Урок №4 Тема Назви компонентів та результату дії віднімання. Додавання і віднімання виду: 10 + 4; 14 4; 14 10. Задачі на знаходження різниці двох чисел (залишку)



Скачати 39.19 Kb.
Дата конвертації03.03.2016
Розмір39.19 Kb.




Математика


Урок №4

Тема Назви компонентів та результату дії віднімання. Додавання і віднімання виду: 10 + 4; 14 – 4; 14 – 10. Задачі на знаходження різниці двох чисел (залишку).

Мета Повторити назви компонентів та результату дії віднімання. Познайомити із додаванням і віднімання виду: 10 + 4, 14 – 4, 14 – 10. Закріпити вміння розв’язувати задачі на знаходження різниці двох чисел. Розвивати увагу, мислення, вміння аналізувати, робити висновки, давати півні відповіді на питання, пояснювати хід розв’язання задачі. Виховувати старанність, охайність.

Обладнання: завдання для усного рахунку, предметні малюнки, палички для рахунку, звичайний зошит.


Хід уроку.

  1. Організаційна хвилинка. Весела розминка.

  2. Усний рахунок.

  1. Лічба.



11 20, 10 100

  1. Продовжити «ланцюжок» чисел:

1, 3, 5 …

11, 21, 31…

  1. Назвати сусідів чисел: . 15 . , . 12 . , . 18 .

  1. Поставити числа в порядку зменшення.

12, 3, 6, 14, 18, 20, 8, 2, 15, 9, 5.

  • Назвати одноцифрові числа, двоцифрові.

  • Підкреслити крейдою кількість одиниць у двоцифрових числах.

  • Поставити числа в порядку від найбільшого до найменшого.

  1. Розкласти числа на розрядні доданки.







  1. Заповнити «математичну квітку». Скласти приклади на дві дії.


9
c:\users\mirman\desktop\мама\tsvetok-raskraska5.jpg

  1. Задача

  1. Повторення назв компонентів та результату дії віднімання

9 – 3 = 6

(зменшуване) (від’ємник) (різниця)



  1. Розв’язування задачі

Їжачок по лісі біг,

Ніс 11 яблук на пиріг.

Одне впало, покотилось

Скільки яблук залишилось?



  1. Пояснення розв’язання задачі.

  1. Повідомлення теми і завдань уроку

  1. Актуалізація опорних знань.

Як утворити число 14?


+
c:\users\mirman\desktop\мама\90_3.jpg c:\users\mirman\desktop\мама\90_3.jpg

  1. Проблемне питання.

Що буде якщо відняти 14 – 10, 14 – 4?

  1. Виведення теми уроку, постановка завдань.

Вчитель:

– Сьогодні ми навчимось розв’язувати нові приклади. А зрозуміє ці приклади той, хто навчився швидко розкладати двоцифрові числа на розрядні доданки. На уроці нас ще чекають цікаві задачі і завдання для кмітливих діток. Отже, за роботу.



  1. Робота за новою темою.

  1. Ознайомлення з додаванням і відніманням виду: 10 + 4, 14 – 4, 14 – 10.

  1. c:\users\mirman\desktop\мама\90_3.jpg


+

= 14
c:\users\mirman\desktop\мама\90_3.jpg c:\users\mirman\desktop\мама\90_3.jpg c:\users\mirman\desktop\мама\90_3.jpg c:\users\mirman\desktop\мама\90_3.jpg

c:\users\mirman\desktop\мама\90_3.jpg
= 10
c:\users\mirman\desktop\мама\90_3.jpg c:\users\mirman\desktop\мама\90_3.jpg




= 4
c:\users\mirman\desktop\мама\90_3.jpg c:\users\mirman\desktop\мама\90_3.jpg

c:\users\mirman\desktop\мама\90_3.jpg c:\users\mirman\desktop\мама\90_3.jpg



  1. 10 + 6 = 16

12 – 2 = 10

15 – 10 = 5



  1. Закріплення матеріалу.

  1. Каліграфічна хвилинка.

8 = 8 = 8

  1. Знаходження значень виразів з коментуванням.

10 + 5 = 13 – 3 =

10 + 3 = 17 – 7 =

10 + 8 = 12 – 10 =

10 + 6 = 19 – 10 =



  1. Робота над задачами. Робота за підручником.

  1. У кошику було 16 яєць. На приготування сніданку взяли 6 яєць. Скільки яєць залишилось у кошику? (с 95 №3) На скільки більше яєць залишилося, ніж узяли?

  2. Довжина першого відрізка 13 см, а другий відрізок на 10 см коротший. Знайдіть довжину другого відрізка. (с 96 №6)

Хвилинка відпочинку

  1. Хвилинка-цікавинка. Завдання на розвиток логічного мислення, кмітливості.

  1. Добрати такі числа і знаки дій, щоб рівності були правильними.





  1. Задачка.

У сім’ї двоє батьків, двоє синів та дідусь з онуком. Скільки всього чоловіків у цій сім’ї?

  1. Підсумок уроку.

Коротка бесіда.

  • Чи сподобався вам урок?

  • З якими новими прикладами ви познайомились на цьому уроці?

  • Які завдання були для вас складними, легкими?

  • Чи сподобалось вам те, як ви працювали на уроці?

  • Чи могли б ви працювати ще краще?


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка