Українська мова (За підручником М. С. Вашуленка, О.І. Мельничайко, Н. А. Васильківської, Українська мова, 3клас, Київ. Видавничий дім «Освіта»,2013) I семестр



Скачати 125.32 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір125.32 Kb.
УКРАЇНСЬКА МОВА

(За підручником М.С.Вашуленка, О.І.Мельничайко, Н.А.Васильківської,

Українська мова, 3клас, Київ. Видавничий дім «Освіта»,2013)

I семестр

64 години (4години на тиждень)




п/п

Тема уроку

Дата

Примітки




Т.1Мова і мовлення(3год.)







1.

Мова — найважливіший засіб людського спілкування. ( в.1-9)







2.

Культура усного і писемного мовлення.

( в.10-19)









3.

Культура спілкування. Практичне засвоєння слів ввічливості. Ввічливі звертання.

(в.20-23)












Т.2Текст(11год.)







4.

Текст. Добирання заголовків до тексту.

( в.24-28)









5.

Визначення теми, мети текстів різних типів, добирання до них заголовків. ( в.29-35)







6.

Зв’язок між реченнями в тексті. Частини тексту. ( в.36-40)







7.

Текст-розповідь. Складання розповіді за малюнками. ( в.41-46)







8.

Урок розвитку зв’язного мовлення .

( в.53-56)

Про що говорить заголовок.









9.

Текст-міркування. Його основні частини. (в.47-52)







10.

Спостереження за ознаками художніх, науково-популярних та ділових текстів.

( в.57-59)









11.

Абзац. Поділ тексту на абзаци. План тексту. Складання розповіді за поданим

планом. (в.60-64)









12.

Складання текстів-інструкцій до гри та для виготовлення іграшки. ( в.65-67)







13.

Особливості текстів-листів. Складання письмових привітань, запрошень. (в.68-74)

Правила написання адреси.









14.

Перевірна робота. Мовна тема «Мова і мовлення», «Текст».










Т.3 Речення(8год.)







15.

Повторення вивченого про речення. Поділ тексту на речення. ( в.75-79)







16.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за планом і опорними словами.







17.

Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Окличні речення.

Інтонування речень. ( в.80-84)









18.

Питальні речення. Побудова питальних речень за змістом розповідних. ( в.85-87)







19.

Звертання. Розділові знаки при звертаннях.

( в.88-92)









20.

Головні і другорядні члени речення.

( в.93-97)









21.

Закріплення знань про члени речення. Установлення зв’язку слів у реченні.

Побудова речень за схемами. (в.98-102)









22.

Урок-узагальнення. (в.103-107)

Перевірна робота. Мовна тема за темою «Речення».










Т.4 Слово. Значення слова(7год.)







23.

Слова з прямим і переносним значенням.

( в.108-111)









24.

Слова, що мають кілька значень.

( в.112-115)









25.

Слова, що звучать і пишуться однаково.

( в.116-120)









26.

Слова, близькі за значенням (синоніми).

( в.121-125)









27.

Ознайомлення з фразеологізмами.

( в.126-128)









28.

Слова, протилежні за значенням (антоніми)..( в.129-134)







29.

Перевірна робота. Диктант










Т.5 Будова слова(35год.)







30.

Аналіз перевірної роботи. Закінчення слова. ( в.135-139)







31.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання речень за малюнком і планом.

( в.140)








32.

Основа слова . ( в.141-146)







33.

Частини основи .( в.147-151)







34.

Спільнокореневі слова. Корінь. (в.152-155)







35.

Розрізнення синонімів, спільнокореневих слів та різних форм одного й того самого слова. ( в.156-159)








36.

Розрізнення слів із коренями, що звучать однаково, але мають різне значення.

( в.160-163)









37.

Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів. ( в.164-168)







38.

Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з’], [ц’], [с’]. ( в.169-173)







39.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту-міркування

«Книга — твій друг, без неї — як без рук».

( в.179-180)








40.

Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях.( в.174-178)







41.

Ненаголошені [е], [и], які перевіряються наголосом. (в.181-183)







42.

Вимова та правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. (в.184-189)







43.

Перевірна робота. Мовна тема «Речення», «Слово. Значення слова», «Будова слова».








44.

Аналіз перевірної роботи. Вимова слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками. ( в.190-193)







45.

Правильна вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими. ( в.194-197)







46.

Правило перевірки правопису слів типу просьба, боротьба, кігті, нігті. ( в.198-204)







47.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Упорядкування деформованого тексту.

( в.212)








48.

Повторення правопису слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими. (в.205-209)







49.

Префікс. Словотворча роль префіксів.

( в.210-214)



Перевірна робота. Діалог







50.

Префікси і прийменники. (в.215-219)







51.

Правопис префіксів роз-, без- (в.220-224)







52.

Написання префіксів з- (с-) (в.225-228)







53.

Закріплення вивченого матеріалу .

( в.229-232)









54.

Перевірна робота. Аудіювання.







55.

Апостроф після префіксів. (в.233-236)







56.

Перевірна робота. Списування.







57.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмовий переказ тексту за складеним планом.







58.

Перевірна робота. Диктант.







59.

Аналіз перевірної роботи. Перенос слів із префіксами. (в.237-240)







60.

Суфікс. (в.241-245)







61.

Закріплення знань про роль суфіксів у словах. ( в.246-250)







62.

Розбір слів за будовою. ( в.251-255)







63.

Збіг однакових приголосних звуків на межі кореня та суфікса. ( в.256-258)







64.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання усного твору за поданим зачином (за основною частиною та за кінцівкою).







ІІсеместр

57годин(3години на тиждень)





Т.6 Частини мови(4год.)

65.

Загальне уявлення про частини мови.

(в. 259-262)









66.

Логічні вправи на розрізнення слів за родовими і видовими ознаками. (в.263-266)







67.

Добір спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови. (в.267-271)







68.

Закріплення вивченого. (в.272-275)







Т.7 Іменник(16год.)

69.

Загальне поняття про іменник. Іменники, що означають назви істот та неістот.

(в.276-279)









70.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за поданим початком і запитаннями







71.

Іменники, що означають назви істот та неістот. Зв’язок іменників з іншими словами у реченні. (в. 280-283)







72.

Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках. (в.284-287)








73.

Закріплення навичок правопису власних і загальних іменників. (в.288-293)







74.

Поняття предметності на прикладах іменників, утворених від прикметників. (в.294-297)







75.

Поняття предметності на прикладах іменників, що означають дії. (в. 298-303)







76.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Складання тексту-опису «Білочка»









77.

Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній. (в. 304-307)







78.

Вправи на визначення роду іменників. Спостереження за родовими закінченнями іменників. (в.308-312)







79.

Змінювання іменників за числами.

(в. 313-317)









80.

Іменники, які вживаються тільки в однині чи множині. (в. 318-321)







81.

Змінювання іменників за відмінками. (в.322-325)







82.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Урок-казка «Подорож до замку «Усної Мови»










83.

Прийменники й закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні. Роль іменників у реченні. (в. 326-330)







84.

Перевірна робота. Диктант.







Т.8 Прикметник(16год.)

85.

Аналіз контрольної роботи. Загальне поняття про прикметник. Значення прикметників у мовленні. (в.331-335)







86.

Зв’язок прикметників з іменниками. (в. 336-340)







87.

Встановлення зв’язку прикметників з іменниками. (в.341-345)







88.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Навчальний переказ









89.

Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками. (в. 346-350)







90.

Закріплення вміння змінювати прикметники за числами, ставити питання до прикметника, редагувати текст. (в. 351-355)







91.

Змінювання прикметників за родами. Родові закінчення прикметників. (в. 356-359)







92.

Визначення роду і числа прикметників за іменниками. Прикметники-антоніми.

(в. 360-369)









93.

Закріплення вивченого. Повний аналіз прикметника як частини мови.

(в. 365-369)









94.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Складання усного твору з елементами опису «Мій друг»









95.

Вживання прикметників у прямому і переносному значеннях.

(в. 369-373)









96.

Спостереження за роллю прикметників у загадках. Закріплення вивченого.

(в. 374-378)









97.

Вправи на засвоєння різних форм прикметників у сполученні з іменниками. (в.379-383)







98.

Закріплення й узагальнення знань про прикметник. (в. 384-387)

3




99.

Перевірна робота. Мовна тема «Іменник. Прикметник»







100.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання твору «Моя мама»







Т.9 Дієслово( 17год.)

101.

Аналіз перевірної роботи. Загальне поняття про дієслово. Зв’язок дієслова з іменником у реченні. (в.388-391)







102.

Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. (в.392-394)







103.

Спостереження за роллю дієслів у реченнях і текстах. (в. 395-398)







104.

Дієслова синоніми. (в.399-403)







105.

Дієслова антоніми. (в. 404-407)







106.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Перевірна робота. Усний твір.







107.

Закріплення вивченого. (в. 408-412)







108.

Закріплення вивченого. (в.413-417)







109.

Змінювання дієслів за часами. (в. 418-422)







110.

Розрізнення часових форм дієслів. (в. 423-426)







111.

Дієслова завершеної і незавершеної дії. (в. 427-431)







112.

Урок розвитку зв’язного мовлення. Перевірна робота. Письмовий переказ.







113.

Закріплення знань і вмінь про часові форми дієслова. (в.432-436)







114.

Закріплення вивченого. (в. 437-440)







115.

Написання не з дієсловами. (в.441-445)







116.

Закріплення знань і вмінь з теми. (в.446-449)







117.

Перевірна робота. Мовна тема «Дієслово»
Т.10 Повторення вивченого за рік (7год.)







118.

Повторення теми «Текст. Речення» . (в. 450-461)

Перевірна робота. Аудіювання







119.

Перевірна робота. Диктант







120.

Урок розвитку зв’язного мовлення.

Опис і науковий текст. «Весна прийшла»









121.

Повторення теми «Слово. Значення слова.». Перевірна робота. Списування.







58

Повторення теми «Будова слова». (в. 462-466)







59

Повторення теми «Частини мови». (в. 467-470)







60

Підсумок роботи за рік











База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка