Урок №18 Тема уроку: «Політичні діячі світу» Підручник І. Я. Щупак, Л. В. Морозова, Всесвітня історія, 10 клас §16



Скачати 36.52 Kb.
Дата конвертації11.03.2016
Розмір36.52 Kb.
Всесвітня історія

І курс

Для груп: Пк – 19, Пм – 9, Ст – 32, Ас – 15

Урок №18

Тема уроку:«Політичні діячі світу»

Підручник І. Я. Щупак, Л. В. Морозова, Всесвітня історія, 10 клас

§16

Питання для перевірки знань:



  1. Яким був стан Італії після І Світової війни?

  2. Хто був лідером фашистського руху в Італії?

  3. Які події відбувалися в Італії в 1922 році?

  4. Створити політичний портрет Беніто Мусоліні.

§19

Питання для перевірки знань:



  1. Опрацювати за підручником політичний курс президентів США У. Гардінга, К. Куліджа, Г. Гувера.

  2. Пояснити поняття: «процвітання», «акція», «велика депресія».

Урок №19

Тема уроку:Узагальнення з теми «Провідні держави світу у 20 – 30-х роках ХХ ст.»

  1. узагальнити та систематизувати знання з теми;

  2. характеризувати зміни у країнах світу після Першої світової війни; причини, прояви та наслідки світової економічної кризи 1929–1933 рр.;

  3. визначати ідейні засади і соціальну базу італійського фашизму та німецького нацизму;

  4. пояснювати причини встановлення та суть фашистського режиму в Італії та нацистської диктатури в Німеччині;

  5. давати оцінку діяльності керівників провідних країн світу 30-х рр. хх ст.;

  6. тлумачити та застосовувати основні поняття і терміни теми.

Виконати завдання:

1. Як змінився статус Великобританії після Першої світової війни?

2. Як змінився статус Франції після Першої світової війни?

3. Як змінився статус Італії після Першої світової війни?

4. Як змінився статус Німеччини після Першої світової війни?

5. Як змінився статус США після Першої світової війни?

6. Якими були наслідки Першої світової війни для Великої Британії та Франції?

7. Назвіть причини світової економічної кризи 1929–1933рр.

8. Назвіть прояви світової економічної кризи 1929–1933 рр.

9. Назвіть наслідки світової економічної кризи 1929–1933 рр.

10. Охарактеризуйте добу «проспериті» у США.

11. Як відбувався процес становлення Веймарської республіки в Німеччині?

12. У який спосіб відбувалось подолання світової економічної кризи у США («новий курс» Ф. Д. Рузвельта)?

13. У який спосіб відбувалось подолання світової економічної кризи у Великій Британії?

14. У який спосіб відбувалось подолання світової економічної кризи у Франції та Іспанії?

15. У який спосіб відбувалось подолання світової економічної кризи у Німеччині та Італії у 30-х рр. ХХ ст.?

16. Визначте можливі варіанти державного регулювання соціально-економічних процесів у провідних країнах світу.

17. Охарактеризуйте ідейні засади та соціальну базу італійського фашизму.

18. Охарактеризуйте ідейні засади та соціальну базу німецького нацизму.

19. Якими були причини встановлення та у чому полягала суть фашистського режиму в Італії?

20. Якими були причини встановлення та у чому полягала суть нацистської диктатури в Німеччині?21. Політичний портрет А. Гітлера.

22. Політичний портрет Б. Муссоліні.

23. Охарактеризуйте діяльність керівників провідних країн світу 30-х рр. ХХ ст.

24. Порівняйте шляхи приходу до влади лідера італійських фашистів Беніто Муссоліні та лідера німецьких нацистів Адольфа Гітлера. Встановіть спільне та відмінне. Чому Б. Муссоліні став «дуче», а А. Гітлер — «фюрером» для своїх народів?

25. Проаналізуйте історичну ситуацію, хронологічні рамки, соціальну базу, програмові вимоги, шляхи приходу до влади італійських та німецьких фашистів. За результатами проведеної роботи визначте спільні та відмінні ознаки встановлення тоталітарних режимів в Італії та Німеччині.

26. Про що йдеться в уривку?

«Стаття 1. Високі Договірні Сторони урочисто оголошують від імені своїх народів, що вони засуджують засіб використання війни для врегулювання міжнародних конфліктів і відмовляються у своїх взаємовідносинах від війни як знаряддя національної політики.

Стаття 2. Високі Договірні Сторони визнають, що врегулювання або розв’язання всіх розбіжностей чи конфліктів, які можуть виникнути між ними, незалежно від характеру їхнього походження, має здійснюватися тільки мирними засобами.

Стаття 3. Ця угода буде ратифікована Високими Договірними Сторонами... згідно з конституціями цих країн, і вона набере чинності у відносинах між ними, щойно всі документи про ратифікацію буде депоновано у Вашингтоні.

Ця угода, щойно вона набуде чинності, як це передбачено в попередньому абзаці, залишиться відкритою так довго, скільки буде треба для приєднання до неї інших держав світу…» (Пакт Бріана–Келлога (Париж, 27 серпня 1928 р.)



27. Поясніть поняття і терміни: Листопадова революція, Веймарська республіка, «проспериті», «Велика депресія», «новий курс», народний фронт, тоталітаризм, фашизм, корпоративна система, нацизм, антисемітизм.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка