Урок з німецької мови «Незвичайні пригоди малого Ведмежати»



Скачати 91.16 Kb.
Дата конвертації03.03.2016
Розмір91.16 Kb.
Тема. Підсумковий урок з німецької мови «Незвичайні пригоди малого Ведмежати»

Мета. Узагальнити вивчений матеріал. Удосконалити навички спілкування вчителя і учня, продовжувати виробляти навички роботи вчителя і учня на довірі, а також підтримувати навчальні зусилля дітей. Повторити вивчений мовний матеріал. Розвивати мислення і мовлення дітей, удосконалювати уміння спілкуватися іноземною мовою. Виховувати культуру поведінки.

Обладнання: аудіозаписи німецькіх пісень, картки з буквами і цифрами, німецький алфавіт, повітряні кульки, плакати на німецькій та українськіц мовах, подарунки-солодощі для дітей.

Тип уроку: урок-звіт.

Зал святково прикрашений кульками і плакатами. Плакати на українській і німецькій мовах.
Давним-давно у дуже далекій країні,де зима ніколи не закінчувалася,а нічні завірюхи були такі лихі,що ними лякали маленьких дітей, жило маленьке Ведмежа. Воно полюбляло гратись,як і всі маленькі дітки. Цілими днями Ведмежа могло бігати, стрибати, співати якісь пісеньки. Але одного дня настав час іти до школи. Ох,як же стало страшно маленькому Ведмежаті іти вчитись! Воно думало, що це надзвичайно складно. Більше того, Ведмежа боялось іти до школи тому, що там нещодавно почали вивчати якусь чудернацьку іноземну мову, про яку мале ще ніколи раніше не чуло. Ведмежаті було страшно і соромно, адже воно нічого не вміло.

І наступного ранку,коли всі діти пішли до школи,Ведмежатко пішло у зовсім іншу сторону. Воно вирішило, що буде гратись, як завжди, і не треба йому ніякої школи. І тут мале побачило бабусю Сову. Біле ведмежа привіталося.



  • Доброго дня вам! – сказало чемно Ведмежа.

  • І тобі доброго дня. – відповіла Сова. – А чому ти не в школі,маленьке Ведмежа? – поцікавилась стара птаха.

  • Я…Мені страшно йти в школу… - перелякано мовило Ведмежатко.

  • Чому ти так кажеш? – лагідно мовила Сова. – В школі зовсім не страшно,а,навпаки,ти будеш мати багато друзів.

  • Ніхто не буде зі мною дружити, – сумно продовжувало Ведмежатко. – Адже я не вмію ні читати,ні рахувати,а, крім того, ще й боюсь цієї іноземної мови, яку почали вчити у школі.

  • То не біда, – мовила Сова. - Давай ми підемо до школи. Там сьогодні свято і я на нього запрошена. Хочеш, я візьму тебе з собою? А дорогою ми теж не гаятимемо часу.

  • Згода, – відповіло вже радісне Ведмежа. І вони пішли разом до школи, якої ще недавно так боялося Ведмежатко.

По дорозі вони зустріли дядька Моржа.

  • Дивись, - сказала Сова – дядько Морж, він один. Це легко! До речі, яку іноземну мову вивчають у вашій школі?Адже їх є багато!

  • Здається,німецьку.

  • Німецькою це буде ‘’eins’’.

  • Один… eins,- повторилоВедмежатко за Совою.

А за наступною крижаною горою їм зустрілися два веселих братики Тюлені, які весело гралися один з одним.

  • Тюленів – два. Отже, один і два,– вела далі Сова. – Німецькою “eins,zwei”.

  • Один, два…eins,zwei,- повторило Ведмежатко за Совою.

  • Вчитися рахувати не складно, а німецькою ще й цікаво!

Бабуся Сова тільки усміхнулася. Тут по крижаній стежинці до них підбігли веселі Пінгвіни, які теж поспішали до школи.

  • Дивись, Ведмежатко. Пінгвінів – три. Давай порахуємо разом! Один, два, три… ‘’eins, zwei, drei’’.Це легко!

  • Один,два,три…eins,zwei,drei, – весело повторило Ведмежатко. І вони пішли далі. Дорогою їм трапилось невеличке озеро.

  • Подивись уважно, Ведмежатку, кого ти бачиш під водою? – запитала Сова.

  • Там плавають рибки, – мовило мале.

  • Давай їх порахуємо, - сказала Сова. – Одна рибка, дві рибки, три рибки і чотири рибки. ‘’Eins,zwei,drei,vier.’’

  • Один,два,три,чотири…eins,zwei,drei,vier, - повторило Ведмежа.

Так вони йшли і рахували,поки дійшли до школи.

  • Ура! Тепер я вмію рахувати,- вигукнуло радісне Ведмежа. – І німецькою теж! Дякую вам!

  • Ти будеш гарним учнем. У тебе все швидко виходить. Але зараз тихенько. Ми вже прийшли на свято. Я не сказала тобі відразу, що це за свято, щоб ти не хвилювався. Називається воно “DasABC-Fest’’. Діти якраз закінчили вивчати абетку на німецькій мовіі з цього приводу влаштували свято. Ти можеш подивитися, послухати чому вони навчилися і тоді сам вирішиш, чи потрібно тобі ходити до школи. Гаразд? Сідай зручніше.

  • Добре.

Хід уроку

  1. Організація учнів до уроку.

I.I. Вступне слово вчителя.


Учитель: Guten Tag, liebe Kinder! Guten Tag, liebe Gaste! Heute haben wir ein Fest – das ABC-Fest.

Доброго дня, діти! Доброго дня, наші шановні гості! Сьогодні у нас чудове свято – Свято Букваря!Але перш за все треба привітатися. Привітаємося так: GutenMorgen! GutenTag!
I.II. Вступне слово учнів

1 учень Любі гості! Мами й тата!

Сьогодні в нас ABC-Festсвято!

Добре, що прийшли до нас,

В наш веселий перший клас!
2 учень Нам буквар вже не потрібний,

Гордо кажуть первачки.

Ми читаємо несхибно,

Пишем букви й палички.

І німецьку ми вивчаєм-

Скоро у Берлін злітаєм.

3 учень Ми всіх гостей вітаємо!

І дуже вам радіємо!

Усі вже букви знаємо,

Книжки читати вміємо.

Отже, будем починати

Наше урочисте свято!

4 учень Кожне урочисте свято

Треба танцем починати!


I.III. Танець.

Звучить вальс і діти танцюють.




  1. Актуалізація опорних знань.

II.I. Розповідь учнів про себе. Знайомство.

Учитель: Діти! Але ж наші гості нічого про вас не знають.Erzahltbitteubersich!
Учні розповідають про себе.
Ichheise…

Ich bin 6 Jahre alt.

Ich bin Schuler(Schulerin).

Учитель: Danke. Sehr angenehm. Ich Weis, dass ihr gut und richtig rechnen konnt. Zeigt bitte uns das. Ich stehe Frage ukrainisch und ihr antwortet deutsch.


II.II. Весела вікторина.

Дякую. Дуже приємно. Я знаю, Що ви добре і правильно вмієте рахувати. Покажіть будь ласка нам це. Я ставитиму запитання українською, а ви відповідайте німецькою.


*Якою цифрою завжди починаємо рахунок? (1) Eins.

*Скільки кольорів має веселка? Скільки днів у тижні? (7) Sieben.

*Скільки у людини очей, вух, ніг,рук? (2)Zwei.

*Скільки ніг у восьминога? (8) Acht.

*Скільки пальців у нас на одній руці ? (5)Funf.

*А на двох руках? (10) Zehn.

*Яке число отримаємо, якщо перевернути цифру 6? (9) Neun.

*Яке число входить до назви відомої казки про Ніф-Ніфа, Нуф-Нуфа та Наф-Нафа? (3) Drei.

*Два плюс два.(4) Vier.

*Яке число отримаємо,якщо перевернути

цифру 9? (6) Sechs.

Учитель: Ja,richtig,sehr gut!




  1. Узагальнення й систематизація набутих знань.

III.I. Повторення німецького алфавіту.

Так, правильно,дуже добре! Діти,до нас на свято завітали гості. Погляньте, це тітонька Сова, яка протягом року допомагала вам у складних ситуаціях своїми мудрими порадами. Сьогодні вона прийшла до нас із своїм другом Ведмежатком.
Сова:Доброго дня, любі діти! У вас сьогодні чудове свято. Скажіть, ви дійсно вже знаєте абетку німецькою мовою?

Учні: Так!

Учитель: Zeigt uns bitte eure Kenntnisse! Покажіть нам будь ласка свої знання!
Діти тримають у руках аркуші паперу, на яких написані букви. Кожна дитина розповідає віршик на ту букву,яка в неї у руках.

Усі разом:ABC- це алфавіт.

Він любого веселить.

А – Affe банани їсть щодня,

це тому, що мавпеня.

B – Biene так зветься бджілка,

ось для вас медку тарілка.

C – Clown сумувати не велить,

він любого веселить.

D – Dampfer по ріці пливе,

його капітан синьоокий веде.

E – Ente в озері купалась

і на берег не збиралась.

F – Frosch заквакала під кущем,

завтра бути нам з дощем.

G – Gans по – німецьки – це гусак,

він шипить і тільки так.

H – Hammel дуже впертий був,

але букву цю він не забув.

I – Igel по лісі йде,

гриб знайде і всім несе.

J – Junge в школі не бував,

бо ще мало рочків мав.

K – Katze на даху гуляти любить,

точить кігтики і зуби.

L – Lamm так це ж ягнятко,

воно зовсім іще дитятко.

M – Maus це мишка сіренька,

вона проворна і дуже маленька.

N – Nashorn це носоріг,

він носить на носі свій ріг.

O – Ofen пічку мама затопила,

пироги туди всадила.

P – Papagei птиця говірка,

нам говорить він: ‘’Пока!’’

Q – Quadrat відомий всім у світі,

його впізнають навіть діти.

R – Rakete в космос полетіла,

планету нашу облетіла.

S – Schnecke по траві повзе,

на собі свій дім несе.

T – Tiger тигренятко полосате,

як моє кошенятко хвостате.

U – Uhr зранку задзвонили,

на зарядку нас збудили.

V – Vogel в небі пролітав,

на наше подвір’я він завітав.

W – Wolf за зайцем гнався,

а сам в капкан ледь не попався.

X – Xylophon нам купували,

щоб ми музику вивчали.

Y – Ypsylon знайдеш ти в різних місцях,

значить пиши її в цих словах

System, Symbol.

Z – Ziege на полі гуляла

і смачну траву жувала.

Усі разом: ABCти не забудь!

Нас візьми з собою в путь!


Веселе місто Алфавіт!

В нім кожне слово – цілий світ.

В нім кожна літера жива,

І з них складаються слова!

II.II. Пісня «Das ABC – Lied»

A, b, c, d, e, f, g,

h, i, j, k, l, m, n, o, p

q, r, s, t, u, v, w,

q, r, s, t, u, v, w,

x, ypsylon, z –

das ist das ganze Alphabet!

Учитель: А тепер , діти, давайте покажемо, що ми ще знаємо і вміємо.


III.III. Гра «Склади слово»

Один маленький хлопчик вчився писати слова. Він писав їх на маленьких клаптиках паперу, де вміщалася лише половина слова. І не встиг він закінчити своє улюблене заняття, як налетів сильний вітер і змішав усі його клаптики. Давайте допоможемо малому знайти початок і кінець кожного слова.


Le – sen, ma – len, schrei – ben, rech – nen,

Kat – ze, Ti – ger, Lo – wen, Ele – fant,

Pu – ppe, Ku – li, Li – ne – al, Ruck – sack.
Учитель: Ich weis, dass ihr die Farben kennt. Zeigt uns bitte eure Kenntnisse.

Я знаю,що ви знаєте вже кольори. Покажіть нам будь ласка свої знання.


III.IV. Гра’’ Wie sind…?’’

Сонце –gelb.

Небо – blau.

Земля – Schwarz.

Полуниця – rot.

Сніг – weis.

Трава – grun.

Мишка – grau.

Ведмідь – braun.
Сова: Які ви молодці! Як добре опанували науку. Вас можна переводити до другого класу. Та, любі діти! Зі мною сьогодні прийшов мій маленький друг. Він боїться іти до школи. Думає, що в нього нічого не вийде. Гадає, що вчитися дуже важко. Сьогодні ви продемонстрували свої чудові знання. Розкажіть, як ви їх отримали? Як проходить ваше навчання у школі?

III.V. Пісня «InderShule»


Діти у відповідь співають пісеньку ‘’ InderSchule’’
In der Schule lernen wir,

In der Schule singen wir,

In der Schule turnen wir,

In der Schule spielen wir.

***

In der Klasse schreiben wir,



In der Klasse rechnen wir,

In der Klasse lesen wir,

In der Klasse malen wir.

***


In dem Schulhof turnen wir,

In dem Schulhof spielen wir,

In dem Schulhof singen wir,

In dem Schulhof springen wir.


Учениця: Вчитися ніскілечки не важко,любе Ведмежатко! До того ж це дуже цікаво і весело. У школі ми читаємо, пишемо, рахуємо, малюємо. А ще займаємося спортом, стрибаємо, співаємо. Кожен знайшов тут собі багато нових друзів!
Ведмежа: О, як цікаво! Мені дуже сподобалося на вашому святі. Я теж хочу ходити до школи! Буду вчитися грамоти: і писати, і читати…, і німецька мова зовсім не страшна! У світі, виявляється, стільки цікавого і все це треба знати. Але дещо я вже вмію. Ви, діти, разом з тітонькою Совою мені в цьому допомогли. Спасибі вам велике!


  1. Підсумок уроку.



IV.I. Заключне слово вчителя.

Учитель: Час спливає дуже швидко. Ми вдячні усім, хто прийшов сьогодні на наше свято. Та, любі діти, давайте подякуємо вашим батькам, які були з вами весь цей час і допомагали вам учитися.

Шановні батьки! Спасибі вам за таких старанних і вихованих дітей! Сил вам і наснаги! Хай ваші діти і надалі радують вас!

Liebe Kinder! Unseres Fest ist zu Ende! Gefallt euch das Fest? Und das sind kleine Susigkeiten aus ABC – Tute!

Закінчується свято!

Wir machen Schluss.



Попрощаємося: Tschuss!


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка