Урок 15-16 Тема. Узагальнювальна практична робота Мета: узагальнювати набуті знання учнів під час вивчення розділу «Побутова праця»



Скачати 28.55 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір28.55 Kb.
УРОК 15-16

Тема. Узагальнювальна практична робота

 

Мета: узагальнювати набуті знання учнів під час вивчення розділу «Побутова праця»; розвивати самостійність, охайність під час виконання роботи; виховувати естетичні смаки, уміння бачити красу навколишнього середовища.



Обладнання: кольоровий папір, ножиці, гумка, голка з ниткою, клей.

ХІД УРОКУ

I. Організація учнів класу

Перевірка готовності учнів до уроку.

 

II. Перевірка теоретичних знань учнів, набутих під час вивчення розділу «Я сам та інші люди»



Перевірка проводиться у вигляді тестів.

1. Які професії належать до сфери «людина — людина»?

а)    Лікар, будівельник, водій;

б)    учитель, лікар, перукар;

в)    бібліотекар, кравець, перукар.

2. Що належать до засобів особистої гігієни людини?

а)    Гребінець, мило, зубна щітка;

б)    гребінець, пральний порошок, шампунь;

в)    рушник, шампунь, мило.

3. Ювелірні вироби — це:

а)    намисто, браслет, обручка;

б)    мило, шампунь, зубна паста;

в)    гребінець, рушник, зубна щітка.

4. Хто приходить на Новорічне свято до дітей Німеччини?

а)    Дід Мороз;

б)    Святий Миколай;

в)    Санта Клаус.

 

III. Фізкультхвилинка



Виконується під дитячу пісеньку «Морозець».

 

IV. Оголошення теми і мети уроку



— Сьогодні на уроці ми пригадаємо українську народну казку « Рукавичка». Спробуємо виготовити маски та інсценізуємо цю казку.

 

V. Робота над темою уроку



1. Повторення змісту української народної казки «Рукавичка».

2. Повторення правил безпечної роботи з ножицями, голкою, клеєм (див. уроки 1, 10).

3. Самостійна робота учнів (за вибором).

 

VI. Підсумок уроку



Інсценізація казки «Рукавичка» з використанням масок, виготовлених на уроці.

 

Додатковий матеріал



 

Вікторина «У народної казки на гостинах»

I тур «Розминка»

1. Як мати гукала Івасика-Телесика? («Івасику-Телесику, приплинь, приплинь до бережка. Дам тобі їсти, пити, й хороше походити».)

2. Як Півник кликав Котика на допомогу? («Несе мене Лиска за темнії ліси, за високії гори, за бистрії ріки! Котику, братику, порятуй мене!»)

3. Як Івасик-Телесик просив про порятунок гусеняток? («Гуси-гуси, гусенята! Візьміть мене на крилята!»)

4. Як відказувала звірям Коза-Дереза, коли сиділа у заячій хатці? («Я — Коза-Дереза, пів боку луплена, за три копи куплена! Тупу-тупу ногами, сколю тебе рогами, ніжками затопчу, хвостиком замету — тут тобі і смерть!»)

 

II тур «Тварини у казках»



1. Кого Колобок зустрів у лісі? (Зайця, вовка, ведмедя та лисицю)

2. Кого спіймав Солом’яний Бичок? (Ведмедя, вовка, лисицю, зайця)

3. Кого перелякав пан Коцький? (Ведмедя, вовка, кабана, зайця)

4. Хто жив у рукавичці? (Мишка, жабка, заєць, лисиця, вовк та кабан)

5. Хто вимагав від Кози-Дерези залишити заячу хатку? (Лисиця, вовк, ведмідь та рак)

6. Що казала Лисичка-сестричка Вовчику-братику, коли він ловив рибку в ополонці? («Мерзни, мерзни, вовчий хвіст».)

7. Хто вигнав мишенят Круть і Верть із-за столу? (Півник)

 

III тур «Інсценізація уривку з казки» (домашнє завдання)



Підбиття підсумків вікторини. Нагородження переможців збірками українських народних казок.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка