Тема. Виховні завдання та напрями виховної



Скачати 170.83 Kb.
Дата конвертації16.03.2016
Розмір170.83 Kb.
План

роботи методобєднання

класних керівників

на 2012 – 2013 н.р.

1 – вересень


Тема. Виховні завдання та напрями виховної

роботи.



Мета. Здійснити глибокий аналіз роботи МО за минулий

навчальний рік та намітити плани на майбутнє.


Форма проведення – круглий стіл


  1. Підведення підсумків роботи МО за минулий навчальний рік та пропозиції щодо планування на 2012 – 2013 н.р. (Гала С.М.)

  2. Виховні завдання та напрями виховної роботи (Андрієнко О.В.)

  3. Методи і форми педагогічної діагностики та прогнозування виховного процесу, рівня вихованості учнів, учнівського колективу.
    ( Сорока О.О.)

  4. Затвердження планів виховної роботи класних керівників (Гала С.М.)

  5. Новинки методичної літератури (Глущенко І.І.)

Література:



  1. ж.Позакласний час «Плюс» №5 2009р.

  2. Книга заступника директора з виховної роботи

Харків 2009

  1. Рекомендації щодо організації і проведення методичної роботи з педагогічними кадрами в системі післядипломної педагогічної освіти. Науково-методичний центр середньої освіти Міністерства освіти і науки України// “Освіта України” №54 9 липня 2010 року

  2. Інтернет – ресурси:

- Напрямки виховної роботи


Com. Напрямки виховної роботи · Громадянське.. ... навчання та виховання. Вирішення завдань виховної роботи здійснюється за напрямами: ...

liceum.ndu.edu.ua/index.php?option=...

- Збірка методичних матеріалів з організації виховної роботи в


Концепція виховної роботи . Основні напрямки виховної роботи. 1.3.

kneu.edu.ua/userfiles/Page_curators...

- Зміст, форми і структура плану виховної роботи


Плануючи виховну роботу, класовод визначає цілі, форми і ... Для визначення правильних цільових орієнтирів, пріоритетних напрямків виховної діяльності на ... До розділу «Цілі та завдання виховної діяльності» ...

zippo.net.ua/index.php?page_id=...

- ОСНОВНІ НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ


В Україні воно зумовлене завданням державотворення на засадах .... Тому виховна робота повинна передбачати створення умов, в яких учень мав би ...

- Напрями і форми роботи класного керівника - Педагогіка ...


Завдання і функції класного керівника визначають основні напрями, зміст, методи і ... Планування класним керівником виховної роботи з дітьми, ведення ...

pidruchniki.ws/11340614/pedagogika/...

- Методичні рекомендації щодо організації виховної роботи


Напрями виховної роботи Вирішення завдань виховної роботи здійснюється за напрямами: громадянське виховання; родинно-сімейне виховання; ...

osvita.irpin.com/viddil/v5/d35....

- Мета і завдання національного виховання - Мета, завдання і ...


Мета, завдання і основні напрями виховання ... спрямування виховного процесу, добір методів, організаційних форм, засобів виховної діяльності.

subject.com.ua/psychology/psyho_ped...

- Виховна робота


Виховна система школи - це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності ... основні нормативні документи про школу, плідно працює у напрямку: ... Завдання цієї служби - вивчення та корекція розвитку особистості учнів в усіх ...

zosh2gk.sumy.ua/vuhovna_robota.html

- Виховна робота | Миколаївська загальноосвітня школа І-ІІІ ...


Виховна робота | Сайт Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №28. ... Завдання виховної системи: ... розвиток їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків.

school28.com/виховна-робота

2 – листопад


Тема. Майстерність класного керівника: його творча ініціатива,

вдосконалення методів, форм роботи з учнями


Мета. Відслідкувати систему роботи класних керівників по

вдосконаленню методів та форм роботи з учнями. Активізувати

творчу ініціативу та яскраво висвітлити майстерність класних

керівників.


Форма проведення – творча майстерня


  1. Дискусія „Класний керівник: рівень професійної майстерності» (Гала С.М.)

  2. Виховні новинки «Проектно-програмні технології у виховній роботі»

(Мажара Т.І.)

  1. Панорама методичних знахідок „Активні ігрові форми виховної

роботи” ( Шабельник П.М.) Практичний показ ( 2-6 кл.)

  1. Про оформлення методичного вісника „Класний керівник: справи,

турботи, плани” (Гала С.М.)

Література




  1. Жерносєк І.П. Науково-методична робота в загальноосвітній школі: Навч.-метод. посібник.– К.: ІЗМН, 2010.

  2. Рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо планування роботи класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти. // “Директор школи” №3,4’2011
  3. Інтернет-ресурси:


 МАЙСТЕРНІСТЬ Класний керівник: СУТНІСТЬ І МЕТОДИКИ ЙОГО РОБОТИ. Зміст Введення Глава I Теоретичні аспекти вивчення проблеми 1.1 Історія ...

ua-referat.com/Майстерність_класног...

  • УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ УДОСКОНАЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ

МАЙСТЕРНОСТІ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА. Пошук нових форм, засобів і прийомів підвищення педагогічної май- стерності є актуальною педагогічною ...

nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/pfto...


  • Офіційний сайт школи №3 - Педагогічна рада

23 лют. 2012 ... Творчість і майстерність. Складові творчості класного керівника. Шляхи розвитку творчого потенціалу класного керівника (з досвіду ...

szosh3.ucoz.ru/index/pedagogichna_r...

  • Анкета класного керівника

Електронна анкета учасника міського конкурсу. педагогічної майстерності класних керівників. «Виховник року – 2011». ТОМЧУК МАРИНА СЕРГІЇВНА ...

tomchuk-marina.org.ua/anketa.html

  • Виховна робота в школі

24 лют. 2010 ... Тема. Майстерність класного керівника: його творча ініціатива, вдосконалення методів, форм роботи з учнями. План підготовки 1.

awqust.com/index_1_view.php?id=35

  • Класний керівник у сучасній школі. - Studentam.net.ua

Роль, місце, функції класного керівника у системі виховання учнів. 3. ... дає можливість молодим вчителям вчитися педагогічної майстерності у старших і ...

studentam.net.ua/content/view/2311/...

  • Сайт Сонячної ЗОШ І - ІІІ ст. № 43 - МО класних керівників

забезпечення класних керівників сучасними виховними технологіями і знаннями .... Підвищувати педагогічну майстерність класних керівників шляхом ...

school43.ucoz.net/index/mo_klasnikh...

  • Скарбниця класного керівника - Конкурс "Класний керівник року"

Положення про конкурс "Класний керівник року".doc · 1. Загальні положення 1 . Міський конкурс педагогічної майстерності проводиться з метою ...

13school.moy.su/index/konkurs_quot_...

  • Місце класного керівника у вихованні учнів - UA.TextReferat.com

25 бер. 2008 ... Він, як правило, відображає педагогічне кредо кожного вихователя, стиль його роботи, його майстерності. План класного керівника не ...

ua.textreferat.com/referat-12894.ht...
3 – лютий

Тема. Виховання культури поведінки школярів, попередження

правопорушень. Робота класного керівника щодо формування

позитивних якостей особистості, творчого, працездатного

колективу учнів.



Мета. Виховання культурної, конкурентоспроможної особистості,

гуманіста, толерантної людини з установкою

«людини-переможця». Визначення ролі і місця класного

керівника у формуванні творчого, працездатного учня та

колективу.

Форма проведення – проблемний стіл


  1. Виховання культури поведінки школярів, попередження правопорушень. Робота класного керівника щодо формування позитивних якостей особистості, творчого, працездатного колективу учнів (С.М.Гала)

2. Теорія і практика про сучасні технології виховання ( Сергієнко В.М.

3. Психолого-педагогічний портрет учня (Дерлюк О.А.)

4.Психолого-педагогічний портрет класу (Мороз О.А.)

5.Практикум на правову тематику

- правовий ринг (1-5кл., Вацкель Г.Г.)

-Лицарський турнір (5-8 кл., Дерлюк О.А.)

-години спілкування (10-11 кл., Сорока О.О., Сергієнко В.М.)

Література


1.Книга заступника директора з виховної роботи

2. ж.Позакласний час «Плюс» №2 2010





  1. Мистецтво життєтворчості особистості: Наук.- метод. посібник: У 2ч. /Ред. рада: В.М.Доній (голова), Г.М. Несен (заст. голови), Л.В. Сохань, І.Г Єрмаков (керівники авт. колективу) та ін. – К.: ІЗМН, 2007.

  1. Інтернет- ресурси:

  • Формування ціннісних орієнтацій - Myrefs.org.ua


В учнів формується потреба в турботі про інших людей, виробляється стійка ... роботою ставиться завдання формування позитивного ставлення учнів до всіх видів ... якості стають дієвим фактором формування особистості учнів. .... школи і насамперед класні керівники повинні приділяти вихованню дітей у ...

myrefs.org.ua/index.php?option=com_...

  • Курсова робота Система роботи класного керівника в сучасній ...

Вступ. Розділ І. Роль, місце і значення класного керівника у формуванні ... в учнів культури поведінки, формування в них високих моральних якостей, ... позитивних моральних, правових, трудових, естетичних та інших якостей.

referatu.net.ua/referats/27/41277

  • Педагогічні умови формування духовно-моральних якостей ...

29 лис. 2011 ... Критерії сформованості моральних якостей учнів молодшого шкільного ... не відділяти себе від дітей, залишаючись їхнім керівником [37]. .... прибириння власного «Замку» (класної кімнати) і багато-багато інших. ..... якостей молодших школярів у позакласній роботі дає позитивні результати.

knowledge.allbest.ru/pedagogics/2c0...

4 - квітень



Тема. Школа і сім’я: консолідація зусиль.
Мета. Формування родинно-побутової культури, традицій

безперервності родоводу, духовної єдності поколінь, зв'язок

минулого, сучасного, майбутнього нації.

Формування розуміння того, що родинно-побутова культура збагачується і поглиблюється завдяки поліпшенню сімейних стосунків, пізнанню духовної спадщини батьків, дідів, прадідів, а також здобутків сучасної науки, досвіду інших родин з питань виховання дітей.


Форма проведення – відверта розмова


  1. Доповідь «Школа і сім’я: консолідація зусиль» (Гала С.М.)

  2. Теоретичний семінар «Взаємини у системі вчитель – учні – батьки» (Терещенко Л.Ф.)

  3. Практикум протягом методичного тижня

-Інтелектуальний сімейний ринг (Мажара Т.І., 5 -9кл.)

-Година спілкування «Сім’я та школа – партнери у вихованні дітей»

(Сорока О.О., 11 кл.)

-Змагання «Тато, мама, я – спортивна сім’я» ( Дерлюк О.А. 1-5 кл.)

3. Виставка робіт «Світ захоплення наших сімей» (Андрієнко О.В.)

Література




  1. ж.Позакласний час Плюс №5 2010р.

2. Книга заступника директора з виховної роботи


3. Інтернет – ресурси:

  - Завдання проекту «Школа - сім'я: консолідація зусиль»:


Сім'я як соціальний інститут, з яким пов'язана педагогічна діяльність нашої школи, знаходиться сьогодні на досить складному етапі свого розвитку.

gorono.od.ua/perlov/smi_sdr.doc


  • Педагогічна нарада з питань виховної роботи

4 квіт. 2011 ... Школа і сім`я: консолідація зусиль. Наше кредо. Тільки компетентний педагог може виховати компетентну дитину! Проблеми сучасної ...

slideshare.net/KatherinaTelesh/...

  • Виховна робота в школі

24 лют. 2010 ... Тема. Школа і сім'я: консолідація зусиль. План підготовки 1. Проведення соціологічного дослідження „Батьківські збори з погляду тат і ...

awqust.com/index_1_view.php?id=35

  • Електронна газета Полонської гімназії - Полонська гімназія ...

школа змінює свою назву на Полонську загальноосвітню школу 1-3 ступенів 2000р ... «Взаємовплив культур», «Школа і сім'я – консолідація зусиль» та ін.

osvita.pl.km.ua/~zosh1/paper/index....

  • Скачать Директор школи, ліцею, гімназії 2002 01-02 

22 лип. 2012 ... Ніна Дроздович. Школа і сім'я: консолідація зусиль. Проект "Партнерство в освіті". Віктор Калита, Володимир Грутман Не обмежуючись ...

twirpx.com/file/879396/

  • Загальноосвітня школа №6 (м. Біла Церква (Київська область ...

27 чер. 2012 ... "Педагогічна майстерність": - "Мистецтво жити разом": - "Відвернути біду": - " Школа - сім'я! Консолідація зусиль": - "Дивосвіт молодшого ...

eduwiki.uran.net.ua/wiki/index....

  • Аналіз роботи шкільної циклічної комісії класних керівників

4 квіт. 2012 ... ІV засідання (березень): «Школа і сім'я: консолідація зусиль». V засідання ( травень): «Аналіз роботи класного керівника. Планування ...

klasnaocinka.com.ua/ru/article/anal...

  • КРЕАТИВНА ПЕДАГОГІКА № 1

Августин (Маркевич). Консолідація зусиль людини, школи, Церкви в протидії руйнівному впливу ... Інтеграційні процеси в освітній системі вищої школи (м. Вінниця)… ...... політика, сім'я, мораль, економіка тощо). З головного джерела ...

nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/krpe...

  • Довідка

27 дитячо-юнацьких спортивних шкіл, що знаходяться в підпорядкуванні ... проект “Школа, сім'я, позашкільний заклад – консолідація виховних зусиль”.

state-gov.sumy.ua/docs/koleg/20...

Інформація

Жовтокам янської ЗОШ

про керівника методичного

обєднання класних керівників,

заступника директора з

виховної роботи станом на

01.09.2012р.

1. Гала Світлана Миколаївна


2.Дата народження – 18 липня 1954 рік
3. Освіта вища, Криворізький Державний педагогічний інститут, факультет «біологія»
4.Працює на цій посаді з 1 грудня 1980 року
5.Педагогічний стаж 35 роки і 7 місяців
6.Вчитель-методист, категорія вища
7.Виховна проблема, над якою працює заступник директора з виховної роботи, «Створення школи родини та системи родинного виховання».

АНАЛІЗ

роботи методичного обєднання

класних керівників Жовтокамянської

ЗШ за 2011 – 2012н.р.
МО у 2011-2012 н.р. працювало над проблемою : «Впровадження інноваційних технологій для розвитку творчого потенціалу учнів та їх духовного зростання»

В роботі МО брало участь 11 вчителів школи. Організовуючи роботу з даної проблеми, МО значну увагу приділяло теоретичній та психологічній готовності вчителів до впровадження в практику новітніх виховних технологій. Велику увагу було приділено корекції виховних планів, запроваджувалися гнучкі моделі виховної роботи відповідно до здібностей учнів, враховувалися дані аналізів діагностування на виявлення нахилів та інтересів дітей.

В процесі планування по кожному виду життєдіяльності передбачались всі фактори та обставини, які позитивно впливали на процес спільної діяльності учнів, вчителів, батьків. Здійснювався постійний контроль та аналіз за процесом і результатом виховання, що забезпечувало повну інформацію про фактичний стан справ та давало змогу приймати обґрунтовані рішення.

Приступаючи до складання виховних планів, класні керівники аналізують діяльність класного колективу, оцінюють її ефективність за пройдений період , оцінюють вплив, здійснений на формування колективу та окремих учнів. Такий аналіз дає можливість під час визначення завдань акцентувати увагу саме на тих, які є найбільш актуальними. Проблему МО реалізували через різноманітні форми роботи: семінари, ділові ігри, обмін творчими надбаннями, тренінги, практикуми, педагогічні майстерні, публічні діалоги, методичні коментарі, калейдоскопи цікавих справ. Класні керівники будували виховний процес за гнучкими схемами, які трансформувалися в залежності від психологічних особливостей дітей. Кожен учень був залучений до виховної діяльності, у них формували позитивну мотивацію на навчально-виховний процес, спрямовували роботу на розвиток їх можливостей. Учням, які мають проблеми у навчанні та психічному розвитку, створювали соціально-психологічні умови для надання допомоги.

Протягом навчального року здійснювався обзорний контроль за виховною діяльністю класовода 1 класу Андрієнко О.В., 3 класу – Вацкель Г.Г. , класного керівника 5 класу Шабельника П.М. та класного керівника 9 класу Сергієнко В.М.

Самоконтроль за своєю виховною діяльністю здійснювали всі класні керівники.

В ході роботи були виявлені такі проблеми:


  • Не всі класні керівники досконало володіють

новітніми виховними технологіями (Сергієнко В.М.,Шабельник П.М., Куменко О.С.)

В 2012-2013 н.р. МО класних керівників вступає в ІІІ етап роботи над виховною проблемою школи «Формування креативної особистості». На цьому етапі значна увага буде приділена формам, які забезпечуватимуть впровадження передового педагогічного досвіду у практику виховання, буде узагальнено досвід роботи кращих класних керівників школи : Мажари Т.І., Сороки О.О., буде здійснюватися контроль і підтримка за виховною діяльністю молодих класних керівників Дерлюка О.А. та Шабельника П.М.
МО у 2012-2013 н.р. буде вирішувати такі завдання:


  1. Висвітлювати систему роботи класних керівників по

вдосконаленню методів та форм роботи з учнями.

  1. Формувати конкурентоспроможну особистість з постійною потребою у самореалізації і самовихованні

  2. Впроваджувати педагогічні технології формування життєвої компетентності учнів у особистісно зорієнтованому середовищі

  3. Направляти діяльність кожного класного керівника щодо виховання в учнів національної самосвідомості, духовного збагачення.

  4. Формувати родинно-побутову культуру, традиції

безперервності родоводу, духовної єдності поколінь, зв'язка

минулого, сучасного, майбутнього нації.


Дані завдання будуть реалізовуватися через творчі звіти класних керівників, обмін досвідом роботи, підготовку матеріалів для шкільних публікацій, методичні конференції, круглі столи. Буде узагальнено досвід роботи класних керівників: Мажари Т.І.по проблемі «Формування морально відповідальної особи, здатної до особистісного зростання, самореалізації» та Сороки О.О. по проблемі «Виховання гармонійно розвиненої особистості з високим почуттям патріотизму, шанобливим ставленням до національної культури, звичаїв народу»
Вирішення завдань виховної роботи буде здійснюватися за напрямами:



  • громадянське виховання;

  • родинно-сімейне виховання;

  • військово-патріотичне виховання;

  • трудове виховання;

  • художньо-естетичне виховання;

  • моральне виховання;

  • екологічне виховання;

  • формування здорового способу життя;

  • превентивне виховання;

  • сприяння творчому розвитку особистості

Паспорт методичного обєднання

класних керівників

2012 – 2013н.р.
1.Жовтокам’янська загальноосвітня школа.

Директор школи Вовк Таїса Іванівна

2.Виховна проблема школи – «Формування креативної особистості»

3.Керівник МО – Гала Світлана Миколаївна, заступник директора з виховної роботи

4.Кількість членів МО - 11 чол.

5.Проблема, над якою працює МО: «Впровадження інноваційних технологій для розвитку творчого потенціалу учнів та їх духовного зростання»

6.На контролі – охорона життя та здоров’я дітей

7.Методичні доробки класних керівників:

- оформлення збірок матеріалів з досвіду виховної роботи в класі

8. Методичні заходи методоб’єднання:

- корекція виховних планів з урахування особистісно зорієнтованої

технології



- впровадження активних форм методичної роботи:

  • Інформаційно-масові (дискусії, диспути, конференції, "філософський стіл", "відкрита кафедра", інтелектуальні аукціони, ринги, вечори, подорожі до джерел рідної культури, історії держави і права, "жива газета", ).

  • Діяльнісно-практичні (творчі групи,  екскурсії, свята, театр-експромт, ігри-драматизації, ярмарки, народні ігри, огляди-конкурси, олімпіади).

  • Інтегративні (шкільні клуби, КВК, фестивалі, асамблеї з проблем традицій, культури, політики і права, гуртки).

  • Діалогічні  (бесіда, міжрольове спілкування).

  • Індивідуальні (доручення, творчі завдання, звіти, індивідуальна робота).

  • Наочні ( музей школи, галереї,виставки учнівської творчості, книжкові виставки, тематичні стенди ).




База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка