Урок з математики у 2 класі на тему



Дата конвертації21.02.2016
Розмір53.6 Kb.
Загальноосвітня школа-інтернат I-II ступенів

Димитровської міської ради

Донецької області

Урок з математики у 2 класі на тему :

«Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язання задач на збільшення і зменшення числа у кілька разів, які розв’язуються двома діями»

Богачова Л. В.

Вчитель початкових класів

2015 р

Урок математики у 2 класі

Тема. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5. Розв’язання задач на збільшення і зменшення числа у кілька разів, які розв’язуються двома діями.

Мета: закріплювати вміння застосовувати знання таблиці множення числа 5 під час розв’язання прикладів та задач; вдосконалювати навички додавання і віднімання в межах 100; вчити розв’язувати задачі на збільшення і зменшення числа в кілька разів; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, математичне мовлення учнів; виховувати охайність, працелюбність; виховувати любов до математики, до тварин.

Обладнання: карта України, малюнки тварин, загадки про тварин, картки із завданнями, схеми до задач, зразок цифри 5.

Хід уроку

I Організація початку уроку.

1 Слово вчителя

Любі діти! До нас у клас

завітали гості щирі.

Привітайте ж в добрий час

гостей усмішками мило.

2 Рефлексія


  • Діти,а що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?


II Актуалізація опорних знань.

1 Слово вчителя

Сьогодні урок у нас буде цікавим, а допоможуть мені проводити його наші друзі, а хто саме давайте спробуємо відгадати. Давайте уявимо себе учасниками гри « Поле чудес ».

Кожна буква захована за карткою із завданням.


  • Але спочатку давайте повторимо:

  • яку дію треба виконати, якщо будемо знаходити суму чисел?

  • а якщо будемо шукати різницю чисел?

  • а якщо добуток чисел?

  • а якщо частку чисел?

2 Гра « Поле чудес »

Т В А Р И Н И



Т

В

А

Р

И

Н

И

Різниця чисел 11 і 1

Сума чисел

5 і 1


Добуток чисел 5 і 4

Сума чисел

6 і 2


Частка чисел

24 і 3


Різниця чисел 10 і 2

Добуток чисел 5 і 9




  • Отже мені будуть допомагати тварини нашої країни України. А які саме тваринки ви дізнаєтесь під час нашого уроку.


III Оголошення теми та мети уроку.

  • Сьогодні ми з вами закріпимо знання таблиці множення числа 5, повторимо множення і ділення чисел 2, 3 і 4; будемо вдосконалювати навички додавання і віднімання чисел в межах 100, будемо розв’язувати задачі на збільшення і зменшення чисел у кілька разів, будемо розвивати увагу, мислення, математичне мовлення, виховувати охайність під роботи в зошитах.

IV Закріплення знань, умінь та навичок.

1 Відгадування загадки

Стрибає з гілочки на гілку

Пухнастий м’ячик на ялинці

Гриби збирає в лісі, шишки,

Гризе в дуплі свої горішки.

Мелькає хвіст. Руденька спинка.

Хто відповість? Цей звір, то … ( білка)

2 Розповідь вчителя про білочку.

Білка – лісова тварина. Вона стрибає по гілках. Їсть не лише горіхи й гриби, а й всіляке насіння, зерна, бруньки, гілки, ягоди, молоді пагони рослин, шишки хвойних дерев. А ще білка полюбляє їсти пташині яйця і самих пташенят.



3 Каліграфічна хвилинка.

Білочка принесла вам перше завдання – каліграфічну хвилинку. Сьогодні ми згадаємо як пишеться цифра 5.



4 Усні обчислення:

2 ряд - дописує завдання в зошиті, а потім працює з картками.



Гра « Ланцюжок » - 1 ряд.

( повторення таблиці множення числа 5 )



Гра « Назви правильну відповідь »( вчитель показує картки з прикладами, учні пояснюють розв’язання і говорять відповідь ) – 1 ряд

1 ряд – працює з картками.



Гра « Мовчанка » - 2 ряд ( за таблицею )

  • Молодці! Всі справились із завданням! Білочка дуже рада за вас!

5 Відгадування загадки.

В теплій шубі зиму всю

Лапу смачно я смокчу.

Сплю під пісню хуртовини

Аж до весняної днини.

Полюбляю їсти мед, звуся звісно, я … ( ведмідь )



6 Розповідь вчителя про ведмедика.

Ведмідь живе в лісах. Це хижа тварина. Ведмідь перед зимовою сплячкою може важити аж 700 кг. Живиться ця тварина ягодами, жолудями, горіхами, корінням, стеблами трав, комахами( метеликами, мурахами), черв’яками, ящірками, жабами, мишами. Їсть молодих козуль, оленів, кабанів.



7 Усні задачі

  • Ведмедик приніс вам таке завдання – треба розв’язати усно задачі

  1. В одному кошику 5 кг малини. Скільки кг малини в 4 кошиках?

  2. В одній банці 5 л меду. Скільки меду в 7 банках?

  3. Скільки ніг у 5 корів?

  4. Скільки ніжок у 8 курчат?

  5. А вушок у 3 зайчат?

  6. Скільки кутів в 7 п’ятикутниках?

  7. Скільки кутів у 5 трикутниках?

  • Молодці! Справились із завданнями! Ведмедик дякує вам за роботу.

8 Відгадування загадки.

  • А до нас ще хтось завітав. Відгадайте загадку.

Гостроносий і малий,

Сірий, тихий і не злий.

Вдень ховається. Вночі

Йде шукать собі харчі.

Весь із тонких голочок.

Як він зветься?.. ( їжачок )



9 Розповідь вчителя про їжачка.

Їжачок проживає повсюду, живе і біля людей. Взимку впадає в сплячку. Живиться їжачок мурахами та їх личинками, черв’яками, зміями, мишами, жолудями, грибами, ягодами і фруктами, їсть також м’ясо, хліб, яйця.



  • Їжачок приніс нам відпочинок.

Фізкультхвилинка

10 Відгадування загадки.

Я – руда, низького росту,

Хитра я і довгохвоста.

На курей я вельми ласа.

В них таке смачненьке м’ясо.

Вовку – брату я сестриця,

А зовуть мене - … ( лисиця )

11 Розповідь вчителя про лисичку.

Лисичка – це дика і хижа тварина. Живе і в лісах, і в степу, і недалеко від людей. Полює найбільше вночі. Живиться ягодами, жуками, зайцями, їжачками, домашніми і дикими пташками, молодими козулями і оленями. Людина дуже цінує лисяче хутро, тому полює на неї.



12 Робота над задачею

  • Лисичка пропонує вам попрацювати над задачею в підручнику № 669 стр. 102.

Аналіз задачі:

  • Про що йде мова в задачі?

  • Яку рибу зловив рибалка?

  • Скільки рибалка впіймав окунів?

  • А йоржів?

  • Яке запитання задачі?

  • Чи зможемо ми відповісти на запитання задачі? Чому ні? Що нам не відомо?

  • Що означає « у 3 рази менше»? Яка це дія? і т.д.

Запис задачі в зошит.

13 Робота за схемами задач.

14 Самостійна робота ( № 668 стр. 102 )

V Домашнє завдання

1 Відгадування загадки

Я – вухастий ваш дружок.

В мене сірий кожушок.

Куций хвостик, довгі вуса,

Я усіх – усіх боюся. Це -… ( зайчик )

2 Розповідь вчителя про зайчика.

Зайчик – тварина дика. Весною та літом зайці живляться зеленою травою, молодими пагінцями, капустою, морквою. Пізньою осінню та зимою їдять кору молодих дерев і кущів.


  • Зайчик приготував вам домашнє завдання

1 ряд – стр. 103, № 672 і № 673, повторити таблиці множення і ділення чисел 2, 3, 4 і 5.

2 ряд – завдання на картках, повторити таблиці додавання і віднімання чисел від 1 до 10.



VI Підсумок уроку.

  • Чи виправдалися ваші очікування на уроці?

  • Що сподобалося найбільше?

  • Які тварини були у нас на уроці?


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка