У всіх учнів підвищується рівень свідомої активності під час виконання вправ



Скачати 56.86 Kb.
Дата конвертації22.02.2016
Розмір56.86 Kb.
Теоретична підготовка як складова процесу фізичного виховання - досить багатогранна методична категорія, яка в певних межах конкретної цілеспрямованості може виступати як засіб фізичного виховання, як метод розвитку рухових здібностей, як змістовно – інформаційна чи освітня сутність.

Теоретичний матеріал для учнів початкової школи представлені у зошитах « Спортивний клуб Фізкультуркіна ». Допомагає дітям засвоїти теоретичний матеріал образ Фізкультуркіна, який знайомить дітей з миром спорту, запрошує їх до сумісних занять. Зміст теоретичного матеріалу містить знання з основ здорового способу життя, впливу занять різними видами спорту на організм дітей.

У кожному класі діти разом з вчителем створюють Спортивний клуб. Основне завдання вчителя - залучити дітей до занять спортом згідно з їх інтересами та потребами.

Для формування теоретичних знань з фізичної культури розроблена та впроваджена в практику роботи загальноосвітніх шкіл області система інтегрованих уроків фізичної культури згідно зі змістом теоретичного матеріалу,який представлений в зошитах.

Основна форма організації занять – інтегрований урок з інтерактивною формою навчання, змістом якого є поєднання окремих видів діяльності в ігровій формі, різноманітних завдань – це виконання малюнків, складання та розв’язання кросвордів, відповіді на запитання, творчі завдання, фізичні вправи. Треба намагатися, щоб дитина ставала діяльним, зацікавленим учасником процесу оволодіння знаннями.

Основну увагу слід приділяти руховій діяльності в ході уроку – це різноманітні фізичні вправи, рухливі та народні ігри, естафети, які достатньо добре засвоєні дітьми на уроках фізичної культури.

Висновок

Спостереження за учнями у процесі інтерактивної форми діяльності на уроці дозволило визначити такі позитивні ознаки:

- у всіх учнів підвищується рівень свідомої активності під час виконання вправ;

- кожен учасник групи може обирати власний темп виконання вправи, що дозволяє індивідуалізувати процес вправляння;

- під час такої форми діяльності власний вклад у колективну справу може внести учень у будь-якому стані здоров’я; особливо важливо для тих, хто має психофізичні обмеження;

- надання можливості учням створити власний кросворд демонструє напрямок їхніх інтересів та сферу обізнаності в контексті фізичної культури;

- подібна форма діяльності учнів дозволяє вчителю визначити рівень авторитета кожного серед своїх однолітків, та у наступному - сприяти його підтримці або підвищенню.

Урок фізкультури – 3 клас

Тема: Спортивні ігри

Тип уроку: комбінований з інтерактивними елементами

Мета: ознайомити учнів зі спортивними іграми;

зацікавити учнів у вивченні нових спортивних ігор;

формувати навички групової роботи.

Навчальні завдання:

зробити презентацію популярних спортивних ігор;

наприкінці заняття учні повинні називати улюблені ігри.

Обладнання і матеріали:

ватман,маркери,клей,спортивний інвентар.

Що підготувати заздалегідь:

музикальна підтримка,мультфільми з теми.

Орієнтовний план уроку

Вступна частина 10 хв

Основна частина 10хв

Робота в групах 10хв

Заключна частина 5хв

Хід уроку



Знайомство

Сьогодні до вас в гості завітав Фізкультуркін і дуже хоче з вами познайомитися. Фізкультуркін бажає дізнатися про вас,як вас звати,які ігри ви знаєте.







Правила

Для того,щоб плідно працювати і добре вивчити ФК ми разом з Фізкультуркіним встановимо правила.

Які ж правила нам допоможуть плідно працювати?

(учні називають,а вчитель закріплює їх на стіні)



  • бути активними;

  • бути уважними;

  • не перебивати;

  • спортивний одяг та спортивне взуття – обов’язкове;

  • якщо погане самопочуття – повідомити про це вчителя;

  • не перебивати;

  • допомагати один – одному;

  • працювати разом;

  • не штовхатися;

  • без дозволу вчителя забороняється користуватися спортивним обладнанням та інвентарем;

  • посміхатися!!!!!



Основна частина

Мозковий штурм:



  • Ви любите грати?

  • Які ігри ви знаєте?

  • Чим відрізняються спортивні ігри від рухливих?

  • Яка сама популярна спортивна гра і чому?

  • Які спортивні ігри ви знаєте?

  • Що об’єднує ці ігри?

  • Чим відрізняються м’ячі для цих ігор?

Пояснення вчителя про три спортивні гри(футбол,баскетбол,волейбол)

Мультфільми про спортивні ігри.

Робота в групах:

Об’єднати учнів у 4 групи (футболісти,баскетболісти,волейболісти та група підтримки шкільної спортивної команди)

Футболісти, баскетболісти та волейболісти готують презентацію виду спорту







Група підтримки готує презентацію команди зі спортивної гри.







Презентація груп.















Заключна частина

Зворотній зв'язок

Учні по черзі називають гру,яка їм сподобалась найбільше

Домашнє завдання. Прощання





Учні стають в коло,беруться за руки,підіймають їх у гору і разом промовляють: «Гарного всім настрою», «До побачення Фізкультуркін!»


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка