Урок з теми «комп’ютерні презентації»



Скачати 63.71 Kb.
Дата конвертації05.03.2016
Розмір63.71 Kb.
c:\documents and settings\администратор\local settings\temp\rar.672\frame1p_var.emf

СТІНКІВСЬКА ЗОШ



Відкритий урок з інформатики

Підсумковий урок з теми

‘‘Комп’ютерні презентації’’



Підготувала:описание: c:\documents and settings\администратор\мои документы\мои рисунки\73e77a34y9f06.gif

вчитель інформатики

Бубнів Л. В.

Дата 17.12.2014р.
ПІДСУМКОВИЙ УРОК З ТЕМИ «КОМП’ЮТЕРНІ ПРЕЗЕНТАЦІЇ»

Мета уроку:

  • узагальнення знань по темі «Комп’ютерні презентації з використанням мультимедіатехнології »;

  • розвиток уміння слухати інших, комунікативності, навиків прилюдних виступів, виховання взаємоповаги один до одного;

  • розвиток творчого потенціалу учнів (стиль оформлення проекту, оригінальність ідей);

  • розвиток пізнавального інтересу до предмету через вживання програмного продукту в наочній області.

  • закріпити навики роботи з сучасними прикладними програмами;

  • розвивати творче мислення;

  • формувати уміння вести дискусію, аргументувати свою позицію.

  • Виховувати почуття патріотизму і любові до рідної Землі.

Учні повинні:

пояснювати:

  • поняття та призначення комп’ютерних презентацій;

  • правила вибору стильового оформлення слайдів презентації;

  • принципи дизайну слайдів презентації;

порівнювати:

  • властивості слайдових та потокових презентацій;

описувати:

  • призначення й можливості технічних засобів, призначених для показу презентацій(проекторів, інтерактивних дошок);

  • призначення й можливості програмних засобів, призначених для створення презентацій;

  • спосіб застосування ефектів анімації до процесу змінення слайдів та об’єктів на слайдах;

  • способи показу презентацій у різних програмних середовищах;

вміти:

  • створювати презентацію за допомогою майстра, з шаблону, на базі іншої презентації та з пустих слайдів;

  • розробляти структуру презентації;

  • добирати стильове оформлення презентації та дизайн слайдів;

  • додавати до слайдів текст і зображення та настроювати їх параметри;

  • додавати до об’єктів на слайдах анімаційні ефекти, керувати рухом об’єктів на слайдах;

  • настроювати анімаційні ефекти змінення слайдів;

  • додавати до презентації гіперпосилання та кнопки дій й використовувати їх для керування показом презентації;

  • настроювати часові параметри показу презентації;

  • зберігати презентацію в різних форматах і відтворювати її як у середовищі програми розробки презентацій, так і за допомогою інших засобів.

Структура уроку:

I. Організаційна частина. (1 хв.).

II. Мотивація. Інструктаж з техніки безпеки ( 5 хв.)

III. Актуалізація опорних знань.( 5 хв.)

IV. Організація класу до показу презентації (2 хв)

V. Захист проектів. (25 хв)

VI. Гімнастика для очей(1 хв)

VII. 7.Оцінювання. Аналіз проектів. (5 хв)

VIII. Рефлексія (додатковий час)

IX. Підсумок уроку. (1 хв)

Х. Домашнє завдання. (1 хв)

Хід уроку

1.Організаційний момент.

Доброго дня. [ Перевірка відсутніх.]



2.Мотивація. Інструктаж з техніки безпеки.

Сьогодні проведемо незвичний урок-підсумковий по темі ‘’Компютерні презентації’’, де систематизуємо теоретичні знання по темі; закріпимо навики роботи з програмою Power Point; удосконалимо вміння аналізувати і оцінювати своїх товаришів. І, головне, побачимо результат вашої роботи. На уроці ви всі отримаєте по дві оцінки.

.Протягом декількох тижнів ми з вами вивчали багато нового і цікавого- навчилися застосовувати ці знання при роботі над проектами. Запамятали нові терміни з теми .які я виписала на дошці. СЛАЙД –АНІМАЦІЯ -ГІПЕРПОСИЛАННЯ -ПРЕЗЕНТАЦІЯ –СКРИТИЙ СЛАЙД-АНІМАЦІЙНІ ПЕРЕХОДИ .

Та першим завданням для нас, яке ми виконуємо на кожному уроці,буде пригадати правила техніки безпеки під час роботи за комп’ютером. Перед вами на дошці твердження. Ви маєте визначити правильне воно чи ні. Біля правильного твердження поставити галочку -зеленого кольору, в іншому випадку – червоного.



  • Відстань від очей до екрана має бути 10-20 см

  • Готуючись до роботи з комп’ютером, наведи лад на столі

  • Не можна заходити й перебувати у комп’ютерному класі без вчителя

  • Не можна чіпати дроти

  • Можна торкатися пальцем екрану.

  • Тримай комп’ютер в чистоті

  • Клавіатуру можна покласти на коліна

  • Сядь зручно: спину тримай рівно, ноги постав на підлогу.

  • Не став лікті на клавіатуру, нічого не клади на неї.

  • Починати роботу можна без вказівки вчителя

  • Задню панель монітора та системного блоку можна торкатися.

Добре. Молодці. Гарно справилися із завданням.

2. Актуалізація опорних знань.

Якщо людина не повторює те, що знає, то рівень її розвитку прямує до нуля.

Тому за допомогою комп’ютерної програми TEST ми визначимо наскільки ви повторили теоретичний матеріал з теми. Діти виконують завдання з тестів за компютерами. 12 запитань, до кожного – відповіді. Кожне питання оцінюється в 1 бал. Учні вибирають правильну відповідь, а комп’ютер сам оцінює їх знання. Учні відразу бачать свої результати і компютер їх запамятає і я покладу оцінки в журнал. Час тестування обмежено – 4 хв.

Учні виконують завдання.



4. Організація класу до показу презентації

Вивчення теми «Комп’ютерні презентації» ми завершуємо творчим проектом.

Протягом декількох тижнів ви пройшли велику творчу дорогу. На цьому уроці ви продемонструєте результати вашої роботи. Попередньо перед вами була поставлена задача


    1. Створити 5-6 слайдів

    2. Використати анімації

    3. Використати гіперпосилання




    1. Створити скритий слайд

    2. Робити анімації при переходах між слайдами.

    3. Використати музичний файл у слайді.

Теми ваших проектів вибрані не випадково. Тому що на даний час це дуже актуально. Тим більше ви самі виявили бажання над ними працювати. Тому я пропоную вам познайомити учнів класу і гостей на уроці з ними і захистити свої проекти, об’єднавши все в один проект

«Я люблю Україну».

А тепер давайте переглянемо і оцінимо ваші роботи. В ролі оцінювачів будете ви самі. Вам потрібно буде, переглянувши всі роботи, поставити оцінку у табличку на комп’ютері своїм однокласникам і визначити ту роботу що найбільше сподобається.



5. Захист проектів.

(учні презентують свої роботи обговорюючи) Після третьої презентації



6.Гімнастика для очей


Очі щільно ми закрили –

Це один, два, три, чотири.

Потім ширше розкриваєм,

Вдалині щось роглядаєм

Очі швидко обертаєм,

Головою не хитаєм.

Вліво раз, два, три, чотири.

Вправо стільки ж повторили.


Раз, два, три!

Очі догори!

На чотири та й на п’ять

Будем міцно їх стулять.

Знову очі догори

Ми рахуєм раз, два, три!




7.Оцінювання. Аналіз проектів.

Ми проглянули різні проекти. Всі показали високий рівень знання інформаційних технологій і уміння застосовувати їх при виконанні завдань практичного змісту, показали нам вміння вести розмову при обговоренні, висловлювати свої думки. Ніхто з учнів не віднісся до роботи байдуже, всі брали активну участь в дослідницькій роботі при розробках проектів. Кожен учень отримує високий бал.



8.Рефлексія
Учитель. Кожен з вас сьогодні представив свої презентації. Ви мали змогу за допомогою них розкрити певне питання. Скажіть, будь ласка:

  • Чи сподобалось вам захищати презентацію?

  • Чи зуміли ви розкрити обрану тему?

  • Чи маєте бажання попрацювати ще над своєю презентацією ?

  • Що вам найбільше сподобалось у створенні презентації?

  • Що вам найбільше сподобалось під час захисту презентації?

  • Чи сподобалось вам оцінювати своїх однокласників і чи виникали при цьому труднощі?

9.Підсумок уроку 

Отже, підведемо підсумки нашої роботи. Ви плідно попрацювали, зробили дуже багато, багато цікавого дізналися. А головне що крім основної мети на уроці ми досягли і виховної мети. З ваших проектів видно, що ви усвідомлюєте відповідальність за те що відбувається навколо вас- в державі. І саме ви, люди майбутнього, будете активними творцями свого і суспільного життя. Дякую вам, діти, за плідну роботу.



10.Домашнє завдання. Повторити вивчений матеріал з теми.

До побачення.





База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка