Урок по Правилам дорожнього руху з учнями класу. Поглянь, скільки їх зібралось



Скачати 63.35 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір63.35 Kb.
Уроки життя

Сценарій виступу агітбригади юних інспекторів руху



Форма: вистава – мюзикл

Мета: пропаганда вивчення правил дорожнього руху, засудження безвідповідального ставлення до свого життя та життя інших людей, просвітницька діяльність серед молодших школярів та дітей дошкільного віку, попередження ДТП.

Обладнання: костюми світлофорів, інспектора ДАЇ, дорожні знаки, велосипед, шлагбаум.

Хід виступу:

На задньому плані сцени стоять два світлофори. Звучить музика, виходить інспектор ДАЇ, майор Петренко.

Петренко: Здоров'я бажаю, шановні діточки та дорослі. Щось не чую, відповіли ви мені, чи ні? Спробуємо ще раз: «Здрастуйте!»

Діти: Добрий день!



Петренко: Ось це вже інша справа, молодці! Дозвольте представитися: майор Петренко – Державна Інспекція Безпеки Дорожнього Руху, а для друзів просто дядя Коля. І прийшов я до вас не просто так, а у справі особливої важності. У нашому селі відбуваються аварії на дорогах, А все тому, що деякі несвідомі громадяни, дорослі і діточки, не знають основних правил дорожнього руху. Непорядок. От сьогодні я проведу урок, як дружити з правилами поведінки на дорогах.

(Лунає звук рації, майор говорить з кимсь: «Що? Так-так. Добре. Зрозумів. Скоро буду») До дітей:

Вибачайте, але сталося серйозне ДТП, тобто дорожньо – транспортна пригода. Ситуація складна і мені необхідно бути там. Та ви не переживайте, замість мене урок проведе моя помічниця – Стрілка. Я на шляху сюди її бачив. Піду покличу.

З’являється Стрілочка, іде з квіткою, наспівує пісеньку.

Стрілка: Здрастуйте, дядя Коля!

Петренко: Ой, Стрілочка, я дуже радий тебе бачити, сам тебе шукав. Мені потрібна твоя допомога.

Стрілка: Здорово, я люблю допомагати. А що, треба на перехресті почергувати чи…

Петренко: Ні, цього разу завдання складніше. Треба провести урок по Правилам дорожнього руху з учнями ______ класу. Поглянь, скільки їх зібралось.

Стрілка: Ой, так мені треба перевдягнутись і підготуватися, я зараз (тікає)

Петренко: Поквапся, будь ласка. А ви, діточки, дочекайтесь мою помічницю, а мені час, до зустрічі ( Говорить знову по рації, йде)

На сцену виїжджає Мишко на велосипеді.

Мишко: Велосипедик мій любименький: шини накачані, педалі працюють, гудок гучний. Так, можна вирушати в будь-яку навколосвітню подорож. Куди б поїхати спочатку? Діти, може ви мені підкажете? (діти радять) Все це добре, але, здається я вже й сам придумав. По –о –їду я в Африку!!! В Африці доріг немає, ніяких дорожніх знаків, ніяких правил дорожнього руху. І головне: Стрілка і майор Петренко (говорить пошепки) не будуть докучати зі своїми уроками ППП, ой ні – ДДД, ні – КЛМ, а – не пам’ятаю . Так, до речі, ви Стрілку не бачили, потрібно попрощатися з нею перед далекою дорогою.

(вий сирени, виходить Стрілка у формі, з жезлом)



Мишко: Ой. Стрілка, привіт!

Стрілка: Не Стрілка, а головний заступник інспектора ДІБДР, сержант, ні, підполковник Стріла.

Мишко: Який ще ополоник?

Стрілка: Не ополоник, а підполковник. Покажіть ваші права на управління транспортним засобом! А! Я так і знала, немає у тебе ніяких прав, тому що ти правил дорожнього руху не вчив. Через це я вимушена вилучити твій транспортний засіб і відбуксирувати його на штрафмайданчик.

(Стрілка тягне велосипед. Мишко біжить слідом)



Мишко: Що? Мій велосипедик! Що відбувається?

Вулицею йде дівчинка з піснею, зупиняється біля Світлофорів. Світлофори оживають, реагують відповідно на пісню)

Дівчинка: (співає на мотив «Пісні про ведмедів»)

Школу я пропускаю, знову іду гулять.

ОБЖД не знаю, і навіщо знать?

Вулиці і дороги, навколо мене рух,

Все навкруги гуде, аж захопило дух.

Ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла. Живе в русі вся земля.

Ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла. Живе в русі вся земля.

На перехресті встану, не бачу світлофор.

Хоч біля мене чую, реве гучний мотор.

Уваги не звертаю, і на червоний йду.

Навіть сама не знаю, на щастя чи біду.

Ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла. Живе в русі вся земля.

Ла, ла, ла, ла, ла, ла, ла. Живе в русі вся земля.

Світлофори звертаються до дівчинки:

Світлофор 1: Раз дорогу перебігла, ну і все, і годі!

У всьому світі обережність зараз стала в моді!



Світлофор 2: Що ти бач навколо себе? Небезпеку й рух!

Безліч транспорту і знаків, безліч білих смуг!



Світлофор 1: Тут стрімкі, страшні мотори.

Ну а ми, ми – світлофори!



Світлофор 2: Увага! Правил не забудь!

Пильною, розсудливою будь!



Світлофор 1: Усвідом і схаменися!

Світлофор 2: В різні боки подивися!

Світлофор 1: Бо не буде вороття!

Світлофор 2: Збережи своє життя!

(Танок світлофорів)

Дівчинка: Не лякайте мене, світлофорчики. Я все зрозуміла, більше ніколи не буду переходити дорогу на червоне світло.

Виходять Стрілка і Мишко.

Стрілка: Доброго дня, Світлофорчики! Ви допомагаєте мені затримувати порушників дорожнього руху? Молодці! Ось знайомтесь, Мишко, вирушив у далеку дорогу, а сам навіть сигналів світлофору не знає.

Мишко: Знаємо ми.

Дівчинка: Тільки не завжди виконуємо.

Світлофори разом: А – ну, доведіть!

Дівчинка: О, ти наш триокий друг

Подивися –но навкруг

Геть усі тебе вітають

Адже знають, добре знають,

Що залежить без вагання

Все від твого друг моргання.



Мишко: Як моргнеш жовтеньким оком,

Слід увагу нагострить

Бо зелене чи червоне

Око буде говорить.



Дівчинка: Я люблю зелене око,

Тільки підморгнеш, як слід,

Вже іду по зебрі кроком

Застрахована від бід.



Мишко: А червоне око вмить

Рух наш може зупинить

Полюбляють це машини

Їх потік одразу лине.



Стрілка: Світлофоре, друже милий,

Ти працюй, що стане сили.

А тепер, любі діти, давайте зіграємо у гру «Світлофор». Правила: я називаю колір, а ви виконуєте рухи. Коли я називаю червоний – ви усі сидите на місці. Називаю жовтий – встаєте, зелений – маршируєте. Черговість кольорів я мінятиму, будьте уважні. (гра поступово прискорюється) фіолетовий. Так, я пожартувала.

( Звучить мелодія «Голубой вагон»). З’являється «живий потяг», назустріч виходить знак «Переїзд без шлагбаума».

Мишко: Ну от все зрозуміло:

Знак оцей говорить:

Вмить, треба поїзд зупинить!

поїзд» сміється)



Дівчинка: Ти про що говориш, друже,

Бачу в знаках ти не дуже.

Може поїзд нам підкаже

Як від сміху не поляже.



Учасники живого потягу:

  1. Знають люди, звірі чують,

З поїздами не жартують.

2. Бачиш – шпали на дорозі,

Рельсів пролягає путь,

Зупиняйтеся, машини,

Треба тут уважним буть!


  1. В різні боки подивись,

З поїздами не сварись!

(Співають на мелодію «Голубой вагон»)

Правила дорожні ми вивчаємо,

Пам’ятай, нічого не забудь,

Друже, щоби лихо не спіткало враз,

На дорозі ти уважним будь.

Сірою змійкою лине вдаль, лине вдаль

Вірна доріженька в наше майбуття.

Кожному знакові віримо, віримо.

Буде щасливою стежечка життя.

(Потяг від’їжджає).

Виходить Петренко:

Я повернувся, Стрілочко. О, я бачу ваш урок триває досить успішно. Ви повторили сигнали світлофору і перейшли до дорожніх знаків.

Світлофор 1: А давайте перевіримо, чи знають діти дорожні знаки?

(виходить знак «Пішохідний перехід»).



Дівчинка:

Здрастуй, зебра полосата,

Чула я від мами й тата,

Що з тобою слід дружити,

Тільки по тобі ходити.

Знаєм знак ми цей, як слід

Усі: Пішохідний перехід.

(виходить знак «Рух велосипедів заборонено»)

Світлофор 2:

Гляньте діти на цей знак,

Знаєте, як діяти?

Про їзду велосипедом

Можна тільки мріяти.

Велогонщик кожний знає:

Їхати знак забороняє

(виходить знак «Увага! Діти на дорозі»)



Світлофор 1:

Увага! Діти на дорозі!

Знак стоїть цей коло школи

Тут водій завжди уважний,

Гнать не буде він ніколи!

(виходить знак «Головна дорога»)



Світлофор 2:

Друзі, гляньте – но уважно

Маю вам сказати:

Головне на цій дорозі –

Щось не прозівати.

Мишко: Знаєм, знаєм, буть уважним ніде не завадить.

Дівчинка: Більш дізнатися про знаки

Правила нам радять. (показує книжку «Правила дорожнього руху»)



Петренко: Що ж на цім дорожнім знакі

Бал ми зупиняємо.

Їх багато на дорогах

Завтра ще пізнаємо.



Стрілка: А сьогодні, милі знаки,

Кажем вам : «Спасибі» (всі)

Вас багато й тісно вам

У шкільній садибі.

А тому часу не гайте

І на службу поспішайте.



Всі учасники співають на мотив «Если с другом вышел в путь»

Зна дорослий і малюк,

Зна дорослий і малюк,

Водії й машини,

Без дорожніх знаків нам

Без дорожніх знаків нам,

Не прожить і днини.

Приспів:


Знаки вчать, знаки вчать,

Як в дорозі слід вчинять,

Кому їх треба поважвть.
Є закони у житті,

Є закони у житті,

Ними треба жити

(знаки) А із нами, друзі вам,

А із нами, друзі вам,

Треба всім дружити.



Приспів:


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка