Україна глибоцька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. Глибоцької селищної ради глибоцького району чернівецької області



Скачати 322.16 Kb.
Дата конвертації09.03.2016
Розмір322.16 Kb.


УКРАЇНА

ГЛИБОЦЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ ст.

ГЛИБОЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГЛИБОЦЬКОГО РАЙОНУ

ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

60400, смт.Глибока, Чернівецької області, вул. Центральна 71 тел.: (03734) 2- 21- 73, 2-17-04

ЗВІТ
директора Глибоцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.
Глибоцької селищної ради за період з 01.09.2013 по 29.05.2014


Смт Глибока

2014
І. ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ШКОЛУ

Глибоцька ЗОШ І-ІІІ ступенів є комунальною власністю Глибоцької селищної ради Глибоцького району Чернівецької області. Управління та фінансування здійснюється управлінням освіти Глибоцької РДА, якому делеговані відповідні повноваження.

Будівля школи прийнята в експлуатацію у 1961 році ( головний корпус ), 1822 році – корпус початкових класів І-й поверх, 1963 році – ІІ-й поверх, земельна ділянка, яка належить школі, має площу 1,7 га. Протягом 2013/2014 н.р. у школі працювали – 62 педагоги і 19 технічних та обслуговуючих працівників.

Навчання завершило 568 учнів денної та 63 учні вечірніх класів. Середня наповнюваність класів становить 23 учні.

Структурна модель школи:


  • І ступінь (початкова школа) – 9 класів;

  • ІІ ступінь (основна школа) –13 класів;

  • ІІІ ступінь (старша школа ) – 5 класів (3 - денних, 2 – вечірніх)

Школа – другий дім. Ми намагаємось, щоб наша будівля і приміщення школи були привабливими, затишними, де були б створені всі умови для отримання гідної освіти і виховання в дусі вимог сучасного життя. Основною метою нашої роботи є створення освітнього простору, який стимулює високу якість навчання і розвиток потенційних можливостей учнів.

ІІ. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБОВ’ЯЗКОВОСТІ ОСВІТИ

На початку 2013/2014 н.р. у 25 класах денної форми навчання було 573

учні, а у 2-х з вечірньою (змінною) формою навчання – 59 учнів. На кінець навчального року кількісний склад учнів становить: 568 учнів (денна) та 63 учнів (вечірня) форма навчання.

Закінчили школу та отримали допуск до ДПА 66 учнів 9-х класів, з них претендентами на вручення свідоцтв з відзнакою є слідуючі учні :

1. Круліковська Марія Василівна 9-а;

2. Лях Юлія Юріївна 9-а;

3. Романюк Олександр Вікторович 9-а;

4. Русу Крістіна Петрівна 9-а;

5. Бурла Тетяна Георгіївна 9-б;

6. Мунтян Анна Василівна 9-б;

7. Лупуляк Ігор Романович 9-б;

8. Овдеюк Лариса Остапівна 9-в.

Закінчили школу та отримають атестати особливого зразка та золоту

медаль Амін Аміна Сабрі, Веселовська Уляна Василівна, Вовк Лідія Павлівна, Гринчешен Марян Анатолійович.

241 учень пільгового контингенту перебуває на обліку особливого

контролю педагогічного колективу, а саме:

- 128 дітей, які виховуються у багатодітних родинах;

- 11 дітей-інвалідів;

- 1 дитина зі статусом «Чорнобильці»;

- 6 без батьківського піклування ( під опікою );

- 4 дитини «Групи ризику»;

- 65 дітей із малозабезпечених сімей;

- 17 дітей, батьки яких за кордоном;

- 9 дітей із неблагополучних сімей;

- 4 учні школи навчаються за індивідуальною формою.
Колектив школи цілеспрямовано працює над збереженням контингенту

учнів школи. В минулому році в нас було 54 першокласники на перше вересня, а в цьому році плауємо мати 66, в минулому році продовжили навчання в 10 класі 28 наших випускників, в тому числі, 2 з індивідуальною формою навчання, тепер плануємо, що в 10 класі продовжать навчання 40 наших учнів. Наведені цифри підтверджують зростаючий імідж школи.

Школа працювала за 5-денним режимом роботи за семестровою

структурою навчального року, в одну зміну.

Організація навчально-виховного процесу регламентувалася планом

роботи школи, робочим навчальним планом, річним календарним

навчальним графіком, розкладом уроків і занять.

При складанні навчального плану було дотримано наступність між

ступенями навчання і класами, збалансованість між предметними циклами,

окремими предметами. Шкільний компонент (варіативна складова) був

розподілений, з урахуванням соціального замовлення учнів та їх батьків, на

підсилення вивчення предметів, на індивідуально-групові заняття, з метою

корегування знань учнів і усунення прогалин, на підготовку учнів 11 класу до

ЗНО, на поглиблення вивчення окремих предметів в основній школі (5-9 кл.).

Програмно-методичне забезпечення школи дозволило в повному обсязі

реалізувати робочий навчальний план школи у 2013/2014 н.р


ІІІ. КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

У 2013/2014 н,р. Глибоцька ЗОШ І-ІІІ ст. була забезпечена штатними

працівниками на 100%. Розстановка педагогів здійснювалася відповідно до

фахової підготовки працівників. При прийомі на роботу (в тому числі й

технічних, обслуговуючих працівників) враховувались фахова підготовка,

особисті та колективні якості працівників, працездатність, інші

характеристики. За останніми директивами МОНУ до вчителів (незалежно

від того, який предмет викладає, посади, яку обіймає, віку) висувається

вимога вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою, проектором і інш.

Основна мета - ефективно та якісно забезпечувати навчально-виховний

процес.

Треба віддати належне нашій школі, адміністрації, вчителям, які



докладають чимало сил і енергії, щоб в школі не просто здійснювалося

навчання, а опановувалися освітні технології, щоб навчальний процес був

нерозривно пов'язаний з вихованням, з формуванням у молоді не лише

культури і хороших манер, але головне – здорових життєвих принципів і

переконань.

Школа має в своєму розпорядженні висококваліфіковані кадри. З 62

педагогічних працівників мають відзнаки:

- Звання «Відмінник освіти України » - 15 учителів;

- Лауреати премії О.Поповича – 1 чол. - Остафійчук О.К., вчитель початкових класів ;

- Лауреати премії В.І. Товарницького –1 чол. - Гуцуляк Т.М., вчитель фізики ;

- «Учитель-методист» - 16 чол.

- «Старший учитель» - 15 чол.

У 2013/2014 н.р. тринадцять вчителів пройшли чергову атестацію. За наслідками було встановлено, що вони відповідають

займаним посадам, а також:

- присвоєна кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» таким учителям :

Лупуляку М.М. - вчителю фізкультури, Заяц В.П. - вчителю іноземної мови;



- підтверджена відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» таким учителям:

Безверхому В.В. – вчителю трудового навчання, Бошелюк А.О. – вчителю української мови і літератури, Стругарь Л.П. – вчителю-логопеду, Осіповій А.І. - вчителю української мови і літератури, Крючко І.П. - вчителю української мови і літератури, Коваль Ю.С. – вчителю українознавства, Алексєєвій В.П. – вчителю початкових класів, Білоус І.В. – вчителю математики, Писарук Г.П. - вчителю іноземної мови, Леонтій Е.М. – педагогу-організатору та вчителю іноземної мови;

- присвоєно педагогічне звання «старший учитель» таким вчителям:

Алексєєвій В.П. – вчителю початкових класів, Білоус І.В. – вчителю математики;

- підтверджена відповідність раніше присвоєному педагогічному званню«старший учитель» таким вчителям:

Максим юк Л.І. – вчителю трудового навчання, Осіповій А.І. - вчителю української мови і літератури, Крючко І.П. - вчителю української мови і літератури;

- присвоєно педагогічне звання« учитель методист» таким вчителям:

Писарук Г.П. - вчителю іноземної мови;

- підтверджена відповідність раніше присвоєному педагогічному званню«учитель методист» таким вчителям:

Коваль Ю.С. – вчителю українознавства;

- присвоєно педагогічне звання« педагог-організатор- методист» таким вчителям:

Леонтій Е.М. – педагогу-організатору.


ІV. МЕТОДИЧНА РОБОТА

У школі діє певна система методичної роботи. Вже 3-й рік педагогічний

колектив працює над проблемою «Підвищення професійного рівня вчителів

та якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження

інформаційно-комунікаційних технологій».

Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, яка

працює на базі шкільного методичного кабінету.

Протягом навчального року на засіданні методичної ради

обговорювалось такі питання (відповідальна – Крючко І.П., ЗНВР):

- Підсумки роботи методичної ради, МК за 2012/13 н.р., та планування методичної роботи в 2013/2014 н.р.;

- Організація роботи з обдарованими дітьми та набір до МБАН;

- Затвердження плану проведення предметних декад в 2013/14 н.р.

- Організація і проведення І туру предметних олімпіад;

- Про організацію і проведення педагогічного консиліуму з питань наступності між початковою та середньою ланками;

- Про організацію і проведення педагогічних читань з нагоди відзначення 95 річчя від дня народження В.О.Сухомлинського;

- Про участь учителів школи в II етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель

року".

- Про підготовку та проведення психолого педагогічних семінарів;



- Організація курсової перепідготовки на 2013/2014 н.р.;

- Про психодіагностичне анкетування дітей з високим інтелектуальним рівнем;

- Про організацію і проведення методичного тижня в школі;

- Про результати реєстрації учнів 11-х класів та їх підготовку для участі в ЗНО;

- Про підготовку учнів випускних класів до ДПА;

- Про організацію і проведення анкетування серед учнів з метою виявлення їх інтересів і нахилів щодо профільного і до профільного навчання;

- Про організацію і проведення вчительсько-учнівської конференції з нагоди відзначення 180-річчя від дня народження Ю.Федьковича;

- Про результати проведення КР в 5-х класах.


Члени методичної ради брали активну участь у підготовці та проведенні

педагогічних рад. За 2013/2014 н.р. проведено 7 засідань педагогічної ради,

на яких розглядались наступні питання:

- Розвиток освіти краю в контексті нових соціальних ініціатив Президента України «Діти майбутнє України» ( за результатами серпневих крайових зборів );

- Про підсумки роботи школи за 2012-2013 н.р.;

- Про план роботи школи на 2013-2014 н.р.;

- Про правила внутрішнього розпорядку;

- Про затвердження посадових обов’язків;

- Про структуру 2013-2014 н.р.;

- Про навчальні плани, програми на новий навчальний рік;

- Про організацію навчання дітей з особливими освітніми потребами;

- Про створення здорових і безпечних умов навчання учнів і праці вчителів;

- Про впровадження здоровязберігаючих технологій в навчальновиховний процес школи, як умова формування культури здоровя дітей;

- Про стан викладання, якість знань учнів з основ здоровя;

- Про використання варіативної складової навчального плану школи для формування навичок здорового способу життя школярів;

- Про підсумки проведення моніторингу з української мови у 5, 10 класах;

- Аналіз участі випускників школи в ЗНО;

- Про використання інформаційно-комунікаційного освітнього простору в школі - як один з критеріїв педагогічної майстерності;

- Про стан викладання і якість знань учнів з математики;

- Про стан викладання і якість знань учнів з інформатики;

- Про роль факультативів та додаткових занять з математики і інформатики для підвищення рівня знань учнів з цих дисциплін;

- Про якість знань учнів в І семестрі і завдання щодо їх поліпшення;

- Про управління медперсоналом і завдання щодо поліпшення контролю і керівництва;

- Про рівень викладання і якість знань учнів з географії та економіки та шляхи його поліпшення;

- Про позакласну роботу з географії, як один із засобів формування природоохоронної свідомості школярів;

- Про стан туристсько-краєзнавчої роботи в школі;

- Про затвердження екзамену ДПА за вибором в 9 класі;

- Про клопотання перед управлінням освіти про видачу цільових направлень на навчання учням 11класу Головачку Сергію та Вовк Лідії;

- Творчі звіти вчителів, що етестуються;

- Про рівень викладання, якість знань, умінь та навичок учнів з художньої культури;

- Звіт про роботу керівників шкільних МО;

- Про допуск учнів 11-х класів та 12 класу очно-заочної форми навчання до ДПА;

- Про звільнення учнів від проходження ДПА;

- Про організацію і проведення навчальної практики;

- Звіт класних керівників;

- Про перевід учнів 1-4, 5-8, 10 та 11 класу очно заочної форми навчання до наступних класів;

- Про допуск учнів 9-х класів до ДПА;

- Про випуск учнів 11-х класів та 12 класу очно-заочної форми навчання і нагородження Похвальними листами та медалями;

- Про оголошення подяк батькам випускників школи;

- Про визначення претендентів на відзнаку серед випускників 9-х класів;

- Про попередню тарифікацію;

- Про організацію оздоровлення і відпочинку дітей влітку;

- Про випуск учнів 9-х класів, вручення свідоцтв з відзнакою та нагородження Похвальними грамотами «За високі досягнення в вивченні окремих предметів»;
Робота методичного кабінету здійснювалась відповідно до завдань,

визначених на початку навчального року. Методичний кабінет забезпечував

науково-методичне інформування педагогів під час проведення

різноманітних загальношкільних методичних заходів. На базі методичного

кабінету проходили засідання районних методичних об’єднань (в рамках

проведення на базі школи районних семінарів), було організовано роботу

шкільної атестаційної комісії, проводились методичні оперативні наради і

інші заходи.За участі методичного кабінету вивчались загалом й такі питання:

- Адаптація учнів до школи;

- Дозування домашніх завдань вчителями початкових класів та вчителями –

предметниками;

- Стан організації індивідуального навчання учнів;

- Стан виконання навальних програм.

За результатами вивчення були узагальнені матеріали, розроблені

рекомендації щодо усунення виявлених недоліків (відповідальні – Крючко І.П., Побережна Н.О.).
Протягом 2013/2014 н.р. на базі школи проведено такі семінари:

1. Районний семінар-практикум для молодих вчителів початкової школи (відповідальні Побережна Н.О., Царик М.М., Алексєєва В.П., Панцир І.Г., Дмитрашко О.І., Тодорюк С.І., Тоненчук С.В., Остафійчук О.К., Лазурко С.Д., Крайська Д.Г.).

2. Виїзний семінар директорів на тему « Патріотичне виховання учнівської молоді в контексті європейського вибору України » із сходженням на г.Говерла і встановленням Державного прапора, прапора Євросоюзу та прапора Глибоччини.

3. Обласні курси завідуючих шкільними бібліотеками.

Семінари проведено на належному науково-теоретичному, методичному

рівнях.


До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі,

які мають педагогічні звання та вищу кваліфікаційну категорію. Вони є

керівниками шкільних методичних обєднань, районних методичних об’єднань, творчих груп, наставниками молодих учителів. За їх активної участі проходять предметні тижні, методичні засідання тощо.

У звітному періоді працювали такі об’єднання педагогів:

- ШМО (Шкільне методичне обєднання) класних керівників і класоводів ( керівник - Грижюк Н.М. спеціаліст вищої категорії, «старший учитель»).

- ШМО вчителів початкових класів та вихователів груп

продовженого дня (керівник – Остафійчук О.К., спеціаліст вищої категорії, «учитель-методист»).

- ШМО вчителів природничих дисциплін (керівник – Герман А.В., спеціаліст вищої категорії, «учитель-методист»);

- ШМО вчителів української мови і літератури(керівник – Осипова А.І.,

вчитель вищої категорії, «старший учитель»);

- ШМО вчителів художньо-естетичного циклу (керівник – Романюк В.М.,

спеціаліст І категорії);

- ШМО вчителів іноземної мови (керівник – Писарук Г.П., спеціаліст вищої

категорії, «учитель-методист»);

- ШМО вчителів фізики і математики (керівник – Фока Т.Г., спеціаліст вищої

категорії, «учитель-методист»);

- ШМО вчителів світової літератури, етики і права (керівник - Скибінська Л.С., спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель»);

- ШМО вчителів основ здоровя, фізичної культури, захисту вітчизни (керівник – Андрон Т.О., спеціаліст вищої категорії, «старший вчитель»);


Вісім учителів школи (Безверха В.Д., вчитель географії, «учитель-методист», Остафійчук О.К., вчитель початкових класів, «учитель-методист», Герман А.В., учитель біології, учитель-методист, Урсу В.М., вчитель вищої категорії, Крайський О.М., вчитель музики, ., «учитель-методист», Андрон Т.О., вчитель основ здоровя, «старший вчитель», Янцеловська О.В., вихователь ГПД, вчитель вищої категорії, Побережна Н.О., вчитель етики, «учитель методист») - очолили та керують роботою районних методичних об’єднань.

Робота ШМО була спрямована на удосконалення методичної підготовки,

фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку.

Були проведені всі заплановані засідання. На них обговорювалися як

організаційні питання (підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів,

проведення контрольних семінарів, схвалення завдань для ДПА), так і

науково-методичні питання.У ході роботи шкільних методичних обєднань

проводились методичні оперативки, індивідуальні консультації по роботі над

проблемою, відкриті уроки, виховні години та позакласні заходи з

використанням інформаційно-комунікаційних технологій; проводились

практичні заняття для вчителів школи (робота з електронними ППЗ; робота в

Інтернеті; працює Інтернет-сайт школи; електронна скринька школи).


В ході атестації вчителів у лютому було проведено Місячник

педагогічної майстерності в рамках якого День відкритих дверей. Під час

його проведення педагоги демонстрували свої надбання, ділились досвідом

роботи з колегами.


Традиційним стало і те, що педагоги школи беруть участь у конкурсі

професійної майстерності «Учитель року». У 2013/2014 навчальному році від

школи взяли участь у номінацях «Світова література» - Янцеловська О.В. – ІІІ місце, «Початкові класи» - Тодорюк С.І.- ІІІ місце, «Географія» - Білоус Н.М. – учасник.
Вчителі, учні та батьки також брали участь у різного роду моніторингах,

а саме: у «Моніторингу визначення основних критеріїв ставлення учнів 8-х

класів школи до моральних цінностей»; «Моніторингу по стану організації

харчування», «Моніторинговому дослідженні щодо виявлення дітей «групи

ризику», «Моніторингу дослідження стану реалізації Концепції профільного

навчання в старшій школі», «Моніторингу визначення якості підручників з

української мови, української літератури та світової літератури» серед учнів

10 класу, їхніх батьків, вчителів які викладають дані предмети у 10 класі.

Учні 10 класу брали участь у регіональному комп’ютерному

моніторингу загальної навчальної компетентності (ТЗНК) серед учнів 10

класу області.

Проведено психолого-педагогічну діагностику учнів: 1-х класів

(вересень - жовтень), 5 класу (жовтень), 8, 10-х класів (листопад), 9-х класів

(лютий), 4-х класів (квітень).


V. Аналіз виховної роботи школи у 2011 – 2012 н. р.

Виховна робота в Глибоцькій ЗОШ І-ІІІ ступенів здійснюється на

основі Закону України "Про загальну середню освіту", Указу Президента

України від 20.03.08р. №244 "Про додаткові заходи щодо підвищення якості

освіти в Україні", Наказу МОНУ від 06.04.2007 р. № 286 "Про поліпшення

туристсько - краєзнавчої роботи у навчальних закладах, які перебувають у

системі управління Міністерства освіти та науки України", Наказу МОНУ від

17.12.2007р. №1133 "Про затвердження основних орієнтирів виховання учнів

1-12 кл. загальноосвітніх навчальних закладів України", Регіональної

Концепції виховної роботи загальноосвітніх навчальних закладів

Чернівецької області, затвердженої крайовими зборами директорів ЗНЗ 28

січня 2014 року та інших нормативно - правових актів, які регламентують

виховну роботу в школі.

Протягом 2013-2014 навчального року зусилля педагогічного

колективу школи були направлені на створення виховного простору для

формування всебічно та гармонійно розвиненої особистості, виховання

громадянина з високими морально-етичними якостями особистості. Для

досягнення цих цілей виховну роботу школи було сплановано у таких

основних напрямках: художньо-естетичне виховання, екологічне, трудове,

патріотичне, правове, превентивне, морально-етичне виховання, туристсько-

краєзнавча робота, фізичне виховання.

Злагоджена співпраця усіх суб'єктів навчально-виховного процесу

(дирекції, родини,громади та вчителів) створила передумови для успішності

навчально-виховного процесу школи. Варто відмітити, що поступово

відбувається процес оновлення змісту виховної роботи школи. Нового змісту

набувають функції класного керівника та вчителів-предметників, відходять

формальні малоефективні та нецікаві для учнів форми та методи виховної

роботи , залишаються дієвіші цікаві та такі,що здатні задовольнити виховні

потреби сучасного школяра.

Слід відмітити, що залучення учнів до позакласної та виховної роботи

дає позитивний результат, сприяє виявленню та розвитку творчо-

обдарованих учнів, які не можуть у повній мірі розкрити свої здібності у

вивченні основ наук, проте мають творчі здібності, які проявляють під час

проведення по предметних тижнів, загальношкільних свят.

Протягом 2013-2014 н.р. учні школи активно приймали участь у районних та обласних творчих конкурсах і досягли певних результатів. Зокрема у конкурсі «Буковинська зіронька» (районний етап) Горобець Наталя учениця 8 класу нагороджена дипломом ІІ ступеня; у районному конкурсі народної хореографії ансамбль «Первоцвіт» посів ІІ місце; танцювальна група у складі Мунтян Анни, Бурли Юлії та Бурли Тетяни нагороджені грамотою за ІІІ місце в конкурсі сучасного танцю «У ритмах ХХІ століття»; команда шкільної агітбригади (Банилівська Крістіна, Ткачук Олександра, Люта Марія, Горобець Наталя, Бурла Юлія, Лупу ляк Ігор, Романюк Олександр) у конкурсі «Молодь обирає здоровя» посіли ІІ місце; команді туристів школи «Кіліманджаро» до третього місця на районному туристському зльоті не вистачило 4 бали- ми четверті, проте на обласні змагання з ТПТ до складу збірної району були зараховані 7 учнів школи (Максим юк Андрій, Топала Василь, Адамчук Віктор, Писарук Ірина, Ткачук Олександра, Банилівська Крістіна, Люта Марія), а Максимюк Максим і Ткачук Богдан успішно виступали набласних змаганнях з водного туризму; на районному конкурсі «Пересмішники» учениця 5 класу Бурла Юлія нагороджена дипломом за ІІІ місце; у конкурсі «Шевченківські читання» Гіба Сергій (11 клас) та Мунтян Анна (9 клас) завоювали І місце в районному етапі; у конкурсі «Космічні фантазії» Ватаманюк Микола (8 клас) у районному етапі нагороджений дипломом за І місце, а в обласному етапі за ІІ місце, учениця 7 класу Лупуляк Євгенія в цьому ж конкурсі на районному етапі нагороджена дипломом І ступеня; конкурс «Пташині плітки» приніс ученицям 1 класу Ватаманюк Любові та Тодеренчук Ангеліні в районному етапі відповідно І та ІІ місце; у конкурсі «Чисті роси» учні школи досягли таких результатів: Ткачук Олександра і Віталій Добрянський (бальні танці) – І місце, Ткачук Олександра і Горобець Наталя (сучасний танець) – ІІ місце, дитячий ансамбль танцю – І місце, вокальний ансамбль дивограй – ІІІ місце.

Участь в обласних конкурсах також приніс вагомі результати нашим учням, зокрема Грижюк Богдана учениця 10 класу в обласному конкурсі «Моральний вчинок» нагороджена дипломом ІІ ступеня; в обласному конкурсі комп’ютерних програм учень 11класу Гіба Сергій посів І місце в номінації веб-дизайн, а Грижюк Богдана в номінації користувачів ІІІ місце. Учень 9 класу Романюк Олександр посів на Всеукраїнських змаганнях з автомодельного спорту перше місце .

Вагомі наші здобутки і в спорті:

Головчак Сергій –учень 11-го класу виборов ІІ місце на Всеукраїнській учнівській олімпіаді з фізичної культури в ІІІ етапі; збірна школи ( дівчата)

стали чемпіонами району з гандболу і баскетболу ( Вовк Лідія, Веселовська Уляна-11клас, Вакарюк Кароліна-10 клас, Бічер Ніколета, Люта Марія, , Баланюк Ірина, Серман Олена, лупу ляк Анастасія, Королюк Оксана, Шкіпер Маряна-9клас, Ткачук Оксана, Білоус Анастасія-8 клас, Вікова Ольга, Білан Марія, Білоус Ірина-7клас, Юраш Маряна-6клас); збірна школи (юнаки) на районних змаганнях з баскетболу стали другими ( Лупуляк Володимир, Головчак Сергій, Гринчешен Марян-11 клас, Жижиян Петро- 10 клас, Козачук Сергій, Поставка Петро-9 клас, Дабика Віталій, Білоус Вадим, Максим юк Андрій-8 клас, Тихон Максим-7 клас, Білан Павло-6 клас ; також другими в легкій атлетиці стала збірна школи в складі - Головчак Сергій, Веселовська Уляна – 11 клас, Жижиян Петро, Вакарюк Каріна – 10 клас, Козачук Сергій, Боднарюк Петро, Бічер Ніколета, Люта Марія – 9 клас, Піцул Олег, Білоус Вадим, Дабика Віталій, Ткачук Олександра – 8 клас, Білоус Ірина – 7 клас, Мандрик Яна – 6 клас.
В рамках предметних тижнів проводились конкурси, вікторини, відкриті

виховні години, літературні кафе, презентації, перегляд документальних

фільмів, книжкові виставки, бібліотечні уроки, конкурси стінгазет. Учні школи були активними учасниками, а часто - і організаторами позакласних виховних заходів.

Роботу класних керівників та класоводів регламентувала шкільне

методичне обєднання класних керівників та класоводів.

Планування роботи класних керівників та класоводів велось за єдиним

планом виховної роботи, затвердженим ШМО, проте тематику заходів та

форми роботи з класними колективами класні керівники та класоводи

планували індивідуально, враховуючи вікові особливості класів, здібності та

інтереси учнів, виховні потреби класного колективу. План виховної роботи

кожного класного керівника та класовода - індивідуальний та творчий, проте

зосереджений на реалізацію виховних цілей школи та забезпечення

формування єдиних вимог до об'єкту виховання - учня.
В школі працює учнівське самоврядування на чолі з Учнівською

Радою. Сенс дитячого самоврядування полягає не в тому, щоб діти включалися в існуючі піраміди керівництва – виховання, а в тому, щоб вони набували особистого досвіду, демократичних стосунків.

Самоврядування розвиватиметься в разі, коли цього захочуть самі діти, які відчувають у ньому потребу, необхідність. Діти багато можуть, якщо їм цікаво!

Структура учнівського самоврядування, яка склалася в Глибоцькій ЗОШ І-ІІІ ст. поєднує в собі форми учнівської самоорганізації котрі відповідають потребам творчого розвитку особистості, скерованої на загальнолюдські та національні цінності. Ця структура залежить від учнівських колективів, інтересів та запитів школярів. В школі проводиться значна робота по учнівському самоврядуванні. Зокрема, діє «Барвінкова країна» для школярів 1-4 класів, рада «Веселка» - для 5-8 класів, клуб «Старшокласник для 9-11 класів, координатором учнівського самоврядування в школі є педагог-організатор Леонтій М.М. Окрім цього, в школі діяв правовий клуб «Феміда» під керівництвом вчителя правознавства Скибінської Л.С. вихованці якого проводили лекторії, зустрічі, створення та представлення презентацій на різноманітну тематику

Шкільний парламент - найвищий орган учнівського самоврядування. складається із представників делегації від кожного класу, яких обирають на зборах. Очолює шкільний парламент – президент - учениця 11класу –Вовк Лідія, а заступником є учень 11 класу Добрянський Віталій.

Шкільний парламент включає в себе такі комісії , чия робота базується на проектах і обговорюється на засіданях парламенту:

1. Комісія з питань захисту прав дітей та допомоги у проблемних

ситуаціях (голова комісії Романюк Олександр)

2. Комісія з питань загальної та додаткової освіти ( голова комісії Бурла Тетяна)

3. Комісія з питань преси та інформації.(голова комісії Грижюк Богдана)

4. Комісія з питань екології, спорту та здорового способу життя ( голова комісії Люта Марія)

5. Комісія з питань толерантності та духовного розвитку (голова комісії Мунтян Анна)

6. Комісія з питань культури та дозвілля (голова комісії Мунтян Анна)

7. Комісія з питань роботи з дітьми молодшого та середнього шкільного віку (голова комісії Горобець Наталя)

Протягом навчального року за допомогою учнівського самоврядування школи було зорганізовано та проведено, а також надано підтримку при проведенні ряду виховних справ. Зокрема, дня знань « Кличе Першовересень до школи», День дублера у садочку «Сонечко», день вчителя «Шана і вдячність тільки Вам», свято Миколая « У дитинства край мандрує Миколай», новорічні ранки та вечори, зустріч з випускниками « Зустріч з однокласниками», заходи до дня народження Т.Г.Шевченка « Кобзарева струна невмируща». Члени учнівського самоврядування є активними учасниками акцій: «Толока», «Від серця до серця», Вчителям – ветеранам – шана», «Пасхальний кошик» та інш. Учні школи надають посильну допомогу людям похилого віку та вчителям-ветеранам. Також приймають активну участь у різноманітних конкурсах, фестивалях як районного так і обласного рівня «Молодь обирає здоровя», «Чисті роси», « Буковинські пересмішники», «Буковинська зіронька», у районних конференціях учнівського самоврядування.

Також організовуються зустрічі з працівниками різних служб (міліції, медицини, соціальних служб для молоді), ветеранами війни та праці, письменниками рідного краю. Члени шкільного самоврядування запрошуються на засідання ради профілактики школи. Маючи дієву модель учнівського самоврядування, Глибоцька ЗОШ дає знання, виховує в дусі патріотизму, вчить добра, порядності. Це реальний шлях, на якому наша школа долає соціально-культурні розриви між нею та життям. Саме тому учнівський колектив сильний та організований, з чіткою системою самоврядування і відповідальністю перед суспільством за навчання і вчинки.



Протягом навчального року в школі класними керівниками за підтримки класного учнівським самоврядуванням було проведено ряд заходів . Зокрема, акції милосердя « Вчителям – ветеранам –шана», «Поспішай робити добро», урок Доброти і Милосердя ( 8-В клас, Янцаловська О.В.). Також «Відвідування школи і навчання – мій обов’язок» (диспут, 8-Б клас, Чугуєва Н.В.), «Я складаю казку» до 95-річчя з дня народження В.О.Сухомлинського (1-Б клас, Царик М.М.), « Заговори, щоб я тебе побачив» (диспут, 10 клас Фока Т.Г.), «Краплина сонця душі Василя Сухомлинського у моєму духовному світі» (проект, 4-Б клас, Крайська Д.Г.), «Із труднощів поодинці не вийти» ( заняття 5-Б клас, Стрільчук А.М.), «Запрошуємо до вальсу» (зустріч з учителем бального танцю Юрковою М.Д, 4-А клас, Лазурко С.Д.), «Якщо ви ввічливі» (рольова гра, 3-В клас, Тодорюк С.І.), «Ціна однієї хвилини» (тематична виховна година, 2-Б клас, Панцир І.Г.), «Моральні цінності мого народу» (проект, 3-А клас, Остафійчук О.К.) , «У дитинства край йде святий Миколай» ( 8-А клас, Коваль Ю.С.), «Квітка – семиквітка»( виставка кімнатних рослин, 3-Б клас, Тоненчук С.В.), «Краса природи у творах образотворчого мистецтва» ( виховна справа, 2-А клас, Дмитрашко О.І.), «Зовнішній вигляд чи стан душі» (7-А клас, Писарук Г.П.), «Мій біль – Афганістан» ( 9-Б клас, Білоус І.В.), «Чорнобильські дзвони» ( 9-В клас, Романюк Н.П.), «Незабутній День Перемоги» ( 9-А клас, Вороніна Л.А.), «Шана, вдячність тільки Вам» ( 11-А клас Андрон Т.О., 11-Б клас Трипадуш Д.М.).

Відрадно відмітити, що класні керівники зі своїми колективами тісно співпрацюють з районними бібліотеками. Так постійно проводять зустрічі учні 6-Б класу (Білоус Н.М.), 7-В клас (Безверха В.Д.), 8-В клас (Янцаловська О.В.). У роботі всіх класних керівників відчутна тісна співпраця з батьками.Так батьки учнів 6-А класу (Герман А.В.) проводили майстер-класи по виготовленню великодньої писанки, а також розповідали про екзотичних тварин. Слід відмітити класного керівника 5-Б класу Стрільчука А.М., який разом зі своїм класом створив класний сайт, де можна ознайомитись з роботою класного колективу. Учні 8-А класу (Коваль Ю.С.) поповнюють експозиції у районному краєзнавчому музеї до Різдва та Великодня, а також відтворюють обряди до свята Катерини, Маланки , Великодня.

Одним із напрямів роботи педагогічного коллективу школи є створення умов для творчої самореалізації кожного учня. У зв’язку з цим велика увага приділяється залученню школярів до гуртків, які працюють на базі школи.

У школі з 01.09.2013 року працюють 11 гуртків: «Екологічний гурток» (кер.Герман А.В.), «Фантазери» ( кер.Максимюк Л.І. ), «Учнівське самоврядування» ( кер.Леонтій М.М.), «Орігамі» (кер.Романюк В.М.), «Юні туристи» (кер. Блисенко Ю.Д.), «Берегиня» ( кер.Коваль Ю.С.), «Шкіряний м’яч» ( кер. Лупуляк М.М.), «Юні журналісти» (кер.Коваль Ю.С.), «Юний командир» ( кер.Урсу В.М.), «Юний стрілок» ( кер. Урсу В.М.), «Захисник Вітчизни» (кер.Урсу В.М.). Заняттями в гуртках охоплено 150 дітей, що становить 24% учнів школи, з них: в гуртках художньо-естетичного напрямку 45 учнів (9%), еколого-натуралістичного напрямку – 15 учнів (3%), туристсько-краєзнавчому напрямку 30 учнів (3%), спортивно-оздоровчому напрямку – 30 учнів (3%), соціально-реабілітаційному напрямку 30 учнів ( 3%). Гуртки працюють згідно графіка, планування роботи здійснюється на основі програм МОНУ, що адаптовані до кількості виділених годин та затверджених районним методичним центром.

Керівники гуртків у своїй практичній роботі враховують, що надання переваги тому чи іншому змісту шкільних предметів стає «соціалізаторським актом», який свідомо здійснює кожен учень школи і який визначає його професійне майбутнє. Керівники гуртків використовують цікаві та змістовні плани роботи. Усі керівники гуртків ведуть документацію відповідно до вимог, Керівники відповідально ставляться до проведення занять, роботу планують враховуючи вікові особливості учнів. До роботи в гуртках залучено учнів, які перебувають на шкільному обліку схильних до правопорушень. Зокрема, Новохатська Яна, учениця 8-Б класу відвідує гурток «Учнівське самоврядування», Крилюк Іван, учень 11-а класу та Тафій Василь, учень 11-Б класу відвідують гуртки вчителя Урсу В.М.

Керівники всіх гуртків у плануванні занять врахували, що важливе місце під час організації роботи посідають технології групового креативного процесу на зразок мозкового штурму, рольових ігор та численні розробки нестандартних занять.

У роботі гуртків є певні досягнення. Так учасники гуртка «Орігамі» (кер.Романюк В.М.) мають такі досягнення на районному рівні : І м. Дабика Микола - 7-А клас ,конкурс «Мирний космос» ; Романюк Руслан та Боднарюк Олександр – 4-А клас, Гран-прі у конкурсі «Космічні фантазії»; Романюк Олександр – 9-А клас, І м. у конкурсі «Галерея мистецтв»; у обласних змаганнях з авто трасового моделювання Романюк Олександр – 9-А клас нагороджений дипломом за І місце. Учасники гуртка «Фантазери» (кер.Максимюк Л.І.) мають такі досягнення: Романюк Володимир – 8-А клас, ІІ місце на районному етапі конкурсу «Галерея мистецтв» в номінації « Знай,люби свій рідний край»; Грижюк Богдана – 10 клас, І місце на районному етапі Всеукраїнської виставки технічної та декоративно-прикладної творчості «Наша творчість і пошук тобі, Україно!» та І місце на обласному етапі цієї ж виставки. Учасники туристичного гуртка ( кер.Блисенко Ю.Д.) гідно представили нашу школу на районному туристичному зльоті, були нагороджені чисельними грамотами за призові місця та посіли ІУ місце у командному заліку. Учасники гуртків під керівництвом Урсу В.М. на районних змаганнях з допризовної підготовки зайняли такі місця: Максимюк Максим – 11-Б клас, І місце ( стрільба з пневматичної зброї), Гіба Сергій – 11-б клас, ІІ місце ( спорядження магазина патронами); Нагорний Владислав – 8-Б клас, ІІ місце ( розбирання та складання автомата); Головчак Сергій-11-А клас. ІІІ місце (одягнення протигазу ЦП-5; загальнокомандне ІІ місце на районнимх змаганнях з допризовної підготовки.

Гуртківці гуртка «Учнівське самоврядування» представляли нашу школу на районній учнівській конференції , на якій представляли проект «Добро починається з тебе». Учасники гуртка «Юні журналісти» готують матеріали та випускають газету «Шкільний вернісаж», з якою можуть ознайомитись на сторінці шкільного сайту. Слід відзначити, що на належному рівні проводяться заняття гуртка «Шкіряний м’яч» (кер.Лупуляк М.М.) , учасниками якого є учні 3-4 класів, учасники « Екологічного гуртка» (кер.Герман А.В.) також приймали участь у конкурсах районного та обласного рівня.
Участь школи у туристсько-спортивних та краєзнавчих заходах у

2013/2014 н.р.:

1. Зліт юних туристів-краєзнавців – 5 місце

2. Кубок зі спортивного орієнтування «Буковинське віче» - 1 місце

3. ХХІ форум юних краєзнавців «До оберегів відродження»
Секція “Історичне краєзнавство”

ІІІ місце

Юраш Мар’яна, учениця Глибоцької ЗОШ І-ІІІ ст., тема роботи “Історично-культурні пам’ятники Глибокої”, керівник Марчук К.І.


Секція “Географія та геологія рідного краю”

ІІ місце

Горобець Наталія, ученицю Глибоцької ЗОШ І-ІІІ ст., тема роботи “Бальнеологічні ресурси як базова основа розвитку рекреаційної сфери Глибоцького району”, керівник Ванхала М.К.



Секція “Етнографічне краєзнавство”

І місце

Русу Кароліна, учениця Глибоцької ЗОШ І-ІІІ ст., тема роботи “Весільний обрядоспів Глибоччини”, керівник Коваль Ю.С.

Секція “Стежками рідного краю”

ІІІ місце

Топала Василь, учень Глибоцької ЗОШ І-ІІІ ст., звіт “Карпатськими стежками. Пішохідний похід І категорії складності”, керівник Ванхала М.К.

4. Участь в ІУ Всеукраїнській краєзнавчій конференції «Мій рідний край, моя земля очима сучасників» в м. Миколаєві Коваль Ольга (7-А клас) , Ткачук Олександра (8-А клас)

5. Олімпіада юних краєзнавців – ІІ місце

5. Експедиція «Історія міст і сіл України» - ІІ місце

6. Чемпіонат зі спортивного орієнтування – 5 місце

7. Чемпіонат з пішохідного туризму – ___ місце

8. Відкрита олімпіада серед гуртківців Центру туризму по знанню

правил з спортивного туризму та спортивних походів – ІІ місце.

Наша школа у загальному районному рейтингу посіла ___місце по

туристсько-спортивних та краєзнавчих заходах.
Спільною роботою педагогічного колективу, батьків та учнів школи

було забезпечено участь школи у всіх рейтингових конкурсах.


З метою розширення кругозору учнів, їх всебічного розвитку у стінах

школи організовується виставки, конкурси, перегляди фільмів, тощо. Так у

2013/2014 н.р. Глибоцькою кіномережею для учнів 5-11 класів організовано перегляди фільмів.
Учні школи подорожують рідним краєм, поповнюючи таким чином

багаж своїх знань. Так, у 2013/2014 н.р. організовано екскурсії і подорожі:



  • Туристичний похід на г. Говерлу учнів Глибоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів 01.08.2013р.;

  • Екскурсія до музею-садиби О.Кобилянської с. Димка Глибоцького району, Чернівецької області 16.10.2013р.;

  • 3-х денний похід в Карпати, учнями Глибоцької ЗОШ І –ІІІ ст. 22.10.2013р.;

  • Екскурсійна поїздки учнів Глибоцької ЗОШ І-ІІІ ст. до м. Чернівці 30.10.2013 р. ;

  • Екскурсія до музею – садиби О. Кобилянської с. Димка Глибоцького району Чернівецької області 21.11.2013р.;

  • Екскурсія до Чернівецького прикордонного загону прикордонної служби «Черепківка») у с. Біла Криниця Глибоцького району Чернівецької області, 01.12.2013р.;

  • Навчально-ознайомлювальна екскурсія учнів 10,11 класів до Глибоцького районного суду, 11.12.2013р.;

  • 3-х денний похід в Карпати (с. Лазещина- пр.. Козмещик- г. Говерла), 17.12.2013р.;

  • Екскурсія в музей космонавтики м. Чернівці, 04.02.2014р.;

  • Екскурсійна поїздка учнів Глибоцької ЗОШ І-ІІІ ступенів до м. Хотин, 17.03.2014р. ;

  • Екскурсійна поїздка в м. Чернівці 26.03.2014року, 18.03.2014р.

Традиційною уже є тісна співпраця між школою та батьками. Протягом

навчального року проведено ряд бесід про умови проживання та навчання

дітей, надано індивідуальні консультації щодо виховання, контролю дітей,

проведено ряд засідань батьківського комітету школи, громадські слухання.

Морально-правовий напрямок у виховній роботі протягом року

реалізовувався через проведення Тижня правової освіти, який закінчився КВНом за участю учнів 9 – х класів конкурсів плакатів - «Права очима дітей», правових брейн-рингів «Турнір Феміди»,

конкурсів учнівських творів «Мої права, тематичних виховних годин, батьківських зборів, лекцій для батьків тощо. Проводиться робота з профілактики правопорушень, злочинів, бродяжництва серед

неповнолітніх

У рамках роботи з попередження злочинності та запобігання дитячій

бездоглядності у школі проводились наступні заходи. Працювала Рада профілактики правопорушень та злочинів серед неповнолітніх, яка

проводила профілактичну роботу з учнями девіантної поведінки, заходи

щодо запобігання негативних проявів в підлітковому середовищі.

-щомісячний рейд "Н" в журналі

- постійний контроль класними керівниками відвідування школи учнями та

своєчасне встановлення класними керівниками причини відсутності учнів у

школі

- заповнення класними керівниками "Журналу обліку відсутніх учнів по



школі";

- контроль класних керівників за збереженням медичних довідок чи

письмових пояснень батьків про причину відсутності на уроках в особовій

справі учня протягом навчального року;

- щоденний контроль за станом відвідування школи дітьми, які належать до

"групи ризику", з боку адміністрації школи ;

- рейди щодо обстеження умов проживання учнів;

- індивідуальні бесіди класних керівників, психолога та адміністрації школи з

батьками;

- організація батьківсько-учительських рейдів "Урок", "Форма",

"Підручник", "Шкільна перерва";

- з батьками було проведено ряд бесід про умови проживання та навчання

дітей, надано консультації щодо виховання, контролю дітей; - взяття під

контроль адміністрацією школи місце перебування "важких" підлітків під час

канікул.

- консультації для батьків з неблагополучних сімей шкільним психологом;

- проведення індивідуальних і групових занять з невстигаючими учнями з

метою подолання неуспішності;

- проведення бесід з учнями вчителями-предметниками з питань дисципліни і

порядку в класі;

-виставка літератури з правових питань

Але попри всі старання педагогів, батьків, психологічної служби та

соціальних служб щодо роботи з профілактики правопорушень, злочинів,

бродяжництва серед неповнолітніх, колегія управління освіти Глибоцької

РДА заслухавши та обговоривши довідку «Про стан злочинності та

правопорушень серед неповнолітніх у 2013 році, стан роботи щодо

попередження насильства по відношенню до дітей у ЗНЗ району» врахувала

показники злочинів та правопорушень скоєних учнями (Крилюком Іваном -11 клас, Карпенком Олександром - 8 клас, Новохатською Яною – 8 клас )

вирішила вважати недостатньою роботу у Глибоцькій ЗОШ з профілактики злочинності та правопорушень.

Класними керівниками та класоводами проводились екскурсії до

драмтеатру, музеїв, до новорічної ялинки, університету.

Проте, робота в цьому напрямку недостатня. Причина - відсутність

шкільного автобуса. Приватні перевізники надають якісні, але надто дорогі

послуги, тому,за відсутності шкільного автобуса, немає можливості активно

використовувати виховний потенціал екскурсій та подорожей рідним краєм.

В цьому навчальному році продовжили започатковану раніше ранкову гімнастику для всіх учнів школи. Розроблений ефективний режим роботи школи (у гарну погоду ранкова гімнастика проводилася на вулиці вчителями фізкультури, а у погану - по классах фізоргами класів).

Продовжує роботу випуск щоденного бібліотечного вісника

«Бібліотека інформує» (Цуркан М.Н.) Проведено конкурс на краще

збереження підручників, навчальних посібників під девізом «Живи, книго!»

У бібліотеці постійно діє виставка нових надходжень навчальної, методичної,

художньої та іншої літератури «На хвилинку зупинись, нові книги

подивись». Бібліотекар ознайомила учнів 1-х класів з

бібліотекою, провела бібліотечні уроки з учнями 1-х, 5 класів «Друзі – мої

книги», «Книжкова лікарня». У рамках тижня шкільної бібліотеки відбулося

посвячення першокласників у читачі, на якому учні 5-х класів вручили

першокласникам пам’ятки «Як треба берегти книжки». Між 6-ми класами

відбулася гра-конкурс «Мій справжній друг – книга». Учні 4-х класів

п.ідготували проект-презентацію «Книга – твій друг і порадник».


VІ. РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Рівень тижневого навантаження на учня не перевищував гранично

допустимого.

Протягом 2013/2014 н.р. робота педколективу було спрямована на

особистісно-зорієнтоване навчання і виховання учнів.

Одним з важливих факторів внутрішкільного контролю школи є

здійснення моніторингу успішності учнів в цілому, а також окремих

предметів.

Проводячи підсумок аналізу рівня навченості необхідно зробити

висновок, що результати засвоєння знань з предметів можна вважати

задовільним. У ході аналізу стала очевидна виражена рівнева диференціація

між класами, багато в чому яку можна пояснити неоднорідністю складу

учнів, що робить доцільним вдосконалення формування класних колективів,

а також диференційований підхід до навчання учнів.

Об’єктивний аналіз показників навчання свідчить, що навчальний

матеріал з учнями на всіх рівнях освоюється в основному на

репродуктивному рівні, тому що відповідні йому показники (повнота і

міцність засвоєння матеріалу) виражені сильніше (в середньому близько

63%)

Недостатньо реалізується принцип індивідуалізації та диференціації



при роботі з учнями основної школи.

За підсумками навчального 2013/2014 н.р. всі 100% учнів школи

атестовані за 12-бальною системою оцінювання (згідно Критеріїів

оцінювання) .

Успішність знань у звітному році склала 92,3%, якість знань учнів школи складає 52,1%,

Середній бал навчальних досягнень учнів у 2013/2014 н.р. склав 7,8

бала.

На високому рівні (10-12 балів) засвоїли програму з предметів 13.8 %



учнів школи ;

На достатньому (7-9 балів) – 38,5%;

На середньому ( 4 – 6 балів ) – 40% ;

На початковому ( 1 – 3 бали ) – 7.7%.


Добре організована і спланована робота окремих учителів з обдарованими учнями дала певні результати, так, наприклад, маємо 79 учнів, що брали участь у ІІ етапі ( районному ) Всеукраїнських олімпіад, з них призерами стали 50 учнів, що складає 63.3% від загальної кількості учасників. У творчих мовно-літературних конкурсах школа має 15 місць, що складає 93% від загальної кількості учасників конкурсів. В 2013/2014 н.р. на обласному етапі предметних олімпіад учні школи здобули 6 призових місць. Це Облучинська Крістіна 8-б клас ( світова література та російська мова ), Крива Анастасія 10 клас ( світова література та російська мова ) – вчитель Вороніна Л.А.; Писарук Ірина 10 клас ( англ..мова, хімія ) – вчителі Писарук Г.П. та Блисенко Ю.Д. , Головчак Сергій – 11-а клас ( фізкультура ) – вчитель Стрільчук М.А.

У творчих мовно-літературних конкурсах ІІІ етапу посіли призові місця Русу Крістіна 9–а клас ( українознавство ) – вчитель Коваль Ю.С., Коваль Ольга, Лупуляк Євгенія 7-а клас ( конкурс Яцика ) – вчитель Осипова А.І.. Усього переможцями ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад і конкурсів стали 10 учнів школи. За результатами участі у Всеукраїнських олімпіадах ІІ та ІІІ етапів і конкурсах учні школи здобули 78 призових місць.

Усі вищевказані перемоги і досягнення обдарованих та здібних учнів школи булиб неможливі без підтримки та педагогічного супроводу вчителів:

Гриж юк Н.М., Фоки Т.Г., Георгіци Н.С., Герман А.В., Блисенко О.В., Юркевич М.І., Стрільчук О.В., Царенко Н.Г., Шевчук А.М., Білоус І.М., Чугуєвої Н.В., Романюк Н.П., Крючко І.П., Стрільчука А.М., Ткачук Т.М., Скибінської Л.С., Бошелюк А.О., Романюка В.М.

Все більшої активності набуває участь учнів школи у Всеукраїнських інтерактивних конкурсах «Соняшник», «Левеня», «Кенгуру».
Підсумки їх участі узагальнені відповідними наказами по школі,

матеріали розглянуто на засіданні методичної ради школи.

Динаміка результатів участі школи в олімпіадах позитивна, суттєво покращились показники:

у 2012/2013 н.р. учнями школи здобуто 46 призових місць в ІІ етапі олімпіад ( в 2013/2014 н.р. - 50 ), 9 місць в ІІІ етапі олімпіад і конкурсів в 2012/2013 н.р. і 10 в 2013/2014 н.р., покращились і якісні показники.

П Р О Т О К О Л №

Спільних зборів представників батьківського комітету школи, учителів, представників громадськості селища

Від 28.05-2014р.

1. Слухали публічний звіт директора Глибоцької ЗОШ І-ІІІ ст. (додаток 1);

2. Виступили:

-представник батьківського комітету_____________________(додаток 2);

-представник учителів_____________________________(додаток 3);

-представник громадськості________________________(додаток 4);

3. Вирішили:

- роботу директора і педагогічного колективу Глибоцької ЗОШ І-ІІІ ст. в

2013-2014 навчальному році вважати задовільною.

Голова зборів



Секретар зборів


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка