Урок за розділом «Народні казки». Мета: узагальнити знання учнів про казку як художній твір, у якому вигадка і



Скачати 32.75 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір32.75 Kb.

Урок читання



Казка - це диво, сповнене краси

Вчитель: Я.В. Грушко

2013р.

Тема. Підсумковий урок за розділом «Народні казки».



Мета: узагальнити знання учнів про казку як художній твір, у якому вигадка і

фантазія служать засобом вираження суджень народу про життя;

формувати вміння і навички аналізувати, робити висновки з прочитаного,

створити атмосферу радості, насолоди від творчості; розвивати читаць-

кий інтерес до казок; виховувати прагнення до добра і справедливості.

Обладнання: модель сонечка, мікрофон, завдання на картках для групової та

парної роботи, мультимедійна дошка, виставка книг.

Тип уроку: інтерактивний урок.

Форми роботи: колективна, індивідуальна, групова, парна.

Хід уроку

І. Організація класу.

Енергізатор «Сонечко».

Створення емоційного настрою.

Перед дітьми на дошці прикріплена модель сонечка.

-У кожного з вас на парті лежить маленький промінчик. Ми зараз разом із вами із цих промінчиків будемо складати сонечко сподівань.

Діти кажуть, чого вони очікують від уроку і прикріплюють на магнітну дошку свої промінчики.

-Я теж хочу прикріпити свій промінчик. Сподіваюся, що ви будете на уроці старанними, активними, працьовитими. І все у нас буде добре.

-Подивіться, яке гарне у нас вийшло сонечко.

ІІ. Мовленнєва розминка.

-Як завжди, почнемо урок із гімнастики, яка допоможе підготувати наші мовні органи до роботи впродовж уроку.

1. Дихальні вправи.

-Що просить сказати лікар, коли дивиться горло.

-Здуйте пір’їнку.

-Надуйте кульку.

2. Зарядка для ротика.

-Поклацайте зубками.

-Посичіть гускою.

-Подзижчіть бджілкою.

-Пошуміть вітерцем.

3. Робота зі скоромовкою. c:\users\діма\desktop\рисунок1.jpg



Вправа «Мікрофон».

Лис малий і більший лис

по гриби ходили в ліс.

4.Робота зі складовою таблицею.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Повідомлення теми і мети уроку.



Робота з віршем.

На мультимедійній дошці вірш.

Казок країна чарівна,-

у гості вас чека вона.

Отож часу не гайте,

стежинами казок рушайте!

-Який настрій виникає у вас, читаючи цей вірш?

-Які кольори ви уявляєте, коли читаєте цей вірш?



Вправа «Кольорова гама вірша».

-Розмалюйте вірш.

а – червоний о – білий у – жовтий и – чорний е – зелений і – синій.

-Який колір переважає?

-З чим асоціюється цей колір у вас?

-Отже, який буде сьогодні урок?

-Сьогодні у нас підсумковий урок за розділом «Народні казки».

IV. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок учнів.

1.Вступна бесіда.

-Який розділ ми закінчили вивчати?

-Які казки входять до цього розділу?

-Казки яких народів світу ви читали?

2.Гра «Знайдіть відповідність».

«Жбан меду» Угорська народна казка

«Як дівчина короля Українська народна казка

перехитрила»

«Міньба» Сербська народна казка

«Горобець та билина» Російська народна казка

3.Читання в особах казки «Горобець та билина».

4.Гра «Продовж казку».

Вчитель читає уривки вивчених казок, а діти продовжують.

5.Характеристика головних героїв вивчених казок.



Робота в групах.

Дібрати 4-5 означень, які характеризують героїв.

Колобок Лисичка Горобець Дівчина Вовк

6.Робота за підручником(с. 47).



Колективна робота.

7.Розгадування кросворда.



Робота в парах.

c:\users\діма\desktop\images.jpgc:\users\діма\desktop\їжак.pngc:\users\діма\desktop\кросворд.jpgc:\users\діма\desktop\300189_html_m35e54ad7.pngc:\users\діма\desktop\kot-v-sapogah(2).jpgc:\users\діма\desktop\20.png

V.Підсумок уроку. Рефлексія.

1.Відповіді на запитання.

-Давайте подивимося на наше сонечко.

-Чи справдилися ваші сподівання?

-Чим сподобався урок?

-Чим не сподобався?

-Чого навчилися на уроці?

2.Слово вчителя.

-Наш урок добіг кінця. Для того, щоб частіше потрапляти до казки,вам потрібно читати. Під шелест сторінок ви опинитеся у казковому світі, де добро завжди перемагає зло. Подивіться, будь ласка, на книжкову виставку. Як багато перед вами казок. Читайте їх!



VI. Домашнє завдання.

Намалювати ілюстрацію до улюбленої казки.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка