Урок засвоєння нових знань



Скачати 42.72 Kb.
Дата конвертації18.02.2016
Розмір42.72 Kb.



Зозуля Тетяна Василівна,

вчитель початкових класів,

спеціаліст.

Педагогічний стаж – 4 роки

Українська мова, 4 клас

Тема. Поняття про числівник як частину мови

Мета. Навчити учнів розпізнавати числівники серед інших частин мови,ставити до них запитання, навчитися правильно їх вимовляти й записувати, утворювати словосполучення з числівниками; збагачувати словниковий запас учнів; виховувати інтерес до вивчення рідної мови

Тип уроку. Урок засвоєння нових знань

Обладнання. Таблиця «Числівник», картки для індивідуальної роботи та роботи в групах, мультимедійне обладнання

Хід уроку

І. Організаційно-вступна частина (включення учнів у робочий ритм)

ІІ. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності

1. Повторення вивченого про частини мови ( робота з таблицею)

Створення проблемної ситуації (неповна таблиця)


прийменник

іменник

прикметник


сполучник



?


дієслово



Підказка (гра « Посади квіти»)

Завдання: потрібно посадити квітки, тобто слова, у певну грядку. Грядка - це певна частина мови. Вітер, зимовий,поглянув, над, але, сім, другий.

До якої частини мови слід віднести слова «сім» і «другий»?

Доповнення таблиці.

ІІІ. Повідомлення теми,мети і завдань уроку

Головне з матеріалу теми уроку:

- навчитися розпізнавати числівники у мовленні;

- ставити до них запитання;

- правильно їх читати і записувати;

- утворювати словосполучення з числівниками.



ІV. Учіння і засвоєння учнями головного з матеріалу

1. Підготовча робота до вивчення нового матеріалу (колективне виконання вправи 11).

2. Опрацювання теоретичного матеріалу (с. 10).

3. Первинне закріплення. Корекція знань.

Завдання: послухати вірш і запам'ятати якомога більше числівників.

Фізкультхвилинка

4. Робота над казкою «Суперечка числівника з іменником».

5. Творче моделювання (два учні біля дошки виконують завдання, інші – на індивідуальних картках, потім відбувається обмін зошитами, здійснюється взаємоперевірка).

. П'ять, окунь - Два, олівець-

Один, книга- Три, вікно-

Двадцять, курча- Одинадцять, футболіст-



V. Закріплення та узагальнення вивченого матеріалу

1. Робота з підручником (вибіркове списування за вправою 14).

2.Робота в групах

1 група (відгадати загадки, підкреслити числівники).

Сидить Марушка в семи кожушках, хто її роздягає, той сльози проливає. (………….)

У тридцяти двох воїнів один командир. (…………….)

2 група (скласти із двох частин прислів’я, з’єднавши стрілочками,. підкреслити числівники).

Знати, як а скупий двічі платить.

Ледачий двічі робить, своїх п'ять пальців.

3 група (вставити потрібний числівник у прислів’ях та приказках, підкреслити числівники).

……. голова добре,а …….. ще краще.

….. раз відмір, а ………. відріж.

3.Підсумок. Тестове опитування. Контроль і самоконтроль учнів.

1) Числівник – це частина мови, яка відповідає на питання:

а) який? яка? яке? які?

б) що робить? що зробить?

в) скільки? який? котрий?

2) Числівник означає: 3) Вкажіть рядочок, у якому подані числівники:

а) назву предмета; а) стіл, парта, підручник;

б) порядок і кількість предметів; б) чотири, одинадцять, сотий;

в) ознаку предмета. в) білий, соковита, дощове.

Самоперевірка з дошки: 1 (в); 2 (б); 3 (б).



VI. Підсумок уроку

Гра «Мікрофон» (опитування за пунктами головного з матеріалу)

–З якою частиною мови ознайомилися на уроці?

– На які запитання відповідає числівник?

–З якою частиною мови завжди поєднуються числівники?

– Наведіть приклади числівників.



VI. Домашнє завдання

1 рівень. Скласти твір-мініатюру «Мій робочий день», використовуючи числівники.

2 рівень. Дати письмово відповіді на запитання вправи 15, с.11.

Коментар, Кіщук Г.В., заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель англійської мови

Мета уроку чітко сформульована, виділено головні завдання уроку. Вивчення нового матеріалу здійснювалося за прнципами систематичності та доступності. На уроці спостерігалася організаторська діяльність учителя, самостійна робота учнів, диференціація та індивідуалізація навчання. Різні форми роботи: робота в групах, робота з підручником, тестові завдання – забезпечили засвоєння головного з матеріалу кожним учнем.



Зворотний зв'язок однаковий для всіх учнів, проте продуктивний.Учні засвоїли матеріал теми, тому урок результативний. Проте при розробці диференційованих завдань вчительці слід більшу увагу звертати на корекцію знань тих учнів, які слабо засвоїли матеріал.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка