Урок №110 (Перший клас чотирирічної початкової школи) Н. С. Крисова вчитель, спеціаліст вищої категорії



Скачати 164.64 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір164.64 Kb.
Математика Урок №110

(Перший клас чотирирічної початкової школи)

Н. С. Крисова вчитель, спеціаліст вищої категорії

Рівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

Жмеринського району, Вінницької області
НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 21 ДО 100
Тема. Додавання й віднімання числа 1

(45 + 1), (45 - 1 ). Розв’язування прикладів і задач.



Мета. Формувати в учнів інтерес до математики. Розвивати обчислювальні

Навички, логічне мислення, кмітливість, творчу самостійність.

Виховувати працьовитість.

Обладнання. Два малюнки кораблів, загадки, вірші, ребуси для дітей.

Вид уроку. Урок-конкурс на кращого математика
Хід уроку
Девіз: «Душу і серце в роботу вклади,

кожну хвилинку в труді бережи…»



І. Організація класу до роботи.

- Сьогодні на уроці ми відправимось у плавання по морю Чисел у Країну Математики на парусних кораблях. Клас розподілимо на 2 «екіпажі»

- Виберіть капітанів і придумайте назви кораблям.

На екіпажі чекає нелегкий шлях. Потрібно подолати ряд труднощів: розв’язати вправи, відповісти на запитання. За правильну відповідь одержуєте фішки, які будете «вантажити» в «трюми» (кишеньки своїх кораблів). А по закінченню гри підіб’ємо підсумки. Команда, у якої назбирається найбільше фішок, вважатиметься переможцем: вона «припливе» у порт призначення.

Вирушаємо в дорогу. Сигнал «Підняти якір» стосується того екіпажу, який швидко і правильно виконає усі обчислення.



  1. На груші виросло 10 яблук, а на ялинці лише 2. Скільки всього виросло

яблук? (Жодного)

  1. Що станеться з білою хусткою, якщо її занурити в Чорне море?

(Вона стане мокрою )

  1. Поле орали 6 тракторів. У двох закінчилось паливо і вони зупинились.

Скільки тракторів залишилось у полі? (6 тракторів)
ІІ. Змагання капітанів.

Капітани «прокладуть курс», відгадуючи ребуси:


7 ‘ я 100 лиця 40 а
Метод «Мозкова атака». Хто відгадає ребус першим, прочитає на зворотному боці табличок назви «географічних пунктів, до яких має «плисти корабель».

ІІІ. Порт Кмітливість

Порт Кмітливість прямо по курсу. Але зайти до нього зможуть лише ті кораблі, екіпажі яких розв’яжуть такі завдання:

1. Заплатити продавцеві потрібно було 45грн. У нього є купюри

10, 10; 20, 2; 2, 2. Скільки отримає здачі?

2. В якому випадку сума двох чисел дорівнює першому доданку?

(Коли другий доданок = 0 ).

3. Одного разу Чебурашка мандрував у ящику з апельсинами. Першого дня

З’їв три апельсини, а другого – 5. Скільки апельсинів з’їв Чебурашка

за 2 дні?

4. Обчислити: 15+1= 30-1= 100-1= 55+1=

19-1= 50+1= 38+1= 45-1=

99+1= 66-1= 45+1= 76-1=

5. За виноград заплатили чотирма купюрами по 10 грн.

Скільки коштує виноград?

6. Летіли гуси: один попереду, 2 позаду, два позаду, два попереду, один

позаду, один між 2 і троє в ряд. Скільки гусей? ( 3 )



( За успішне виконання завдань екіпажі одержують фішки).

ІV. Далі по курсу – острів Винахідливість.

Пристати до нього дозволяється лише тому кораблю, команда якого розгадає головоломку.



  1. Ішов брат із сестрою, чоловік із жінкою. Знайшли вони три яблука. Ці

яблука вони поділили – кожному по одному. Скільки їх ішло?(троє)

  1. До лісової школи на урок прийшли заєць, білка, їжак і лисеня. Хто з них

правильно знайшов невідомий доданок у рівності 45 + ¨ = 46 ?

(Зайчик – 5; Білка – 6; Їжак – 1; Лисеня – 7 )



  1. Три руді лисиці грали на травиці. З них одна сховалась.

Скільки ж їх зосталось?

  1. Мерзнуть двоє цуценят. Змерзли лапки, аж тремтять. Як же нам їх

відігрігріти? (Треба купити чобітків)
Щоб продовжити подорож до Країни Математики треба обійти скелю «Чортова дюжина». Може, не хочете ризикувати і ліпше повернетесь назад?

  • Діти – Ні!

  • А яке число називають так? (13). Число 13 марновірні люди вважають нещасливим. Вони бояться каюти №13, будинку №13. В Англії наприклад, немає трамваїв і автобусів № 13, існує клуб боротьби з числом 13. Чи справді воно таке нещасливе?

  • А ви погоджуєтесь з цим? Ні!

  • Отже, каліграфічна хвилинка. Написати рядок 13.

V. Право першим пристати до берега Країни Математики надається екіпажу, який відгадай більш загадок, ребусів, що їх пропонують суперники.

а) Змагання екіпажів. Одні запитують – інші відповідають.

1. На ганку гралися 5 мишенят. Прибігла 1 кішка і сіла на ганку.

Скільки звірів стало на ганку?

(1 кішка, мишки втекли)
2. Вчили доньку рахувати:

- Скільки буде п’ять і п’ять?

Посміхнулась хитро донька

І сказала: - Дві долоньки!

А скільки насправді буде п’ять і п’ять?
3. У садок на годівницю прилетіло 2 синиці. Потім ще 4 птиці.

Скільки їх на годівниці?


4. Сорок п’ят і сорок п’ят – скільки буде? (80)
5. Розв’яжи ланцюжки прикладів.
9 – 2 è o - 1 è ¨ + 3 è 9 + 0 è o
8 – 5 è ¨ + 1 è ¨ + 2 è o - 0 è ¨

6. Ребуси



100 вп мі 100 3× ник
7. Як 45 горіхів розкласти у 9 тарілок, щоб у кожній була різна кількість?
VI. Підсумок уроку

В порт Країни Математики швидше прибув той, який більше набрав балів.

Математика Урок №111

(Перший клас чотирирічної початкової школи)

Н. С. Крисова вчитель, спеціаліст вищої категорії

Рівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

Жмеринського району, Вінницької області
Тема. Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа (40+5, 40-5 ).

Розв’язування прикладів і задач.


Мета. Вчити застосовувати прийоми обчислення у межах 100 на основі знання

нумерації чисел, заміняти суму розрядних доданків двоцифровим числом,

додавати і віднімати розрядні числа, розвивати логічне мислення, вчити

розв’язувати задачі. Виховувати інтерес до вивчення основ математики.


Вид уроку. Подорож математичним океаном

Обладнання: корабель (малюнок), карта України, демонстраційний матеріал,

індивідуальні картки, фішки.


Хід уроку

Девіз. Щоб робота в нас кипіла,

Працювати будемо:

Швидко! Дружно! Вміло!
І. Організаційний момент

- Давайте, діти, щиро та сердечно привітаємо один одного такими словами:

- Я всміхаюсь сонечку.

- Здрастуй золоте!

- Я всміхаюсь квіточці

- Хай вона росте

- Я всміхаюсь дощику

- Лийся, мов з відра

- Друзям усміхаюся

- Зичу їм добра.

- Тож поверніться і подаруйте посмішку один одному.

Щоб наш урок був гарним, цікавим, змістовним, якими ви бажаєте бути на уроці?



  • Активними, уважними, розумними, швидко і дружно відповідати.

  • Я згодна з вами. Мені приємно навчати того, хто хоче вчитися.

2. - Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з вами вирушаємо у подорож водними просторами Математичного океану і попливемо на ось такому човні під вітрилами.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Але перш ніж вирушити в путь, відгадайте ребуси:


7 * я, Ві 3 ла

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • І так, подорож почалась (На дошці – малюнок корабля, або звичайний іграшковий корабель, карта України)

Порт, у який ми зараз прибуваємо – «Обчислювальний». Ми будемо з вами обчислювати приклади виду:

40 + 5 , 40 – 5


  1. Гра «Карусель» (Учні, які сидять за Ів., будуть «бережок», а учні, що сидять за ІІв. – «річечка».

Таким чином кожен сидить напроти іншого. Учень «бережок» виступає в ролі вчителя задає завдання (приклади), а «річечка» виконує, потім навпаки)
45 = 40 + 5 93 = ¨ + ¨ 77 = ¨ + ¨
64 = 60 + ¨ 99 = ¨ + ¨ 28 = ¨ + ¨


  1. Ви знаєте, діти, що у воді живуть… хто? (Риби). І щоб зійти на берег, вам потрібно розв’язати приклади, які пропонують ці морські красуні.

30 + 40 + 5 = 80 + 6 + 10 =


20 + 7 + 50 = 3 + 20 + 30 =


  1. Завдання – гра «Визнач маршрут корабля»

Щоб визначити курс корабля, який зашифровано прикладами, треба підкреслити вірну відповідь. (біля дошки 4 учні ).
40 + 3 = ( 42, 48, 43) 45 – 5 = ( 30, 20, 40) 80 + 3 = ( 93, 83, 75)
30 + 5 = ( 35, 45, 85) 35 – 5 = ( 40, 30, 20) 70 + 4 = ( 74, 84, 94)
20 + 1 = ( 19, 22, 21) 25 – 5 = ( 20, 40, 3) 60 + 7 = ( 76, 67, 97)
90 + 3 = ( 73, 93, 84)
40 + 2 = ( 32, 42, 52)
70 + 1 = ( 71, 82, 51)

(Перевіряємо завдання. Діти отримують фішки.)



  • Молодці! Гарно впоралися із завданнями. А ми продовжуємо нашу подорож.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  • Прямо перед нами курс «Новинка»

  1. Ще одна гра «Хто швидше». Переможе той, хто правильно і швидко розв’яже задачу. (Картки)

А) Після сушіння 100 кг абрикосів їх маса зменшилась на 70 кг. Яка маса абрикосів після сушіння?
Б) У Петрика було 16 чистих аркушів паперу. 6 аркушів він віддав. Скільки залишилось?
В) Петрик віддав 6 аркушів, а собі залишив 10. Скільки було аркушів?
Г) У Петрика було 16 апельсинів, 6 апельсинів віддав. Скільки залишилось?


  1. Робота з дидактичним демонстраційним матеріалом.

(У дітей на парті набір цифр і знаків)

«Математична усмішка»(диктант) Діти показують із цифр ті числа, що є відповіддю на запитання.



  • Покажіть числа : 45, 40, 5, 82, 34 . (діти показують і заробляють фішки)

  • Обчислити: 3д + 2д = 8д – 2д =

  • «Сусіди» числа 20.

- Прямо перед нами порт «Музичний»

  1. Фізкультхвилинка

«Раз» - підняти руки вгору,

«Два» - нагнутися додолу,

Не згинайте, діти, ноги,

Як торкаєтесь підлоги.

«Три-чотири» - прямо стати,

Будем знову працювати.




  1. Робота в зошиті з друкованою основою. (І і ІІ завдання)

V. Закріплення вивченого на уроці. Порт “Сонечко”.

1. Робота в зошиті з друкованою основою. Тести. (Самостійна диференційована робота)

2. Масаж для пальчиків або фізкультхвилинка №2

Пливе у річці пелікан,

Мріє він про океан:

Лиска ягоди збирає,

Білка по гілках стрибає,

У дуплі свій скарб складає.

Ну, а мишка у норі,

У норі у миші тиша.




  1. Перевірка тестів (Відповідно – отримання фішок)

VI. Підсумок уроку.

  • От і закінчилася наша подорож просторами Математичного океану.

  • Працювали ви швидко, дружно, вміло.

Отже, бажаю вам успіхів.

2. Вербальне оцінювання учнів.

3. Вправа «Мікрофон». Що очікували від подорожі і досягли?

Математика Урок №112

(Перший клас чотирирічної початкової школи)

Н. С. Крисова вчитель, спеціаліст вищої категорії

Рівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

Жмеринського району, Вінницької області


Тема. Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа (45+40, 45-40).

Розв’язування прикладів і задач.



Мета. Вчити застосовувати прийоми обчислення у межах 100 на основі знання

нумерації чисел, замінювати суму розрядних доданків двоцифровим

Числом, додавати і віднімати розрядні числа, розв’язувати задачі.

Розвивати логічне мислення.



Обладнання. Шапочки казкових героїв, картки з прикладами, картки-стріли та

мішені, магнітофон та запис фізкультхвилинки.



Тип уроку. Вивчення нового матеріалу. Урок-змагання
Хід уроку
І. Організаційний момент

Клас готовий працювати,

Додавати й віднімати,

На розряди розкладати,

Вчасно руку підіймати,

Щоб задачу розв’язати.



ІІ. Повідомлення теми й мети уроку

  1. Бесіда – повідомлення

- Сьогодні у нас урок незвичайний. Тож якщо ви будете активні, дисципліновані, кмітливі й доброзичливі, то отримаєте не тільки знання і вміння з математики, а й гарні призи-фішки. А кількість цих фішок у кожного з вас буде перемогою на уроці.

Отже, почнемо наш урок-змагання, а саме – малу математичну олімпіаду. До цього на уроці праці ми виготовили шапочки-маски, які нагадують нам білочку та зайчика. Давайте одягнемо їх на голівки.

Наш клас перетворився на 2 команди: білченят і зайченят.


  • Всі готові до змагань?

  1. Вправа «Мозковий штурм»

  • Що нам для цього потрібно? (Знання, уміння)

  • Якими потрібно бути? (Дружними, швидкими, кмітливими)

  1. Кожна команда повинна була підготувати девіз:

Зайченята. Не ховаюсь, не боюся, на Олімп я заберуся!

Білченята. Не лише стрибаю, а й перемагаю!

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу

  1. Усний рахунок І змагання

Перевірка знань, умінь лічити у межах 100.

Картки. Впиши пропущені цифри (на швидкість)

А) 20 . . . 24 . . . . 29 . 31

Б) 40 . . . 44 . . . . 49 . 51

2. Математичний диктант

- До другого змагання потрібно підготуватись, у спорті це називають тренуванням. Будемо тренуватись, записуючи кількість учасників-спортсменів, що прибули на Олімпійські ігри. Диктую, а ви каліграфічно записуєте:

4 дес. 8 од. вовків, 5 дес. білочок, 4 дес. 1 од. зайчиків,

9 дес. 9 од. їжачків, 2 зубри, 30 кротів.

- Чому лише 2 зубри прибули на змагання? (Бо це рідкісні тварини, занесені до Червоної книги)

3. Розв’язування прикладів (на дошці)

- Почнемо змагання бігунців на коротку дистанцію (спринтерів). Таблиця старту звірів. Хто ж переможе?

Гра «Хто швидше» (2 учасники). Приклади на дошці

40 + 5 = 30 + 4 =

45 – 5 = 34 – 4 =

30 + 5 = 34 – 30 =

(Переможців відзначають і роздають фішки)

IV. Вивчення нового матеріалу


  • Ми бачимо, що спортсмени-зайчики дуже швидкі. Щоб гпрно бігати, вони тренувались вдома, розв’язуючи такі приклади (45 + 40, 45 - 40). Ці приклади вони принесли на урок, щоб і ми навчились швидко виконувати їх.

1. Пояснення нового виду: 45+40, 45-40.

2. – А зараз ми позмагаємось. Кожний учень отримує стрілку з прикладом, розв’язавши його вірно, вцілив у 10. Перемагає той, хто швидше і влучно відстріляється.


25 + 20 55 – 50 35 + 30 35 – 30
3. Фізкультхвилинка під музику.

4. – Я чую, що хтось плаче. Це Зайчик. Він не знає, як розв’язати задачу. Допоможемо йому.

Задача № 128 з підручника. Виконують всі. Перемагає той, хто першим розв’язав.

V. Закріплення вивченого.

1. Порівняння виразів. Змагаються рак і жабка. (2 учасники)

- Хто ж переможе?
35 Ø 20 на . 45 Ø 40 на .

78 Ø 60 на . 78 Ø 60 на .

45 Ø 40 на . 35 Ø 20 на .


  • Чи ви щось помітили? Хто спостережливіший?

  • А знаєте чому? Бо рак має особливість рухатися задки, тому і приклади так записані.

V. Підсумок уроку

- Привітаймо оплесками переможців і переможених! Адже всі ми друзі!


Очікувані результати: діти вчаться самостійно і швидко виконувати обчислення прикладів і задач; практично оволодівають новими знаннями та вміннями.

Математика Урок №113

(Перший клас чотирирічної початкової школи)

Н. С. Крисова вчитель, спеціаліст вищої категорії

Рівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

Жмеринського району, Вінницької області


Тема. Додавання і віднімання на основі десяткового складу числа ( 40+20, 40-20)

Розв’язування прикладів і задач



Мета. Вчити застосовувати прийоми обчислення у межах 100 на основі знання нумерації

чисел; замінювати суму розрядних доданків двоцифровим числом, додавати і віднімати

розрядні числа, прогнозувати результати; розвивати логічне мислення, продовжити

роботу над задачами. Виховувати інтерес до вивчення основ математики.


Тип уроку. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

Обладнання. картки, скорочений запис задачі, тести
Хід уроку
І. Організаційний момент

Хочу почати урок такими словами:

Будемо у світ знань мандрувати,

Будемо цікаву математику вивчати!

Перед нами - нелегкі задачі

Тож побажаємо собі удачі,

Терпеливості для нас.

За роботу, в добрий час!



ІІ. Актуалізація знань учнів

  1. Робота в парах

  • Діти, у вас на партах лежать аркуші, на яких написані слова (пасивність, уважність, неуважність, активність, наполегливість, старанність, спостережливість). Які з цих слів ви б хотіли запросити на урок? (Діти відбирають собі слова). Як ви їх розпізнали?

2. Знайти суму чисел: 50+7= 49+1= 6+9= 30+1=

3. Знайти різницю чисел: 43-2= 87-80= 75-1=

4. Піджак коштує 80 грн, а сорочка – на 20 грн. дешевша. Скільки коштує сорочка?

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми і мети

  1. Повідомлення теми уроку

  • Сьогодні ми навчимося додавати і віднімати на основі десяткового складу числа. Розв’язувати приклади і задачі, обчислювати вирази.

  1. Само рефлексія

  • Чого ви чекаєте від сьогоднішнього уроку? Чого хочете навчитися, що дізнатися, що найбільше цінуєте?

(Хочу дізнатися: як швидко розв’язувати приклади; що необхідно знати, щоб навчитися розв’язувати задачі. Хочу навчитися: додавати і віднімати круглі числа. Я ціную: нові знання, думки друзів, корисні поради)

  • Кожен з вас визначився, над чим він буде працювати на уроці

  1. Гра «Мікрофон»

Діти передають один одному мікрофон і відповідають на поставлене запитання
А) 90 Ø70 на. 60 Ø 10 на.

50 × 80 на. 70 Ø 50 на.

Б) Робота з підручником №89 (усно) с.123
ІV. Повторення та закріплення вивченого матеріалу


  1. Робота в парах

Задача. У трьох коробках 80 цукерок. У першій 40, а у другій 20. Про що можна дізнатися, обчисливши значення таких виразів: 40+20, 80-40-20?

  1. Самостійна робота на картках:

10-5-5= 20+30+1= 10+5+4= 3+5-4=

20-0+4= 10-5+3= 20+30+1= 12+3-4=

13-3+1= 15-5+4= 12+3-4= 10+10+4=

3. Вправа №92 (два стовпчики з коментуванням, решта - самостійно) с.123

4. Фізкультхвилинка

Руки на пояс ставим усі.

Будем стрибати, мов горобці.

Скік вперед і скік назад (6-8 раз)

Крильця вниз всі опустили

І на місці походили.



5. Цікаві вправи

Гра «З’єднай лініями кожний предмет з фігурою, на яку він схожий» (вкладиш).



  1. Гра «Знайди помилку»

Задача 93 (с.123)

Розв’язок №1 або Розв’язок№2

1) 2+10=12 (кг) 1) 10+2=12 (кг)

2) 12+10=22 (кг) 2) 12+2= 14 (кг)




  • Де вірна відповідь?

V. Підсумок уроку

1. Тести у зошиті з друкованою основою.

2. Знайти суму і різницю:

60 + 40 і 60 – 40.

3. Вербальне оцінювання учнів.

Математика Урок №114

(Перший клас чотирирічної початкової школи)

Н. С. Крисова вчитель, спеціаліст вищої категорії

Рівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

Жмеринського району, Вінницької області


Урок – КВК

Тема. Закріплення знань. Розв’язування прикладів і задач.

Мета. Закріпити прийоми додавання і віднімання розрядних чисел, вчити обґрунтовувати свій

вибір дій до задачі, розвивати кмітливість, логічність мислення. Виховувати інтерес до

вивчення основ математики.

Обладнання. малюнки, таблиці, фішки
Тип уроку. Закріплення матеріалу
Хід уроку

І. Організаційна частина

Ми починаємо урок,

Що математикою в нас

З любов’ю називається.

Щоб добре все знати.

Ми будемо міркувати,

А також рахувати,

Задачі розв’язувати,

Свій розум розвивати

Будьте уважні, активні та дружні, дружба – то велика сила.



ІІ. Оголошення теми і мети уроку

  • Сьогодні на уроці ми закріпимо свої знання по обчислюванні різних видів прикладів на додавання та віднімання. Будемо розв’язувати різні види задач.

ІІІ. Повторення та закріплення вивченого матеріалу

Клас розподіляється на дві команди. Кожна з них обирає собі капітана.



І етап. Команди оголошують назву та девіз групи.

Розминка

1. Коли пташці виповниться 6 років, що станеться з нею потім? (Піде 7-й рік)

2. У п’ятикутнику відрізали один кут. Яку одержали фігуру? ( Шестикутник)

3. Якось ввечері птахи пролітали повз дахи :

Голуб, щука, дві синиці,

Гави дві і три плотвиці.

Поміркуйте, як ведеться.

Про скількох птахів ідеться? ( 5 птахів)

4. Маса чаплі, що стоїть на одній нозі – 3 кг. Якою буде маса чаплі, якщо вона стане на обидві ноги? (Також 3 кг)

( За кожну правильну відповідь команда отримує 1 фішку)



ІІ етап Кращий математик

Математичний диктант



  • Ось на дереві добра Білочка горішки гризь. Один упав під ноги Зайчику і розколовся. А там завдання. Зайчик прочитав і просить допомоги:

А) 40 збільшити на 2 ;

Б) знайти суму чисел 40 + 20

В) зменшити 40 на 10

Г) на скільки 50 Ø 20, 30 × 40



Перевірка

  • Дуже вдячний Зайчик за допомогу, але він стомився і присів на галявині відпочити.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА ДЛЯ ОЧЕЙ

ІІІ етап Зупинка задачі

20 берізок, 2 смерічки

Зеленіють влітку в лісі.

Біля них одна ожина…

Скільки всіх дерев, скажи-но? ( 22 )

2. У Петра і Миколи було порівну горіхів. Петро дав Миколі 2 горіхи. На скільки більше горіхів стало у Миколи, ніж у Петра?



ІV. Конкурс капітанів

Гра «Хто швидше» (на дошці)

45 + 1 = 46 – 1 = 40+20 . 20+40

40 + 10= 40 + 40 = 40+1 . 40-1

80- 20 = 70 – 20 = 30+20 . 30-20

30 + 30 = 50 + 10 = 25+5 . 25+4



V. Завдання болільника

- У той час, коли капітани виконують своє завдання, болільники команд дають завдання учасникам:



Задача 1. Коли Іринка на повороті виглянула з поїзда у вікно, то помітила, що попереду неї 9 вагонів, а за нею – ще 7. Скільки вагонів у поїзді? ( 17 вагонів )

2. Обчислити:

45 + 40 = 40 + 5 =

45 – 5 = 45 – 40 =

40 + 20 = 40 – 20 =



VI. Конкурс кмітливих

  1. Із дев’яти однакових паличок склади 5 трикутників.

  2. Віднови запис

20 + o = 25 40 + o = 70

35 - o = 30 45 - o = 40



VII. Естафета команд

  1. На дошці зображено годинник, на якому замість цифр стоять букви. Для кожної команди записані приклади:

46 – 40 = М 36 – 30 =М

10 + 2 = О 2 + 10 =О

40 – 30 = Л 30 – 20 =Л

19 – 10 = О 8 + 1 =О

13 – 10 = Д 10 – 7 =Д

12 – 10 = Е 14 – 2 =Е

12 – 11 = Ц 25 – 24 =Ц

2 + 3 = Ь 35 – 30 =Ь

Команди шикуються вздовж дошки і по черзі розв’язують приклади. Розв’язавши приклад, учень записує не відповідь, а букву, яка відповідає цьому числу на циферблаті годинника і швидко передає крейду наступному учневі, а сам сідає на місце.

Якщо всі приклади будуть розв’язані правильно і відповіді правильно замінені буквами, то вболівальники кожної команди прочитають слово «молодець».



Команда, яка набрала найбільше балів, стає переможцем.

Їй вручається приз та значки «Юні математики» (медалі)


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка