Тип уроку: подорож



Скачати 34.27 Kb.
Дата конвертації26.02.2016
Розмір34.27 Kb.
Тема. Аналіз складових елементів малої букви т. Порівняння малих букв т, п і р. Письмо малої букви т. Письмо складів і слів з буквою т. Виділення зайвої букви з групи букв.

Мета: вчити учнів писати малу літеру т, поєднувати її у складах і словах; удосконалювати навички звуко-буквеного аналізу слів; розвивати зв’язне мовлення учнів; виховувати охайність і акуратність під час виконання письмових робіт, виховувати почуття відповідальності за власну безпеку.

Тип уроку: подорож .

Хід уроку

І. Організвція класу

1.Перевірка готовності учнів до уроку

-Діти, до нас сьогодні на урок завітали гості. А в народі кажуть «Гість у домі-радість з ним». Проведемо наш урок у радісному настрої та подаруємо це відчуття нашим гостям.

Привітейтесь до них і подаруйте свою посмішку.

Девіз нашого уроку.

- Не кажи ”не вмію ”, а кажи „навчусь”.

II. Актуалізація опорних знань



  1. Гра «Відгадай літеру за її елементом»

-Сьогодні я йшла до школи і побачила літери розсипані на дорозі, але вони частково

були закриті осінніми листочками. Відгадайте літеру за її елементом. (Слайд 1)



  1. Гра «Вередлива буква»

на деяких листочках після того, як пройшов дощ зникла літера .

Давайте її відновимо і прочитаємо слово. (Слайд 2)

III. Вивчення нового матеріалу.

1.Робота за малюнком зошита (с.46)

-Що зображено на малюнку? ( літак, тролейбус, автобус, таксі)

-Назвіть одним словом. (транспорт)

-Назвіть перший і останній звук у слові транспорт. ([т])

-Якою літерою на письмі буде позначатись звук т? (те)

-Сьогодні ми з вами будемо подорожувати вулицями нашого міста на різному транспорті.

А водії цього транспорту згодилися нас возити, якщо ми будемо виконувати завдання, які вони для нас приготували. А приготували вони для нас таке: написання літери т, складів та слів з нею та ще інші цікаві завдання.

- Хто з вас прийшов до школи пішки?

-Як ви називаєтесь? (пішоходи)А хто приїхав на маршрутному таксі?

–Як називаються люди, які їдуть у транспорті? (пасажири)

Отже, пішоходи, водії і пасажири – це учасники дорожнього руху. І щоб не було біди кожен повинен дотримуватись правил дорожнього руху.

-Давайте переглянемо ситуацію, яка трапилась на дорозі. (Інсценування)

2.Графічне тренування

-Правила пригадали, тож вирушаємо у дорогу. Відгадайте загадку і дізнаєтесь, яким транспортом ми вирушаємо у дорогу.

Міцно обома руками


Я вхопився за дроти,
До зупинки поспішаю —
Нум, сідайте, щоб не йти!
Буду вас усіх везти!

-Так. Це тролейбус. (Слайд 3)

-Водій тролейбуса приготував для вас квитки. Ви повинні навести зображення по пунктирних лініях.

3.Письмо малої букви т (1 рядок)

(Учитель коментує написання, пишемо під лічбу раз-і, два-і, три-і, учні пишуть у повітрі і самостійно дописують рядок)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

4.Письмо в рядку рукописних малих букв т, п, р (2 рядок)

-Що спільне і відмінне між цими буквами?

5. Письмо буквосполучень (3-4 рядок)

-А зараз ми пересядемо на інший вид транспорту, я на який підкаже загадка.

На колесах їде хата,

А у ній людей багато. (Автобус) (Слайд 5)

-Якщо ви гарно запишете буквосполучення, то водій автобусу впустить вас до свого транспорту.(Читання і написання буквосполучень, аналіз з’єднання (ти, тр, вт, от))

- Зєднання верхнє.

Пальчикова гімнастика (Імітація рухів водій за кермом)

6. Написання слів місто, таксі, транспорт (5-6 рядок)

-Настав час їхати іншим транспортом. Погляньте на малюнок. (Це таксі) (Слайд 6)

-Написання слів з коментуванням учителя.

7.Написання складів з літерою т

-Діти, наше таксі зупинив міліціонер. (Слайд 7)

Він хоче перевірити, як ви вмієте писати склади з літерою те. (усно під диктовку учителя, коментують з’єднання )

8. Гра «Яка буква- одиначка»(Слайд 8)

-Підніміть голівки угору і ви помітите, що дітлахи випустили у небо повітряні кульки,

погляньте на кульки у зошиті і закресліть зайву літеру. (перевіряємо, діти пояснюють свої міркування)

IV. Підсумок уроку.

-Яку нову літеру вивчали?



-Завдання від водія якого транспорту вам найбільше сподобалось?


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка