Тестові завдання «Оповідання»



Скачати 127.08 Kb.
Дата конвертації26.02.2016
Розмір127.08 Kb.
Тестові завдання

«Оповідання»

1. Які твори ти читав в цьому розділі?

А) оповідання;

Б) казки;

В) вірші.

2. Запиши парами авторів та їхні твори.




В.Сухомлинський

«На вулиці»

В.Нестайко

«Артист»

О.Буцень

«Хочеш бути щасливим, не будь лінивим»

А.Григорук

«Руденький»

А.Коцюбинський

«Горбатенька дівчинка»

3. Вибери правильне твердження.


А)Твори цього розділу навчають нас добре вчитися.

Б) Твори цього розділу розповідають про школу.

В) Твори цього розділу навчають нас якими бути, а яким – ні.
4. З якого оповідання ці слова: «Ліниві охайними не бувають»?
А) «Хочеш бути щасливим, не будь лінивим»

Б) «На вулиці»

В) «Артист».
5. Запиши парами слова та їх значення.


Загайна

втік

блимає

охайна

чепурна

копітка

живенько

поглядає

дременув

швидко

6. Запиши, що означає вислів: «Учитель полегшено перевів дух».

7. Поясни, як ти розумієш слова: « Поганим бути легко, а хорошим – важко…»

Тестові завдання

«Українські народні казки»

В – 1

1. Які твори ти читав в цьому розділі?



А) оповідання;

Б) казки;

В) тексти.
2. Чим казки відрізняються від оповідань?

А) у казках є звірі;

Б) казки цікавіші;

В) у казках є щось чарівне, незвичне.
3. Чому казки цього розділу називаються українські народні? ( Запиши своє пояснення).
4. Вибери і запиши ті казки, що читав у цьому розділі.

А) «Колобок»;

Б) «Кривенька качечка»;

В) «Рукавичка»;

Г) « Лисиця та вовк»;

Д) « Лисиця та їжак».

5. З’єднай і запиши казки та їх героїв.



«Вовк та козенята»

«Колосок»

«Дрізд та голуб»

Мишенята

Козенята

Птахи.

6. З якої казки і кому належать слова : «Та що вже з тобою робити, йди!» (Запиши відповідь) .


7. З’єднай і запиши частини прислів’їв.


Хто багато читає,

Як підеш,

Добре того вчити,

так і знайдеш.

хто хоче все знати.

той багато знає.

8. Яка з попередніх прислів’їв підходить до казки «Дрізд та голуб»? Чому? (Своє пояснення запиши).



Тестові завдання

«Нема без кореня рослини, а нас людей без Батьківщини»

В – 1

1. Продовж думку поета.

В світі все починається з . . . !” а) ранку;

б) дороги;

в) мами.
2. Близькими за значенням до слова „ лагідно” є слова: а) радісно, весело;

б) тихо, сумирно;

в) раптово, швидко.


3. До якого із синів відносяться слова

Я тільки одного сина бачу” ? а) „ Один через голову перевертається, колесом крутиться”.

б) Другий пісню співає, соловейком заливається”.

в) „ Третій до матері підбіг, узяв у неї важкі відра і поніс”.


4. Встав пропущене слово

Скоро буду майструвати , бо навчаюся у . . .”. а) дідуся;

б) брата;

в) тата.


4. Близькими за значенням до слова „ мерщій” є слова : а) якомога швидше, скоріше;

б) повільно, без поспіху;

в) дуже швидко.
5. Слова Не хочу в клітці, хочу в ліс!” належать. . . . а) лисичці;

б) Юрчикові;

в) синичці.

6. Які слова з вірша пропущено?

Треба вчасно навесні



посадити . . . ,

. . . , . . . ., . .. .

добрим людям для утіхи,

і для цвіту, і для плоду, - а) черешні, сливи, персики, горіхи;

на здоров’ячко народу.” б) яблуні, груші, персики, горіхи;

в) вишні, груші, сливи, горіхи.


7. Встав пропущене слово.

Рушив . . . . . по землі вранці на роботу.” а) Пізнайко;

б) Незнайко;

в) Дбайко.




8. Липка просить: а) „ Пам’ятай мене!”

б) „ Бережи мене!”

в) „ Шануй мене, люби мене, не забудь мене!”
9. Який з прочитаних творів тобі сподобався найбільше? Поясни чому?

Тестові завдання

« Нема без кореня рослини, а нас людей без Батьківщини»

В – 2


1. Автором вірша

Красо України, Подолля!” є : а) Павло Тичина;

б) Леся Українка;

в) Тамара Коломієць.



2. Продовж думку поета.

Побажаю дереву і пташці, щоб вони жили у . . . .” а) радості;

б) мирі й щасті;

в) спокої.



3. Слова

На узліссі біля рову, де дідусь мій пас корову,



кучеряве, як вільце, зеленіло деревце.” Належать до. . . . а) зачину „ Казки про яблуню”;

б) кінцівки казки;

в) основної частини.


5. З чим порівнюється мамина рука? а) з гілкою;

б) з квіткою;

в) з весняним сонечком.

6. Справжньою помічницею мами була. . . а) Ліда;

б) Оля;


в) Катерина.
7. Автором слів

Плаче шпак уранці після зливи,



де шумлять на греблі явори,

що шпаківню вітер чорногривий

перекинув денцем догори” є: а) Дмитро Павличко;

б) Ліна Костенко;

в) Платон Воронько.

8. Продовж прислів’я.

Той ще не музика, хто. . . .” а) вчиться грати;

б) в дудку дме;

в) старається.


9. Який з прочитаних творів тобі сподобався найбільше? Поясни чому?
Тестові завдання

«Літературні казки»

В - 1


  1. Хто з героїв казок гостинний на словах ,

але не вміє бути справжнім приятелем ? а) Зайчик;

б) Черепаха;

в) Лисичка.



  1. Скільки казок розповіла Марійка Підгірянка

у творі „ Безконечні казочки” ? а) 4;
б) 5;

в) 6.


3. У ставленні до рибки чуйними, добрими були. . . а) їжак, лисиця, вовк;

б) лебідь, зайчик, лисиця;

в) жабка, горобчик, Наталочка.

4. До зачину „ Зачаткової казочки” належать слова. . . а) „ Скажу, дітки, вам казку:

приніс зайчик дров в’язку”.
б) „ Бігло лісом сіреньке Зайчатко”.
в) „ І в зелених кущах майнув

його смішний хвостик”.

5. До кінцівки якої казки належать слова

. і тут прийшлося додому йти облизня спіймавши.” а) „ Вовк і козлята;”

б) „ Лисичка і Журавель;”

в) „ Як лиска голосок собі кувала”.

6. Закінчи правильно речення

І найтонший колосок має . . . .” а) власне поле;

б) власний мотузок;

в) власний голосок.


7. Кого з головних героїв казки описано словами

Очі різні, брови грізні, кігті в нього, як залізні, . . .” а) Бузиновий цар;

б) Вовк;

в) Пес Рябко.

8. Сполучи правильно прислів’я, запиши, вкажи,

до якої з прочитаних казок вони підходять найбільше.

1.Є в глечику молоко таке й дякування.

2.Яке частування та голова не влазить.

3.Берись дружно не буде сутужно.



Тестові завдання

«Літературні казки»


В – 2
1. Автором казки „ Бузиновий цар” є . . . а) Марійка Підгорянка;

б) Ліна Костенко;

в) Наталя Забіла.

2. Хто не повірив сороці,

що є така пора року зима? а) Ворона;

б) Черепаха;

в) Їжак.

3. Близькими до слова „ пробурмотіла” є слова . . . а) гомоніла, балакала;

б) промимрила, пробубніла;

в) подумала, поміркувала.

4. Прислів’я „ Яке частування, таке й дякування”

відноситься до казки. . . а) „ Чи є зима?”

б) „ Бузиновий цар.”

в) „ Лисичка і Журавель” .


5. Що попросив лебідь у сріблястої рибки? а) чобітки;

б) черевички;

в) чешки.

6. З якої казки ці слова

І потекли у Лиски двома струмками слізки.” а) „ Зайчаткова казочка;”

б) „ Лисиця і Журавель;”

в) „ Як Лиска голосок собі кувала.”

7. Про кого насправді була казочка з книжечки,

яку знайшло сіреньке Зайчатко? а) „ Про курочку і смачні яєчка;”

б) „ Про смачне-пресмачне козеня;”

в) „ Про білого кролика і веселого їжачка”.

8. Сполучи правильно прислів’я, запиши,

вкажи,до якої з прочитаних казок вони

підходять найбільше.

1.Є в глечику молоко не буде сутужно.

2.Яке частування та голова не влазить.

3.Берись дружно таке й дякування.




Тестові завдання

«Казки народів світу»


В – 1
1. Слова „ Підійшла баба до саней –

ні коміра, ні риби.” Належать до . . . а) зачину казки „ Лисичка”;

б) основної частини казки „ Лисичка”;

в) кінцівки казки „ Лисичка”.

2. Чого не буває насправді? а) легкої сумки;

б) легкого хліба;

в) легкої роботи.





  1. З яких казок ці рядки?




  • Прийшов вовк на вигін. Побачив коня. „ Бременські музиканти”

  • Так і виникла велика війна, що триває і досі. „ Легкий хліб”

  • Ось чому різні пташки в’ють гнізда по-різному. „ Собаки, коти і миші”

  • Зрозумів, що лихим вітром віє, втік від господаря. „ Сорочаче гніздо”

4. Головну думку казки „ Вовк і кіт”

передають слова. . . а) „ Не можна мені до нього бігти”;

б) „ Нема чого й сподіватися!”

в) „ Що посіяв те й пожнеш.”


  1. Що означають дані вислови:




  • Лихим вітром віє дуже голосно;

  • Утнути музики прийшла біда;

  • Занепадаю на силі голосно й майстерно заграти;

  • Аж луна розлягається нездужаю, старію.

6. „ Коли щось робиш, думай і про наслідки.” а) казка „ Легкий хліб”;

б) „ Виноградар і змія”;

в) „ Собаки, коти та миші”.


Творче завдання.
Напиши: яка з прочитаних казок тобі сподобалася найбільше і чому.

Тестові завдання

«Казки народів світу»


В -2
1. Що буває насправді? а) легкий хліб;

б) легкий характер;

в) легкий портфель.

2. Слова „ Так і виникла велика війна,



що триває й досі” належать до. . . а) зачину казки „ Собаки, коти та миші”;

б) основної частини;

в) кінцівки.

3. Скільки було музикантів у казці

Бременські музиканти”? а) п’ятеро;

б) четверо;

в) троє.

4. Головну думку казки „ Виноградар і змія”

передають слова. . . а) „ Порадь мені, як легше хліба здобути”;

б) „ Так дружили вони багато років”;

в) „ Коли щось робиш, думай і про наслідки”.



  1. З якої казки ці рядки?




  • „ Дочекайся, доки жито зійде. . .” „ Виноградар і змія”

  • „ Жили собі дід та баба.” „ Легкий хліб”

  • „ Давай знову дружити, як раніше. . .” „ Лисичка”

  • „ Треба було їм подивитися на грамоту.” „ Собаки, коти та миші”




  1. Сполучи правильно прислів’я і вкажи, до якої, з прочитаних казок, вони підходять найбільше.




    • Що посієш , той і має.

    • Хто дбає , те й пожнеш.

    • Хто за чуже хапається, вдієш лихо – начувайся.

    • Зробиш добро – не кайся, свого позбувається.


Творче завдання
Напиши: яка з прочитаних казок тобі сподобалася найбільше і чому.

Тестові завдання

1 – в

1. Які слова з вірша пропущено?



А людина виростає – а) Лине спів.

Їздить! Плаває! Літає! б) Одкриває, пізнає.

-------------, --------------. в) Вчить школяриків – пташат.

Геть усе ,що в світі є.


2. З якого твору взято слова „ Зате знаю, з ким мені не дружити”?

а) „ Кордон”.

б) „ У новій школі”.

в) „ Хто чого вчиться”.


3. Головну думку твору „Як Наталя в лисиці хитринку купувала” передають слова: а) „Мовчки говорить, добре мудрує”.

б) „ З ким я дружитиму, я ще не знаю”.

в) „ Хитрощі не люблять совісті”.
4. Вибери продовження речення „ Слово до слова - . . .”

а) речення;

б) зложиться мова;

в) заголовок.


5. Продовж речення словами з вірша. „ В серці ніжну і погідну збережу . . . !” а) осінь славну;

б) мову рідну;

в) червону калину.
6. Автором слів „ Пишається над водою червона калина” є:

а) Іван Франко;

б) Олександр Олесь;

в) Тарас Шевченко.


7. Близькими за значенням до слова „ мама” є слова:

а) дорога, рідна;

б) неня, матінка, матуся;

в) ніжна, добра, незабутня.


8. Хатка з лободи була у творі:

а) „Кукуріку, півнику”;

б) „Добрий вечір, зайчику”;

в) „Журавель”.

Тестові завдання

2 – в


1. Які слова з вірша пропущено?

„ І здається , що довкола розквітають. . . „

а) троянди;

б) квіти мрій;

в) айстри.

2. Вибери відповідь на запитання:

„ А де ж моя совість? У чому вона?”

а) „Треба готувати уроки, а не хочеться”.

б) „У тому, що тобі стало соромно”.

в) „Просто не знаю. . .”.

3. Сильнішим від сили є. . .

а) розум;

б) вітер;

в) допитливість.

4. Близькими за значенням до слова „ бродять” є :

а) думають, гадають;

б) ходять, плентаються;

в) шукають, збирають.


5. Продовж речення словами з вірша.

„Колосися житом в полі, а) сильні і здорові;

піснею в оселі, б) мудрі і веселі;

щоб зростали наші діти в) хитрі і кмітливі.

-------------- -- -------------.”

6. Автором слів

„Скільки є в нас, любі друзі, а) Павло Тичина.

для звертання ніжних слів – б) Олена Пілка.

і до тата, й до матусі, в) Дмитро Білоус.

до бабусь і дідусів!” є :


7. До якого твору належать ці слова?

„ Щоб на все життя з тобою а) „Осінь така мила”;

ми запам’ятали, б) „Журавель”;

як з колиски дорогої в) „Рідна мова”.

мовоньку кохали”.

8. Хто заборонив Лисці йти до себе в гості?

а) Коза – Дереза;

б) Півник;



в) Зайчик.



База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка