Трудова діяльність як психолого-педагогічна умова



Скачати 114.54 Kb.
Дата конвертації09.03.2016
Розмір114.54 Kb.
План дослідно-експериментальної роботи

«Психолого-педагогічні умови креативного розвитку дошкільників

на засадах диференційованого підходу»
ДНЗ №6 «Золотий ключик»

на 2011-2012 н. р.

з проблеми : «Трудова діяльність як психолого-педагогічна умова

креативного розвитку дошкільників на засадах диференційованого підходу»
Мета: організація предметно - ігрового середовища в ДНЗ для цілеспрямованого креативного розвитку дошкільнят в трудовій діяльності дошкільників.
Завдання:


  1. Розробка та впровадження форм методичного супроводу освітнього процесу з метою креативного розвитку дітей і педагогів;

  2. Корекція та удосконалення системи роботи щодо розвитку творчих здібностей особистості дошкільника в трудовій діяльності;

  3. Сприяти творчій самореалізації педагогів.




п/п


Зміст роботи

Форма

проведення



Дата

проведення



Відповідальний

Примітка

І. Методична робота з кадрами.



Діагностика педагогів.

Визначення сформованості творчих здібностей вихователів


тестування


Вересень-травень



психолог


Завада Р.П





Вивчення думки педагогів щодо створення умов, методів та прийомів роботи з обдарованою дитиною

анкетування

листопад









Консультації.

Шляхи успішного забезпечення диференційованого підходу



Групові
та індивідуальні консультації




Протягом

року

Зав. ДНЗ

Македон В.В.

Методист

Мусієнко А.П.

Психолог

Завада Р.П.




Диференційований підхід у здійсненні креативного розвитку дошкільників засобами трудової діяльності

Пізнавальна самостійність дітей старшого дошкільного віку як основа розвитку їх творчості в художній праці




Розвиток творчих здібностей, формування естетичних нахилів та смаків дошкільнят






Педчитання

  1. Березина В.Г., Викентьев И.Л., Модестов С.Ю. Детство творческой

  2. личности. - СПб.: издательство Буковского, 1994. 60стр.

  3. Богат В., Нюкалов В. Развивать творческое мышление (ТРИЗ в детском саду). - Дошкольное воспитание. -1994 №1. стр. 17-19.

  4. Венгер Н.Ю. Путь к развитию творчества. - Дошкольное воспитание.-1982 №11. стр. 32-38.

  5. Никитин Б. Развивающие игры. - М.:3нание, 1994.

педчитання



Протягом


року

Зав. ДНЗ

Македон В.В.

Методист

Мусієнко А.П.








Семінари.

на тему: «Розвиток творчих здібностей дошкільників в трудовій діяльності»


семінар-практикум


листопад


Методист

Мусієнко А.П.





на тему: «Творча праця як джерело різнобічного розвитку дитини»

семінар-тренінг

січень




на тему: «Нетрадиційні підходи до організації роботи з питань розвитку творчих здібностей дітей»

семінар-практикум

квітень






Колективний перегляд

Використання диференційованого підходу у креативному розвитку дошкільників в різних видах трудової діяльності:



  • Самообслуговування (ІІ мол гр.)

  • Господарсько-побутова праця (сер №1 гр.)

  • Художня праця – дизайн приміщення (сер №2 гр.)

  • Праця в природі - ландшафтний дизайн (ст. гр.)

Індивідуально-групові заняття



Протягом


року

Зав. ДНЗ

Македон В.В.
Методист

Мусієнко А.П.






Використання творчих завдань на розвиток творчих здібностей дітей



Обладнання педпроцесу

Використання диференційованого підходу у креативному розвитку в трудовій діяльності дошкільників.


Пам’ятка


листопад

Зав. ДНЗ

Македон В.В.

Методист

Мусієнко А.П.






Створення розвиваючого середовища в групах для розвитку творчої особистості вихованців

Пам’ятка

лютий

Аналіз розвитку творчих здібностей дітей

Пам’ятка

квітень



Методоб’єднання

Трудова діяльність дошкільників як організаційно-педагогічна основа креативного розвитку.


Методоб’єднання




Протягом

року


Зав. ДНЗ

Македон В.В.

Методист

Мусієнко А.П.








Школа педмайстерності

Творчий педагог – творчі діти.


Школа ППД


Протягом

року


Зав. ДНЗ

Македон В.В.

Методист

Мусієнко А.П.








Педрада

«Психолого-педагогічні умови креативного розвитку дошкільників на засадах диференційованого підходу»


педрада


доповідь,

інформування,

обговорення

грудень


Зав. ДНЗ

Македон В.В.

Методист

Мусієнко А.П.





Практичні уміння та навички , необхідні педагогу для здійснення диференційованого принципу навчання.




Використання елементів ТРВЗ у роботі з дошкільниками.




ІІ. Вивчення стану життєдіяльності дітей.



Діагностика креативного розвитку дошкільників старшої групи.

діагностика

жовтень-

квітень


Психолог

Завада Р.П.








Розвиток творчого потенціалу дитини в трудової діяльності (молодший дошкільний вік ( 5 р. ж.)

тематичний

листопад

Зав. ДНЗ


Македон В.В.

Методист

Мусієнко А.П.







Результативність креативного розвитку із застосуванням диференційованого підходу в трудовій діяльності (старший дошкільний вік.)

тематичний

квітень




ІІІ. Навчально-виховна робота з дітьми.



«Ландшафтний дизайн».

проект

Протягом

року

Методист

Мусієнко А.П. Вихователі груп








«Наші вмілі рученята» (квілінг)

виставка

грудень






«У світі орігамі» (кусудама)

виставка

березень






«Рукотворні дива» (дизайнерські композиції)

конкурс

травень




ІV. Взаємодія дошкільного навчального закладу з сім’єю



Зустрічі за круглим столом «Чи потрібно розвивати творчі здібності у дітей в дитсадку та вдома»

Загальні

батьківські

збори


Жовтень

Зав. ДНЗ

Македон В.В.








Ваш неповторний малюк

анкетування

Вересень

Психолог

Завада Р.П.







«Здібності Вашої дитини. А раптом вона геній!?»

тестування

листопад-грудень






Практикуми для батьків:

  • «Чарівний світ орігамі – кусудама»;

  • «Цей дивовижний папір – квілінг»;

  • «Макаронні фантазії»

  • «Диво паперопластики»

практикуми


Протягом


року

Зав. ДНЗ

Македон В.В.

Методист

Мусієнко А.П.

Вихователі груп







Консультації:

  • «Як провести вихідний день з дитиною. Паперопластика»;

  • «Знайомимося з технікою квілінг »;

  • «Трудові справи за інтересами – ландшафтний дизайн»;

  • «Чарівні ниточки»

Індивідуальні

та групові

консультації


Протягом

року

Зав. ДНЗ


Македон В.В.

Методист

Мусієнко А.П.

Вихователі груп








«Скринька порад від Попелюшки»

  • «Ми можемо!» (самообслуговування)- ранній вік

  • «Ми вміємо і можемо!» (по різним видам трудової діяльності) – молодший вік

  • «Вмілі ручки Попелюшки» (знайомство з різноманітними техніками в художній праці) -

Папки-пересувки




База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка