Тема. Закріплення знань про букву Т, т («те» ), їх звукове значення



Дата конвертації26.02.2016
Розмір41.9 Kb.

Тема. Закріплення знань про букву Т, т («те» ), їх звукове значення.

Мета: закріплювати вміння учнів читати склади, слова, речення з вивченою буквою, складати звукові моделі слів; розвивати зв’язне діалогічне мовлення, мислення, пам’ять, увагу, естетичний смак; виховувати любов до природи, доброзичливе ставлення до однокласників.

Обладнання:



Хід уроку


1.Організаційний момент.

Стали, дітки, підтягнулись.

Одне одному всміхнулись.

Сіли всі рівненько,

Попрацюємо гарненько.

( Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.)

- Сьогодні до нас на урок завітав гість. Це наш з вами старий знайомий АЗБУКВАРИК. Він приходив до нас у гості, коли ми готувалися стати школярами. А тепер він захотів подивитися як ви працюєте на уроці.

- Тож вам, дітки, треба попрацювати дуже старанно. Показати якими розумними і кмітливими школярами ви стали.

2.Повторення вивченого матеріалу.

2.1 Фронтальне опитування.

- Яку букву вивчали на минулому уроці?

- Які звуки вона позначає?

- Наведіть приклади слів в яких зустрічається буква «те».

2.2 Гра « Впіймай слово».

Там де трактор торохтить

Тракторист давно не спить.

Від світанку до світанку

Оре він свою ділянку.

3. Повідомлення теми і завдань уроку.

-Сьогодні на уроці ми з вами будемо виразно читати склади, слова,речення з вивченою буквою. Складати звукові моделі слів.

4. Закріплення навичок читання складів та слів.

4.1 Читання прямих та обернених складів.

Т

А О У И І



4.2 Робота з звуковими моделями слів.

- Звуки бувають голосними і … (приголосними ).

- Голосні звуки в схемі позначаються … ( о ).

- Приголосні поділяються на … ( тверді і м’які ).

- Тверді позначаються … (- ).

-М’які… (=).

(Учитель на дошці, а учні на місцях.)

Дятел - =о-о-; кіт - =о- ; стіл - -=о-.

Фізкультхвилинка.

Руки в гору підіймаєм,

А тоді їх опускаєм,

А тоді скоріш, скоріш.

Тупай, тупай веселіш.

4.3 Гра « Встав про пущені букви».

(На дошці записані слова з пропущеними буквами. Діти називають, а вчитель вписує.)

В.н.к, к.с., тр.в., л.т.к, р.к.т., т.рт, в.т.р.

4.4 Друкування букв, слів у зошитах.

( Повторення правил сидіння за партою. Правильне розміщення зошита, тримання ручки під час письма.)

5. Робота з букварем.

5.1 Багатозначність слова «котики».

- А які ще багатозначні слова ви знаєте? ( Півники, ручка,кран, коса)

5.2 Робота над скоромовкою.

- Сьогодні ми попрацюємо над скоромовкою.

- Давайте звернемо увагу на цифри у яких зустрічається буква «те». (Три,чотири, п’ять, шість, дев’ять, десять.)

- Нам буде потрібна цифра три. Погляньте на малюнок. Який птах зображений?( Сорока) Скільки їх? (Три)

5.3 Показове читання учителя. Читання і заучування скоромовки учнями.

Фізкультхвилинка


  • Закрийте оченята

Сидять маленькі совенята.

Раз – розплющили оченята .

Подивилися навколо.

Потім – вгору і навколо.

Оченята – блим, блим, блим!

Відпочити треба їм!

Вправо, вліво,оченята.

Совенята будуть спати,

А ми будемо читати.

5.4 Словникова робота. Читання слів за вказівкою.

6. Мотивація навчальної діяльності.

6.1Робота зі словами – паліндромами. Знайдіть зайві слова.

ПИЛИП ВИВ

ПАВЛИК РОТ

ВІВ ОКО

КІТ УТІК


6.2 Гра «Знайди зайвий предмет».

- Подивіться уважно на малюнки. В яких словах не має букви «те»? Які малюнки зайві?

6.3 Знаходження нових слів у слові ластівка.

ЛАСТІВКА – лавка, кава, віск, ласка,ласт, вік,стіл, слава, сітка, світ,кіт, вата.



  • Молодці, діти. Сьогодні ви дуже гарно працювали. АЗБУКВАРИКУ вже час поспішати далі. Він дуже вдячний і залишає вам ось ці солодощі .

  • АЗБУКВАРИК пішов, а нам час підводити підсумок нашого уроку.

7. Підсумок уроку.

- Хто приходив до нас на урок?

- Яка буква гостювала у нас?

- Про яких птахів читали скоромовку? Скільки їх було?

- А тепер нам з вами треба створити чарівну квітку «настрою». Подув сильний вітер і пелюстки розлетілись. Зараз ви по черзі будете виходити до дошки обирати і прикріплювати пелюстку того кольору, яка відповідає вашому настрою на уроці.

Червона пелюстка – гарний настрій.

Жовта пелюстка – спокійний настрій.

Синя пелюстка – сумний настрій.



Після створення квітки «настрою» вчитель проводить вербальне оцінювання роботи на уроці.









База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка