Указами Президента України: Про всеукраїнський конкурс



Сторінка1/13
Дата конвертації08.03.2016
Розмір1.72 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13
Департамент освіти і науки

Дніпропетровської обласної державної адміністрації

Дніпропетровський обласний інститут післядипломної

педагогічної освіти

відділ освіти Томаківської районної державної адміністрації

Вищетарасівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Схвалено Затверджую Погоджую

педагогічною радою Директор школи Начальник відділу освіти

протокол № 1 Краснодемський Ю.Й. Томаківської районної

державної адміністрації

Присташ Ю.А.

28.08.2013 28.08.2013 ______.09.2013

Річний план роботи

Вищетарасівської ЗОШ І-ІІІ ст..
на 2013 – 2014 навчальний рік


с. Вищетарасівка

2013 ВСТУП
Вищетарасівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів у своїй діяльності керується:

  1. Законами України:

  • «Про освіту» від 23.05.1991 р.№1060-ХІІ;

  • « Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 р. №651-ХІV;

  • «Про мови …..» від 28.10.1989 р. №8312-11;

  • «Про відпустки» від 15.11.1996 р. №504/96-ВР;

  • «Про місцеве самоврядування в Україні» від 06.10.1998 р.№163-ХІV.

  1. Указами Президента України:

  • «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року» від 29.06.1995 р. №489/95;

  • «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні» від 20.03.2008 р. №244/2008;

«Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до2021 року»

від 25 червня 2013 року №344.



  1. Постановами Кабінету Міністрів України:

  • «Державний стандарт початкової загальної освіти» від 16.11.2000 р. №1717;

  • «Державний стандарт початкової загальної освіти» від 20.04.2011 р. №462;

  • «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» від 14.01.2011 р. №24;

  • «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад» від 27.08.2010 р. N 778.

  1. Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 р. №63 про затвердження Державних санітарних правил і норм 5.2.008-01 «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу».

  2. Наказами Міністерства освіти і науки України

  • «Про прийом дітей до 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів» від 07.04.2005 р. №204;

  • «Про затвердження 12-бальної шкали оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти» від 04.09.2000 р. №428/48;

  • «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників» від 06.10.2010 р. №930;

  • «Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів» від 20.07.2004 №601;

  • «Про затвердження Порядку державної атестаційної загальноосвітніх дошкільних та позашкільних навчальних закладів» від 24 липня 2001 №553;

  • «Про затвердження Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурсів фахової майстерності» від 18.08.1998 р. №305;

  • «Про затвердження Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності» від 07.11.2000 р. №522;

  • «Про затвердження Положення про психологічну службу системи освіти України» від 03.05.1999 р. №127;

  • «Про затвердження Положення про бібліотеку загальноосвітніх навчальних закладів» від 14.05.1999р. №139;

  • «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов організації навчально-виховного процесув групі продовженого

дня загальноосвітнього навчального закладу» від 18.07.2013» № 1/9-503

- «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань створення безпечних умов для роботи у кабінетах інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій загальноосвітніх навчальних закладів» від 17.07.2013

№ 1/9-497;


  1. Наказом Міністерства освіти і науки «Про підготовку 2013/2014 навчального року» від 04.07.2013 р. №894.

  2. Переліком навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту для використання в початкових класах, основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах.

  3. Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів.

  4. Нормативною базою з питань зовнішнього незалежного оцінювання.

  5. Іншими актами законодавства в галузі освіти у тому числі місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

РОЗДІЛ І

Характеристика навчального закладу

Навчальний заклад діє на підставі Статуту, затвердженого 7 травня 2007 року.

У 2012-2013 навчальному році штатними працівниками школа була забезпечена на 100%: працювало 35 педагогічних працівники та 18 працівників з числа обслуговуючого персоналу.
На сьогоднішній день у школі працюють вчителі з категорією:

Спеціаліст – 2

Спеціаліст ІІ категорії - 5

Спеціаліст І категорії - 13

Звання «Старший учитель» - 9

Звання «Учитель – методист» - 2

Спеціаліст вищої категорії – 14

“Відмінник освіти України” – 9

Середній вік вчителів становить 47,7 років:
У 2012-2013 навчальному році завершили навчання 351 учнів у 20 класах, середня наповнюваність класів становить 17 учнів, функціонувала 1 група продовженого дня. Мова навчання — українська.

Кількісний склад учнів:

1-4 класи – 6 класів – 117 учнів

5-8 класи – 8 класів – 185 учнів

9-10 класи – 4 класів – 76 учнів

11 класи – 2 класи – 32 учнів


Шкільна мережа

2010-2011 навчальний рік

2011-2012

навчальний рік

2012-2013 навчальний рік

Кількість класів на початок року

Кількість учнів на початок року




19

374


20

381


20

352


наповнюваність

19,6

19

17,6

Охоплення профільним навчанням

10 – А – 26

10 - Б -23



10 – А – 16

10 –Б - 17

11 – А – 26

11 – Б - 21



10 – А – 18

10- Б -17

11 – А – 17

11 – Б -16




Організація профільного навчання


Навчальний рік


Загальна кількість 10-11 класів

Профільні класи


% охоплення






класів

учнів

класів

учнів



2010-2011

2

49

2

49

100

2011-2012

4

80

4

80

100

2012-2013

4

68

4

68

100

Відслідковуються такі напрямки профілізації навчання в школі:



  • суспільно-гуманітарний;

  • художньо-естетичний;

  • інформаційно-технологічний.


Характеристика контингенту учнів:
- діти-інваліди -2 учнів;

- діти з неповних сімей - 49

- діти, які постраждали від наслідків ЧАЕС – 3;

- діти, з малозабезпечених сімей – 7;

- діти з багатодітних сімей – 57;

- діти позбавлені батьківського піклування - 11;

- діти, які перебувають на диспансерному обліку – 98;

- діти, які перебувають на внутрішкільному обліку - 6;

- діти, які скоїли злочин - 0.

У 2012-2013 навчальному році школа працювала у режимі однієї зміни, початок занять о 8.30, закінчення 7 уроку – о 15.00.

Відповідно до діючих санітарно-гігієнічних норм режиму роботи тривалість уроку була:


  • в перших класах – 35 хвилин,

  • в 2 - 4 класах – 40 хвилин,

  • в 5 - 11 класах – 45 хвилин,

Перерви - тривалістю 10 та 20 хвилин. Для забезпечення належної організації гарячого харчування впроваджено 2 великі перерви по 20 хвилин.

На базі школи функціонувало 16 гуртків.



Для забезпечення навчальної діяльності в школі обладнано:

  • бібліотека;

- спортивна зала;

  • актова зала (налічує 150 місць);

  • їдальня (налічує 140 місць);

  • майстерні: слюсарня, столярня (частково обладнані інвентарем).

У навчальному закладі обладнано два комп’ютерних класи із загальною кількістю 16 комп’ютерів (з конфігурацією - 10 + 1 та 1+ 4).
Інформація про кількість навчальних кабінетів:



К-сть класів -кабінетів

Укр. мова і літ.

Фізика

Хімія

Географія

Біологія

Історія,

Пра-во


Захист Вітчизни

Світ.літ

Рос.мов


Музика

Інформатика

Обр. мист-во


Іноз. мова


Основ

здоров’я


Математика

19

3

1

1

1

1

2

1

1

1

2

1

1

1

2

Проектна потужність – 696 учнів.

Загальна площа всіх приміщень – 3006 м².

Стан збереження задовільний, будівля й приміщення в цілому відповідають державними санітарним нормам облаштування та утримання загальноосвітніх навчальних закладів.

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Для якісного медичного забезпечення учнів та вчителів у закладі обладнаний медичний кабінет, працює шкільна медична сестра, яка організовує систематичне та планове медичне обслуговування учнів, забезпечує профілактику дитячих захворювань. Щорічно на базі районної лікарні діти проходять медичне обстеження.

РОЗДІЛ ІІ

АНАЛІЗ РОБОТИ ШКОЛИ ЗА МИНУЛИЙ РІК ТА ЗАВДАННЯ

НА НОВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ РІК

1.Методична робота

Згідно з принципами й положеннями нормативних документів про освіту, рекомендаціями відділу освіти Томаківської райдержадміністрації робота в школі у 2012-2013 навчальному році була спрямована на підвищення професійної майстерності, розвиток творчої особистості вчителя, учня. Головні зусилля було зосереджено на розбудові соціально-орієнтовного навчального процесу, наданні реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їхньої професійної мобільності, створенні творчої атмосфери, такого морально-психологічного клімату, який сприяв пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій, мотивації до високої результативності у професійній діяльності, покращенню якості освіти, оптимізації контролю.

Педагогічний колектив працював над здійсненням процесу навчання і виховання на основі нової парадигми ролі виховання в процесі формування ключових компетентностей учителя; удосконаленням форм методичної роботи з керівниками кафедр, методичних об’єднань, творчих груп; впровадженням нових технологій навчання; наданням адресної допомоги вчителям, підвищенням їх фахового та професійного рівнів; створенням моделі компетентнісного випускника школи.

Протягом навчального року успішно були реалізовані завдання, поставлені перед учасниками навчально – виховного процесу.

Весь навчально-виховний процес спрямовувався на забезпечення наступності в навчанні початкової, середньої та старшої школи.

Тематика заходів зорієнтована на вирішення питань, пов’язаних із загальношкільною проблемою і включає такі аспекти шкільного життя: методична робота, навчальний процес, виховна робота, позашкільна діяльність.



Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення навчально-виховного процесу на достатньому рівні.

Науково-методична робота в школі представлена сьома компонентами:

  • методичні та педагогічні ради,

  • конференції, семінари,

  • предметні методичні об’єднання,

  • методична сесія (відкриті заходи),

  • самоосвіта,

  • наставництво та стажування,

  • продукти самоосвітньої діяльності.

У 2012-2013 навчальному році методична робота в школі здійснювалася відповідно до наступних документів:

    1. Конституція України.

    2. Закон України «Про освіту».

    3. Закон України «Про загальну середню освіту».

    4. Національна доктрина розвитку освіти України в ХХІ столітті.

    5. Державна національна програма «Освіта. Україна ХХІ століття».

    6. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного

стандарту базової, повної загальної середньої освіти».

    1. Закон України «Про мови».

    2. Закон України «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної

середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально – виховного процесу».

    1. Постанова Кабінету Міністрів України «Про невідкладні заходи щодо впровадження

зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти».

    1. Постанова Кабінету Міністрів України «Про перехід загальноосвітніх

навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання».

      1. Постанова Кабінету Міністрів України «Положення про загальноосвітній заклад».



      1. Державні програми з навчальних предметів.

      2. Типові навчальні плани.

      3. Нормативно-правова база проведення державної підсумкової атестації.

      4. Інформаційно-методична база впровадження профільного навчання.

      5. Положення про кабінети.

      6. Типове Положення про атестацію педагогічних працівників.

      7. Положення про проведення предметних олімпіад.

      8. Положення про інноваційну діяльність.

      9. Положення про методичне об’єднання.

      10. Положення про кафедру.

      11. Положення про творчу групу.

      12. Інструкція з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних

закладах І-ІІІ ступенів.

      1. Орієнтовні критерії оцінювання діяльності загальноосвітніх навчальних закладів.

      2. Інструкція з ведення класного журналу учнів 5-11 (12)-х класів загальноосвітніх навчальних

закладів.

      1. Комплексний план дій у розвитку освіти в Україні на 2008-2012 роки.

      2. Закон України № 2442-УІ «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної

середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально-виховного процесу».
Роботу педагогічного колективу було спрямовано на реалізацію науково-методичної проблеми «Системний розвиток інтелектуальних та креативних здібностей учнів» та виконання таких завдань:

1.1. Підпорядкувати діяльність усіх служб навчального закладу та спланувати методичну, виховну роботу школи на реалізацію наступних цілей:

- підвищення професійної компетентності вчителів школи;

- формування ключових компетентностей творчого вчителя;

- створення моделі компетентнісного вчителя.

1.2. Створити умови для впровадження завдань щодо реалізації проблеми школи:



  • розробити основні компоненти професійно – педагогічної компетенції вчителя;

  • володіння вчителів інформаційними технологіями, вміння опрацьовувати різні види

інформації;

  • здатність вчителів до саморозвитку, самоосвіти;

  • створення умов для підвищення професійної компетентності вчителя;

  • вивчення та оцінка педагогічної діяльності вчителя (особливості індивідуального стилю

педагогічної діяльності);

  • створення моделі особистісно зорієнтованого підходу до формування

конкурентоспроможного мобільного вчителя.
2. Розробити інструктивно-методичні матеріали для моніторингу якості освіти, педагогічного моніторингу, психологічного моніторингу, моніторингу здоров’я.

3. Вибрати та впровадити оптимальні методи проведення сучасного уроку з метою забезпечення його якості та ефективності (використання інтерактивних технологій).

4. Практично застосовувати вчителями школи вміння користуватись технічними засобами з метою підвищення ефективності уроку, продуктивності навчання.

5. Розвивати в учнів стійкий інтерес до пізнання, бажання та вміння самостійно вчитися, займатися плануванням своєї навчальної праці, пізнавання джерел знань, уміння оцінювати їхню користь, творчого мислення, вміння аналізувати свої помилки, різнобічного застосування знань, здійснювання самооцінки.

6. Надання кожному учневі освіти відповідно до його можливостей, здібностей та інтересів; надання можливостей самореалізації, самопрезентації учня в процесі виховання, навчання.

7. Досягнення учнями високих освітніх результатів на предметних олімпіадах, Міжнародному конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика , конкурсах тощо.

8. Провести порівняльне аналітичне дослідження за результатами ЗНО та річного оцінювання навчальних досягнень учнів, розробити дієві рекомендації щодо усунення виявлених недоліків.

9. Головною метою виховання вважати передачу молодому поколінню соціального досвіду, багатств духовної культури народу, його національної ментальності, своєрідності світогляду і на цій основі сприяти вихованню особистісних рис громадянина України, які передбачають національну самосвідомість, розвинену духовність, моральну, художню, естетичну, екологічну, правову, трудову і фізичну культуру, розвиток індивідуальних здібностей і таланту. Продовжити роботу над виховною проблемою: «Розвиток креативної особистості шляхом використання проектних технологій».

10. Розвиток педагогічної співпраці сім’ї, школи і громадськості як реальний шлях утвердження демократизації та гуманізації в шкільному житті.

11. Забезпечення сприятливих умов для фізичного розвитку учнів, дотримування санітарних правил, правил техніки безпеки.

12. Зміцнення матеріально-технічної бази школи; забезпечення навчально-виховного процесу сучасними технічними засобами, комп’ютерною та мультимедійною апаратурою.
Методичною службою школи створена цілісна система науково-методичної роботи, яка спланована на діагностично-прогноностичній основі з урахуванням рівня професійної компетентності педагогів, їх потреб та організована відповідно до трьох моделей:

- для вчителів з низьким рівнем сформованості дидактичних умінь;

- для вчителів з середнім рівнем сформованості дидактичних умінь;

- для вчителів з високим рівнем сформованості дидактичних умінь.


Протягом року регулярно відбувалися засідання шкіл педагогічної майстерності, школи молодого вчителя (керівник Фалій Л.А.). Серед форм ефективної роботи з вчителями-стажистами слід визначити наступні: опрацювання нормативної документації, практична допомога у складанні календарно-тематичного плану, у підготовці до уроку (визначення мети, цілей, підборка дидактичного матеріалу), систематично діюче консультування «Підготовка вчителя до уроку», аналіз проведених стажистом уроків, засідання круглого столу «Вимоги до сучасного уроку» (жовтень 2011 року). Стажисти мали змогу відвідати робочі уроки досвідчених вчителів (Тініної В.М., Краснодемської Л.Ф., Боровик Г.І., Рожко Л.А. ).

З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в школі була створена методична рада, до складу якої ввійшли Краснодемський Ю.Й., директор школи, заступник директора з навчально-виховної роботи( Фалій Л.А.), заступник директора з виховної роботи (Краснодемська Л.Ф.), керівники шкільних методичних об’єднань . Протягом року на засіданнях методичної ради обговорювалися такі питання:

- шляхи реалізації науково-методичної проблеми «Системний розвиток інтелектуальних і креативних здібностей учнів»;

- про підготовку до проходження атестації вчителів;

- про підвищення кваліфікації вчителів шляхом підвищення курсів та участі в обласних семінарах при ДОІППО;

- вивчення педагогічного досвіду вчителів шоли;

- робота шкільних методичних об’єднань;

- аналіз результативності виступу учнів у Всеукраїнських учнівських олімпіадах із базових дисциплін навчального плану;

- підведення підсумків методичної роботи за 2012-2013 н.р. та прийняття рекомендацій щодо організації методичної роботи у 2013-2014 н.р.

Члени методичної ради брали участь у підготовці та проведенні педагогічних рад, загальношкільних семінарів, інших методичних заходах.

Методичний кабінет забезпечував науково-методичне інформування педагогів під час проведення різноманітних загальношкільних методичних заходів.

У закладі діє налагоджена система роботи, яка представлена методичними об’єднаннями вчителів та методичними групами:





Назва методичного осередка

Керівник

Проблема

  • методичне об’єднання вчителів початкових класів

Пилипова С.М.

«Використання інноваційних педагогічних технологій спрямованих на особистісне зростання та розвиток творчого потенціалу учнів»

  • методичне об’єднання класних керівників

Краснодемська Л.Ф.

«Розвиток креативної особистості шляхом використання проектних технологій»


  • методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу

Тініна В.М.

«Розвиток креативної особистості в процесі викладання предметів гуманітарного циклу»

  • методичне об’єднання вчителів природничо-математичного циклу




Литовченко О.М.

«Формування інтелектуальних та креативних здібностей учнів»

  • творча група



Боровик Г.І.

«Розробка рекомендацій щодо виконання ІІІ етапу роботи над науково-методичною проблемою області»


  • майстер - клас

Апросяненко

О.О.


«Використання мультимедійних технологій в навчально-виховному процесі»

У роботі використовуються різні форми організації методичної роботи:

- панорами методичних новинок;

- семінари;

- науково-практичні конференції;

- педагогічні читання;

- консиліуми.

Розглянуто широке коло питань: використання різних педагогічних технологій; формування кейсу самоосвітньої діяльності вчителя; діяльність педагогічного колективу з розвитку творчих та інтелектуальних здібностей учнів та інш.

Охоплено напрямки:


  • навчальної та виховної роботи;

  • методичні проблеми;

  • стан викладання навчальних предметів і рівень навчальних досягнень учнів;

  • питання переведення учнів до наступних класів, допуску до підсумкової атестації та

випуску учнів зі школи;

  • питання з безпеки життєдіяльності;

  • організації харчування учнів у закладі;

  • відвідування учнями школи;

  • навчальна компетентність учнів і професійний рівень компетентності вчителя;

  • поширення сфери сумісної праці сім’ї та школи у вихованні учнів школи;

  • методичний і психологічний супровід навчально-виховного процесу в школі;

  • інші питання педагогічної діяльності.

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   13


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка