Урок-гра метод нетрадиційного проведення уроку



Скачати 188.54 Kb.
Дата конвертації26.02.2016
Розмір188.54 Kb.


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ № 40

Методична розробка уроку спецтехнології

кам’яних робіт за темою:
« Охорона праці муляра під час виконання кам’яних робіт»

Підготувала викладач:

Іванова Тетяна Миколаївна

Алчевськ

2011

УРОК-ГРА – МЕТОД НЕТРАДИЦІЙНОГО ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ
Чому ж гра, такий важливий засіб пізнання світу, має залишатися за порогом освіти?! Навпаки, найактивніше використання ігрової діяльності в навчальному процесі просто необхідне; її використання дає змогу успішно формувати і закріплювати позитивне ставлення дитини до навчальної праці. Граючи на уроці, діти психологічно розкуті, що сприяє вияву їхніх творчих здібностей, нівелює негативне ставлення до об'єктивно складної навчальної праці. Позитивний досвід хочеться повторити на вищому рівні складності завдань. При цьому непомітно для себе учень «втягується» у навчальну працю, пізнає її радість. Усвідомлення «я це можу» зміцнює впевненість у собі й породжує потребу «мені це необхідно, цікаво і зовсім не страшно».Отже, гра у навчальному процесі створює мотивацію, близьку до природної, збуджує інтерес, підвищує рівень навчальної праці, розвиває комунікативні навички. Порівняно з іншими формами навчання й виховання, перевага гри полягає в тім, що вона досягає своєї мети непомітно для вихованця, тобто не потребує ніяких способів насильства над особистістю дитини. Гра ні в якому разу не терпить примусу і є процесом суто добровільним. Гравці не ставлять перед собою ніякої дидактичної мети і завдань, їх цікавить тільки ігровий результат. Тому на ігровому уроці в навчальному кабінеті присутня тільки одна людина, що чітко уявляє, для чого все це почато - вчитель. Ця обставина й визначає педагогічні принципи впровадження ігрової діяльності у навчальний процес.

За всієї привабливості ідеї використання ігрової діяльності у навчальному процесі, необхідно зазначити, що ігри доречні й ефективні не на всіх уроках. Неприродною буде, приміром, ігрова контрольна робота чи гра на весь урок під час вивчення зовсім нового матеріалу (хоча й на таких уроках можливі ігропаузи для актуалізації знань, наприклад, або зняття стресових проявів).Куди багатший ігровий потенціал мають уроки узагальнення отриманих знань, закріплення їх або вироблення практичних умінь і навичок. Дуже жваво й ефективно проходить в ігровій формі підготовка до тематичної атестації, коли учні мають необхідний багаж знань і потрібно його актуалізувати та систематизувати.

Менш очевидним є використання ігрових елементів під час контролю готовності учнів до уроку. Справді, з чим отут гратися, - учень або готовий до уроку, або ні (таких чомусь завжди вистачає).

Під час планування, підготовки і проведення гри на уроці необхідно дотримуватися наступних принципів і правил.



  • Учитель має чітко усвідомлювати дидактичні завдання використання ігрових елементів у навчальному процесі й організувати всю діяльність на уроці з орієнтацією на виконання цих завдань.

  • Усі учасники повинні знати виконувати правила гри, про як їх докладно інформують до її початку.

  • На ігровому уроці не повинно бути сторонніх спостерігачів тому важливо залучити всіх до активної діяльності. Разом із тим участь у грі - справа добровільна, тому не варто змушувати дітей пасивних або тих, як соромляться. Спочатку їм можна запропонувати ролі експертів чи асистентів учителя. Через деякий час вони самі попросяться в гру.

  • На ігровому уроці, як і в будь-якій грі, обов'язково має бути присутнім елемент несподіванки і непередбачуваності, що дає змогу активізувати вияв творчих здібностей учнів.

  • Періодично слід змінювати правила гри, щоб вона не набридала і залишалася цікавою дітям. При цьому система підрахунку балів і визначення переможців мають залишатися максимально простими й наочними. Дуже корисно бали матеріалізувати (у вигляді фішок чи зірочок) і записувати їх на зведеному табло.

  • Дуже тонка процедура - розподіл ігрових завдань. Тут учитель має виявити весь психологічний і педагогічний такт. Учнів, які не можуть похвалитися знаннями, необхідно підтримувати, створювати для них ситуацію успіху, щоб вселити впевненість. Незаперечних відмінників і нестримних лідерів можна й навантажити відповідно - їхня перемога буде важчою, але не менш бажаною.

  • Необхідно якомога повніше використовувати багаті можливості гри для розвитку вміння працювати в колективі, що передбачає розподіл ролей у команді, причому краще, якщо це зроблять самі учні (під непрямим керівництвом учителя, звичайно).

  • Гра неможлива без духу змагання, тому переможці в ній мають бути обов'язково. Важливо тільки, щоб азарт не спричинив психологічних травм, тому не можна допускати образ і глузувань. Програвати, та й вигравати, треба вміти гідно.

Як і будь-який урок, ігровий так само завершується підбиттям підсумків. Усі бали учасників підраховують, переводять в оцінки й виставляють у класний журнал, але...лише за бажанням учнів (тільки позитивні емоції!). Ми розглянемо приклади використання ігрових елементів на різних стадіях уроку, причому це будуть різні типи уроків, залежно від дидактичних завдань і способів організації навчальної діяльності. Як було сказано, найбільші можливості для впровадження ігрових елементів у навчальний процес дають уроки узагальнення й закріплення знань, що передують, як правило, атестаціям і залікам. Ігри на таких уроках потрапляють на благодатний ґрунт знань, отриманих учнями під час вивчення теми. Це дає вчителю широкі можливості для проектування ігрових ситуацій. Зрозуміло, що цей родючий ґрунт вже оброблений першопрохідцями, тому почнемо все спочатку. А урок, звичайно, починається з повторення пройденого, чи, висловлюючись науково, з актуалізації знань. Інакше кажучи, спробуємо з'ясувати, наскільки клас готовий до сьогоднішнього уроку і чи маємо ми можливість подальшого просування?

УРОК -ГРА «ЩАСЛИВИЙ ВИПАДОК»
Тема:«Охорона праці муляра під час виконання кам’яних робіт»
Мета уроку: повторити загальні правила охорони праці, їх використання при

виконанні різноманітних кам’яних робіт, визначитися з їх

значенням в сучасному будівництві;

розвити інтерес до професії муляра, здібності швидкого техно-

логічного мислення та прийняття вірного рішення проблеми;

виховувати відповідальність, вміння працювати в колективі,

уважність
Тип уроку: узагальнення вивченого матеріалу по темі
Метод проведення уроку: проблемно - пошуковий
Форма проведення: урок-гра «Щасливий випадок»
Дидактичне забезпечення уроку: назва уроку, ілюстративний матеріал,

макети, схеми, секундомір, маркери, ватмани


ХОД УРОКУ:

1.Організаційний момент: привітання, перевірка присутніх – 2хв.


2.Відновлення в пам’яті учнів раніше одержаних знань – 3хв.

а)що таке техніка безпеки?

б)види інструктажів

в)що таке охорона праці?

г)причини травматизму

д)проф.захворювання

є)причини й види ураження електричним струмом

ж)причини пожежі в навчальній майстерні та на виробництві

з)обов’язки муляра до початку робіт

і)обов’язки муляра по завершенню робіт


3.Повідомлення теми і мети уроку – 1хв.
4.Проведення гри

Столи зсовують так, щоб всі учасники команди сиділи за одним столом. Клас поділяється на три групи приблизно однакових за рівнем знань. У кожній вибирається капітан і консультант. Консультант займається із слабшими учнями команди.


I ГЕЙМ «Розминка» - 5хв.

Кожна з команд отримує кросворд (дод.1). Та команда, яка швидше розгадає, отримує - 2б.

Кросворд
По вертикалі:

1.Травма, одержана внаслідок порушення вимог безпеки праці. 2.Робоча площадка в вигляді настила на опорах, з якої ведуть кладку. 4. Елемент спецодягу муляра. 9.Пристрій для подачі бутового каменю в траншею.
По горизонталі:

1. Інструмент, який використовують для перевірки вертикальності стін, кутів, простінків кладки. 3.Травма з частковою втратою працездатності. 5. Ланка, яка кладе стіну завтовшки в 2 цеглини. 6. Порушення здоров’я внаслідок дії отруйних речовин. 7.Який ряд козирків залишається для завершення кладки. 8. Інструмент для перевірки лицьової поверхні кладки. 10. Система перев’язки, яка використовується при кладці стовпів.


Відповіді:

По горизонталі: 1.висок 3.мікротравма 5.трійка 6.отруєння 7.нижній

8.правило 10.багаторядна

По вертикалі: 1.виробнича 2.подмости 4.рукавиці 9.жолоб


II ГЕЙМ «Гонка за лідером» - 15хв.

На столі у вчителя лежать карточки з питаннями. Учасники по черзі вибирають карточки, пишуть завдання на дошці і всі 3 команди виконують це завдання. Відповідь записують маркером на ватмані і вивішують відповідь на дошку. Та команда, котра першою правильно виконає завдання, отримує -3б.

Кожне питання оцінюється по 0,3б.
1.Що контролює комісія з охорони праці?

(дотримання законодавства про робочий час, вихідні, відпустки,організацію

та проведення інструктажів, санітарно-гігієнічні умови, забезпечення

спецодягом, охорона праці жінок та неповнолітніх)

2.Що вміщує первинний інструктаж?

(проводить майстер або виконавець робіт, організація і технології виконання робіт, права, посадові обов’язки та відповідальність при виконанні, організація робочого місця, можливі небезпеки і правила обслуговування машин та механізмів)

3.Які випадки підлягають обліку та розслідуванню?

(випадки, що сталися на території підприємства, будівельно-монтажного майданчика, а також за територією, якщо завдання було видане адміністрацією або аварії на транспорті підприємства)

4.Електрозахисні засоби

(основні-інструменти з ізолюючими ручками, діелектричні рукавиці, покажчики напруги, трапи, кронштейни; додаткові-діелектричні чоботи, ізолюючи підставки, діелектричні килимки і доріжки; попереджувальні плакати)

5.Як забезпечується під’йом цегли на поверхи?

(пакетами на піддонах за допомогою футлярів, без піддонів за допомогою спеціальних захватів)

6.Правила техніки безпеки при використанні помостів та риштувань

(їх встановлюють на чисту рівну поверхню, запобігати зкопичення матеріалів в одному місці, настили –рівні, без щілин; відстань між настилом та стіною - не більш 5см, огородження перилами, якщо їх висота більш 1,1м, систематичний нагляд)

7.Правила безпечної розбори кріплення стінок траншеї при бутовому муруванні

(кріплення розбирають знизу вгору, видаляють їх при зведенні фундаментів, нижні кріплення знімають після встановлення верхніх кріплень, одночасно виймають по висоті одну або дві трипільні дошки)

8.Правила безпечного виготовлення бітумної мастики

(здійснюється у спец. установках або котлах, які встановлюють не ближче 50м від будівництва і не ближче 1,5м від бровок траншеї,шматки бітуму опускають по борту казана, який заповнюють на ¾ його об’єму.)

9.Охорона праці на відкритому повітрі або в неопалюваних будинках

(зимовий спецодяг, перерви для обігріву, чистити настили риштувань та помостів від снігу, криги та сміття, складати матеріали та інструмент на рівну поверхню без снігу та криги, додавати до розчинів хімічні домішки)

10.Що ускладнює виконання кладки взимку?

(низька температура, снігопади, ожеледь, використання додаткового обладнання та інструментів)


III ГЕЙМ «Поспішайте бачити» - 5хв.

Кожній з команд пропонується закінчити структурні схеми і результат винести на ватман. За правильне закінчення кожна команда отримує по 2б.

1команда 2команда 3команда

Електрозахисті засоби Засоби підмощування Види гідроізоляції



загальні допоміжні помости риштування горизонтальна вертикальна





техніка безпеки техніка безпеки

попереджувальні

? ? ? ?

? ? ?


Повні схеми – дод.2
IV ГЕЙМ «Темна конячка» - 2хв.

В останній час багато говорять та пишуть про НЛО, а до нас на гру попав НБО – неопізнаний будівельний об’єкт. Він лежить в конверті. Кожна команда отримує опис НБО та протягом 2хв. вгадує, про що говориться в конверті. За правильну відповідь команда отримує 1б.


1.Проводить інженер з техніки безпеки. Робітників ознайомлюють із загальним характером даного будівництва, правилами внутрішнього розпорядку та додержання трудової і виробничої дисципліни, з основними причинами травматизму, з організацією робочого місця, заходами протипожежної та електробезпеки.

(вступний інструктаж)


2.Проводить майстер або виконавець робіт з кожним робітником індивідуа-льно. Особливу увагу приділяють організації і технології виконання робіт, правам, посадовим обов’язкам та відповідальності, правильній організації та утриманню робочого місця, правилам обслуговування машин, механізмів та інструментів, вимогам інструкції про охорону праці.

(первинний інструктаж)


3.Проводить майстер або виконавець робіт не рідше одного разу на три місяці з групою робітників однієї професії. Потрібен для поглиблення знань робітників із техніки безпеки.

(періодичний або повторний інструктаж)


V ГЕЙМ «Далі, далі…» - 10хв.

Кожна команда за 3 хвилини відповідає на питання. За кожну правильну відповідь – 0,4б.


1 команда:

1.Види інструктажів

2.Який струм найбільш небезпечний для людини?

3.Тривалість робочого часу за неділю не перевищує..?

4.Які засоби підмощування Ви знаєте?

5.Яку ширину мають захисні козирки?

6.Ширина безпечної полоси впродовж бровки траншеї

7.Чому казан для варки бітуму розташовують на відстані 1,5м від бровки котлавана?

8.Чим ускладнюється проведення кам’яних робіт взимку?

9.Способи розбирання кам’яних конструкцій

10. Місце знаходження муляра під час розшивання швів

2 команда:

1.Форма акта при нещасному випадку з учнями ПТУ

2.Розділення робочого часу

3.При якій висоті настили подмостів ті риштувань огороджують перилами?

4.Можна закапувати людину у землю при ураженні електричним струмом?

5.На якій висоті встановлюють захисні козирки?

6.Споруда в місцях переходу траншей та котлованів

7.Чому гідроізоляційні роботи відносять до робіт підвищеної небезпеки?

8.Який спецодяг використовують взимку?

9.В межах скількох ярусів забороняється одночасно розбирати конструкції?

10.Для чого між стіною та настилом риштувань роблять зазор 50мм?


3 команда:

1.Скільки років зберігаються акти нещасних випадків?

2.Тривалість робочого часу для робітників від 19 до 18 років

3.Можна тушити бензин, газ, диз. топливо водою?

4.Пристрії для під’йома цегли

5.Чи потрібно захищати сходи та марші під час кладки?

6.Як подають бутовий камінь в траншею

7.Чим забезпечуються робочі під час виконання гідроізоляційних робіт?

8.Чи потрібно огороджувати ділянки кладки з електропрогрівом?

9.На яку ширину очищають бровки від матеріалів при роботі в траншеї?

10.Що використовують для рівномірного розподілення тиску стоїк риштувань?
Відповіді –дод.3
5.Підведення підсумків. Всі результати занесені в протокол гри « Щасливий випадок» - дод.4
6.Оцінювання учнів

Додаток 1



Кросворд до I ГЕЙМУ « Розминка»


Додаток 2

Схеми до III ГЕЙМУ «Поспішайте бачити»


Схема 1 Електрозахисні засоби





загальні допоміжні

попереджувальні

діелектричні чоботи

ізолюючи ручки застерігаючи,заборо- ізолюючи підставки

діелектричні рукавиці няючи, дозволяючи діелектричні килимки

покажчики напруги і нагадуючи плакати та підставки

ізолюючи обценьки

трапи, кронштейни

Схема 2 Засоби підмощування



помости риштування




техніка безпеки


не можна їх перевантажувати, запобігати накопичення матеріалів в одному місці, настили повинні бути рівні, без щілин, зазор між стіною та настилом не більш 50мм, настили висотою більш 1,1м огороджують перилами, за станом засобів підмощування встановлюють систематичний нагляд, взимку настили чистять від сніга та криги

Схема 3 Види гідроізоляції




горизонтальна вертикальна

техніка безпеки




для приготування та розігріву мастик використовують спец.установки або бітумоварильні котли, які встановлюють на відстані не б.50м від будівницт-ва, котел заповнюють не більш ніж на ¾ його об’єму, транспортують мастику у металевих бачках, робочі працюють в спецодягу і в захисних окулярах

Додаток 3

Відповіді на питання V ГЕЙМУ «Далі, далі…»
1 команда

1.вступний, первинний, повторний, позаплановий, поточний

2.змінний струм

3.40 годин

4.помости та риштування

5.не менш 1,5м

6.не менш 0,5м

7.для запобігання опіків

8.низькі температури, снігопади, ожеледь

9.способом валки, механізованим та ручним способом

10.з перекриття або з подмостів після укладки кожного ряда
2 команда

1.форма Н-2

2.початок роботи, час виконання виробничого завдання, закінчення роботи

3.1,1м


4.ні

5.не б.6м від землі

6.перехідні містки

7.гаряча мастика

8.зимовий

9.2 і більше поверхів

10.для перевірки вертикальності кладки
3 команда

1.45 років

2.36 годин

3.ні


4.футляри та захвати

5.так


6.краном або по желобах

7.спецодягом та захисними окулярами

8. так і встановлюють попереджувальні знаки

9.0,5м


10.дерев’яні підкладки
Додаток 4 ПРОТОКОЛ РЕЗУЛЬТАТІВ ГРИ «ЩАСЛИВИЙ ВИПАДОК»

№ команди




І ГЕЙМ

«Розминка»

(2бали)


ІІ ГЕЙМ

«Гонка за

лідером»

(3бали)


ІІІ ГЕЙМ

«Поспішайте

побачити»

(2бали)


IV ГЕЙМ

«Темна


конячка»

(1бали)


V ГЕЙМ

«Далі, далі…»

(4бали)


Загальний

підсумок


(12балів)

1 команда



















2 команда



















3 команда



















ВИСНОВКИ

Переглянувши багато методик, я вибрала для повторення та закріплення вивченого матеріалу проведення уроку у вигляді гри. Це уроки, на яких навчання стає цікавим і захоплюючим процесом, який поглинає думки і почуття всіх. Вони цінні, як засіб для формування колективу, почуття власної відповідальності і гордості, своєї значущості.

Урок складається із декількох конкурсів. Учнів попереджають, що в ході змагання буде враховуватись активність кожного члена команди і всієї команди в цілому.

Складаються відомості, у них будуть вноситися оцінки кожному учневі за відповідь. Перемагає команда, яка набирає більшу кількість балів.

У ході підготовки учні зайняті розробкою запитань своїм суперникам і відповідей на них. Одночасно готуються до того, щоб грамотно і правильно відповісти на запитання своїх суперників.

Застосування уроків-змагань має на меті реалізацію різних цілей. Гра-змагання присвячується певній темі. Клас розбивається на команди.

Використання елементів гри, збільшення розумового навантаження на уроках охорони праці заставило задуматися на тим, як підтримати в учнів цікавість до матеріалу, що вивчається, та активність протягом всього уроку. Поява інтересу до навчальної дисципліни в учнів залежить від методики викладання і від того, наскільки вдало буде поставлена навчальна робота. Потрібно домагатися, щоб на уроках кожен учень працював активно та із задоволенням, і використовувати для цього різні способи для розвитку пізнавальної допитливості. Особливо важливою є така дія для учнів юнацького віку. Коли формуються певні нахили до того чи іншого предмету, і тому в даний період треба розкривати всі сторони його привабливості. Тому, велика роль відводиться дидактичним іграм й на уроках охорони праці - сучасному методу навчання і виховання. Як показує педагогічна практика і аналіз педагогічної літератури, до недавнього часу гру використовували лише на заняттях гуртків та проведенні позакласних вечорів, а можливості використання гри в навчальному процесі недооцінювалося. Сучасна дидактика показала можливості ефективної організації взаємодії вчителя і учнів під час використання гри на уроці. Гра - це творчість, гра - це праця. В процесі гри в дітей виробляється звичка зосереджуватися, думати самостійно, розвивати увагу, зосередженість, а також колективізм. Захопившись грою, діти не помічають, що вчаться: пізнають, запам'ятовують нове, орієнтуються в нестандартних ситуаціях, поповнюють запас уяви, понять, розвивають фантазію. Навіть пасивні учні включаються в гру з великим бажанням, прикладаючи всі зусилля, щоб не підвести товаришів по команді чи групі. Під час гри учні дуже уважні, зосереджені і дисциплінова-ні. Ігри добре вживаються з "серйозним" навчанням. Включаючи в урок елементи гри, я намагаюся зробити процес учіння цікавим, створити у дітей робочий настрій, полегшати подання труднощів в засвоєнні навчального матеріалу. Різні ігрові ситуації, за допомогою яких розв'язується те чи інше розумове завдання,підтримують і підсилюють цікавість учнів до даного предмету. Гра повинна розглядатися як величезний незамінний важіль розумового розвитку дитини. Дидактична гра - не самоцільне на уроці, а засіб навчання і виховання. Гру не можна ототожнювати забавою, не слід розглядати як дію, що приносить лише задоволення ради задоволення. На гру потрібно дивитися як на вид творчої діяльності з тісним зв'язком з іншими видами навчальної роботи. В терміні "дидактична гра" підкреслюється її педагогічна спрямованість, відображується різновидність застосування. Гру широко використовують як засіб навчання, виховання та розвитку.

Досить часто у своїй повсякденній роботі я використовую ігри – вправи, включаючи їх у зміст багатьох уроків: спецтехнології, матеріало-знавства.. Особливість їх використання полягає в тому, що вони не потребують тривалої підготовки і займають значно менше часу в межах урочного навчання. Як правило, це можуть бути вікторини, ребуси, кросворди, лото, графічні диктанти, естафети та інше. Ігри-вправи позитивно впливають на посилення інтересу до теми, що вивчається, дають можливість виділити з усього фактичного матеріалу  найбільш важливі явища і факти. Аналіз роботи з такими вправами показує, що використання такого методу сприяє закріпленню знань учнів, перевірці їх якості, набуттю навичок. Які ж ще ігри я використовую на своїх уроках?



Вправа-гра «Коло думок».

Викладач креслить посередині дошки коло, у центрі якого записує завдання. Учні, кожен окремо на своєму аркуші, за 1хв записують свій варіант відповіді, підходять один за одним до дошки і клейкою смужкою прикріпляють аркуші по колу. При цьому слід дотримуватись такого правила: якщо точка зору учня уже викладена кимсь раніше, то одинакові варіанти відповідей кріпляться стосом — один на одного. Вправа пожвавлює атмосферу в класі, сприяє взаємозбагаченню знань учнів із цього питання



Гра “Естафета”

Змагання починають учні, які сидять на останній парті – саме їм викладач дає чистий аркуш паперу. Учасники гри пишуть на аркуші своє прізвище ібудь яке визначення, пов’язане з визначеною темою і передають своєму товаришеві попереду. Гра проводиться як на швидкість, так і на правильність відповідей. Якщо учень не пригадав жодного визначення  він передає аркуш далі.Викладач визначає команду - переможницю та тих учнів, які не дали жодної правильної відповіді. Головне – не підштовхувати, не викрикувати, не втручатися до роботи іншої людини, інакше ведучий  повинен буде зупинити естафету, бо, попередня домовленість порушена. “Естафета”- колективна розминка, де у кожного є свої обов’язки, які виконуються вчасно. Оце “вчасно” і є основною складністю. Терпляче ставлення одне до одного у такому простому завданні виявляється зовсім не простою справою для учасників. Естафета” освоюється учнями з інтересом, але не легко.І це свідчить про те, що вона точно потрапляє до зони соціальних та організаційних труднощів учнів, а отже, використання такого прийому сприяє загальному розвитку учнів.



Гра “Перестрілка”

Грають дві команди або учні попарно  за певною схемою:

- назва – визначення;

-інструмент – призначення

Учасників можна заздалегідь підготувати до гри. Потрібно сказати, щоб вони підготували: питання, назви, визначення. Питання задаються почерзі. Викладач слідкує за грою, занотовує собі, хто скільки дав правильних відповідей, а хто помилився. Визначаються переможці та ті, хто не дав жодної правильної відповіді.

Гра “Так – не так”

Учням роздаються картки, які містять правильні й неправильні відповіді з певного предмета. Серед карток одна містить правильно сформульоване твердження, а друга –неправильне. Учні розглядають картки. Пропонується спочатку назвати картки з неправильною відповіддю, дається пояснення, потім знаходиться учень-відповідач правильної відповіді. Можна ускладнити це завдання, запропонувавши мікрогрупам самим скласти картки двох видів, потім їх зібрати, перемішати й роздати мікрогрупам для аналізу. Залучення учнів до  створення карток та їх обговорення  допоможе більш осмислено засвоїти навчальний матеріал.



Підбиваючи підсумки, хотілося б навести ще один вагомий аргумент на користь необхідності найактивнішого використання елементів гри у навчальному процесі. Подивіться в очі учнів, які виходять з ігрового уроку, і...учителя. Перед вами - люди, котрі отримали радість від праці. Що тоді - щастя, якщо не це?!




База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка