Урок читання. Тема уроку. Підсумковий урок з теми,, Казки народів Європи



Дата конвертації21.02.2016
Розмір50.2 Kb.
Клас 2.

Урок читання.



Тема уроку. Підсумковий урок з теми ,,Казки народів Європи

Мета уроку: узагальнити знання учнів з теми ,,Казки народів Європи”, розвивати вміння читати за особами, вибірково, працювати в групах, парах, створити атмосферу радості, насолоди від творчості; розвивати зв язне мовлення, мислення, увагу, кмітливість, пам ять; виховувати інтерес до читання казок.

Обладнання: букви КАЗКА, Сенкан про казку, виставка казок учнів, Сонечко, квіточка, маски Бременських музикантів, картки для роботи в групах, парах, Вінні Пух, малюнки до казок, телеграма, кошик з речами (грамота барабан, риба, копійка, гніздо, хліб )

Хід уроку

І. Організація класу.



Вчитель: Продзвенів дзвінок.

Починається урок.

З чого ж нам його почати?

Діти:

Скоромовку розказати.



Вчитель: Поправляєм язички, щоб не плутались значки.

І про мишок діалог, щоб цікавим був урок.

Перший ряд вже починає – скоромовку промовляє.

Діти:

Мама вчить мене читати, вчить мене читати тато.

Вчить дідусь і вчить бабуся, скоро-скоро я навчуся.

Вчитель: Другий ряд теж не дрімає і швиденько промовляє.

Діти:

Начитався букварика та й малюю косарика.

Коси сіно, косарику, на своєму гектарику.

Вчитель:

А тепер у класі тиша, щоб почуть розмову мишок.



Діти:

Мишка мишку запитала: «Що сьогодні поробляла?»

Відказала мишка мишці: «Букву А шукала в книжці.

Буду азбуку вивчати, щоб самій казки читати».



ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

- До чого нас закликають всі ці скоромовки?

- Так, ці скоромовки нас закликають читати. Читати казки, вірші, оповідання. І сьогодні на уроці читання ми будемо з вами читати, читати за особами, вибірково.

Сьогодні до нас на урок завітала чудова гостя. А ім я її ви дізнаєтеся, коли складете слово з цих букв: К К З А А



Діти, хто нам склав на урок сенкан про казку?

Зачитай, будь ласка, що у тебе вийшло.

Казок чимало є на світі –

І веселих, і сумних.

А чи зможемо прожити ми без них?

Із перших днів дитинства нас супроводжують казкові герої. Казки нам читали бабусі та мами, із задоволенням ви дивитеся їх по телевізору та ДВД.

Діти, чи любите ви читати казки? Назвіть свої улюблені казки.

Так, ця виставка книжок складається із ваших улюблених казок.



ІІІ. Повідомлення теми уроку.

  • Діти, а хто мені скаже, яку тему ми закінчили вивчати?

І сьогодні на уроці читання ми підведемо підсумок по темі “Казки народів Європи,” і я побачу, чи справді ви любите читати казки, чи уважні ви читці і знаєте, якого народу та чи інша казка.

- Тож, які казки ми прочитали?

- Якого народу ця казка?

МЕТОД ,,ГРОНУВАННЯ

- Діти, подивіться, що у нас вийшло?

- Як сонечко радує теплом і світлом усе живе, так і казки зігрівають радістю, любов ю і теплом душу і серце кожної дитини, кожного читця.


  • Ось подивіться, тільки-но пригріло сонечко, і вже з явилась перша квіточка. Але ця квіточка не звичайна, у неї на пелюстках написані завдання, які ми з вами будемо виконувати. А щоб зірвати пелюсточку треба промовити слова: “Пелюсточку відірвем, знання свої доведем.”

1 ЗАВДАННЯ. Читання в особах казки ,,Бременські музиканти”

В театр ми пограємо,

В особах почитаємо.


  • Назвіть головних героїв казки ,,Бременські музиканти”

Хто бажає читати слова осла, пса, півня, кота? Діти, а хто нам ще потрібен? (автор)

Відкриваємо книжку на сторінці 93. Всі уважно слідкуємо і слухаємо.



  • Чому вчить ця казка? Якого народу ця казка?

Пелюсточку відірвем,

Знання свої доведем.



2 ЗАВДАННЯ. Робота в групах: ,,З якої казки цей ланцюжок?

Ви усі разом прочитаєте його, подумаєте і відгадаєте, до якої казки належить цей ланцюжок.

1 учень з групи захищає, доводить, з якої казки ланцюжок.

Пелюсточку відірвем,

Знання свої доведем.



3 ЗАВДАННЯ. Робота в парах: ,,Пригадайте, з яких казок ці рядки?

  • Кожній парі я даю картку, на якій написане речення з будь-якої казки народів Європи. Ви уважно читаєте те речення і пригадуєте, з якої казки ці рядки. Потім 1 учень з пари читає те речення і доводить з якої воно казки.

ФІЗХВИЛИНКА. А зараз ми відпочинемо разом з ведмежатком Вінні-Пухом та його друзями.

Пелюсточку відірвем,

Знання свої доведем.

4 ЗАВДАННЯ. Читання уривків за малюнками.


  • Діти, вам було завдання намалювати ілюстрації до казки, яка найбільше сподобалась. Ось ваші малюнки.

А тепер ми будемо вгадувати казку, та зачитувати уривок, який відповідає цій ілюстрації.

- До якої казки належить 1 малюнок?

- Якого народу ця казка? Знайдіть її в книжці. А тепер

Знайдіть уривок, який можна підписати під цим

малюнком.


  • Читання уривку.

Пелюсточку відірвем,

Знання свої доведем.



5 ЗАВДАННЯ. Гра: ,, Впізнай героя

- На наш урок я запросила гостей, але на жаль, вони не змогли приїхати до нас і лише надіслали телеграми. Щоправда, на телеграмах немає підписів. Я зачитаю вам їх, а ви повинні здогадатися, від кого вони.



  • Читання телеграм.

ІV. Підсумок уроку.

Ось і закінчується наш урок. Ви всі добре працювали.

Особливо П.І. ви отримуєте 11 балів. А ось П.І.

Треба ще більше читати вдома.

Тож яку тему ми закінчили вивчати?

Дітки, тут хтось забув кошик. А в ньому якісь дивні речі.



ГРА ,,Впізнай, з якої казки?”

  • Ану, впізнайте, з якої вони казки? ( риба, хліб, копійка, грамота, гніздо, барабан) (Дарую дітям).

V. Домашнє завдання. Ми з вами прочитали вже багато казок. Але світ казок безмежний.

І я вам пропоную, піти до нашої шкільної бібліотеки і взяти нову казку, яку ви ще не читали.

Диференційовані завдання:


  1. прочитати, підготувати уривок, який дуже сподобався;

  2. прочитати та вміти переказувати;

  3. прочитати, переказувати і намалювати героя, що сподобався.

Додаток 1



ТЕЛЕГРАМИ

1. Вчу вити гніздо, тому прилетіти не зможу.

2. Дуже хотілося б потрапити до вас, але шукаю легкого

хліба.


3. Пішли до Бремена. Не встигнемо повернутися.

4. Приїхати не зможу, бо тікаю від мисливців.

5. Наїлася риби, болить живіт.

6. Ніяк не закінчимо війну, тому приїхати не зможемо.

7. Прибути до вас не змогла, бо мені відбили хвоста.

- Від кого ця телеграма?



- З якої казки? Якого народу?


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка