Термін проведення



Скачати 101.97 Kb.
Дата конвертації07.03.2016
Розмір101.97 Kb.



5 клас


№ з/п

Термін проведення

Захід

Мета

1

Вересень

Люди сильні один одним

Розкрити зміст понять «дружба», «дійсний друг», показати відмінність від понять «приятель» і «знайомий»

2

Жовтень

Про дружбу і товаришування

Розширити та поглибити поняття дружби та товаришування, як важливих показників вихованості учнів

3

Листопад

Ми різні – ми рівні

Надати інформацію учням з гендерних питань.

4

Грудень

Дружба – дорогоцінний скарб

Розширити та поглибити поняття дружби та товаришування

5

Січень

Подорож до казки: знайомство з Геоцинтією та Розаліндією.

Формувати уявлення про схожість та відмінність хлопчиків та дівчат, вчити емоційному прийняттю дитини протилежної статі, оптимізувати взаємодію між дітьми різних ґендерів

6

Лютий

Засуха в країнах

7

Березень

Перемовини

8

Квітень

Спасіння країн

9

Травень

Сімейне щастя

6 клас

№ з/п

Термін проведення

Захід

Мета

1

Вересень

Унікальність моя та твоя

формування усвідомлення власної неповторності, поваги до унікальності та самовираження інших людей.


2

Жовтень

Вершина успіху

формування вміння раціонально використовувати свої можливості та удосконалювати їх.

3

Листопад

Дівчатка – хлопятка

з’ясувати стереотипи, які існують у підлітків стосовно жіночої та чоловічої статі, підвести їх до усвідомлення стереотипності уявлень щодо різних статей; сприяти формуванню навичок партнерського спілкування між дівчатами і хлопцями .


4

Грудень

У лабіринті професійного вибору

допомогти школярам зорієнтуватися у світі професій, зробити власний вибір, не піддаючись впливу ґендерних стереотипів

5

Січень

Подарунок. Правила етикету.

Формувати вміння дарувати людям радість, на конкретних прикладах довести важливість ураховувати індивідуальні особливості людей під час вибору подарунків.

6

Лютий

Його величність конфлікт.

З’ясувати, що таке конфлікт, на основі особистих спостережень виявити причини конфліктів, не допускати між статевих конфліктів.

7

Березень

«Живи, Україно! Живи для краси, для сили, для правди, для волі!»

Формувати національну свідомість школярів, систему моральних цінностей, поглиблювати знання про нашу державу, формувати навички спільної діяльності.

8

Квітень

Людяність перш за все.

Виховувати людяність у дітях, доброзичливе ставлення один до одного, милосердя, повагу, співчуття, доброту.

9

Травень

Вчимося бути толерантними.

Продовжити знайомити учнів із загальнолюдськими цінностями, розширення словникового запасу, розвиток гнучкості мислення, формування навичок толерантного спілкування.


7 клас

№ з/п

Термін

проведення



Захід

Мета

1

Вересень

Гендерна рівність у спілкуванні

Продовжити формування поняття «ґендер», дати визначення поняття «спілкування», визначити, що заважає людям розуміти один одного.

2

Жовтень

Бути на землі людиною.

Виховувати у дітей людяність, доброзичливість, гуманізм у стосунках, повагу, скромність, великодушність.

3

Листопад

Образам – ні, прощенню – так!»

Виховувати в підлітках чесноту пробачати інших.

4

Грудень

Я поважаю чи обожнюю себе

з’ясувати різницю між егоїзмом в його найгірших проявах і здоровим егоїзмом; дати можливість зазирнути у свій внутрішній світ, задуматись над своїм характером, вчинками ; розвивати мислення; виховувати в учнів впевненість, повагу до думки співбесідника

5

Січень

Людина починається з добра

Виховувати доброзичливість та людяність, розширювати світогляд, толерантне ставлення один до одного.

6

Лютий

Чому буває самотньо

Ознайомити учнів їз визначенням поняття «Самотність»; визначити фактори, які призводять до самотності та шляхи їх подолання; виховати прагнення допомоги іншим та переосмислення дій у цьому напрямку.

7

Березень

Рівність чоловіків та жінок

Пригадати, в чому полягає соціальна різниця між статями, розкрити різні аспекти проблеми рівних прав і можливостей чоловіків і жінок.

8

Квітень

Друг - це означає

другий я!



Формувати в учнів на рівні знань правильне розуміння значення поняття «друг», «дружба»; розвивати почуття відповідальності, вимогливості до себе; виховувати ставлення поваги один до одного

9

Травень

Дружний колектив:

який він?



навчити учнів культури спілкування, пошуку конструктивних способів вирішення проблемних ситуацій; сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі, налагодженню доброзичливих стосунків; виховувати в учнів повагу одне до одного, відповідальність за власні слова і вчинки.

8 клас

№ з/п

Термін

проведення



Захід

Мета

1

Вересень

Ми всі різні, але рівні.

Продовжити знайомство з термінологією з питань ґендеру, ґендерних стереотипів, навчити визначати свої соціальні ролі та визначати себе як особистість.

2

Жовтень

Ефективне спілкування – крок до успіху.

Формувати духовність і високі моральні якості, відчуття єдності з природою, суспільством, виховувати прагнення до самовдосконалення, бажання відповідати ідеалам істини.

3

Листопад

Без толерантності немає дружби

Навчати учнів культурі спілкування, пошуку конструктивних способів роз’яснення проблемних ситуацій, сприяти поліпшенню психологічного клімату в класі, налагодженню доброзичливих стосунків.

4

Грудень

Наповнюємо серця добром!

Вчити дітей доброті, формувати поняття про чуйність і доброзичливість, виховувати здатність боротися проти зла.

5

Січень

Щастя людське

Виховувати в підлітках співчуття до інших; спонукати бажанню допомоги ближньому

6

Лютий

Дезертирство з життя?

Розкрити значення і цінність життя людини; формувати уміння бачити в життєвих негараздах лише тимчасові труднощі і бажання долати їх.

7

Березень

Що для мене справжня дружба???

Вивчити ціннісні орієнтації та моральні ідеали учнів; з’ясувати думку та відношення учнів до дружби між своїми однолітками; розвивати моральні уявлення учнів про якості особистості, стимулювати їх самовиховання; виховувати безкорисливість, негативне відношення до заздрощів.

8

Квітень

Відверта РОЗМОВА про ЛЮБОВ

виховання поваги до протилежної статі; розвиток духов¬ності у підлітків, естетичного смаку; формування поняття кохання та його особливостей у юнацькому віці; корекція любові до себе, до близьких; навчання мислити і самостійно приймати рішення у різних життєвих ситуаціях.

9

Травень

Бережи честь змолоду

Сприяти самоаналізу й самовихованню учнів через роздуми про найвищі моральні принципи, розвивати й поглиблювати їхні почуття честі та гідності, важливих для громадянської зрілості людини.


9 клас

№ з/п

Термін

проведення



Захід

Мета

1

Вересень

Моя сім’я – моє багатство!

Виховувати ціннісне ставлення до батьків, до своєї родини, визначити роль батька та матері в житті кожної дитини.

2

Жовтень

Плекаємо здоров’я душі.

Показати цінність родинних стосунків для формування у дітей адекватної самооцінки, навчати батьків зберігати позитивне ставлення до своєї дитини.

3

Листопад

Пізнаємо себе і світ.


розвиток емоційної сфери дитини; розвиток її як особистості; розкриття позитивних здібностей дитини; формування знань про особистість та спілкування; формування в класі дружніх відносин, взаєморозуміння та взаємоповаги.

4

Грудень

Урок доброти і милосердя

Навчити бути щиросердечними, вміти співчувати, виховувати робити добро.

5

Січень

Де ховається щастя?

Допомогти підліткові знайти справжні життєві цінності; довести, що дійсне щастя в допомозі та служінні іншим.

6

Лютий

Батьки теж люди

Виховувати у підлітків любов і пошану до батьків; довести, що сім'я є дійсною цінністю життя людини.

7

Березень

Жіноча розмова

Виховувати у дівчат цнотливість, вірність, жіночність, уміння співчувати і співпереживати як необхідні риси вдачі майбутньої дружини і матері.

8

Квітень

Хто в будинку господар?»

Виховувати прагнення до дійсної любові, бажання її берегти та відчуття відповідальності за майбутню сім'ю.

9

Травень

Єдина справжня розкіш –
це розкіш людського спілкування

Озброїти учнів знаннями і практичними рекомендаціями про основи
спілкування; дати їм практичні рекомендації щодо удосконалення своєї мови, уміння спілкуватися; спонукати учнів застосувати набуті знання у повсякденному спілкуванні; формувати в них навички тактовно, цікаво говорити, установлювати тісні стосунки із співрозмовником, виховувати в них високу мовні культуру, сприяти самовдосконаленню учнів, їхньому інтелектуальному і моральному
розвитку.





База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка