Урок №1 Тема. Нумерація трицифрових чисел. Табличне множення й ділен­ня. Задачі на дві дії Мета



Скачати 67.41 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір67.41 Kb.
УРОК №1

Тема. Нумерація трицифрових чисел. Табличне множення й ділен­ня. Задачі на дві дії

Мета: узагальнити знання з нумерації чисел у межах 1 000; провес­ти бесіду про складання таблиць множення й ділення; вправляти уч­нів у розв'язанні задач на зведення до одиниці; вдосконалювати навич­ки усної лічби.

Обладнання: нумераційна таблиця, комп’ютери з програмовим забезпеченням для перегляду слайдів, таблиці для розв'язання задач.

ХІД УРОКУ

1. Організація класу

Вступне слово учителя (розповідь про матеріал, який буде ви­вчатись, ознайомлення з підручником, його структурою, умовними позначками. Бесіда про види завдань, які дітям більше всього подобається виконувати)

Слайд №2

2. Повторення матеріалу, вивченого в 3 класі

1) Усні вправи

Скільки сотень у кожному числі?

Скільки у кожному числі десятків? Одиниць?

Яке число найбільше? Яке число найменше?

Слайд №3

2) Записування в нумераційну таблицю чисел: 697,250,205, 82.

3) Повторення таблиці множення й ділення.

4) Скласти й записати таблицю множення числа 7. Завдання виконується «ланцюжком».

5)Самостійна робота: розв'язання прикладів № 6

3.Фізкультхвилинка

4. Розвиток математичних умінь. Закріплення матеріалу №5

1) Робота за таблицею (на дошці).

2)Складання задачі, запис її роз­в'язання.

3)Розв’язання виразів

Слайд №4

5. Робота з підручником Розв'язання задачі за малюнком № 7.

6.Фронтальна робота над вправою № 8

Слайд №5


7. Підведення підсумків уроку. Оцінювання учнів.

8. Домашнє завдання: №9



УРОК №2

Тема. Нумерація трицифрових чисел. Множення й ділення з числами 0 і 1. Задачі на знаходження суми двох добутків

Мета: провести бесіду про значення числа 0 у записі числа; повто­рити множення й ділення з числами 1 і 0 та правила множення й ділен­ня суми на число та ділення числа на добуток; розвивати в учнів уміння розв'язувати задачі двома способами.

Обладнання: картки для індивідуальної роботи, комп’ютери з програмовим забезпеченням для перегляду слайдів, нумераційна табли­ця.

ХІД УРОКУ

1. Організація класу

2.Контроль і закріплення знань учнів

1) Робота за картками Картка 1 Розв'язати.

54-32 52 + 19 48:6 45:5-7

48-36 28 + 28 53-24 64:8-3

54-27 33 + 45 4-4 27:9 • З

Записати числа: дев'ятсот один; дев'яносто один; дев'ятсот; один; п'ятсот п'ятнадцять; п'ятсот п'ять; п'ятсот п'ятдесят.

Картка 2 Обчислити.

48:6 + 8 35:7-3 49-21:3 8-3-6-4

49:7 + 9 64:8-4 67-27:9 6-3-2-9

Записати числа: двісті; двісті два; двісті двадцять; двісті двадцять два.

2) Робота з нумераційною таблицею

3) Завдання для опитування


4) Робота за вправою № 10

3. Повторення правила множення на числа 0 і 1 Пояснити, як знайшли результат. Виведення загального правила.

Слайд №6

4.Фізкультхвилинка

5. Коментоване розв'язання вправи № 13

6.Розв'язання задачі № 14 (двома способами)

Слайд №7

7. Гра «Хто швидше»

Слайд №8

8. Розв’язання №16

Слайд №9

8. Підведення підсумків уроку. Оцінювання учнів.

9. Домашнє завдання №17, №18

УРОК №З



Тема. Письмове додавання й віднімання трицифрових чисел. Знахо­дження значень буквених виразів. Задачі на 3 дії

Мета: повторити алгоритм письмового додавання й віднімання чи­сел; опрацювати розширену задачу на знаходження третього доданка; оз­найомити учнів з розміщенням відрізків на площині і в просторі.

Обладнання: комп’ютери з програмовим забезпеченням для перегляду слайдів, таблиця «Додавання й віднімання трицифрових чисел».

ХІД УРОКУ

1.Організація класу

2. Контроль і закріплення знань учнів

1)Перевірка домашнього завдання

Прочитати приклади № 17 з відповіддю, яка виражена двоцифровим числом.

Показати розв'язання задачі № 18 двома способами.

2)Усні обчислення

а) Лічба «ланцюжком».

б) Математичний диктант.

3. Повторення письмового додавання й віднімання трицифрових чисел

1)Обчислення з коментуванням прикладів біля дошки

Слайд №10

2)Самостійне виконання завдання № 20

4. Фізкультхвилинка

5. Розвиток математичних умінь учнів

1)Коментоване розв'язання прикладів № 21

2) Робота над задачею № 22

Слайд №11

6. Робота з геометричним матеріалом №23

Слайд №12

7. Гра «Піймай число»

Слайд №13

8. Підведення підсумків уроку. Оцінювання учнів.

9. Домашнє завдання №25, №26

УРОК №4



Тема. Письмове множення на одноцифрове число. Задача, обернена до задачі на суму двох добутків

Мета: повторити алгоритм письмового множення; ознайомити учнів із графічним зображенням (схемою) плану розв'язання задачі; скласти й порівняти задачу на знаходження суми добутків двох чисел та оберне­ну до неї; розвивати логічне мислення.

Обладнання: комп’ютери з програмовим забезпеченням для перегляду слайдів,картки для обчислень, предметні малюнки.

ХІД УРОКУ

1.Контроль і закріплення знань учнів

1)Перевірка домашнього завдання

Записати вираз, яким знаходили кількість зошитів у косу лінію

(задача № 25).

Пояснити, як обчислювали приклади: 641 — 555, 274 + 186.

2)Усні обчислення

Слайд № 14

3)Знайти помилку. Виправити.

Слайд №15

2.Повторення письмового множення на одноцифрове число

1)Пояснення розв'язання прикладів за вправою № 27

2)Самостійне розв'язання прикладів № 28

3) Робота біля дошки

Слайд №16

3. Фізкультхвилинка

4. Робота над задачею № 30



  • прочитати умову задачі,

  • питання до задачі;

  • розглянути схеми, подані нижче,

  • пояснити, як міркував кожний учень,

  • складання плану розв'язання задачі (І спосіб та II спосіб)

  • самостійний запис розв'язання задачі після аналізу плану роз­в'язання

5. Робота над задачею № 31

Слайд 17


6.Знайомство з круглими числами

Підбір круглих чисел до будь-яких. Вправа № 32.

7. Підведення підсумків уроку. Оцінювання учнів.

8. Домашнє завдання: №9





База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка