Тема. “З веселкою весело проходить тиждень” Мета



Скачати 47.48 Kb.
Дата конвертації05.03.2016
Розмір47.48 Kb.
Тема. “З веселкою весело проходить тиждень”
Мета. Створювати комфортні умови перебування учнів в класному колективі, спонукати дітей до відкритості, розуміти іншого і самого себе. Сприяти розвитку в кожного учня пам'яті, уваги, уяви, фантазії, мислення, розширення словникового запасу, розвитку зв’язного мовлення учнів, виховувати повагу один до одного.
Обладнання. Магнітофон, малюнок сонечка,малюнки до загадок, малюнок веселки.
Хід заняття

І.Організаційна частина

І.Звучить легенька музика
1.Діти заходять до ігрової, стають у коло.

2.Виконання вправ ранкової гімнастики під музику.

3.Вітання дітей.
Діти беруться за руки, утворюючи коло разом з учителем, промовляють слова:
Зараз ми візьмемося за руки --

Веселіше стане всім.

Бо у класі усі друзі.

Сяють усмішки у всіх.

4. Привітання вчителя:
– Доброго ранку, друзі! Приємно бачити, що ви всі усміхаєтесь один одному і приносите до класу радість. Я також рада вітати вас у нашому затишному класі.
Пропоную дітям:
1. Сісти, як кому зручно.
2. Розповісти про свій настрій.
3. Спонукаю дітей задуматись над тим, що може поліпшити настрій.
5.Розповідь учителя.
– Створити нам усім гарний настрій допоможуть компліменти. А також добрі, лагідні слова.
Пропоную дітям:
1. Обмінятися компліментами.
Вчитель підсумовує сказане дітьми, що всі ці слова сприяють поліпшенню настрою.
Потім пов’язує гарний настрій з гарною погодою надворі.
Спонукає дітей висловити свої враження про погоду. А щоб погода залишалась такою самою, дітям пропонується гра «Заклик погоди».
2. Групове заняття
Гра «Заклик погоди»
За вікном осінь – чарівниця.
З дерев опадають золоті листочки (клацання пальцями).
І весело-весело кружляють над землею, утворюючи казковий танок
(плескання в долоні).
Листочки танцюють осінній вальс (плескання по колінах).
Вітерець розгойдує гілочки на деревах(піднімають руки вгору, нахиляючи їх то в одну, то в іншу сторону).
Віє прохолодою (потирають руки).
ІІ. Основна частина
Вчитель: Сьогодні я пропоную вам послухати казку про Веселку.
1. Слухання казки.
Жила на світі Веселка, яскрава і красива. Якщо хмари закривали небо і на землю ішов дощ, Веселка ховалась і чекала, коли хмари розійдуться і вигляне сонечко. Тоді Веселка вискакувала на велике, чисте небо і звисала дугою, виблискуючи своїми кольоровими промінцями. А було їх у Веселки сім: червоний, оранжевий, жовтий, зелений, голубий, синій та фіолетовий.

Люди, побачивши Веселку на небі раділи їй, а діти плескали в долоні і співали пісні. Дуже любила Веселка ці дитячі пісеньки. Як тільки їх почує зразу відкликається. Кольорові промінці не тільки прикрашали небо,але і у воді віддзеркалювались та у крапельках дощу. Всі були раді Веселці…

Крім одного злого чарівника Чорних Гір. Він терпіти не міг Веселку за її веселий характер. Він злився і навідь закривав очі, коли Веселка з'являлась у небі.

Вирішив злий чарівник Чорних Гір згубити Веселкуі відправився за допомогою до Феї Підземелля.

- Скажи мені,Феє, як позбутися мені Веселки? Дуже набридли мені її кольорові промінці.

-Вкрадь унеї тільки один промінець, і Веселка помре,-сказала Фея Підземелля.

Зрадів злий чарівник Чорних Гір.

-Та невже це так просто?

-Не спіши, -сказала Фея,- вирвати промінець у неї треба рано вранці, коли Веселка спить. А потім треба намотати його на руку й втекти подалі від тих міст. Краще на Північ, де коротке літо і мало гроз.

З цими словами Фея Підземелля підійшла до гори, стукнула своєю чарівною палицею і зникла.

А злий чарівник Чорних Гір підкрався до Веселки рано вранці вирвав у неї синій промінець. Він мчав на Північ, і не помітив як попереду засвітились незвичайні вогники. То було Північне сяйво.

-Що це таке? Що за перешкода?

А синій промінець побачивши між різними кольорами свого брата крикнув:

-Брате мій, Синій кольоре, врятуй мене, поверни до моєї Веселки!

Синій колір почув свого брата і зразу прийшов йому на допомогу. Він підійшов до злого чарівника Чорних Гір, вирвав промінець з його рук і передав його хмарам.

А Веселка тим часом стала розсипатися на дрібні сльози-краплинки і стала висихати.

-Прощайте, шепотіла вона своїм друзям,-прощайте і передайте дітям, що я більше не з'явлюсь на їх заклики і пісні.

-Стій! Стій!-долетів радісний крик.

-Стій, Веселко, не помирай! Я тут, твій Синій промінець вернувся.

З цими словами він стрибнув на своє місце серед своїх кольорових братів і сталось диво: Веселка ожила.



2. Запитання до учнів

-Скільки кольорів у веселки?

-Назвіть їх.

-Який другий колір у веселки?


Гра « Якого кольору слова».
Розвивальна гра на визначення кольору часу доби:
-Якого кольору день? ( білого, жовтого)

-Якого кольору апельсин? ( оранжевого)

-Якого кольору сонечко? ( оранжевого, жовтого).
3.Психомалювання

А зараз ми з вами намалюємо веселку на дошці і заспіваємо для неї пісеньку.



Дарую веселку
Дарую веселку на свято для вас,

Щоб дружба буяла завжди поміж нас.

Багату веселку у руки візьму я,

Дівчаткам веселим стрічки подарую:


Рожеві — для Жені,

Жовтаві — для Клави,

А сині — для Ліни.

Червоні — для Тоні,

Зелені — для Фені,

А білі — для Килі.


Оранжева буде дарунком для Люди,

Вона нині вдома, із нами не буде.

А кольори інших, яскравих відтінків,

Доручимо нашій кмітливій Галинці.


Вона подарує всім нашим хлоп'ятам,

Слухняним до праці, до пісні завзятим:

Рожеві — Євгену,

Жовтаві — для Павла,

А сині — для Кіма.

Зелені — Семену.

Червоні для Віті.
Блакитну залишим для дружби та миру,

Щоб ми в Україні пісенно раділи.

Нам мир необхідний, щоб в цілому світі

Зростали й навчались щасливими діти.


* Примітка: Ведуча, примовляючи, роздає різнобарвні стрічки. Діти їх тримають у правій руці на рівні плеча, лівою в бік. Створюється коло з променями „сонця". Ведуча в центрі. Під музику діти починають танок і наспівують вітальну своєму ровесникові (ровесниці). Імена діток можна міняти.

6. Веселий тиждень
Обладнання для гри: прапорці або м’ячі.

Діти діляться на дві команди. Передають один одному прапорець або м’яч, називаючи при цьому послідовно дні тижня. Виграє та команда, яка найшвидше передала м’яч і не помилилась, називаючи дні тижня.



ІІІ. Підсумок заняття
А зараз ми з вами усміхнені, з гарним настроєм сідаємо за парти і розпочнемо урок.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка