Токарчик Надія Михайлівна, вчитель української мови та літератури Мишлятицького нвк народилася



Скачати 29.62 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір29.62 Kb.
Токарчик Надія Михайлівна, вчитель української мови та літератури Мишлятицького НВК

Народилася 17.11.1955 р. с. Джонка Нанайського району Хабаровського краю, Росія.

Домашня адреса: 81352 с. Мишлятичі Мостиський район Львівської області. Одружена. Виховала двох дітей.

Освіта: У 1971 – 1975 навчалася у Самбірському педучилищі.

у 1976 – 1982 р. навчалася у Львівському університеті

ім. І. Франка. За фахом – викладач української мови і літератури.

Освітньо-кваліфікаційний рівень- “спеціаліст вищої категорії”.

Педагогічний стаж – 40 років.

Проблема, над якою працює: « Вироблення орфографічних навичок та комунікативних умінь на уроках української мови та літератури»

Моє педагогічне кредо: «Дати суспільству виховану і грамотну людину»

Досвідчений, ініціативний педагог. Досконало володіє ефективними формами і методами організації навчально-виховного процесу, реалізує на уроках принципи науковості та доступності навчального матеріалу, вчить учнів любити рідну мову, користу ватися її мовними засобами в усному та писемному мовленні.

Працює над проблемою «Шляхи підвищення грамотності учнів». Для реалізації цієї проблеми використовує різноманітні форми і види роботи: орфографічні хвилинки, учнівське редагування, списування, диктанти, орфографічний розбір, роботу з орфографічним словником, довільне письмо - добирання слів з орфограмами, вправи з розвитку мовлення ( перекази, твори), які містять орфографічні завдання, ускладнене списування слів, речень чи текстів із вставлянням букв або трансформацією. У методичному доробку різнорівневі контрольні роботи, тестові завдання для 7-9 класів, розробки уроків: «Не бійтесь заглядати у словник (урок-презентація словничка найуживаніших винятків з орфографічних правил)», «Письмовий твір-роздум на основі власного досвіду на тему «Україно моя, Україно, я для тебе на світі живу», індивідуальні завдання, кросворди, мовні диктанти.

Використовує інноваційні методи і форми організації навчально-виховного процесу: роботу в парах, у малих групах, «коло ідей», твори-описи, твори-роздуми, докладні, стислі, вибіркові та з творчим завданням перекази, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів. Велику увагу надає пізнавально-комунікативній діяльності учнів, розвиває культуру мовлення, організовує роботу для збагачення словникового запасу. Проводить уроки-заліки, уроки-вікторини, уроки-диспути, уроки-мандрівки. Заохочує учнів приймати нешаблонні рішення та лаконічно і точно висловлювати свої думки. Оперативно реагує на непередбачувані ситуації, використовуючи різноманітний арсенал педагогічної техніки, виявляючи необхідний педагогічний такт.

На достатньому і високому рівнях навчається 62% учнів. Її учні - призери районних олімпіад (8, 9 класи - Ш місце, 20і і; 8 клас - II місце, 2012), Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика: (7 клас - II місце, 2011; 9 клас - III місце, 2013), Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Т.Г.Шевченка: (8 клас — І місце, 9 клас - 11 місце, 2012), конкурсу прозаїків ім. Катрі Гриневичевої: (8 клас - I місце, 2012), конкурсу-експедиції «Моя Батьківщина - Україна)) (II місце, 2011, 2012), постійні учасники конкурсів: «І слово, і пісня, матусю, тобі», «Весняний легіт», «Об'єднаймося ж, брати мої».

Постійно є членом журі районних олімпіад та конкурсів, членом журі конкурсу ім. Яцика у м. Києві ( 2014 р.)

Різнопланова позакласна робота направлена на розвиток творчих здібностей та поглиблення знань з предмета. Провела відкритий позакласний захід «Сповідь перед матір'ю - Україною» (за творами Тараса Щевченка).

Прогнозує власний професійний ріст через участь у роботі методичного об'єднання вчителів української мови та літератури. Автор друкованих методичних посібників: „Шляхи підвищення грамотності учнів", „Віршована мозаїка на уроках української мови", „100 шляхів підвищення грамотності учнів". Уклала збірку поезій „Радіє учительська доля". Організовує пошукову роботу із записів перлин народної творчості, а саме: пісень, казок, легенд, повір'їв Доробки молодих поетів систематизувала у збірку „Зернятко".



Як класний керівник велику увагу приділяє створенню дружного та згуртованого колективу

Дисциплінована, вимоглива до себе й учнів. Неухильно дотримується професійної етики спілкування. Користується заслуженим авторитетом серед учнів, вчителів та батьків.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка