Урок фізичної культури в рамках проекту «fair play чесна гра»



Скачати 45.03 Kb.
Дата конвертації24.02.2016
Розмір45.03 Kb.
Україна

Харківська область

Куп’янська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12

Куп’янської міської ради

Урок фізичної культури в рамках проекту «FAIR PLAY - ЧЕСНА ГРА» для дітей без попередніх навичок гри

у футбол у 7-б класі

Тема 1 (футбол):Оволодіння навичками ударів по м’ячу.

Тема 2 (ВІЛ/ СНІД): Поширення ВІЛ. Як люди інфікуються ВІЛ?
Завдання уроку
Тема 1 (футбол)

Навчити учнів техніки виконання різновивід зупинки м'яча та ударів по м'ячу в русі.

Закріпити різновиди ведення м'яча та удари по м'ячу головою.

Сприяти розвитку координації рухів, швидкісно-силових якостей.


Тема 2 (ВІЛ/СНІД) Закріпити знання учнів щодо базової інформації  про ВІЛ / СНІД.

Як поширюється ВІЛ та інші інфекції.

Засвоїти як ВІЛ руйнує імунну систему організму.

Виховувати відповідальне ставлення до власного здоров’я.


вчитель Мітьолкіна О.В. Куп’янська ЗОШ№12



Частина уроку

Зміст уроку

Час (хв.)

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина 9 хв.


Шикування и одну шеренгу, привітання, повідомлення теми та завдань уроку; правила техніки безпеки.

«Сьогодні ми з вами поєднаємо два уроки: футбол та здоров’я. Ми вчимося та закріпимо, зупинку, ведення та удари по м’ячу, а також з’ясуємо шляхи поширення ВІЛ та його вплив на організм».

Гра «Так/Ні» , як розминка.


2

1,30


5,30

Вправа «Так/Ні» допомагає створити довірливу атмосферу та по­долати табу стосовно ВІЛ як розминку: задава­ти спосіб пересування до плакатів «Так» :виконуючи бігові вправи «Ні»: на п'ятках, на зовнішньому боці ступні, на внутрішньому боці ступні, навш­пиньки, навприсядки, руки за го­ловою .


Основна частина 27 хв.

Заключна частина 9 хв.


Запитання для учнів

1. Що таке вірус?

2. Що таке імунодефіцит?

3. Що таке СНІД?

4. Яким вірусом викликається СНІД?

5. Скільки може пройти від моменту інфікування до виникнення СНІДу?

6. Які рідини в жіночому організмі можуть містити небезпечні концентрації ВІЛ?

7. Які рідини в чоловічому організмі можуть містити небезпечні концентрації ВІЛ?

8. Як інфікована кров може потрапити до організму людини?

9. Які косметичні маніпуляції можуть бути небезпечними.

10. Як діти інфікуються ВІЛ?

11. Як ВІЛ розвивається в організмі людини?

12. Яким чином можна уникнути або суттєво знизити ризик ВІЛ-інфікованого

13. Як не можна заразитися від ВІЛ-інфікованої людини.

Різновиди передачі м'яча та ударів по ньому в русі: .

— передачі м'яча внутрішньою стороною стопи в русі;

— з ударом по воротах;

— жонглювання м'ячем;

— удари по м'ячу головою в русі
Гра»Світлофор». Учні діляться на дві команди. Роздається набор карток,кожна крупа працює окремо.
Гра у міні-футбол на двох полях, ворота з фішок. Кутових, аутів немає. Голи лише з низу.
Шикування.

Вправи на відновлення.

Запитати що, сподобалось, що дізналися нового.



7

10 хв.

10 хв.
7 хв

2 хв


Вчитель уважно вислуховує усі відповіді, не виправляє В кінці обговорення кожного питання робить підсумок та дає правиль­не визначення, якщо учні його не назвали. Важливо: пояснюйте і давайте правильне визначення зрозумілою для дітей мовою.

Робота в парах. Один футбольний м'яч н двох. Учні стають парами на відстані 10-12 м обличчям один до одного й по черзі виконують вправу

Красний – Високий ризик

Жовтий – Середній ризик

Зелений – Ризик відсутній

Застосовуються картки.



Оцінити роботу учнів.




База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка