Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти



Скачати 60.47 Kb.
Дата конвертації09.03.2016
Розмір60.47 Kb.
Тернопільський обласний комунальний інститут

післядипломної педагогічної освіти


Обдарована дитина в сучасному світі

Бібліографічний покажчик

Випуск 2

Упорядник:

Бабовал Надія Ростиславівна

бібліотекар

Тернопіль – 2015

Людське мислення, здатність до творчості - найбільший дар природи. Дуже важливо розуміти, що даром цим природа відзначає кожну людину. Але так само очевидно й те, що свої дари вона порівну не ділить і когось нагороджує щедро, не економлячи, а когось обходить стороною. Обдарованим, зазвичай, прийнято називати того, чий дар перевершує середні можливості, здібності більшості.

Діти, в яких у ранньому віці виявляються здібності до виконання певних видів діяльності, є обдарованими. В чому полягає складність проблеми визначення обдарованості? Як визначити академічну обдарованість молоді? Які сучасні педагогічні підходи до визначення обдарованості існують? Відповіді на ці та ще багато інших питань Ви зможете знайти, ознайомившись з публікаціями з бібліографічного покажчика літератури "Обдарована дитина в сучасному світі".

Бібліографічний покажчик є вибірковим. Він складений на основі перегляду науково-методичної літератури та періодичних видань з фонду науково-педагогічної бібліотеки Тернопільського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Представлено 51 джерело інформації з книг і журналів українською мовою. Хронологічно охоплено період 2014-2015 рр. Бібліографічний покажчик може стати у нагоді педагогічним працівникам, керівникам методичних служб освітньої галузі, викладачам, студентам, батькам і всім хто цікавиться проблемами дитячої обдарованості.


Книги:
1. Вінник Н. Психолого-педагогічні підходи до особистісного розвитку інтелектуально обдарованих старшокласників: методичні рекомендації / Н. Вінник. – К.: Інститут обдарованої дитини, 2014. – 26 с.
2. Кочерга О. Психофізіологія творчості дітей / О. Кочерга. - К.: Шк. світ, 2011. – 128 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).

3. Кунгурцева Л. Психологічна допомога обдарованим дітям в умовах школи-інтернату: монографія / Л. Кунгурцева, В. Бажанюк, В. Камишин . – К.: Інститут обдарованої дитини, 2014. – 242с.

4. Лучинкіна А. Психологічні особливості соціалізації обдарованих дітей у віртуальному просторі: монографія / А. Лучинкіна, К. Мілютіна, Т. Яншинина. – К.: Інститут обдарованої дитини, 2014. – 252с.

5. Мітлощ А. Психолгічні особливості лідерської обдарованості: Концепції, діагностика, тренінги: монографія / А. Мітлощ, В. Моляко, та інші. – К.: Інститут обдарованої дитини, 2014 . – 290с.

6. Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика: Збірник наукових праць. Випуск 12 / І. Волощук та інші. – К.: Інститут обдарованої дитини, 2014, - 158 с.

7. Навчання і виховання обдарованої дитини : теорія та практика :Збірник наукових праць. Випуск 13 / І. С. Волощук та інші. – К.: Інститут обдарованої дитини, 2014, - 158 с.

8. Обдарована дитина. Психолого- педагогічний супровід / упоряд. Сташко – К.: Шк. світ, 2013 – 104 с. – ( Бібліотека «Шкільного свту»).

9. Організація роботи з обдарованими дітьми в навчальних закладах/ упорядкув.: Ж. І. Ханзель, О.Я. Сидорська . – Тернопіль: ТзОВ «Терно-граф», 2013 . – 208 с.

10. Поліхун Н. Дистанційна підтримка дослідницької діяльності учнів: методичні рекомендації. / Н. Поліхун. – К.: Інститут обдарованої дитини, 2014. – 87 с.

11. Постова К. Психологічні умови розвитку дослідницьких здібностей обдарованих учнів: монографія / К. Постова. – К.: Інститут обдарованої дитини, 2014. – 96 с.

12. Програмно-інформаційні засоби формування систем знань навчального призначення: посібник / О. Стрижака. – К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. – 144 с.

13. Проценко О.Розвиток здібностей та обдарувань у дошкільників /

О. Проценко. – К.: Шк. світ, 2011 . – 128 с. – (Бібліотека «Шкільного світу»).

14. Рибалка В . Психологія та педагогіка праці особистості : від обдарованості дитини до майстерності дорослого: посібник / В. Рибалка. – К. : Інститут обдарованої дитини, 2014 . – 220 с.

15. Розвиток соціально-комунікативної компетентності обдарованих учнів початкової школи: посібник / Н. Лук’янчук, Н. Климова, та ін. – К.: Інститут обдарованої дитини, 2014. – 132 с.

16. Синергетика і освіта: монографія / За ред. В. Кременя. – К.: Інститут обдарованої дитини, 2014 . – 348 с.

17. Синергетика і творчість : монографія / За ред. В. Кременя. – К.: Інститут обдарованої дитини, 2014 . – 314 с.

18. Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі навчально-виховного процесу: посібник / В. Киричук. – К.: Інститут обдарованої дитини, 2014. – 192 с.

19. Тарадайник В. Використання інформаційно-соціального середовища розвитку обдарованої дитини: посібник / В. Тарадайник. – К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. – 68 с.

20. Шаповалов Б. Психологічні особливості роботи з спортивно обдарованими дітьми: монографія / Б. Шаповалов, В. Бажанюк та ін. – К.: Інститут обдарованої дитини, 2014. – 230 с.


Газетні та журнальні статті:

21. Бевз Н. Обдаровані «олімпійці». Планування роботи / Н. Бевз // Завуч. – 2015. - № 15. – С. 10-11 (вкладка).

22. Бихал Л. Модель психологічного супроводу проекту « Обдарованість» /

Л. Бихал // Шкільний психолог. Усе для роботи. – 2015. - № 8. – С. 14-17.

23. Богоявленська Д. Б. Складність проблеми визначення обдарованості (Початок) / Д. Б. Богоявленська // Обдарована дитина. - 2014. - № 9. - С. 2-11. . 24. Богоявленська Д. Б. Складність проблеми визначення обдарованості ( Закінчення) / Д. Б. Богоявленська // Обдарована дитина. - 2014. - № 10. - С. 2-7.

25. Виявлення та підтримка обдарованих дітей. Тренінг для педагогів // Психолог. – 2014. - № 9. – С. 18-19.

26. Заячук О. Творчі здібності. Креативність. Обдарованість / О. Заячук // Шкільний психолог. Усе для роботи. – 2015. - № 4. – С. 28-32.

27. Золотухіна Н. П. Пошук обдарованих дітей та розвиток їхніх здібностей /

Н. П. Золотухіна // Обдарована дитина. - 2014. - № 10. - С. 7-11.

28. Зоріна О. Виявлення й розвиток обдарованих дітей / О. Зоріна // Директор школи. - 2014. - № 2. – С. 51-57.

29. Кишінько Л. Робота з обдарованими дітьми. Психолого-педагогічні особливості / Л. Кишінько // Директор школи. - 2014. - №20. – С. 11-22.

30. Кузьмін О. Є. Деякі аспекти підготовки педагогічних кадрів до роботи з обдарованими учнями / О. Є. Кузьмін // Завуч. Усе для роботи. – 2014. - № 1-2. – С. 1-7.

31. Кузьмінова Т. Робота з обдарованими дітьми. Інформаційне забезпечення / Т. Кузьмінова, В. Головань // Завуч. – 2015. - № 15. – С. 2-9 (вкладка).

32. Кулик В. З. Модель ефективної системи розвитку академічної обдарованості школярів / В. З. Кулик, О. І. Хафізова // Завуч. Усе для роботи. – 2014. - № 5-6. С. 32.

33. Леонова Л. Створення освітніх траєкторій для обдарованої молоді в загальноосвітній школі / Л. Леонова // Завуч. - 2014. - № 15.- С. 24-29.

34. Лємєшева Т. Методичні рекомендації щодо роботи з обдарованими й здібними учнями / Т. Лємєшева // Завуч. - 2014. - № 15.- С. 11-13.

35. Мазяр О. В. Концептуальні погляди І. О. Сікорського на проблему дитячої обдарованості / О. В. Мазяр // Обдарована дитина : наук.-практ. осв.-поп. журн. для педагогів, батьків та дітей. - 2014. - № 2. - С. 2-8.

36. Миронова С. Шляхи реалізації програми «Обдаровані діти» / С. Миронова // Завуч. – 2014. - № 1. – С. 14-17.



37. Мостовенко І. Виховання обдарованої дитини в початкових класах / І. Мостовенко // Початкова школа : наук.-метод. журн. - 2014. - № 3. - С. 49-50.

38. Пасічник О. Обдаровані учні. Підвищення психологічної компетентності педагогів / О. Пасічник // Психолог. – 2014. - № 6. – С. 36-40.

39. Пасічник О. Центр роботи з обдарованими учнями – вимога часу / О. Пасічник // Завуч. Усе для роботи. – 2014. - № 11-12. – С. 20-23.

40. Перевертайлова Т. Форми та методи прискореного навчання обдарованих учнів / Т. Перевертайлова // Школа. – 2015. - № 4. – С. 68.

41. Поради батькам, які хочуть розвивати здібності своїх дітей // Школа. – 2015. - № 4. – С. 18-22.

42. Решетникова І. Підвищення якості освіти обдарованих учнів засобами моніторингу / І. Решетникова // Завуч. - 2014. - № 15.- С. 30-40.

43. Рудько Г. Робота з обдарованими дітьми / Г. Рудько // Сучасна школа України. – 2015. - № 1. – С. 4-17.

44. Рудько Г. Стратегії успішної роботи з обдарованими дітьми / Г. Рудько // Завуч. - 2014. - № 15.- С. 4-10.

45. Сінєгіна С. Організація роботи з обдарованими учнями: управлінський аспект / С. Сінєгіна // Завуч. Усе для роботи. – 2014. - № 9-10. – С. 57-60.

46. Склярова Г. Авторська програма « Обдарованість на 2013-2018 роки /

Г. Склярова // Директор школи. - 2014. - №7. – С. 14-31.

47. Тищенко С. П. Покликання – свідчення обдарованості / С. П. Тищенко // Обдарована дитина. - 2014. - № 10. - С. 38-50.

48. Туров М. П. Основні напрямки оцінювання технічної обдарованості школярів/ М. П. Туров // Обдарована дитина. - 2014. - № 7. - С. 2-9.

49. Чернявський В. Обдаровані діти. Як із ними працювати? / В. Чернявський, Т. Кузьмінова // Завуч. – 2015. - № 18. – С. 4.



50. Яхнова О. Розвиток соціальних здібностей обдарованих учнів / О. Яхнова // Сучасна школа України. – 2015. - № 2. – С. 49-55.
Електронна бібліотека

51. http://biblos.iod.gov.ua/catalog.php?cat_id=27


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка