Урок математики і вимоги до нього. Особливості уроків математики з дітьми 6-ти річного віку



Скачати 50.83 Kb.
Дата конвертації03.03.2016
Розмір50.83 Kb.
Питання

до комплексного кваліфікаційного іспиту

Назва дисципліни:методика навчання математики

спеціальність 5.01010201 «Початкова освіта»


  1. Методика початкового навчання математики як педагогічна наука.

  2. Початковий курс математики як навчальний предмет.

  3. Предмет методики навчання математики: завдання, зміст, методи і засоби навчання, організація навчального процесу в їх взаємозв'язку.

  4. Методи навчання математики в початкових класах.

  5. Урок математики і вимоги до нього.

  6. Особливості уроків математики з дітьми 6-ти річного віку.

  7. Організація усних вправ на уроках математики.

  8. Засоби навчання математики.

  9. Позакласна робота з математики.

  10. Зміст і побудова початкового курсу математики.

  11. Форми організації навчання учнів математики на уроці.

  12. Текстові задачі в початковому курсі математики.

  13. Завдання вивчення теми «Властивості предметів. Геометричні фігури».

  14. Ознайомлення учнів з назвами, послідовністю і позначенням чисел в межах першого десятка.

  15. Навчання порівнянню чисел в межах десяти.

  16. Особливості ознайомлення з числом і цифрою нуль.

  17. Методика вивчення нумерації чисел другого десятка.

  18. Методика вивчення нумерації чисел 21 – 100.

  19. Методика вивчення нумерації чисел в межах тисячі.

  20. Система вправ для вивчення нумерації чисел в межах тисячі.

  21. Методика вивчення нумерації багатоцифрових чисел.

  22. Ознайомлення з дією додаванням і властивостями цієї дії.

  23. Ознайомлення з дією відніманням і властивостями ціп дії

  24. Ознайомлення з зв'язком між компонентами і результатами дій додавання і віднімання, перевіркою правильності дій.

  25. Ознайомлення з дією множенням і властивостями цієї дії.

  26. Ознайомлення з дією діленням (на рівні частини і на вміщення).

  27. Ознайомлення з зв'язком між компонентами і результатами дій множення і ділення, перевіркою правильності дій.

  28. Вивчення таблиці додавання в межах 10.

  29. Вивчення таблиці додавання в межах двадцяти.

  30. Вивчення таблиці віднімання в межах десяти.

  31. Вивчення таблиці віднімання в межах 20.

  32. Система вправ для засвоєння і застосування таблиці додавання і відповідних випадків віднімання.

  33. Вивчення таблиці множення в другому класі.

  34. Вивчення таблиці множення в третьому класі.

  35. Вивчення таблиці ділення в другому класі.

  36. Вивчення таблиці ділення в третьому класі.




  1. Система вправ для засвоєння і застосування таблиці множення та відповідних випадків ділення.

  2. Способи усного додавання в межах десяти.

  3. Способи усного віднімання в межах десяти.

  4. Способи усного додавання в межах ста.

  5. Способи усного віднімання в межах ста.

  6. Способи усного додавання в межах тисячі.

  7. Способи усного віднімання в межах тисячі.

  8. Способи усного додавання багатоцифрових чисел.

  9. Способи усного віднімання багатоцифрових чисел.

  10. Випадки усного додавання, що ґрунтуються на знаннях нумерації чисел в межах ста.

  11. Випадки усного віднімання, що ґрунтуються на знаннях нумерації чисел в межах ста.

  12. Способи письмового додавання в межах сотні.

  13. Способи письмового віднімання в межах сотні.

  14. Способи письмового додавання в межах тисячі.

  15. Способи письмового віднімання в межах тисячі.

  16. Способи письмового додавання багатоцифрових чисел.

  17. Способи письмового віднімання багатоцифрових чисел.

  18. Формування навичок письмового множення в межах тисячі.

  19. Формування навичок письмового ділення в межах тисячі.

  20. Формування навичок письмового множення багатоцифрових чисел.

  21. Формування навичок письмового ділення багатоцифрових чисел.

  22. Формування в учнів наочних уявлень про дроби.

  23. Порівняння дробів.

  24. Навчання розв'язування задач на знаходження однієї або кількох частин числа.

  25. Навчання розв'язування задач на знаходження числа за однією частиною.

  26. Етапи роботи над задачею в початковому курсі математики.

  27. Функції текстової задачі в початковому навчанні математики.

  28. Прості текстові задачі на додавання.

  29. Прості текстові задачі на віднімання.

  30. Використання задач для формування понять про відношення «більше на».

  31. Використання задач для формування понять про відношення «менше на».

  32. Прості текстові задачі на множення.

  33. Прості текстові задачі на ділення.

  34. Використання задач для формування понять про відношення «більше в».

  35. Використання задач для формування понять про відношення «менше в».

  36. Використання задач для формування понять про залежність між величинами.

  37. Перші складені задачі.

  38. Складові процесу роботи над задачею.

  39. Способи вивчення змісту умови задачі.

  40. Способи пошуку розв'язування задач.

  41. Способи розв'язування задач.

  42. Способи перевірки розв'язування задач.

  43. Перші складені задачі з дією множення.

  44. Перші складені задачі з дією ділення.

  45. Методика розв'язування складених задач у 2 класі.

  46. Методика розв'язування складених залам у 3 класі.

  47. Методика розв'язування складених задач у 4 класі.

  48. Методика вивчення довжини.

  49. Формування навичок вимірювання довжини.

  50. Методика формування уявлень про масу.

  51. Методика формування уявлень про ємкість.

  52. Вивчення одиниці маси і їх співвідношення.

  53. Ознайомлення учнів з одиницями часу і їх співвідношення.

  54. Навчання розв'язування задач на знаходження тривалості подій.

  55. Методика ознайомлення учнів з прикладами залежності між величинам.

  56. Методика вивчення площі геометричних фігур.

  57. Формування навичок вимірювання площі.

  58. Ознайомлення з одиницями площі і їх співвідношенням.

  59. Методика вивчення числових виразів.

  60. Способи читання числових виразів.

  61. Методика вивчення виразів зі змінною (буквою).

  62. Методика вивчення рівностей і нерівностей.

  63. Методика вивчення рівняння.

  64. Методика ознайомлення учнів з геометричними фігурами.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка