Українська мова За програмою – 140 год На тиждень – 4 год ІІ семестр – 70год ІІ семестр



Скачати 152.34 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір152.34 Kb.
Українська мова

За програмою – 140 год

На тиждень – 4 год

ІІ семестр – 70год



ІІ семестр



з/п

К.



Зміст навчального матеріалу

Дата

Приміт

ки




Слово (продовження). Слова, що називають дії предметів

63




Слова, що називають дії предметів. Складання речень за малюнками. Вимова й написання слів ковзатись, ковзанка, ковзани

14.01




64




Роль дієслів (без уживання терміна) у мовленні. Зв'язок дієслів з іменниками в реченні. Доповнення тексту. Вимова й написання слів килим, парасолька

15.01




65




Змінювання дієслів з іменниками за зразком «один – багато». Вимова й написання слова жайворонок. Навчальне аудіювання («Волохань»)

16.01




66




Спостереження за роллю дієслів у мовленні. Виразне читання та переказування уривка з казки «Коза-дереза»

18.01




67




Дієслова, близькі та протилежні за значенням. Складання розповіді за серією малюнків та опорними словами

21.01




68




Багатозначні дієслова. Складання опису зовнішності людини

22.01




69




Узагальнення знань і вмінь учнів за темою «Слова, що називають дії предметів». Складання розповіді за серією малюнків та питаннями. Самостійна робота.

23.01




70




Урок розвитку зв'язного мовлення. Загадковий світ птахів (складання загадки) Тематичне оцінювання

25.01




Службові слова в реченні

71




Поняття про службові слова, їх роль у реченні. Вживання службових слів для зв'язку слів у реченні. Навчальний діалог

28.01




72




Вживання службових слів для зв'язку слів у реченні

29.01




73




Написання службових слів окремо від інших. Навчальне аудіювання за текстом «Пелюстка і квітка»

30.01




74




Закріплення знань про службові слова. Навчальне списування.

01.02




75




Перевірка знань із мови. («Слова, що називають дії предметів»)

04.02







Корінь слова, спільнокореневі слова

76




Корінь слова. Спільнокореневі слова.

05.02




77




Визначення кореня слова шляхом добирання споріднених слів

06.02




78




Добір спільнокореневих слів, що належать до різних частин мови

08.02




79




Добір спільнокореневих слів, що належать до різних частин мови







80




Урок розвитку зв'язного мовлення. Вчимося малювати словами. (Опис іграшки)

11.02




81




Розрізнення спільнокореневих слів і слів, близьких за значенням.

12.02




82




Контрольний диктант «Помічниця».

13.02




83




Аналіз контрольної роботи. Тематичне оцінювання

15.02




Звуки і букви

84




Звуки і букви. Алфавіт. Складання речень

18.02




85




Розташування слів в алфавітному порядку. Робота з орфографічним словником

19.02




86




Голосні звуки. Позначення їх буквами на письмі. Позначення голосних звуків буквами я, ю, є, ї (на початку складу). Перенос слів із буквосполученням йо. Вимова і правопис слів обрій, горизонт, виднокруг.

20.02




87




Наголос. Наголошений склад. Складотворча роль голосних звуків

22.02




88




Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання казки з деформованих речень. «Ляльки»

25.02




89




Наголошені та ненаголошені голосні. Визначення наголосу в словах. Добір спільнокореневих слів. Складання розповіді за малюнками.

26.02




90




Роль наголосу в значенні слова. Правильне вимовляння слів.

27.02




91




Ненаголошені голосні звуки [є], [и] в корені слова, їх вимова порівняно з наголошеними. Перевірка написання ненаголошеного голосного за допомогою зміни слова в доборі спільнокореневих слів. Складання речень.

01.03




92




Вправи на закріплення знань про правила перевірки ненаголошених є, и в корені слова. Складання усної розповіді на тему «Зустріч птахів».

04.03




93




Слова з ненаголошеними є, и, правопис яких треба запам'ятати. Перевірка написання слів за словником. Складання розповіді за малюнком і питаннями. Вимова й написання слів крига, крижина, крижинка

05.03




94




Слова з ненаголошеними є, и, правопис яких треба запам'ятати. Перевірка написання слів за словником.

06.03




95




Узагальнення знань учнів про написання ненаголошених е,и в коренях слів. Звуко-буквений аналіз слів

11.03




96




Урок розвитку зв'язного мовлення. Побудова тексту-розповіді за опорними словами. «Відважна пташка».

12.03




97




Приголосні звуки, позначення їх буквами на письмі. Складання усного опису маку за питаннями і малюнком

13.03




98




Звук [ф], позначення його буквою «еф».Складання речень. Вимова й написання слів факел, смолоскип.

15.03




99




Звуки [дж], [дз], [дз'], позначення їх буквосполученнями дж, дз. Перенос слів із буквосполученнями дж, дз. Складання усного опису джмеля за поданими запитаннями.

18.03




100




Правильна вимова звуків [г], [ґ], позначення їх буквами «ге» і «ґе»

19.03




101




Буква «ща», позначення нею звукосполучення [піч]. Поділ тексту на речення

20.03




102




Дзвінкі та глухі приголосні. Вимова й написання слова космонавт

22.03




103




Вимова та написання слів із дзвінкими приголосними в кінці слова й складу перед глухими. Складання усної розповіді за малюнком.

01.04




104




Урок розвитку зв'язного мовлення. Слухаємо. Говоримо. Переказуємо. «Куди поспішає Струмочок?».

02.04




105




Закріплення знань учнів про дзвінкі й глухі приголосні. Складання розповіді за серією малюнків і запитаннями.

03.04




106




Контрольне списування. «Прийшла весна».

05.04




107




Тверді та м'які приголосні. Позначення м'якості приголосних буквами я, ю, є, і

08.04




108




Закріплення вивченого про тверді та м'які приголосні звуки. Звуко-буквений аналіз слів. Складання усної розповіді за малюнком та опорними словами


09.04




109




Позначення м'якості приголосних знаком м'якшення (ь). Перенос слів із ь. Звуко-буквений аналіз слів

10.04




110




Урок розвитку зв'язного мовлення. Слухаємо, говоримо, описуємо. (Опис лисички).

12.04




111




Закріплення знань про тверді та м'які приголосні звуки. Усний переказ тексту «Перепілка»

15.04




112




Перевірка мовленнєвих вмінь. Усний переказ «Купання ведмежат».

16.04




113




Подовжені м'які приголосні, позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Навчальний диктант. Засвоєння форм луг — луже, друг — друже.

17.04




114




Подовжені м'які приголосні, позначення їх на письмі двома однаковими буквами.

19.04




115




Перенос слів із подовженими приголосними звуками. Складання речень

22.04




116




Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання тексту-міркування «Книга – джерело знань»

23.04




117




Звуко-буквений аналіз слів із подовженими приголосними звуками. Складання розповіді за малюнком і запитаннями.

Звуко-буквений аналіз слів із подовженими приголосними звуками.



24.04




118




Звуко-буквений аналіз слів із подовженими приголосними звуками.

26.04




119




Апостроф. Правило вживання апострофа. Складання речень. Навчальне аудіювання (« Найгарніша мама »)

29.04




120




Правило переносу слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів.

30.04




121




Правило переносу слів з апострофом.

03.05




122




Повторення вивченого про текст. Контрольне аудіювання «Подружилися».

07.05




123




Урок розвитку зв'язного мовлення. Написання переказу «Чому Оля не зірвала квітки?».


08.05




124




Перевірка знань із мови.(«Звуки і букви»). Тематичне оцінювання.

10.05




Повторення вивченого за рік

125





Повторення та закріплення вивченого про текст.


13.05




126




Повторення вивченого про слово, речення, види речень за метою висловлювання та інтонацією.Добір спільнокореневих слів.

14.05




127




Повторення вивченого про звуки і букви. Складання розповіді за поданими словами.

15.05




128




Контроль навчальних досягнень за рік. Контрольний диктант «Літо».

17.05




129




Аналіз контрольного диктанту. Добір спільнокореневих слів.

20.05




130




Урок розвитку зв’язного мовлення.Творчі вправи з текстами.

21.05




131




Повторення вивченого матеріалу за ІІ семестр.

22.05




132




Підсумковий урок за рік. Підсумкове тематичне оцінювання

24.05




02.01.13 р. ___________Н. М. Зань

Погоджено



Заступник директора з

навчально - виховної роботи __________ Н.Л.Василець


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка