Урок з математики для 1 класу «Подорож країною Minecraft»



Скачати 85.56 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір85.56 Kb.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС: ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ – ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

ПРЕСТИЖ”

Відкритий урок з математики для

1 класу

«Подорож країною Minecraft»

c:\users\анна\desktop\dcim\842ggluf\img_4028.jpg
Анкетні дані:

ПІБ Левченко Ганна Павлівна
Посада Заступник директора з НВР, вчитель початкових класів
Місце роботи ТОВ «Навчально-виховний комплекс:загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад «Престиж»

Адреса м.Одеса, вул.Спиридонівська, 23 тел.722-42-96

e-mail ankakyznyetsova@ukr.net



Стаж роботи 11 років

Категорія спеціаліст вищої категорії

Назва роботи «Подорож країною Minecraft» ( урок математики в 1 класі)

Номінація конкурсу Розвивальний урок

Сьогодні інформаційно-комунікаційні технології розглядаються як важливіший компонент загальної освіти, що відіграє велику роль у розв’язанні пріоритетних завдань навчання та виховання – у формуванні цілісного світогляду, навчальних, комунікативних та комунікаційних навичок, основних психічних якостей учнів. Широке застосування комп’ютерних технологій в освіті поступово, але досить впевнено, стає найважливішою деталлю навчально-виховного процесу школи.

Висвітлення проблем, пов'язаних із використанням сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі початкової школи, розкрито в роботах вітчизняних та російських дослідників М.М. Левшина., М.І. Жалдака, Ф.М. Ривкінд, М.К. Гольцмена, Н.В. Макарової, В.І. Варченко, Л.М. Фуксон; зарубіжних дослідників Д.Г. Клементса, К. Хохмана, Т. Оппенхеймера, С. Пейперта та інших.

Можливості сучасного уроку й системи освіти загалом значно розширюються завдяки використанню мультимедійних, інтерактивних технологій, Інтернету. Сьогодні перед педагогами стоїть важливе завдання - виховати та підготувати молодь, здатну активно включатися в якісно новий етап розвитку сучасного суспільства, пов’язаний з інформацією. Нині дитина опановує комп’ютер раніше, ніж навчається грамотно писати чи критично читати.

Саме використання ІКТ дає нам можливість змінити зміст освіти та сприяє :


  • кращому сприйняттю й засвоєнню дітьми навчального матеріалу;

  • зростанню інтересу до пізнання;

  • індивідуалізацію навчання;

  • розвитку творчих здібностей учнів;

  • скороченню видів роботи, що стомлюють дітей;

  • використанню різних аудіовізуальних засобів (музики, графіки, анімації) для збагачення змісту і посилення мотивації навчання;

  • більш динамічній подачі матеріалу;

  • формуванню в учнів адекватної самооцінки та створенню умов для самостійної роботи;

  • самоосвіті й самовдосконаленню особистості учня й учителя;

  • засвоєння і учнями, і учителями нових важливих знань, умінь, навичок.

До того ж ІКТ використовують в усіх видах урочної й позаурочної діяльності,

починаючи з 1-х класів, при цьому розширюючи можливості навчально-виховного процесу, забезпечуючи нові шляхи подачі інформації, даючи можливість для випробовування власних ідей і проектів, для вивчення й викладання предметів у початкових класах (математики, української мови, читання та ін.).

Урок в 1 класі «Подорож країною Minecraft» був розроблений тому, що діти грають у цю комп’ютерну гру. І всі завдання, які були розроблені для уроку – були пов’язані з нею. Діти повторювали, як записувати числа в розрядну таблицю, записували числа першої сотні під диктовку, порівнювали їх, розв’язували задачі , при чому кожне завдання відповідало діям у комп’ютерній грі. Виконуючи правильно завдання з математики, діти заробляли можливість грати далі .

Тема: «Подорож країною Minecraft» .Розрядна таблиця. Запис чисел під диктовку. Порівняння чисел. Розв’язання задач.

Мета: - закріпити знання учнів про числа першого десятка; записувати числа від 11 до 20 у розрядну таблицю, додавати і віднімати 1; повторювати розрядну будову чисел; розв’язувати задачі на збільшення(зменшення) числа на кілька одиниць; повтор геометричного матеріалу.


  • Розвивати логічне мислення учнів, увагу, пам ять;

  • Виховувати поважне ставлення один до себе, до оточуючих.

Обладнання: індивідуальні картки, таблиці із завданням; кубики; відео матеріал.

Тип уроку: урок – закріплення вивченого матеріалу
Хід уроку

І.Оргмомент.

- Діти, а ви граєте у комп ютерні ігри?

А гру Майнкрафт любите? А чи знаєте ви, що в Майнкрафті є також школа?А хочете туди потрапити?

Але ця школа не проста, вона містить багато різних завдань, і якщо ви хочете сьогодні побути учнями школи Майнкрафт,вам треба ці завдання виконати! Ну як, готові??

(Відео—початок—заходимо у школу)

Як кожна школа, школа Майнкрафт має свої правила, і ми маємо їх виконати!



Правила: - Будь уважним!

- Будь розумним!

- Будь активним!

- Будь вихованим!

ІІ. Актуалізація опірних знань.

( Заходимо у двери, бачимо шафи) - У цих шафах містяться різні завдання! Готові їх виконати? Вперед!



1.Усний рахунок (Напис на блоці)

*7-1-3+2+3-1+3-5-5+8-4+2-5

* + АБО - 4+4 БІЛЬШЕ 7…1

5+2 МЕНШЕ 3…5

8-2 МЕНШЕ 5…2

9-3 БІЛЬШЕ 3…1



*Скільки квадратів на малюнку?
















-сума 2 і 7; 6 і 4

-різниця 10 і 8; 7 і 5

-6 збільшити на 3

-на скільки 10 більше 5

-9 зменшити на 4;

-на скільки 3 менше 4



2.Математичний диктант (напис на блоці)

Повтор правил:

3+2=5 назви компонентів дії додавання7-3=4 назви компонентів дії віднімання

7 менше 9 на ? як порівняти два числа

що означає збільшити на 1

що означає зменшити на 1



ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Подивіться, які числа заховані у одній із шаф:

  1. 3 5 - Як можна назвати ці числа? Чому?

11 13 15 - Як можна назвати ці числа? Чому?

--Отже, сьогодні тема нашого уроку – це числа від 11 до 20—дії над ними, порівняння, повтор розрядів, додавання і віднімання 1.



ІV. Закріплення вивченого матеріалу.

  1. Каліграфічна хвилинка:

Відкриваємо зошити, записуємо дату.

  • Запишіть двоцифрове число, у якому кількість десятків і одиниць однакова.(11)

  1. Робота в парах. ( На відео – два факела)

  • Один учень диктує будь яке число від 11 до 20, а інший – записує його в зошит. Потім вони міняються. Треба записати три числа.

  1. Таблиця. (На відео – комп ютерний клас)



Десятки

Одиниці


1


1

1

6

1

3

1

0

1

9

2

0

-Прочитайте числа. Скільки десятків і одиниць містить кожне число? Яке найменше? Яке найбільше? Запишіть в зошит ці числа.

4. Гра «Закінчи завдання» (На відео – Лабіринт --Містить багато різних завдань.)

*11 це 10 і …(коментуємо)

14 це 10 і …

15 це … і 5

17 це .. і 7

19 це 10 і …



*Робота на дошці(двоє учнів)- Записати числа як суму розрядних доданків:

12=


16=

18=


13=

17=


19=

5.Гра «Порівняй ка» (самостійно в зошиті-перевірка разом)

16…12 2 дес…..1дес.4од.

11…14 1дес….1од.

15…19 17….1дес.6од.


6. «Чарівний ланцюжок» ( повторити правило додавання і віднімання 1)

Робота на картках



7.Фізхвилинка

8.Складаня і розв’язання задач. ( на відео – заходимо в спортзал)

*У Стіва d:\уроки, лінійки\майнкрафт\м3.png d:\уроки, лінійки\майнкрафт\м3.png d:\уроки, лінійки\майнкрафт\м3.png d:\уроки, лінійки\майнкрафт\м3.png d:\уроки, лінійки\майнкрафт\м3.png


А у Спанкі ?, на 4 блока більше.


-Про кого йдеться мова у задачі?Скільки блоків є у Стіва? А скільки у Спанкі?

Чи знаємо ми скільки у Спанкі? А можемо дізнатися? Як?

Яку ж схему ми виберемо? Записуємо у зошит.
*Робота на картках: Записати тільки вираз, яким розв’яжемо задачу.

( у кожного-своя задача)



9.Геометричне завдання. ( на відео спортзал, в якому є монстри—Щоб їх подолати, нам треба виконати геометричне завдання!)

Порівняйте: 1 дм….9 см

Накресліть в зошит найбільший відрізок.



10. Логічне завдання ( на відео - паркур — Діти, якщо хочете спробувати себе у такому виді спорту, як паркур - а це дуже ризиково, то треба розв’язати логічну задачу)

У тварини дві праві ноги і дві ліві ноги, дві ноги попереду і дві позаду. Скільки ніг у тварини?


V. Підсумок уроку.

- Діти, вам сподобалось у школі Майнкрафту? Які завдання нам траплялись на шляху? За те, що ви були сьогодні такі активні і працьовиті, ми обов’язково продовжимо нашу екскурсію по цій школі. Всім дякуємо за увагу!



Висновки:

Аналіз результатів уроку показав,що використання ІКТ дозволяють учневі працювати у своєму власному режимі, не створюючи дискомфорту. Використання даних технологій в освітньому процесі робить навчання більш змістовним і видовищним, сприяє розвитку самостійності й творчих здібностей учнів, істотно підвищує рівень індивідуалізації навчання.



Завдяки подорожі комп’ютерною грою, учні повторили програмний матеріал , граючи в улюблену гру. Різноманітність завдань дало змогу кожному учневі побачити свої недоліки у вивченому матеріалі, виправити їх. Зацікавленість на уроці створювало гарну емоційну атмосферу , що сприяло працездатності і можливості розкритися кожному учневі.

Використані джерела:

  • http://terosvita.ucoz.ua/slajd_1.swf

  • http://www.slideshare.net/lanalana63/ss-21098468

  • Скворцова С.О. Методична система навчання розв’язування сюжетних задач учнів початкових класів: Монографія.- Одеса: Астропринт, 2006

  • Професійно-комунікативна компетентність учителя початкових класів: монографія/С.О.Скворцова, Ю.С.Вторнікова. – Одеса:АбрикосКомпани, 2013

  • журнал «Початкова школа» №2, 2015р.

https://www.youtube.com/watch?v=Z90U8G9vra8


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка