в сторони давай,

Потягнися, нахилися і швидко вставай.

Будем разом присідати і вставати всі,

Весело ходити разом по рідній землі.

5. Робота з картою України.

- Україна – славна земля з широкими й чистими річками, мережаними нивами, мальовничими горами, голубими морями. Які гори знаєте?

- Покажіть на карті.

- Назвіть і покажіть моря, які омивають нашу Батьківщину.

- Хто був у горах, на морі? Що сподобалося вам там?

- Покажіть на карті свою маленьку батьківщину.

VІ. Осмислення матеріалу уроку.

- Що ж таке Україна?

- Яку назву має народ України?

- Хто ж ми ?

- Коли відзначається День незалежності України?

- Якби вам запропонували намалювати Батьківщину, то що б ви намалювали?

- Перед вами листочки та олівці. Намалюйте свою Батьківщину такою, якою ви її бачите.

Захист малюнків.



VІІ. Підсумок уроку.

- Ось ми і закінчили нашу уявну подорож Україною. Ви, діти, маєте у своєму серці високе почуття любові до рідного краю, а тому зможете зробити все для того, щоб Україна і надалі розквітала і багатіла. А для цього потрібно здобувати знання, багато знати й вміти. То ж старайтеся вчитися так, щоб вами гордилася Батьківщина. В добрий час, любі діти.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка