Українська мова (1 клас)



Скачати 479.32 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації19.02.2016
Розмір479.32 Kb.
  1   2   3
УКРАЇНСЬКА МОВА (1 клас)



з/п


Корекційний№ уроку


Зміст навчального

матеріалу


Сторінка підручника


Дата проведення

Корекційна дата

Мовленнєва лінія

Мовна лінія

Соціо - культурна лінія

І семестр







Україна — рідний край. Ганна Чубач «Є в моєї України»

5








Організація слухової уваги до українського мовлення.

Засвоєння слів — назв держави, столиці, державних та народних символів


Українська мова — державна мова.







Ми живемо в Україні

6-7







Сприймання на слух і розрізнення: рядів слів, спільних для російської та української мов, які відрізняються певними фонетичними ознаками




Україна — багатонаціональна держава. Українська мова — державна мова. Київ — столиця України.







Хто я? Знайомство

8-9







Вправи на формування умінь запитувати, де хто живе (на якій вулиці, у якому місті, селі); хто (що) який?, що робить?;


Засвоєння міжтемної лексики: вказівних слів (ось, це, ця, цей);


Українські дитячі імена (Михайлик, Іванко, Галинка, Марійка).






Родина. О. Попов «Я скажу вам залюбки...»

10







Розпізнавання знайомих і нових слів у реченні й невеликому тексті та встановлення їх значення з орієнтацією на зміст речень.













Родина. Невеличка сімеєчка (з народного), А. Костецький «Весело»


11







Вправи на формування умінь запитувати, щоб одержати інформацію про: імена дітей, тата, мами, братика, сестрички,





Українські дитячі імена (Михайлик, Іванко, Галинка, Марійка).






Дитячі ігри, іграшки. Гра «Гусенята й гуси». А. Костецький «Найкраща іграшка»

12







Побудова діалогу за змістом ситуативного малюнка, уявною ситуацією





Українська мова — державна мова.







Дитячі ігри, іграшки. Українська народна гра «Гуси, гуси, додому!»

13







Вправи на формування умінь переповідати правила-інструкції до ігор та брати участь у них;













У гостях у бабусі й дідуся

14







Формування словникового запасу учнів у зв'язку із сферами та темами мовленнєвої діяльності

Засвоєння міжтемної лексики: часових відношень (вчора, сьогодні, завтра, торік, минулого року);


Форми звертання до дітей і дорослих (Михайлику, Галинко, Маріє Іванівно, Миколо Петровичу).







У гостях у бабусі й дідуся. Українська народна гра «Подоляночка»

15







Вправи на формування умінь переповідати правила-інструкції до ігор та брати участь у них;













Ріпка

16-17







Сприймання на слух і розуміння:

прочитаних учителем або розказаних ним невеликих віршів, уривків із казок, оповідань;




Засвоєння міжтемної лексики: прийменників до, біля, під, над, з зі словами-назвами предметів і займенника- ми;особових займенників та їх форм









У країні ввічливості. «Скажи людині: "Доброго дня"» за В. Сухомлинським

18







Формування умінь:

звертатися один до одного і до вчителя,уживаючи слова-звертання й етикетну лексику;















У країні ввічливості. В. Бірюков «Добрі слова»

19







Побудова діалогу за змістом ситуативного малюнка, уявною ситуацією


Засвоєння етикетної лексики (слів вітання й прощання, подяки і вибачення),










Чарівні слова. «Із чого це видно?»

20







Сприймання на слух і розуміння:

прочитаних учителем невеликих віршів, уривків із казок, оповідань;







Форми звертання до дітей і дорослих (Михайлику, Галинко, Маріє Іванівно, Миколо Петровичу).







Чарівні слова. «Чи ввічлива Оленка?»

21







Формування умінь звертатися один до одного і до вчителя, уживаючи слова-звертання й етикетну лексику;












Українська народна колискова пісня «Пішла киця по водицю»

22-23







Сприймання на слух і розуміння:

прочитаних учителем або розказаних ним невеликих віршів, уривків із казок, оповідань;















Школа. П. Воронько «Ось і школа, ось і клас»

24-25







Вправи на розвиток оперативної пам'яті: запам'ятовування 2-4-рядкових віршів, загадок, Формування словникового запасу учнів у зв'язку із сферами та темами мовленнєвої діяльності


Засвоєння етикетної лексики (слів вітання й прощання, подяки і вибачення),










Наш клас

26-27







Побудова діалогу за змістом ситуативного малюнка, уявною ситуацією




Етикетна лексика. Уміння розігрувати соціальні ролі (учень учитель, учень бібліотекар,







Навчальне приладдя. Лічба. Н. Кир'ян «Миколка - першокласник»

28







Формування словникового запасу учнів у зв'язку із сферами та темами мовленнєвої діяльності












Навчальне приладдя. Лічба. Грицько Бойко «Учителька»

29







Формування словникового запасу учнів у зв'язку із сферами та темами мовленнєвої діяльності












Дружба. Товаришування

З0







Вправи на формування умінь звертатися один до одного і до вчителя, уживаючи слова-звертання й етикетну лексику;

Засвоєння міжтемної лексики:форм звертання до дітей і дорослих.










Дружба. Товаришування. А. Костецький «Утрьох»


31







Побудова діалогу за змістом ситуативного малюнка, уявною ситуацією













Українська народна казка «Лисичка і Журавель»

32







Сприймання на слух і розуміння:

прочитаних учителем або розказаних ним невеликих уривків із казок,















Українська народна казка «Лисичка і Журавель»

33







Сприймання на слух і розуміння:

прочитаних учителем або розказаних ним невеликих уривків із казок,














Ми малюємо. Кольори. В. Тименко «Пензлик», І. Складений «Соняшник за тином»

34-35







Формування словникового запасу учнів у зв'язку із сферами та темами мовленнєвої діяльності


Засвоєння між темної лексики:ознак предметів за кольором (червоний, білий









Осінь у лісі. Кольори осені. «У вихідний день»

36







Формування словникового запасу учнів у зв'язку із сферами та темами мовленнєвої діяльності


Засвоєння між темної лексики:ознак предметів за кольором (червоний, білий), величиною (великий, малий), формою (круглий, довгий), смаком (солодкий, гіркий, смачний);










Осінь у лісі. Кольори осені. М. Чепурна «Ходить осінь гаєм», Т. Коломієць «Я ходив сьогодні в ліс»


37







Вправи на розвиток оперативної пам'яті: запам'ятовування 2-4-рядкових віршів, загадок,













Овочі. Т. Коломієць «Лічилка». Загадки

38-39







Вправи на розвиток оперативної пам'яті: запам'ятовування 2-4-рядкових віршів, загадок,

Засвоєння між темної лексики: ознак предметів за кольором (червоний, білий), величиною (великий, малий)смаком (солодкий, гіркий);










Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу»

40







Сприймання на слух і розуміння:

прочитаних учителем або розказаних ним невеликих віршів,














Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу»

41







Вправи на формування умінь відтворювати діалог;

Засвоєння міжтемної лексики:ознак предметів за кольором ,величиною, формою, смаком









Фрукти. Ягоди. Л. Голота «Це — сестриця-полуниця»

42







Формування словникового запасу учнів у зв'язку із сферами та темами мовленнєвої діяльності Вправи на розвиток оперативної пам'яті: запам'ятовування 2-4-рядкових віршів, загадок,












Фрукти. Ягоди. «Романко, друзі й груші»

43







Побудова діалогу за змістом ситуативного малюнка, уявною ситуацією





Форми звертання до дітей і дорослих (Михайлику, Галинко, Маріє Іванівно, Миколо Петровичу).







Пізня осінь. М. Сингаївський «Осінь»


44-45







Сприймання на слух і розуміння:

прочитаних учителем


оповідань;

Формування умінь відповідати, що зображено на малюнку,






Етикетна лексика. Уміння розігрувати соціальні ролі






Люди. Професії.

М. Познанська «Різні професії»



46-47







Сприймання на слух і розуміння:

прочитаних учителем


оповідань;

Формування словникового запасу учнів у зв'язку із сфера ми та темами мовленнєвої діяльності






Форми звертання до дітей і дорослих (Михайлику, Галинко, Маріє Іванівно, Миколо Петровичу).







Людина. Частини тіла. 0. Толстой «Золотий ключик, або пригоди Буратіно»

48-49







Формування словникового запасу учнів у зв'язку із сфера ми та темами мовленнєвої діяльності






  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка