Уро Ознайомлення зі школою, класом,



Сторінка1/5
Дата конвертації21.02.2016
Розмір0.94 Mb.
  1   2   3   4   5


Навчальні диктанти з української мови

для 1-4

О. Колодій

ЗОШ І-ІІ ступенів

с. Іване-Золоте
2011р.

1 клас


1 семестр
Тема. Добукварний період.
Урок1. Ознайомлення зі школою, класом, «Букварем».

Малюнковий диктант.

Завдання: Записати моделі слів, що позначають намальоване.



Урок 2.Предмет і слово. Слова-назви предметів.

Малюнковий диктант.

Завдання: Записати моделі слів, що позначають намальоване.


Урок 3.Слова- назви дій.

Малюнковий диктант.

Завдання: Записати моделі слів, що позначають дії намальованого.


Урок 4. Слова, що означають ознаки предметів.

Малюнково-розподільний диктант.

Завдання: Записати моделі слів, що позначають ознаки предметів. Поділити на дві групи – квіти, дерева.


Урок 5. Практичне ознайомлення з реченням.

Малюнковий.

Завдання. Учні складають речення до кожного малюнка. Речення можна складати усно, потім записувати схематично й читати за схемою.



Урок 6. Речення. Слова, що служать для зв’язку слів у реченні.

Малюнковий.

Завдання. Учні складають речення до кожного малюнку, використовуючи слова, що служать для зв’язку слів у реченнях. Речення можна складати усно, потім записувати схематично й читати за схемою.


Урок 7. Звуки немовні і звуки мовлення. Голосні і приголосні.

Малюнковий.

Завдання. Дібрати малюнки, де слова-назви починаються з голосних звуків. Записати моделі цих слів.


Урок 8.Поділ слова на склади.

Загадково – малюнковий.

Завдання. Придумати загадку до малюнка. Записати відгадку друкованими словами. Позначити голосні і приголосні звуки, поділити на склади.



Урок 9.Тверді і м’які приголосні звуки.

Загадково – малюнковий.

Завдання. Придумати загадку до малюнка. Записати відгадку друкованими словами. Позначити тверді і м’які приголосні звуки.


Урок 10. Пом’якшені приголосні звуки.

Малюнковий.

Завдання. Записати моделі слів до малюнків. Підкреслити чим схожі слова (перша, остання, середня літери, першим складом чи останнім, кількістю букв, складів, голосних – приголосних). Аналогічно – чим відрізняються.


Урок 11. Наголос. Наголошений склад.

Малюнковий.

Завдання. Вибрати малюнки, де слова – назви мають перший склад наголошений. Записати їх звукові моделі .

Урок 12.Повторення про звуки, склад, наголос.

Загадковий.

Завдання. Загадуються загадки, відгадки записуються моделями слів. Поставити наголос, поділити на склади.

Тема. Букварний період.

Урок 13. Звук [а]. Буква А ,а.

Буквений.

Завдання. З рядка літер виписати тільки букви а.

Урок 14. Закріплення знань про звук і букву а.

Буквений.

Завдання. Навести літеру а по пунктиру, або зразок на дошці пишемо пунктиром, а учні в зошитах, відгадавши літеру , записують як слід.
Урок 15.Звук [о]. Буква О, о.

Малюнковий.

Завдання. Вибрати малюнки, що починаються на літеру о, записати їх моделі , і де є голосна буква о, записати її.

Урок 16. Звук [о]. Буква О, о.

Схематичний.

Завдання. Списати схеми слів, придумати слова, які б їм відповідали.

─ а ─ ─ о ─


Урок 17.Звук [у]. Буква У, у.

Буквений.

Завдання. Списати рядок літер, як є.( о, а, о, у, у, а, у, о)

Урок 18. Звук [у]. Буква У, у.

Схематичний.

Завдання. Впиши букву у .Запиши схеми до слів.

ДБ КАВ.. Н М…ХА МЕД….ЗА


Урок19. Звук[е]. Буква Е, е.

Вибірковий.

Завдання. Записати букви, якими відрізняються слова.

Сам - сом – сум, мур – мор, кома – кума.


Урок 20. Звук[е]. Буква Е, е.

Буквений.

Завдання. Вчитель на дошці пише пунктиром вивчені букви, а учні в зошитах, відгадавши літери, записують як слід.
Урок 21. Повторення вивчених букв.

Буквений.

Завдання. Списати навпаки – справа наліво (у Е А е о У О а)
Урок22. Повторення вивчених букв.

Буквений.

Завдання. Даємо ряд вивчених літер, які учні записують на слух, а з нового рядка самостійно записують під кожною літерою велику.
Урок 23. Звук [и]. Буква и.

Малюнковий.

Завдання. До малюнків позначити звукові схеми, але замість тих голосних, що вивчили, записати букви.


Урок 24. Звук [и]. Буква и.

Вибірковий.

Завдання. Вчитель читає слова, а учні записують тільки ті букви, які вивчили.
Урок 25.Звук[і]. Буква і.

Схематично – малюнковий.

Завдання. Скласти і записати схеми речень за малюнками. Хто що любить їсти?


Урок 26. Звук[і]. Буква і.

Буквений.

Завдання. Учитель пише малі букви, які вивчили, а учні в зошиті великі.

Урок 27.Звук [м]. Позначення його буквами м, М.

Буквений.

Завдання. Вчитель на дошці записує блок елементів букв. Учні мають записати всі утворені з них букви.

Урок 28.Звук [м]. Позначення його буквами м, М.

Складовий.

Завдання. Із наведених з'єднань букв , в один рядок записати відкриті склади, в другий закриті.

АМАМОМА МОУММУА АМОМУМО



Урок 29.Звуки[н],[н' ]. Позначення їх буквами Н, н.

Малюнковий.

Завдання. Записати звукові схеми до назв малюнків, і де зустрінуться вивчені букви їх написати.



Урок 30.Звуки[н],[н' ]. Позначення їх буквами Н, н.

Вибірковий.

Завдання. Знайти і виписати слова. НІНАМАМА

Урок 31. Звуки[с],[с' ]. Позначення їх буквами С, с.

Вибірковий.

Завдання. Виписати спочатку слова ,щоб на початку була літера с, потім в середині і в кінці.

  • Ніс, сом, мис, син, насос, сани, сіно.


Урок 32. Звуки[с],[с' ]. Позначення їх буквами С, с.

Схематично – малюнковий.

Завдання. Записати звукові схеми до малюнків.




Урок 33. Закріплення написання вивчених букв.

Складовий.

Завдання. Із кожного відкритого (закритого) складу скласти «протилежний» і записати.


Урок 34. Звуки[л],[л' ]. Позначення їх буквами Л, л.
Буквений.

Завдання. Вчитель записує букви в дзеркальному відображені, учні впізнають їх і записують правильно.

Урок 35. Звуки[л],[л' ]. Позначення їх буквами Л, л.
Буквений – групування.

Завдання. Вчитель диктує літери, а учні розділяють їх на дві групи – голосні, приголосні , і записують в окремі рядочки.

Урок 36. Звук[к]. Позначення його буквами К, к.

Буквений.

Завдання. Вчитель записує букви вивчені у дзеркальному відображені, учні впізнають їх і записують правильно.
Урок 37. Звук[к]. Позначення його буквами К, к.

Словниковий.

Завдання. Добирають і записують слова, які б закінчувалися на ( - лина).
Урок 38.Письмо вивчених букв.

Складовий.

Завдання. До поданого складу додати склад і утворити слово, яке потрібно записати.

Ко –


За потреби склади в душках можна подати як опору.

(са, ник, мір, ло, ні, ма, си)



Урок 39. Звуки[р],[р' ]. Позначення їх буквами Р, р.

Малюнковий.

Завдання. Записати назви малюнків.




Урок 40. Звуки[р],[р' ]. Позначення їх буквами Р, р.

Словниковий.

Завдання. Гуртом придумувати , читати і записувати слова ,щоб у середині був склад – ро-

( Корона, сорока, морока)


Урок 41. Письмо складів , речень. Складання слів з вивчених букв.

Словниковий.

Завдання. Записати слова під диктовку і речення.

( кора, колос, кран, кермо, комір, колір, курка, сосна, лелека, сіно ліки, ліс. Акула у морі. Сорока на сосні.)


Урок42. Звуки[т],[т' ]. Позначення їх буквами Т, т.

Вибірковий.

Завдання. Записати зайве слово.

– рука, тато, око, ніс



  • літак, таксі, стіл

  • кіт, слон, сорока


Урок43. Звуки[т],[т' ]. Позначення їх буквами Т, т.

Вибірковий.

Завдання. Знайти слово в слові і записати його.( стукіт, косар, косинка)

Урок44. Звуки[п]. Позначення їх буквами П, п.

Малюнковий.

Завдання. Записати назви предметів, які зображені на малюнках.




Урок45. Звуки[п]. Позначення їх буквами П, п.

Творчий.

Завдання. Вчитель диктує слова, а учні їх записують у множині.

( кіт, мак, пилка, палка, рука, спина, малина, насип)


Урок46. Звуки[в]. Позначення їх буквами В, в.

Малюнковий.

Завдання. Записати назви предметів, які зображені на малюнках і звукову схему.


Урок47. Звуки[в]. Позначення їх буквами В, в.

Словниковий.

Завдання. Із групи розсипаних букв скласти слова і записати.

Н н о а В в

і а м в о а
Урок48. Звуки[ш]. Позначення їх буквами Ш, ш.

Вибірковий.

Завдання. Із записаних слів вибрати тільки ті, в яких є літера ш, і записати їх.

(Каска, шапка, миска, кашка, кішка, сапка, кіска, мишка)



Урок49. Звуки[ш]. Позначення їх буквами Ш, ш.

Розподільний.

Завдання. Прочитай і запиши слова.

Шишкашоломшашкишпакшапка


Урок 50. Повторення вивчених букв.

Творчий.

Завдання. Учитель диктує слова (краще написати), учні створюють нове слово, додавши літеру на початку або в кінці слова.

Рис-- оса --- рок --- лис ---- коза -----




Урок 51. Звуки[д],[д' ]. Позначення їх буквами Д, д.

Вибірково – малюнковий.

Завдання. Серед зображених предметів вибрати ті назви, і записати, в яких є літера д.




Урок 52. Звуки[д],[д' ]. Позначення їх буквами Д, д.

Словниковий.

Завдання. Учні мають записати слова. Секрет : дощик ллє згори донизу – читати треба по вертикалі. Важко – підстав збоку лінійку.

во ко мо Да лі Де

ри ри

да ре то нис



дор нка
Урок 53. Звуки[з],[з' ]. Позначення їх буквами З, з.

Розподільний.

Завдання. Прочитай, знайди і запиши слова.

Морозірказкакозимавіз




Урок 54. Звуки[з],[з' ]. Позначення їх буквами З, з.

Творчий.

Завдання. Вчитель читає речення і в останньому слові, яке учні повинні записати називає тільки перший склад.

У зоопарку живуть різні зві…

Ведмедик просив моро….

Слон лив на спину во…

На зеленому лузі зеб…

Поні катали дітей у віз…




Урок 55. Закріплення знань про звуки і букви, вивчених на попередніх уроках.

Звуконаслідувальний.

Завдання. Вчитель називає слова, а учні дописують хто як «розмовляє».

Бджілка, вовк, змія, вітер, мотор, зозуля, баран, коза, лев, курка, півень, ворона.


Урок56. Звуки[й]. Позначення їх буквами Й, й.

Словниковий.

Завдання. Скласти слова і записати.

ра мий


ма зний

бо йо н


зна вий

сер нез


Урок57. Звуки[й]. Позначення їх буквами Й, й.

Творчий.

Завдання. Придумати схожі «хвости» і записати до слова – йорж; добрати слова, що римуються зі словом «гай» і записати.
Урок 58. Письмо букв, слів, речень з раніше вивченими буквами.

Творчий.

Завдання. Вчитель кожному учневі називає літеру і вони записують такий ланцюжок: мала, велика, відкритий склад, закритий, слово і речення з ним.
Урок 59. Буква ь( м’який знак). Позначення м’якості приголосних.

Словниковий.

Завдання. Записати : зь або ль

Ві ..но, ву..ко, ни..ко, си..но, пи…но, сли…ко


Урок 60. Закріплення знань про вживання м’якого знака.

Схематичний.

Завдання. Скласти речення за підказкою « навпаки» і записати:

3 2 1

---------- ----------- ---------

Ліс зелений шумить.

Росте синій льон.

Лось іде лісом.



ІІ- семестр
Урок 134. Закріплення вмінь писати у звичайних зошитах складів, слів з вивченими буквами.
Словниковий диктант:
Карась, лось, окунь, пень, день,сіль, осінь, рись, кріль, Івась, Петрусь.


Урок 136. Закріплення вмінь писати у звичайних зошитах складів, слів з вивченими буквами.
Творчий диктант. Записати слова так,щоб вони називали один предмет.
Окуні, карасі, дні, кролі, коні, промені.

Урок 138 . Письмо буквосполучень дз, дж , слів із ними , речень.
Словниковий диктант:
Дзеркало,дзиґа,дзвоник,джміль,джерело.

Урок 140 . Закріплення вмінь писати у звичайних зошитах складів,слів.

Попереджувальний диктант:
Ми дзвіночки, лісові дзвіночки славим день.

Урок 142. Письмо малої буки я , складів , слів , речень .
Вибірковий диктант. Записати слова з буквою «я».
Зоя і Леся – подруги. Зоя захворіла. Леся принесла подрузі смачні яблука.

Урок 144 . Письмо великої букви «Я» .Написання складів , слів , речень .
Словниковий диктант.
Яна, Ясочка, Яків, Володя.

Урок 146 . Написання малої букви ї .
Словниковий диктант.
Країна,твої,мої,гаї.
Урок 148. Письмо великої букви Ї, складів, слів, речень.
Вибірковий диктант.

Завдання. Виписати слова з буквою ї.
Їжак,бабуся,гумка,Київ,Україна.

Урок 150. Письмо малої букви ю. Написання складів, слів, речень.
Творчий диктант.

.Завдання. Змінити словосполучення за зразком (один-багато).
Я малюю-вони малюють.

Я співаю-……………

Я граю-………….

Урок 152. Письмо великої букви Ю, складів, слів, речень. Диктант словосполучень.
Словниковий диктант.
Юлія,Юрій,Юстина.

Юрко та Юхим пішли до річки.




Урок 154. Письмо малої букви є. Написання складів, слів, речень.
Попереджувальний диктант.
Вітер в морі повіває і кораблик підганяє.

Урок 156. Письмо великої букви Є, складів, слів, речень.
Диктант.
Єва,Євген,Євгенія.

Єнот і єнотиха хропуть в євшані тихо.


Урок 158. Складання і запис слів з поданих букв.
Творчий диктант.

Завдання. Записати слова так,щоб вони означали багато предметів.
Гай, сарай, край, трамвай.

Урок 160. Урок розвитку зв’язного мовлення. Записування вивчених букв.
Творче списування.

Завдання. До слів першого рядка підібрати слова з другого рядка.
Білий,добрий,срібний,смачний.

Іній,сніг,чай,друг.


Урок 162 – 164. Письмо малої букви б, складів, слів, речень. Письмо великої букви Б.

Письмо складів, слів, речень.
Вибірковий диктант.

Завдання. Випишіть слова з буквою «б».
Василь і Борис – брати . Василь – робітник . Його брат - школяр. Сьогодні вони були у театрі.

Урок 166. Письмо букв, складів, слів з раніше вивчених букв. У звичайний зошит.
Творчий диктант.

Завдання. Записати відгадки до загадок.
Що росте догори коренем?(Бурулька)

Повен хлівець білих овець.(Зуби)

Люблять мене,поважають,та б’ють мене , коли грають.(Барабан)

Біла кора,тонкі віти.Що то є?Вгадайте,діти.(Береза)



Урок 168. Письмо апострофа. Написання слів з апострофом, речень.
Словниковий диктант.
Сім’я, в’юн , солов’ї , здоров’я,п’ятеро.

Урок 170. Написання розділових знаків. Складання і запис речень.

Попереджувальний диктант.
Я знаю багато прислів’їв.

Хлоп’ята наловили багато в’юнів.

Нас у сім’ї п’ятеро.

Урок 172.Письмо малої букви ж. Написання складів, слів, речень.
Диктант.

Завдання. Записати прислів’я.
Книжка вчить,як на світі жить.

Урок 174. Письмо великої букви Ж. Написання складів, слів, речень.
Вибірковий диктант. Завдання. Записати слова з буквою ж.

Журавлі,журавлі,колесом,колесом!

Жатка жваво жито жне.
Урок 176. Письмо буквосполучень дж, ДЖ, слів з ними.
Пояснювальний диктант.
Бджоли,бджоли,бджоленята,

Вилітайте погуляти.



Урок 178. Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмо з’єднань букв.

Малюнковий диктант.



Урок 180. Письмо малої букви ц, складів, слів, речень.
Вибірковий диктант.

Завдання. Записати в дві колонки слова:1)з твердими «ц»,2)з м’якими «ц».
Цибуля,цілий,суниця,цегла,концерт,палець.


Урок 182. Письмо великої букви Ц. Написання складів, слів, речень.
Творче списування.

Завдання. До слів першого рядка підібрати слова з другого рядка.
Цікава,кольорові,широка.

Олівці,вулиця,книжка.



Урок 184. Письмо малої букви г. Написання складів, імен.
Словниковий диктант.
Гумка,гора,гуси,горб,гарбуз.

Урок 186. Письмо великої букви Г, слів, речень.
Диктант.
Галинка вибрала огірки.

Гнат,Горпина,Григір,Галина.



Урок 188. Письмо малої букви ч, складів, слів, речень.
Малюнковий диктант.

Завдання. Хто зображений на малюнку?Запиши слово так,щоб воно

означало « багато» .

Урок 190. Письмо великої букви Ч, ч поєднані з іншими.
Самодиктант.

Завдання. Прочитайте речення, записане на дошці, продиктуйте його і запишіть в зошит.
Через річку збудували міст.

Урок 192. Урок зв’язного мовлення. Письмо малої букви « х».
Вибірковий диктант.

Завдання. Записати слова з буквою «х» у дві колонки:1)на початку слова; 2)всередині слова.
Птахи, хмара, халат, вуха, комаха, холод.
Урок 194. Письмо великої букви « Х», слів, речень.
Пояснювальний диктант.

1.Хлопчики збирали горіхи. 2. Не кидайсь хлібом!



Урок 196. Письмо слів, речень з вивченими буквами у звичайних зошитах.
Попереджувальний диктант.
Пішла киця по водицю та й упала у водицю.

Урок 198.Письмо слів, речень, словникового диктанту з вивченими буквами. У звичай них зошитах.

Зорово-слуховий диктант.

Завдання. Відгадайте загадку. Запишіть загадку і відгадку.
Ми грибочки невеличкі, а назвали нас …(Лисички).

Урок 200. Письмо малої букви ґ, складів, слів, речень.

Словниковий диктант.
Ґава, ганок, гулька, гніт, грунт.


Урок 202. Письмо великої букви Ґ, складів, слів, речень.
Попереджувальний диктант.

Завдання. Запишіть скоромовку.
Ґава на ганку пекла запіканку.

Урок 204. Письмо малої букви щ, складів, слів, речень.
Вибірковий диктант.

Завдання. Записати слова з буквою «щ».
Щаслива наша Батьківщина .

На щедрих нивах України.


Урок 206. Письмо великої букви « Щ» у поєднані з іншими буквами.
Творче списування.

Завдання. До слів першого рядка дібрати слова з другого рядка.
Прудка, смачний, нові.

Щітки, ящірка, борщ.




Урок 208. Навчання письма вивчених букв у звичайних зошитах.

Диктант.

Завдання. Записати прислів’я . Підкреслити слова з буквою «щ».
Що знаєш, що вмієш, те за плечима не носити.

Урок 210. Повторення письма вивчених букв у звичайних зошитах. Після букварний період.

Творчий диктант.

Завдання. Запишіть загадку і відгадку до неї.
Хто спить, а очей не закриває? (Заєць).

Урок 212. Письмо букв, складів, слів у звичайних зошитах.
Малюнковий диктант.





Урок 214. Письмо малої букви « ф». Написання речень.
Вибірковий диктант.

Завдання. Виписати слова з буквою «ф».
Роману подарували фарби. Фіалка - пахуча квітка. Фазани – красиві птахи.


Урок 216. Письмо великої букви Ф. Малюнковий диктант. Урок розвитку зв’язного мовлення.
Малюнковий диктант





Урок 218. Запис букви із заданим елементом. Творчі вправи.
Творчий диктант.
1.Запиши своє ім’я.

2.Як звати твою маму?

3.Як звати твого дідуся?


Урок 220 – 222. Написання прізвища, імені, по батькові себе, мами і тата, друзів.

Закріплення вміння писати вивчені букви, пояснювальний диктант.
Пояснювальний диктант.

Завдання. Запишіть прислів’я, поясніть, як ви його розумієте.
На добрій землі що посієш, те вродить.

Урок 224. Алфавіт. Закріплення вмінь писати букви алфавіту.
Зорово – слуховий диктант.
Летіть, соловейки,

На нашу земельку.

Спішіть, ластівоньки,

Пасти корівоньки.




Урок 226. Письмо під диктовку букв, слів, складів, речень.
Диктант.
А,п,о,д,з,в.

Ку,ло,дю,ри.

Буратіно продав азбуку.

Урок 228. Урок розвитку зв’язного мовлення. Письмо під диктовку.
Диктант.
Дзень - дзелень! Дзень - дзелень!

Дзвонить дзвоник кожний день.




Урок 230. Списування з друкованого шрифту.
Попереджувальний диктант.
1.Джмелі загули над квітами.

2.Хлопці пішли до джерела.



Урок 232. Закріплення вміння писати букви.
Творчий диктант.

Завдання. Записати слова так, щоб вони означали багато предметів.
Їжак, поїзд, цирк, халат, маяк,горіх.

Урок 234 – 236. Закріплення вміння писати букви. Малюнковий диктант. Закріплення вміння писати букви. Написання слів та речень.

Малюнковий диктант.


Урок 238. Списування речень поданих друкованим шрифтом. Встав слово.
Пояснювальний диктант.

Завдання. Запишіть прислів’я. Поясніть значення його.
Кому влітку холодно, тому взимку голодно.

Урок 240. Складовий диктант. Списування з друкованого тексту.
Словниковий диктант.
Бабуся, бджола, виразно, влітку, ворота.

Урок 242. Поділ слів на склади. Слова близькі за значенням.
Зорово – слуховий диктант.
Берізонько, берізко,

Ти мавко лісова,

Зелені твої кіски

Вітрисько розвіва.



Урок 244. Перенос слів. Слова протилежні за значенням .
Творчий диктант.

Завдання. Замінити слова за зразком.
Гілка – гілля

Колос - …

Промінь - …
Урок 246. Урок розвитку зв’язного мовлення. Списування рукописного шрифту.
Пояснювальний диктант.

У школі учні пишуть, читають, малюють, співають.



Урок 248.Перенос слів зі збігом приголосних.
Вибірковий диктант.

Завдання. Виписати слова із подовженими приголосними.
1.Восени насіння висіяли в грунт.

2.Навчання – це головне завдання учнів.



Урок 250. Речення. Складання і записування речень.
Словниковий диктант.
Джміль, дзиґа, дзьоб, дідусь, загадка.

Урок 252. Закріплення знань про букви і звуки.
Зорово – слуховий диктант.
Лісоруб зрубає дуб.

З нього потім зроблять зруб.



Урок 254. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.
Творчий диктант.

Завдання. Напишіть відповіді на питання.
1.Що кличе дітей на урок?

2.Хто пришив Іванкові ґудзик?

3.Яка вода б’є з джерела?

Урок 256. Урок розвитку зв’язного мовлення. Написання вітальної листівки.
Записати з пам’яті.

Срібний дзвоник задзвонив.

Діток в школу попросив.

Урок 258. Закріплення вмінь писати букви. Зоровий диктант.
Зоровий диктант.
Ягоди тоді збирають, як достигають.

Урок 260. Урок розвитку зв’язного мовлення. Списування друкованого шрифту.
Творчий диктант.

Завдання. Дописати, хто як подає голос.
Собака … .

Кішка … .

Корова … .

Жаба … .


Урок 262.Урок розвитку зв’язного мовлення
Диктант.

Завдання. Запишіть відгадки до загадок.
1.У вогні не горить і у воді не тоне. (Лід)

2.Хто на зиму роздягається? (Дерева)

3.Вється, звивається, до неба направляється. (Дим)

Урок 264. Списування друкованого шрифту в звичайні зошити.
Вибірковий диктант.

Завдання. Виписати слова з буквою «б».

Василь і Борис – брати. Василь – робітник. Його брат – школяр.

Сьогодні вони були у театрі.

Урок 266-268. Підготовка до контрольного списування. Повторення правил письма.
Попереджувальний диктант.
1.Тато подарував Ользі нову ручку.

2.Учні записали задачу.

3.Була темна ніч.


2 клас

І семестр

  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка