У 2 класі вихователь гпд шаповал Ольга Леонідівна



Скачати 66.82 Kb.
Дата конвертації26.02.2016
Розмір66.82 Kb.
У 2 класі вихователь ГПД – Шаповал Ольга Леонідівна.

У класній кімнаті є куточок відпочинку, де діти можуть проводити вільний від занять час. Книжковий куточок знаходиться у шафі, діти із задоволенням читають дитячі газети, журнали та казки. У роботі ГПД активно використовують магнітофон та телевізор, обладнаний куточок природи, догляд здійснюють діти під керівництвом вихователя, ведуть спостереження за погодою, природними явищами, збирають матеріали, які замальовують та записують і складають у папки за групами дослідників. Окрім того, у класі є куточок гігієни: мило, індивідуальні рушники, туалетний папір, аптечка (у вихователя).

Ігри та іграшки:

• конструктори різні;

• атрибути для сюжетно-рольових ігор, набори іграшкових меблів, посуду, одягу, овочів, фруктів;

• настільні ігри: різні види лото, розрізні картинки, настільно-друковані ігри, головоломки, розвивальні ігри.



Література, посібники:

• комплекти підручників (на кожного учня);

• словники (орфографічні, тлумачні, російсько-українські, іншомовних слів тощо);

• комплекти таблиць з основних предметів;

• картинки з розвитку мови;

• художня література відповідно до віку учнів;

• дитячі газети і журнали;

• приладдя для ремонту книжок (клей, смужки паперу, скотч, пензлі, ножиці);



Обладнання для самостійної художньої діяльності

для малювання: фарби різні, пензлі, олівці, фломастери, крейда кольорова, папір білий і кольоровий різного розміру, підкладки, банки для води, серветки, трафарети, книжки для розфарбовування;

для аплікації: ножиці з тупими кінцями, папір різний, пензлі, клей, підкладки;

для ліплення: дощечки, пластилін, глина, стеки, серветки;

для ручної праці: викидний матеріал — коробки, пляшки пластмасові, поролон; природний матеріал — засушені квіти, листя, шишки, жолуді, каштани.

Початок роботи 11.45-11.50 (12.40-12.45)



Організація харчування 11.50-12.20 (12.45-13.15)

  • організація чергування в їдальні;

  • перевірка чистоти рук, рушників;

  • проведення бесід щодо поведінки в їдальні;

  • контроль за дотриманням правил поведінки в їдальні.


Прогулянки на свіжому повітрі 12.30-12.50 (13.15-13.45)

Враховуючи індивідуальний стан здоров'я дітей, проводилися прогулянки та екскурсії: «Прийшов жовтень», «Осінні спостереження», «Прощання з перелітними птахами», «Зміни у природі», «Картини осені», «Осінні квіти», прогулянки-практикуми (ПДР): їхні маршрути заздалегідь підготовлені, із врахуванням дальності, навантаження на дітей, пізнавальної і виховної мети, правил безпеки, під час прогулянок школярі ведуть спостереження, знайомляться з різними об'єктами, збирають природний матеріал для поробок, грають у рухливі ігри.


Виховна робота 12.50-13.20 (13.45-14.15)

Плани вихователя узгоджено з перспективним планом роботи школи і відповідають темі, над якою працює школа, а також доповнює план класного керівника.



Перспективний план відображає розвиток дитячого колективу, допомагає здійснювати системний комплексний підхід до виховання, забезпечує єдність виховних впливів.

Діти беруть активну участь у загальношкільних заходах; робота з позашкільними закладами: районною бібліотекою, центром дитячої та юнацької творчості, гуртками.

Особлива увага приділяється формуванню у школярів стійких навичок здорового способу життя; профілактиці виникнення шкідливих звичок; патріотичному та громадянському вихованню, розвитку духовності, зміцненню моральних засад, розвитку творчих здібностей дітей.

Виховні години проводяться у найрізноманітніших формах, які передбачають активну участь самих учнів: вікторини, брейн-ринги, конкурси, фестивалі, зустрічі з цікавими людьми. Діти активно беруть участь не тільки в самому заході, але й у його підготовці. Вихователі залучають до проведення виховних заходів і інших працівників школи, старшокласників.

Виховні години: «Правовий Букварик», «Дивись, не забудь. Людиною будь!», «У дружбі наша сила», «Твій зовнішній вигляд».

Уроки безпеки, тренінги, бесіди, акції: «По дорозі до школи», «Вогонь – друг і ворог», «Урок світлофора Моргайка», «Твоя безпека», «Як треба загартовувати свій організм», «Пори року», «Допоможи книзі», «Вихована людина. Яка вона?», «Чи знаєш ти ціну хвилині?»

Конкурси малюнків: «Осінь така мила», «Міжнародний день миру».

Ольга Леонідівна приділяює увагу формуванню у школярів здорового способу життя; профілактиці виникнення шкідливих звичок; трудовій діяльності; розвитку творчих здібностей дітей; розвитку духовності; зустрічі з творчими людьми.
Самопідготовка 13.20-14.05 (14.15-15.00):

Самопідготовка сприяє систематичному закріпленню та засвоєнню знань. Єдність навчального процесу на уроці та самопідготовки формує в кожного учня вміння і бажання інтелектуально працювати як індивідуально, так і в колективі, працювати регулярно та систематично. Вихователі вміло планують і активізують діяльність школярів під час самопідготовки, здійснюють диференційований підхід до учнів, це підвищує ефективність самостійної роботи, скорочує час підготовки домашнього завдання.

Самопідготовка складається з таких частин: підготовка до роботи, самостійне навчання, підведення підсумків.

Підготовча частина триває 5-10 хвилин. У цей час учні складають план роботи, з’ясовують зміст завдання, виділяють головне в роботі, отримують консультації про необхідний дидактичний матеріал, посібники.

Самостійне навчання складається із загальної та індивідуальної роботи.

Наприкінці самопідготовки підводиться короткий підсумок, вказуються позитивні сторони й недоліки в роботі учнів, оцінюється виконання завдань.

Дітям повідомляють, скільки часу їм відводиться на розв’язання задачі та прикладів, на виконання граматичних вправ, на виконання усних завдань. Через 45 хв. самопідготовки проводиться невелика перерва, а також фізкультхвилинки. Вихователі пояснюють, як виконувати завдання, дають зразки виконання вправ, поступово підводячи їх до самостійної підготовки. У процесі роботи здійснюється закріплення знань, умінь і навичок на практиці.
Гурткова робота. Заняття за інтересами. Індивідуальна робота 14.05-15.35 (15.00-16.30)

Учні активно відвідують гуртки: «Фольклорна лялька», «В’язання гачком», хореографічний гурток «Спортивного танцю», хореографічний гурток «Сучасного танцю», секція класичної боротьби.

Правильно організована робота у групі продовженого дня дає можливість гармонійно об’єднати навчання і виховання; вихователі організовують позакласну діяльність та дозвілля дітей відповідно до їхніх інтересів і побажань. Виховні заходи за інтересами:


  • малювання, ліплення;

  • настільні ігри, перегляд телепередач;

  • проведення цікавих бесід, конкурсів.



Спортивно-оздоровча година 15.35-16.05 (16.30-17.00)

І частина – підготовча:



  1. шикування дітей;

  2. ходьба та повільний біг майданчиком у колоні поодинці;

  3. загальнорозвивальні вправи під час ходьби, в крузі або грі.

ІІ частина – основна:

1. рухливі ігри ;

2. естафети;

3. спортивні розваги а парах, невеликих групах.

ІІІ частина – завершальна:

1. загальне шикування школярів;

2. спокійна ходьба майданчиком;

3. кілька вправ на увагу.

Найбільше дітям подобається виконувати такі вправи:

• ходьба звичайна з різними рухами рук, ніг, тулуба; повільна та швидка ходьба по периметру майданчика зі зміною напряму руху; ходьба навшпиньки та на п’ятах;

• стрибки на одній та на обох ногах, на місці та з просуванням вперед, через скакалку;

• кидки і ловіння м’ячів великих та малих, перекидання м’ячів у парах;

• лазіння, перелітання, прорізання через обручі, сходи та інші конструкції на спортивному майданчику;

• вправи з предметами: з м’ячами, зі скакалками короткими і довгими (різноманітні стрибки на місці та в русі, поодинці, по два);

• спортивні розваги з волейбольними, баскетбольними, футбольними м’ячами.

Зміст спортивної години включає рухливі ігри та естафети, спортивні розваги згідно з навчальною програмою з фізичної культури для 2 кл., доповнює її:


Завершення роботи групи 16.05-16.15 (17.00-17.10):

  • проведення інструктажу з техніки безпеки;

  • стеження за зборами дітей;

  • співпраця з батьками;

  • стеження за прибиранням приміщення.




База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка