Упч №6 у колі рідної сім'ї



Скачати 46.41 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір46.41 Kb.
Тема: УПЧ №6 У колі рідної сім'ї

Мета: Вчити дітей слухати співбесідника, говорити, читати.

Формувати навички правильного виразного читання.

Показати дітям значення сім'ї у житті людини. Розвиток

уваги, пам'яті, навички догадки по змісту. Виховувати

чуйність, доброту, людяність, бажання наслідувати кращі

зразки поведінки членів сім'ї. Формувати ключову компе-

тентність.

Обладнання: Дитячі малюнки, тематична виставка книг, запис

пісні " Батько і мати", ребуси, малюнки українських квітів

Хід уроку

І. Організація класу.

Треба дружно привітатись:

"Добрий день".

Дружно й голосно сказати:

"Добрий день".

Вліво - вправо повернутись.

Туди - сюди усміхнутись.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Сьогодні у нас урок позакласного читання. А про що ми будемо говорити на

уроці, ви дізнаєтесь, відгадавши загадку.

Цифра ця усім говорить

Скільки днів до тижня входить

А як поряд стане я, то це буде вже (сім'я )

Отже, ми сьогодні будемо говорити про сім'ю. Будемо читати, переказувати,

відповідати на питання, розповідати про свою сім'ю.

ІІІ. Перевірка д ∕ з.

1. Бесіда.

Кожен з нас живе у своїй родині, серед близьких і добрих людей. Тато, мама,

діти- ( родина ) відгадайте ребус

А дід, баба, дядько, тітка, дядькові і тітчині діти – рідня. А вся рідня, теперішня

і давнішня – це рід. А рід до роду- це уже народ.

Від любові до своєї родини починається велика любов до свого народу, до своєї

землі.


2. Обговорення прочитаних творів.

- Які оповідання ви читали вдома, готуючись до уроку позакласного

читання. Розкажіть коротко, чи сподобались вони, порадьте своїм

однокласникам прочитати ці твори.

3. Робота з виставкою книг.

Ось виставка книг про сім'ю, родину. Вони є в нашій бібліотеці. Може хто

читав ці книги? Обов'язково після уроку візьміть і прочитайте.

ІV. Читання оповідання '' Наш рід '' Андрія М'ястківського.

1. Читання вчителем.


  • Що вишивала мама на полотні?

  • Що ж це було?

( демонстрація укр. полотняної сорочки )

- Колись, дуже давно люди самі собі шили сорочки, вишивали їх і ходили в такому одязі. Це одяг моєї бабусі ( цій сорочці 78 років ). Такі самі сорочки вишивали і дітям.

2. Читання ланцюжком.

- Як зветься наша країна?

- Ось вона на карті.

3. Робота в групах.

1гр.- Підготуватись до читання в особах. (визначити дійових осіб, розпо-

ділити між собою).

2гр. Вибіркове читання.

Найти і прочитати як зветься наша земля, які сусіди є в нашій Україні?

3гр.- переказати текст

Підсумок роботи груп

V. Розгляд дитячих малюнків.

Готуючись до уроку, ви, діти, намалювали свою сім'ю, своїх рідних людей: маму,

тата, братиків, сестричок.

Багато віршів, оповідань написано про сім'ю, рід, наш український народ.

VІ. Послухайте пісню про батька і матір.

Слухання пісні '' Батько і мати – два серця гарячих ''

- Як ви розумієте слова пісні '' Батько і мати – два серця гарячих ''

( як два сонечка у хаті, люблять нас, піклуються про нас, зроблять все, щоб

жилося дітям добре )

VII. Відгадайте загадку. Читання віршів про маму.

- Хто тебе так щиро любить і вбирає, і голубить, і кладе у ліжко спати?

( мати )

- Хто хоче прочитати вірші про маму? Виразно, ніжно, показати як ви

любите свою маму. ( Учні читають вірші )

Фізкультхвилинка ''Спортивна''
- Кого ми бачимо поруч з мамою ( батька, тата )

- Якими словами звертаються діти до батька ( тато, таточко, татусь, ненько)

- Прочитайте два слова ( на дошці слова ) батькоБатьківщина (тут є

спільна частинка.

VIII. Гра '' Мікрофон ''

Я журналіст, беру інтерв’ю, батько (який? )……

IX. Работа над оповіданням Г. Поволоцького

'' Тільки тобі бабусю ''

Не можна уявити собі життя без мудрих, лагідних, всезнаючих бабусь і

дідусів. Це вони відкривають нам скарбницю звичаїв і традицій нашого

народу.

1. Читання оповідання, робота над текстом



- Відкрийте листочок, прочитайте заголовок оповідання.

- Як ви думаєте про кого оповідання?

- Посуньте листочок до лінії, яка є в тексті.

- Прочитаємо.

- Про що може далі йти мова в оповіданні?

- Зараз дізнаємось, прочитавши оповідання до кінця.

- Чиї прогнози справдились?

- Чому в очах батьків світилась радість? ( онук, син росте дбайливим і

уважним до старенької людини )

Висновок


- Діти,турбуйтесь про своїх рідних, любіть їх. Не так, якщо є щось смачненьке, то все собі, а за бабусю, дідуся, тата, маму,

брата й забули. Ділитися з усіма треба порівну.

2. Гра '' Хто найуважніший ''

Продовж читати речення.

- Бабусю, он той найбільший персик……

- Спочатку всі з'їмо по одному,…..

3. Гра '' Початки – кінцівки ''

На сонці тепло, а біля матері добре.

Без сім'ї немає щастя на землі.

До людей по розум, до мами по серце.

Нащо клад, коли в сім'ї лад.

Хто бабусю має, той потіху знає.

Шанує батька й неньку, то буде тобі скрізь

гладенько.

Х. Підсумок уроку.

- Що ми робили на уроці?

У вас на партах лежать сердечка. Напишіть, за що ви дякуєте своїм батькам.

Подаруйте сердечка своїм батькам. Це ви даруєте їм свою любов і турботу.

У кожної родини є сімейний альбом, в якому знаходяться фотографії батьків,

дідусів, прабабусь.

От такий альбом приніс Владислав. В ньому знаходяться фотографії їхньої

родини……



( Демонстрація альбому і розповідь про родину )

Д ∕ з. Підготуйте розповідь про свій рід. Принесіть фотоальбоми.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка