Урок 3 Підтема: Родина Біла. М ета: Активізувати вміння вживати іменники в присвійному відмінку на матеріалі теми «Родина Біла»



Скачати 58.19 Kb.
Дата конвертації26.02.2016
Розмір58.19 Kb.

Урок 3


Підтема: Родина Біла.

М ета: Активізувати вміння вживати іменники в присвійному відмінку на матеріалі теми «Родина Біла».

Повторити й відпрацювати вживання модального дієслова can.



Обладнання: Підручник, тематичні малюнки (с. 8—9), картки з буквосполученнями.

Хід уроку



І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting and Aim

1. Привітання й повідомлення теми та мети уроку.

T: Сьогодні ми з вами поговоримо про родину Біла — про його батьків, брата й се-

стру. Ми також пригадаємо, як повідомляти про свої вміння за допомогою модального дієслова can.



Warming up 2. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Пісня «Colours».



T: Take your pencils and put them on the desk in the following order. Р озташуємо олівці у такій послідовності: Black, white, blue, red, grey, green, yellow, brown.

Учні розкладають олівці на столі, потім хором співають пісню «Colours» і «грають»

на кольорових олівцях.

Now can you show me the red/blue/green etc pencils?

Учні показують червоні/сині/зелені (і т. д.) олівці.

Can you show me your pencilboxes/books/schoolbags?

Учні виконують прохання вчителя.

2) Повторення структур з дієсловом сan.



T: Пригадаймо, що таке Can you…?

Ps: Чи можете ви…?

T: Правильно! (Звертається до одного з учнів.) Can you read? (Звертається до іншого

учня.) Can you write? Can you swim, Anna? Can you fly, Bohdan?



T: Of course, Bohdan can’t fly! Звичайно, Богдан не вміє літати. And I can’t fly! But I can

read. Але я вмію читати. I can write/sing/dance/swim/speak English.

3) Гра «What can you do?».

T: А зараз похваліться, що ви вмієте робити.

Учні по черзі розказують про свої вміння, використовуючи конструкцію I can…; виграє

учень, що складає найбільше правильних речень.

4) Фізкультхвилинка.



T: Can you jump/run/dance?

P: Yes!

T: Jump! Run! Dance!

Учні виконують команди вчителя.

5) Вірш «I Can…».

T: А зараз вивчимо вірш про те, що ми вміємо робити:

I can jump and you can jump and we can jump together.

I can jump and you can jump and we can jump and jump and jump.

I can run and you can run and we can run together.

I can run and you can run and we can run and run and run.

And we can jump and jump and jump.

I can dance and you can dance and we can dance together.

I can dance and you can dance and we can dance and dance and dance.

And we can run and run and run.

And we can jump and jump and jump.

Учні повторюють вірш за вчителем кілька разів, імітуючи рухи.

ІІ. О СНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Grammar 1. Узагальнення граматичного матеріалу: вживання модального дієслова can.

1) Практикування учнів у вживанні дієслова can в усному мовленні.

а) В пр. 1 (с. 8).

T: Please open your books at page 8, exercise 1. Who can you see in the pictures of exercise

1? Yes, we can see a boy. His name is Tom. He’s five. He isn’t a schoolboy yet, but he

can do a lot of things. Look at pictures 1—6. What can Tom do?

б) В пр. 2 (с. 8).



T: Now look at exercise 2 at page 8. Can you see the words in the box? Do you know them?

Try to mime the words you know, and the class will guess and find them in the box.

Учні демонструють дії, називають або читають слова, хором повторюють. Учитель

допомагає пригадати значення слів, демонструючи дію, яку називає дієслово, або

перекладає його.

2) Учні в парах складають діалоги за зразком.



P1: Can you swim?

P2: Yes, I can. Can you run?

P1: Yes, I can. Can you fly?

P2: No, I can’t. Can you dance?

P1: Yes, I can.

Кожна пара розповідає свій діалог.



Pronunciation 2. Практикування у вимовлянні звуків.

1) Впр. 3 (с. 8—9).



T: Давайте пригадаємо, як читати буквосполучення. Учитель демонструє картки

з буквосполученнями: ar, ar+e; or, oo+r; ir, er; ee; oo; air, eir; ea; ou. Look at me and repeat

after me.

Учні хором повторюють слова за вчителем. Учитель контролює артикуляцію

й правильність вимовляння слів і звуків.

2) Фонетична гра.

Учитель розподіляє клас на групи по чотири-шість учнів. У кожної групи — набір кар-

ток із буквосполученнями ar/ar+e; or/oo+r; ir/er; ee; oo; air/eir; ea; ou. В едучий (учи-

тель або один із учнів) називає слово, в якому є звук, що позначається одним із зазна-

чених буквосполучень. Команди піднімають картку з ним. Перемагає команда, яка

швидше й правильніше виконає завдання.

Check on Homework

3. Перевірка домашнього завдання.

Для перевірки письмової впр. 1a, b (с. 6) учитель збирає зошити наприкінці уроку.

Впр. 4 (с. 7). Учні хором читають речення тексту «The Browns. Part 1» за вчителем.

Потім текст повністю читає один з учнів. Учитель вибірково викликає учнів для переказу тексту.



Reading 4. Подання тексту для читання «The Browns. Part 2», впр. 5 (с. 9).

1) Етап підготовки до читання.

Бесіда з класом за малюнками.

T: We already know the Browns’ family. Who is the father of the family?

Who is the mother of the family?

Mr and Mrs Brown have children. How many children have they got?

How many boys? How many girls?

2) Етап читання.

T: Read the text of exercise 5 at page 9 «The Browns. Part 2» and get ready to tell the class about the Browns.

Учні читають текст про себе.

3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.

T: Answer the questions.

Учитель читає запитання до тексту й допомагає учням знайти у ньому відповіді.

What are the children’s names?

Point to Bill. How old is he?

He has a sister. What’s her name?

Bill has a brother. What’s his name?

Yes, Tom is Bill’s brother. How old is Tom?

And who is Bill’s father?

Who is Bill’s mother?

4) Переказ прочитаного.



T: Cover the text and describe the Browns family looking at the pictures.

Учні, дивлячись на малюнки та закривши текст, описують один одному родину

Браунів.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

Впр. 4 (с. 9), письмово: скласти 5 речень за моделлю: I can… . I can’t… .

Розповісти про родину Браунів, спираючись на текст «The Browns. Part 2» впр. 5 (с. 9).

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Відбувається як бесіда за схемою T P1, P2, P3.



T: Well, Bill has a sister and a brother. What about you? Have you got any brothers or sisters?

What is your brother’s/sister’s name? How old is he/she? Do you love him/her?


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка