Урок Українська мова Чернецька Н. О. 2 клас ( клас розвивального навчання) учитель методист нвк №11, м. Артемівськ Донецької області. Тема уроку : Пом’якшені приголосні



Скачати 49.48 Kb.
Дата конвертації03.03.2016
Розмір49.48 Kb.
Урок Українська мова Чернецька Н.О.

2 клас ( клас розвивального навчання) учитель – методист НВК № 11, м.Артемівськ

Донецької області.

Тема уроку : Пом’якшені приголосні. Відсутність ь знака після букв приголосних , що не мають пари м’яких. Правильна вимова твердих, м’яких і пом’якшених приголосних.

Мета уроку : Формувати комунікативну компетентність, контрольно – оцінювальну діяльність.

З’ясувати, після яких букв в українській мові пишеться ь. Удосконалювати вимову твердих, м’яких і пом’якшених приголосних. Поповнювати словниковий запас.

Розвивати мовлення, пам’ять.

Виховувати відповідальне ставлення до навчання, повагу один до одного.



Обладнання : мультимедійна презентація « Приголосні звуки», мультимедійна фізхвилинка, набір малюнків, дидактичний матеріал.

План уроку


Дії вчителя

Дії учнів

І. Психологічний момент

Сьогодні у житті моїм

Так ніжно веселково

Добридень, мій учителю,

Добридень, рідна школо!

2. Чистомовки

Звук [ ч]

Чапля чапа до водички, в чаплі чисті черевички.



Звук [шч]

Борщик


У горщику,

Щавель


У борщику.

А до борщу

Ще й по лящу.

Звуки [ ц, ц’]

Зацінькали синицІ –

Цікаві витівниці:

--Це горобці в альтанці

Танцюють вранці танці.

ІІ. Актуалізація опорних знань


  1. Сьогодні разом з Плямсиком ми продовжуємо знайомитись з приголосними звуками.

  2. Читання загадок -

Слайд №2

2.Бесіда



  1. Які пари приголосних за твердістю – м’якістю є в українській мові?

  2. Які тверді приголосні не мають парних м’яких?

  3. Що знаємо про пом’якшені звуки?

3.Постановка задачі уроку.

Слайд № 6




ІІІ. Формування понять.

  1. Навчальна дискусія.

  1. Контрольно – оцінювальна діяльність.

Плямсик, щоб не забути,коли пишеться ь, склав схеми. Давайте перевіримо ці схеми. Чи згодні ви з Плямсиком?

Слайд №7




Слайд № 8



Вчителька перевірила схеми й звернула увагу:

Слайд № 9


А потім пояснила:

Слайд № 10






  1. Висновки учнів.

IV. Первинна перевірка рівня засвоєння навчального матеріалу.




1.Робота в групі - «Мікродискусія».

Завдання: Обговоріть і підпишіть малюнки.


8



Інструкція:

1.Повторіть , що треба обговорити в групі.

2.Виконайте завдання:

- Згадайте, після яких букв пишеться ь. Підпишіть малюнки

- Перевірте роботу

Зробіть висновок.

3.Підготуйте повідомлення і виберіть доповідача.

4. Дайте сигнал про закінчення роботи в групі.




2.Перевірка виконання завдання.

V. Закріплення нового матеріалу.

1. Самостійна робота.

Слайд №11






  1. Самоперевірка й самооцінка самостійної роботи.

Перевірте самостійну роботу й зробіть висновки.



  1. Робота в групі.

Завдання : Підкреслити в словах м’які приголосні.

Слайд № 12.




V. Домашнє завдання.

1 рівень - записати 7 слів з ь знаком.

2 рівень - поміркуйте й складіть свої схеми до вивченого на уроці матеріалу. Можна представити в виді слайдів.

VІ. Підсумок уроку. Постановка задач на наступний урок.



  • Після яких букв в українській мові пишеться ь знак.

  • Що сьогодні вдалося на уроці?

  • Що треба повторити?


Привітання учнів,створення позитивного настрою

Перевірка готовності до уроку

Учні відповідають

( Слайди № 3, 4, 5)

Учні ставлять задачу: «З’ясувати, після яких літер в українській мові пишеться ь»

Учні пояснюють і роблять припущення, куди пристане човен.


Учні пояснюють і роблять висновки.

Учні повторюють й роблять висновки.

Учні працюють в групі.

Доповідач пояснює, як виконано завдання й який висновок зробили учні.

Учні виконують самостійну роботу.

Учні перевіряють роботу



й оцінюють за допомогою лінійки оцінювання.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка