Урок № Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Практична робота Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли урок № Підсумковий урок з розділу «Електронне листування»



Сторінка1/11
Дата конвертації16.03.2016
Розмір2.13 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11

Творча група вчителів інформатики «Навігатор» у складі: Л.О. Атаманюк, І.М. Гвоздовський, С.М. Лисий, О.М. Слободян, В.О. Хомишен, М.А. Яворська, А.В. Яковишина. Розробки уроків з інформатики для 7 класу. Віньківці. 2015 – 189 с.
Рецензенти:

С.Г. Саврій, завідуюча районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Віньковецької райдержадміністрації;

О.М. Слободян, методист відділу освіти, молоді та спорту Віньковецької райдержадміністрації.
Рекомендовано науково-методичною радою районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Віньковецької райдержадміністрації (протокол № 4 від 16 грудня 2014 року).

У даному посібнику запропоновано розробки уроків з інформатики для 7 класу вчителів інформатики творчої групи «Навігатор» Віньковецького району.


Матеріал посібника допоможе вчителю інформатики збагатити власний педагогічний досвід та урізноманітнити навчальну діяльність учнів.

Посібник рекомендується вчителям інформатики.

Передмова ………………………………...……....……………………………... 7

ТЕМА 1. ЕЛЕКТРОННЕ ЛИСТУВАННЯ

Урок № 1. Техніка безпеки та правила поведінки в кабінеті інформатики та ІКТ. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки …...……………………... 9

Урок № 2. Створення електронної скриньки. Надсилання, отримання, перенаправлення повідомлень. Вкладання файлів. Використання адресної книжки та списків розсилання ……………..………..………………………... 15

Урок № 3. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Практична робота 1. Електронне листування з використанням веб-інтерфейсу. Вкладені файли …………...... 24

Урок № 4. Підсумковий урок з розділу «Електронне листування» …...…....27
ТЕМА 2. МОДЕЛЮВАННЯ

Урок № 5. Поняття моделі. Поняття предметної галузі ….…..……………... 33

Урок № 6. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми. Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей ……………………………………...………………... 39

Урок № 7. Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах …………………………………………………….... 44

Урок № 8. Карти знань, їх призначення. Редактор карти знань .……..……...49

Урок № 9. Підсумковий урок з розділу «Моделювання». Практична робота 3. Структурування та класифікація відомостей з використанням карт знань………………………………………………………………………………57




ТЕМА 3. АЛГОРИТМИ З ПОВТОРЕННЯМ І РОЗГАЛУЖЕННЯМ

Урок № 10. Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження .…………………………………………………...……..………. 64

Урок № 11. Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів………...…………………………………...……………….......…… 71

Урок № 12. Практична робота 4. Складання та виконання алгоритмів з повторенням, у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів……………………………………………………..………..………..75

Урок № 13. Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше». Алгоритми з розгалуженням ……... 78

Урок № 14. Практична робота 5. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням, у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів …….……………………………………………………………..…. 84

Урок № 15. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням для виконавців у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів …………………………………………………………. 87

Урок № 16. Практична робота 6. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів ………………………………………………....………. 91

Урок № 17. Підсумковий урок з розділу «Алгоритми з повторенням і розгалуженням» …...……………………………………….….…………..…… 94
ТЕМА 4. ТАБЛИЧНИЙ ПРОЦЕСОР

Урок № 18. Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості ……………….. 100

Урок № 19. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора ……………………... 105

Урок № 20. Адресація в середовищі табличного процесора. Іменовані комірки і діапазони. Типи даних: число, текст, формула ……...…………... 110

Урок № 21. Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок. Практична робота 7. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора ……………...… 115

Урок № 22. Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні.…………………………………………………………………….. 124

Урок № 23. Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max. Практична робота 8. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій ……..……………………....… 131

Урок № 24. Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі. Опрацювання числових даних за алгоритмом .…….………………………………...……... 135

Урок № 25. Підсумковий урок з розділу «Табличний процесор». Практична робота 9. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі………... 141
ТЕМА 5. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСНИХ ЗАДАЧ, ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ І ГРУПОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ

Урок № 26 -27. Розв’язування компетентнісних задач ……………...……... 144

Урок № 28-29. Розв’язування компетентнісних задач …………….……... 150

Урок № 30. Поняття про «Проекти», з історії проектів, види навчальних проектів та їх класифікація …………………………………………………... 157

Урок № 31. Етапи роботи над проектом. Правила захисту та презентації проекту ……………………………………….………………………………... 165

Урок № 32. Приклад проекту, та його презентація ….....…………………... 175

Урок № 33. Підсумковий урок з розділу «Розв’язування компетентнісних задач, виконання індивідуальних і групових навчальних проектів». Захист учнівського проекту ………………………………………………………….. 180

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка