Тести з читання для 2 класу



Сторінка1/3
Дата конвертації19.02.2016
Розмір0.55 Mb.
  1   2   3



Виконавчий комітет Нововолинської міської ради

Управління освіти

Міський методичний кабінет

Нововолинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7

Волинська область

Відділ

початкового навчання



та дошкільного виховання
Тести з читання для 2 класу

Збірник тестів

підготувала вчитель

початкових класів

Ігнатійчук

Світлана Дорофіївна

2010
Автор: Ігнатійчук Світлана Дорофіївна,

учитель початкових класів

Нововолинська ЗОШ №7 Волинської області
Анотація. Дані тести складені до всіх творів, які вивчаються у чинному підручнику О.Я. Савченко «Читанка 2 клас». Кожен тест містить вісім питань із трьома варіантами відповідей і дає змогу учителеві швидко перевірити розуміння всіма учнями фактичного змісту прочитаного твору.

Рекомендовано вчителям початкових класів.

ЗМІСТ

І. Вступ …………………………………………………………………………… 1



ІІ. Тести з читання до творів на тему

1. У рідній школі - рідне слово .............................................................................. 2

2. Розвивайся, звеселяйся, моя рідна мово ........................................................... 6

3. Українські народні казки ................................................................................... 9

4. Нема без кореня рослини, а нас, людей, без України ..................................... 11

5. Рідна домівка, рідна сім’я, тут виростає доля моя ........................................... 20

6. Буду я природі другом ....................................................................................... 26

7. Тарас Григорович Шевченко – великий український художник і поет …… 33

9. Вірші українських поетів ……………………………………………………… 34

10. Оповідання ……………………………………………………………………. 38

11. Казки українських письменників …………………………………………… 45

12. Казки народів Європи …………………………………………………………51

13. Я хочу сказати своє слово …………………………………………………….58

ІІІ. Використана література ……………………………………………………… 65

ВСТУП

Повноцінна навичка читання є основою успішної реалізації усіх змістових ліній програми, важливим засобом розвитку і саморозвитку особистості учня. Ця навчичка має універсальний характер, оскільки без неї неможливими є навчання і розвиток взагалі, соціалізація людини в інформаційному суспільстві. У Державному стандарті і програмах з читання зазначений напрям належить до базових. Протягом навчання у початковій школі молодші учні постійно оволодівають технічною і смисловою сторонами читання.



В.О. Сухомлинський вважав уміння учнів читати найважливішим інструментом навчання. Швидко і свідомо читати – це значить сприймати очима і в думці частину речення чи невелике речення цілком, відірвати свій погляд від книги, вимовити те, що запам’яталося, і водночас думати – не тільки про те, що читається, а й про якісь картини, образи, уявлення, факти, явища, повязані з матеріалом, що читається.

Відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти об’єктом контролю і оцінювання є навичка читання з урахуванням усіх її характеристик: спосіб, темп, усвідомленість, виразність.

Технічну сторону читання характеризують спосіб, темп, усвідомленість, виразність. Читання стає якісним лише за умов досягнення учнями розуміння прочитаного тексту.

У другому класі основна увага зосереджується на цілеспрямованому формуванні в учнів правильного, усвідомленого читання вголос цілими словами

Виробити звичку у дітей читати уважно, зосереджено, не пропускати важливі для розуміння прочитаного деталі, допоможе систематичне використання на уроках тестів із читання, розроблених до всіх творів, які містить чинний підручник О.Я. Савченко «Читанка 2 клас». За допомогою даних тестів учитель має змогу швидко перевірити сприйняття та розуміння фактичного змісту тексту всіма учнями класу. Кожен тест містить вісім завдань із трьома варіантами відповідей. За кожну правильну відповідь – 1,5 бали.
У РІДНІЙ ШКОЛІ - РІДНЕ СЛОВО

Дмитро Павличко «Школа»

1. На що схожа школа?

а) на мурашник; б) на вулик; в) на будівлю.

2. Школа гуде, як

а) дзвінок; б) вулик; в) рій.

3. Довкола розквітають квіти

а) мрій; б) надій; в) любові.

4. Як поводяться діти в школі?

а) співають; б) сумують; в) сміються.

5. Після дзвоника в школі стає

а) гамірно; б) тихо; в) весело.

6. На кого схожі учні в школі?

а) на мурашник; б) джмелів; в) на бджіл.

7. Де навчаються діти?

а) у садочку; б) у школі; в) у гімназія.

8. Хто автор вірша «Школа»?

а) В. Сухомлинський; б) Л. Глібов; в) Д. Павличко.
Степан Жупанин «У лісовій музичній школі»

1. У лісовій школі вивчали

а) музику; б) танці; в) малювання.

2. Стукіт дятла

а) шкріб – шкріб - шкряб; б) тук - тук-тук; в) грюк-грюк-грюк.

3. Урок проводив

а) лісник; б) дятел; в) орел.

4. Дятел викладав

а) спів; б) стукіт; в) ритміку.

5. Пташата - школярики

а) співали; б) плескали в долоньки; в) махали крильцями.
6. Соловейко викладав

а) солоспів; б) математику; в) хоровий спів.

7. Усі птахи хотіли

а) навчитися співати; б) позмагатися з соловейком; в) політати.

8. Вірш написав:

а) С.Жупанин; б) Л. Українка; в) В.Лучук.


Олег Буцень «У новій школі»

1. Дівчинка прийшла

а) у нову школу; б) у гімназію; в) у ліцей.

2. Новеньку ученицю звали

а) Оля; б) Галя; в) Нюра.

3. Як поводилася новенька?

а) придивлялася до учнів; б) стояла біля вікна; в) бігала по коридорах.

4. Галя розповідала, що всі дівчата в класі

а) хороші; б) погані; в) веселі.

5. Про себе Галя сказала, що вона

а) хороша; б) хоче дружити з Нюрою; в) нічого не сказала.

6. З ким дружила Галя в класі?

а) із Оленкою; б) із усіма; в) ні з ким.

7. Нюра зрозуміла, з ким

а) треба дружити; б) не треба дружити; в) варто розмовляти.

8. Хто автор оповідання?

а) П Тичина; б) М. Познанська; в) О. Буцень.
Лариса Вахніна «Кордон»
1. Як спочатку поводився Сашко з Наталею?

а) дружив; б) нічого не давав; в) сидів мовчки.

2. Що намалював Сашко на парті?

а) малюнок; б) позначку; в) «кордон».

3. Сашко хотів

а) щоб Наталю відсадили; б) подружитися з Наталею;

в) образити Наталю.

4. Одного разу Сашко забув: а) ручку; б)гумку; в)пенал.

5. Свою запасну ручку Наталя

а) віддала Сашкові; б) поклала на «кордон»; в) сховала в пенал.

6. Коли Наталя вийшла до дошки, Сашко

а) стер «кордон»; б) забрав ручку; в) сховав зошит.

7. Головних героїв звали: а) Олег і Надія; б)Сашко і Наталя;

в) Ірина і Петро.

8. Автор оповідання

а) Н.Забіла; б) Л. Вахніна; в) Т.Коломієць.


Василь Сухомлинський «Як Наталя у Лисиці хитринку купила»
1. Яка була пора року?

а) літо; б) зима; в) весна.

2. На базарі Лисиця продавала

а) курочку; б) ляльку; в) хитринки.

3. Наталочка не хотіла

а) спати; б ) гуляти; в) робити уроки.

4. Наталя сказала мамі, що

а) у неї болить голова; б) піде гуляти; в) буде спати.

5. Дівчинка вирішила

а) віднести хитринку на базар; б) зробити уроки;

в) попросити у мами пробачення.

6. Хитрощі не люблять

а) ледарів; б) совісті; в) правди.

7. Совість у тому, що

а) червонієш; б) хитруєш; в) стало соромно.

8. Хто автор оповідання?

а) В. Сухомлинський, б) О.Буцень, в) Т.Коломієць
Казка «Сильніше за силу»
1. Кіт заліз

а) під відро; б) під стріху; в) під тин.

2. Кіт піймав горобця

а) під стріхою; б) у дворі; в) на дереві.

3. Кіт вважав, що головне в житті - бути

а) розумним; б) спритним; в) хитрим.

4. Як сприйняв горобець слова кота?

а) погодився; б) заперечив; в) промовчав.

5. Щоб довести свою силу, кіт

а) застрибав по даху; б) стиснув горобця сильніше; в) високо підскочив.

6. Коли кіт випустив кігті, горобець:

а) піднявся у повітря; б) впав на землю; в) злякано дивився.

7. Як повівся кіт, коли горобець злетів у повітря?

а) не почув слова горобця; б) зрозумів, що сильніше за силу;

в) з’їв горобця.

8. Твір «Сильніше за силу» - це

а) оповідання; б) казка; в) вірш.

РОЗВИВАЙСЯ, ЗВЕСЕЛЯЙСЯ, МОЯ РІДНА МОВО…

Українська дитяча пісенька «Ку-ку-рі-ку, півнику»
1. Пісня «Ку-ку-рі-ку, півнику» - це

а) російська дитяча пісня; б) українська дитяча пісня;

в) білоруська дитяча пісня.

2. Про що запитали півника перший раз?

а) - Як справи? б) - Куди йдеш? в) - Де живеш?

3. Яким було друге запитання до півника?

а) - Куди йдеш? б) - Де живеш? в) - Де твоя хатка?

4. Де стояла півникова хатка?

а) край села; б) край лісу; в) край води.

5. З якого дерева зроблена хатка?

а) із дуба; б) із берези; в) із лободи.

6. Із чого зроблені крокви на хатці? а) із моркви; б) із лободи; в) із дуба.

7. З чого зроблені лати на хатці?

а) із моркви; б) із м’яти; в) із лободи.

8. Твір «Ку-ку-рі-ку, півнику» - це

а) оповідання; б) пісня; в) казка..


Алла Коваль «Слова розповідають»


  1. Хто запропонував дітям писати?

а) мама; б) вчитель; в) бабуся.

2. Учитель пропонує дітям

а) читати; б) писати; в) малювати.

3. Писати - це те саме, що

а) читати; б) розписувати; в) дряпати.

4. Колись значення слова писати було близьким до слова

а) писк; б) пасти; в) різнокольоровий.

5. Слово писати сьогодні має ще одне значення

а) малювати; б) говорити; в) кликати.

6. Писанка – це

а) книжка; б) розмальоване яйце; в) картина.

7. Порівнюючи щось з писанкою, мають на увазі

а) яйце; б) щось яскраве; в) якісь символи.

8. Хто автор оповідання?

а) О. Пчілка; б) А. Коваль; в) О. Буцень.
Андрій М’ястківський «Неня»
1. Розмова хлопчика відбулася з

а) сестричкою; б) братиком; в) дідусем.

2. Хлопчика звали

а) Демид; б) Дмитрик; в) Петрик.

3. Дідуся звали

а) Демид; б) Дмитро; в) Михайло.

4. Онук із дідом були

а) у лісі; б) у селі; в) у місті.

5. Дідусь назвав маму

а) на ім’я; б) матір’ю; в) ненею.

6. Онук здивувався, що маму можна називати

а) ненею; б) не тільки мамою; в) на ім’я.

7. Дідусь сказав, що

а) не існує інших звертань, крім мама; б) українська мова багата;

в) маму треба любити.

8. Автор оповідання

а) Д. Білоус; б) І.Січовик; в) А. М’ястківський.

УКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ КАЗКИ

Казка «Вовк та козенята»

1. Коза і козенята жили:

а) у селі; б) у місті; в) у лісі.

2. Скільки козенят було у Кози ?

а) п’ятеро; б) шестеро; в) семеро.

3. Що робила Коза, коли поверталася з лісу?

а) стукала копитцем у вікно; б) стукала ріжками у двері і співала;

в) тихенько просила дітей відчинити.

4. Козенята відмикали двері, коли:

а) коза співала; б) стукали у двері; в) стукали у вікно.

5. Вовк співав:

а) дуже голосно; б) лагідним голосом; в) грубим голосом.

6. Як повелися козенята?

а) прогнали Вовка; б) відчинили Вовкові; в) не відчинили Вовкові.

7. Що зробила Коза, коли повернулася?

а) похвалила козенят; б) насварила; в) нічого не сказала.

8. Вовк та козенята:

а) білоруська народна казка; б) російська народна казка;

в) українська народна казка.
Казка «Рукавичка»

1. Дід ішов:

а) полем; б) стежкою; в) лісом.

2. Хто загубив рукавичку?

а) мисливець; б) дід; в) ведмідь.

3. Хто першим вліз до рукавички?

а) Мишка, б) Жабка, в) Зайчик.

4. Як звалася жабка?

а) Стрибунка; б) Шкряботушка; в) Скрекотушка.

5. Хто вліз в рукавичку після лисички?

а) Вовк; б) Ведмідь; в) Кабан.

6. Хто вліз у рукавичку останнім?

а) Вовк; б) Ведмідь; в) Кабан.

7. Скільки всього звірів було в рукавичці?

а) шестеро; б) семеро; в)восьмеро.

8. Твір «Рукавичка»

а) російська народна казка; б) українська народна казка;

в) білоруська народна казка.


Казка «Лисичка та Журавель»
1. Лисичка та Журавель зустрілися:

а) у селі; б) у полі; в) у лісі.

2. Лисичка та Журавель були

а) сусідами; б) приятелями; в) родичами.

3. Для Журавля Лисиця наварила

а) кашки; б) борщику; в) юшки.

4. До столу вона подала свою страву у

а) глечику; б) тарілці; в) казанку.

5. Журавель наварив смачної страви і склав її у

а) глечик; б) тарілку; в) казанок.

6. Лисичка з глечика

а) виїла усю страву; б) не могла нічого дістати; в) пила саму юшку.

7. З того часу Лисичка

а) не приятелює з Журавлем; б) не свариться з Журавлем;

в) не пригощає Журавля.

8. Твір «Лисичка та Журавель» - це

а) українська народна казка; б) російська народна казка;

в) грузинська народна казка.



Казка «Колосок»
1. Півника звали

а) Золотий Гребінець; б) Червоне Крильце; в) Голосисте Горлечко.

2. Разом з півником жили

а) троє курчат; б) двоє мишенят; в) четверо зайчат.

3. Мишенята були

а) сонні; б) рухливі; в) повільні.

4. Хто знайшов колосок?

а) Півник; б) Круть; в) Верть.

5. Перш за все колосок треба було

а) змолотити; б) обмолотити; в) замісити.

6. Хто робив усю роботу?

а) Півник; б) Круть; в) Верть.

7. Наприкінці казки Круть та Верть

а) пригостили півника пирогами; б) скуштували пироги;

в) не скуштували пироги.

8. Твір «Колосок» - це

а) грузинська народна казка; б) російська народна казка;

в) українська народна казка.


Казка «Дрізд та голуб»
1. Дрізд та голуб

а) звірі; б) птахи; в) комахи.

2. Голуб зовсім не вмів

а) знаходити їжу; б) співати; в) мостити гніздо.

3. Голуб вирішив повчитися

а) у горобця; б) у дрозда; в) у сороки.


4. Вислухавши голуба, птах

а) погодився; б) відмовився; в) задумався.

5. Голуб сидів на кількох гілочках і вуркотів

а) знаю, знаю; б) умію, вмію; в) розумію, розумію.

6. Дрізд на голуба дуже

а) образився; б) розгнівався; в) сварився.

7. Після цього голуб навчився

а) мостити гніздо; б) голосно співати; в) нічого не навчився.

8. Дрізд та голуб

а) українська народна казка; б) грузинська народна казка;

в) російська народна казка.


НЕМА БЕЗ КОРЕНЯ РОСЛИНИ, А НАС, ЛЮДЕЙ, БЕЗ БАТЬКІВЩИНИ

Василь Сухомлинський «Дідова колиска»
1. Хто був на горищі?

а) мама; б) дідусь; в) батько.

2. Одного разу батько знайшов на горищі

а) книжку; б) колиску; в) іграшку.

3. Це була колиска

а) діда; б) тата; в) брата.

4. Коли чує слово Батьківщина, автор пригадує

а) матір; б) діда; в) старовинну колиску.

5. Люди, які жили на нашій землі до нас, - це наші

а) родичі; б) предки; в) батьки.

6. Справжнім патріотом не може бути той, хто

а) забув свою мову; б) забув дідову колиску; в) не поважає батьків.

7. Батьківщина починається з

а) столиці; б) кордонів; в) рідної хати.

8. Автор оповідання

а) Н.Забіла; б) М. Сингаївський; в) В. Сухомлинський.


Наталя Забіла «Древній Київ»
1. Давній народ, який оселився над Дніпром, називався

а) древлянами; б) полянами; в) козаками.

2. Жили поляни

а) сім’ями; б) родинами; в) по одному.

3. Кий, Щек і Хорив були:

а) братами; б) друзями; в) сусідами.

4. Місто назвали на честь

а) Кия; б) Щека; в) Хорива.

5. Кий помер

а) у поході; б) у своєму місті; в) у чужому краї.

6. Річка Либідь впадає

а) у Чорне море; б) у Дністер; в) у Дніпро.

7. Після смерті братів в Києві князював

а) інший цар; б) рід братів; в) сусідський князь.

8. Автор оповідання:

а) А. Григорук; б) Н. Забіла; в) В. Лучук.


Тамара Коломієць «Хліб»
1. Що принесли

а) булочку; б) хліб; в) калачі.

2. Хліб поклали

а) на столі; б) на покуті; в) на припічку.

3. Шкоринка у хліба була

а) хрустка; б) золотава; в) м’яка.

4. Від вогню у хліба

а) м’якість; б) запах; в) позолота.

5. Колосся гойдалося на

а) тоненькій стеблині; б) позолоченій стеблині; в) зеленій стеблині.

6. За хлібом доглядали

а) лагідні руки; б) мамині руки; в) золоті руки.

7. Лежить хліб ясний, як

а) сонечко; б) місяць; в) золото.

8. Автор оповідання

а) Н.Забіла; б) П. Воронько; в) Т. Коломієць.




Галина Демченко «Калинка»
1. У селі жила:

а) бабуся; б) мама; в) дівчинка.

2. Калинка дуже любила

а) співати; б) квіти; в) ягоди.

3. Калинка посадила край шляху

а) квіти; б) дерево; в) тонюсіньке стебельце.

4. Шляхом ішов

а) подорожній; б) дідусь; в) хлопчик.

5. Подорожній подякував

а) дівчинці; б) роботящим рукам і доброму серцю;

в) кущу, який давав прохолоду.

6.Зернятко в ягідці було схоже на

а) сонечко; б) квіточку; в) маленьке серце.

7. Відтоді кущ називають

а) калиною; б) малиною; в) порічкою.

8.Автор оповідання

а) А. Костецький, б) Г. Демченко, в) В. Гринько.
Дмитро Чередниченко «Рідні краєвиди»
1. Випав

а) дощ; б) град; в) сніг.

2. Сніг теж може

а) падати; б) пахнути; в)світитися.

3. Що робила земля ціле літечко?

а) відпочивала; б) набиралася сил; в) працювала.

4. Біле свято – це

а) віхола; б) весна; в) Новий рік.

5.У негоду треба допомагати:

а) бабусі; б) птахам; в) батькам.

6. Коло брами стоїть

а) Новорічень; б) сторож; в) хурделиця.

7. Те чарівне , що заворожує своєю красою, - це:

а) Україна; б) природа; в) поле.

8. Автор оповідання

а) В. Сухомлинський; б) Г.Демченко; в) Д.Чередниченко.


Л. Глібов «Зимня пісенька»
1. Була пора року

а) зима; б) весна; в) осінь.

2. Діти просили у зимоньки-снігурочки

а) трусити сніжком, б) не віяти холодом, в) не замітати все сніжком.

3. Що робили діти за садком?

а) гуляли; б) гралися в сніжки; в) ліпили бабу.

4. Якою була баба?

а) великою; б) красивою; в) страшенною.

5. Якого кольору були рот і ніс у баби?

а) червоні; б) чорні; в) сині.

6. Що робитиме баба день і ніч?

а) танцюватиме; б) вовка проганятиме; в) мовчатиме.

7. Коли пригріє ясне сонечко, мороз

а) від тепла розтане; б) розтопить бабу; в) із ляку утече.

8 Який виникає настрій, коли читаєш вірш?

а) сумний; б) веселий; в) плаксивий.




«Колядники»
1. Колядують:

а) улітку; б) узимку; в) навесні.

2. Колись давно в Україні колядників ходило

а) дуже багато; б) дуже мало; в) тільки п’ятеро.

3. Колядники вирушали в далеку дорогу, коли

а) наставав Великдень; б) наставали Різдвяні свята; в) наставала зима.

4. Колядники ловили чарівним неводом

а) срібну рибку; б) найяснішу зірку; в) жар-птицю.

5. В чарівній кузні колядники кували

а) срібні підкови; б) золоті сани; в) срібні дзвіночки.

6. Зірка світила, щоб колядники

а) не послизнулися; б) не засмутилися; в) не заблукали.

7. Колядники несли:

а) мішок; б) веселі пісні, в) радісну звістку.


8. Колядниками були

а) діти; б) дорослі; в) діти і дорослі.


За Олександром Менем «Крашанки і писанки»
1. Крашанки святять:

а) у магазині; б) у церкві; в) на ринку.

2. Яйця фарбують і розписують

а) до Різдва; б) до Великодня; в) на Івана Купала.

3. Подарована писанка є виявом

а) симпатії і прихильності; б) радості і веселощів; в) кохання.

4. На Великдень треба обов’язково

а) працювати; б) помиритися; в) співати.

5. Освячену писанку клали до купелі немовляти, щоб

а) зростало красивим; б) зростало на силі; в) зростало розумним.

6. Навіщо приорювали писанку в полі?

а) щоб краще родило жито-пшениця б) щоб вища росла кукурудза;

в) щоб більші росли гарбузи.

7. Наші предки вірили, що писанка охороняє оселю від

а) ворогів; б) дощу і снігу; в) пожежі та блискавки.

8. Хто автор оповідання?

а) О. Мень б) В. Лучук; в) Л. Українка.
Катерина Перелісна «Писанка»
1. Хто допомагав дівчинці розмальовувати писанку?

а) мама; б) бабуся; в) ніхто.

2. Скільки хрестиків змалювала дівчинка?

а) п’ять; б) вісім; в) десять.

3. Яку ялинку змалювала дівчинка?

а) Зелену; б) велику; в) дрібнюсіньку.

4. Скільки яєць було зіпсовано?

а) три; б) п’ять; в) одне.

5.Яке яйце дівчинка залишить для зразка?

а) перше; б) п’яте; в) шосте.

6. Хто похвалив дівчинку?

а) татусь; б) бабуся; в) сестричка.

7. Кому вона подарує дві кращих писанки?

а) мамі і татові; б) дідусю і бабусі; в) друзям.

8. Як дівчинка працювала? а) ліниво, б) старанно, в) сонно.


Дмитро Павличко «Де найкраще місце на землі»
1. Які дерева росли біля ставу?

а) ялини; б) берези; в) явори.

2. Дерева заступили

а) село; б) неба синій став; в) місто.

3. На стежині автор зустрів

а) сонце; б) друга; в) дівчинку.

4. Автор запитав, де

а) найглибша річка; б) найвищі гори; в) найкраще місце.

5. Сонце відповіло, що всі народи

а) рівні; б) різні; в) однакові.

6. Найкраща земля та, де

а) тепло; б) працюєш ти; в) народився ти.

7. Найкращий край –це

а) чужина; б) Батьківщина; в) Полісся.

8. Вірш написав

а) В. Сухомлинський, б) Д .Павличко, в) П.Воронько.


Василь Скуратівський «Калина»
1. У всіх народів є свої улюблені

а) домашні тварини; б) рослини-символи; в) звичаї,

2. Символи України:

а) верба і калина; б) сосна і береза; в) сонце і вітер.

3. Прислів’я говорить: «Без верби і калини нема …»

а) людини; б) Батьківщини; в) України.

4. Відома козацька пісня називається

а) «Рідна Україна»; б) «Наша Батьківщина»; в) «Червона калина».

5. Наруга над калиною вкривала людину

а) ганьбою; б) славою; в) соромом.

6. Не ламай цвіт калини, бо накличеш

а) мороз; б) біду; в) посуху.

7. Калина цвіте

а) ранньої весни; б) насамкінець весни; в) улітку.


8. Автор оповідання

а) Д. Павличко; б) Т. Шевченко; в) В.Скуратівський.



РІДНА ДОМІВКА, РІДНА СІМ’Я – ТУТ ВИРОСТАЄ ДОЛЯ МОЯ

Іван Гнатюк «Наша хата»
1. Я люблю

а) хату; б) стежку; в) школу.

2. На подвір’ї біля хати багато

а) світла; б) проміння; в) сонця.

3. Коло хати цвітуть

а) квіти; б) сади; в) соняшники.

4. В цвіті гудуть

а) оси; б) бджоли; в) джмелі.

5. Стіни у хати білі, як

а) борошно; б) сніг; в) цукор.

6. З якого дерева зроблено поріг?

а) із вільхи; б) із дуба; в) із сосни.

7. В хаті рідно пахне навіть

а) дим; б) хліб; в) піч.

8. Автор вірша

а) В. Лучук; б) К. Перелісна; в) І. Гнатюк.

  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка