Уроки фізичної культури у 4 кл.: методичні рекомендації \\ Фізичне виховання в сучасній школі. №3 2012



Скачати 70.16 Kb.
Дата конвертації19.02.2016
Розмір70.16 Kb.
Видавництво « Педагогічна преса» пропонує :


Вчителю фізичного виховання


  1. Уроки фізичної культури у 4 кл.: методичні рекомендації \\ Фізичне виховання в сучасній школі. - № 3 – 2012 - С. 18




  1. Використання загально розвивальних вправ у школі. \\ Фізичне виховання в сучасній школі. - № 3 – 2012 - С. 11




  1. Презентація і обговорення навчальної програми з фізичної культури для 5- 9 кл. \\ Фізичне виховання в сучасній школі. - № 2 – 2012 - С. 8




  1. Структура і зміст сучасного уроку фізичної культури. \\ Фізичне виховання в сучасній школі. - № 2 – 2012 - С. 21




  1. Позакласна фізкультурно – оздоровча робота як засіб виховання фізичної культури школярів. \\ Фізичне виховання в сучасній школі. - № 1 – 2012 - С. 19

  2. Олімпійська освіта у навчально – виховному процесі школярів. \\ Фізичне виховання в сучасній школі. - № 1 – 2012 - С. 27



Вчителю української мови та літератури


  1. У мові дрібниць немає . \\ Дивослово . - № 6 -2012. - С.35

  2. Сучасний погляд на неореалізм. \\ Дивослово . - № 6 -2012. - С.59




  1. Розвиток оргдіяльнісних умінь учнів. \\ Дивослово . - № 5 -2012. - С.2




  1. Основні аспекти мовленнєво-методичної компетентності сучасного вчителя - словесника. \\ Дивослово . - № 5 -2012. - С.13



5. Методика вивчення української літератури на сучасному етапі : основні ознаки і поняття. \\ Дивослово . - № 4 -2012. - С.28
6. Українська література в системі гуманітарної освіти: викладання і вивчення. \\ Дивослово . - № 4 -2012. - С. 63
7. Образ сліз у творчості Т.Г.Шевченка. \\ Дивослово . - № 3 -2012. - С.2
8. Методика формування орфографічних умінь і навичок . \\ Дивослово . - № 3 -2012. - С.41
9. Методика вивчення української літератури на сучасному етапі . \\ Дивослово . - № 3 -2012. - С.51
10. Як писати твір – роздум. \\Дивослово. - № 2- 2012- С.2.
11. Сучасний урок української літератури або погляд на проект концепції реформування літературної освіти. \\ Дивослово . - № 2 -2012. - С.46

Вчителю історії та правознавства


  1. Інтегрований урок на тему: «Греція у ІІ-на початку !тисячоліття до н. е. 6 кл. \\ Всесвітня історія в сучасній школі. -№6-2012-С.11




  1. Урок на тему: «З чого починається людська доброта» 5кл.\\ Всесвітня історія в сучасній школі. -№5-2011-С.7




  1. Урок на тему: «Утворення Української козацької держави- гетьманщини 8кл.» \\ Всесвітня історія в сучасній школі. -№4-2012-С.2




  1. Методичні засади використання мультимедійної презентації . \\ Всесвітня історія в сучасній школі . -№4-2012-С.8




  1. Українське суспільство і пам′ять про Голокост: наукові та освітні аспекти. // Всесвітня історія в сучасній школі. -№3 - 2012-С.15




  1. Як навчити учнів формувати правові поняття. // Всесвітня історія в сучасній школі. -№ 2 - 2012-С. 34




  1. Можливості курсів історії у розвитку критичного мислення учнів. // Всесвітня історія в сучасній школі. -№ 1 - 2012-С.21




  1. Методика укладання та використання тестових завдань. // Всесвітня історія в сучасній школі. -№1 - 2012-С.42


Вчителю зарубіжної літератури
1. Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках світової літератури з використанням інноваційних методів. \\ Всесвітня література в сучасній школі . -№6 -2012- С.20
2. Впровадження Мультимедійних технологій у практику викладання світової літератури. \\ Всесвітня література в сучасній школі. -№5 -2012 –С.12
3. Науково-методичний лекторій для вчителя світової літератури «Специфіка вивчення перекладних художніх творів у старших класах ЗОШ. \\ Всесвітня література в сучасній школі. -№5-2012 –С.46
4. Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів на уроках світової літератури. \\Всесвітня література в сучасній школі. -№4 -2012-С.12
5. Культорологічний аспект формування творчої особистості в процесі вивчення світової літератури. \\Всесвітня література в сучасній школі. -№2 -2012-С.6
6. Орієнтовне планування уроків світової літератури. 11кл. \\ Всесвітня література в сучасній школі.-№2 -2012-С.32
7. Жіночі романи у світовій літературі. \\ Всесвітня література в сучасній школі. -№1 -2012-С.17


Вчителю біології та хімії


  1. Взаємозв′язок навчання і розвитку учнів. \\ Біологія і хімія в сучасній школі. - №3 .- 2012.-С.32


2. Саморегуляція як чинник формування загально навчальних компетентностей учнів. \\ Біологія і хімія в сучасній школі. - №1.- 2012.-С.43

3. Інтегрований підхід до узагальнення знань з органічної хімії . \\ Біологія і хімія в сучасній школі. - №2.- 2012.-С.41
4. Задачі з генетики. \\ Біологія і хімія в сучасній школі. - №2.- 2012.-С.30
5 Розвиток пізнавальних інтересів учнів на уроках хімії. \\ Біологія і хімія в сучасній школі. - №1.- 2012.-С.31
6. Використання комп’ютера на різних етапах уроку хімії. \\ Біологія і хімія в сучасній школі. - №1.- 2012.-С.25
7. Методичні рекомендації до вивчення наукового доробку М.В. Ломоносова. // Біологія і хімія в сучасній школі. - №3.- 2012.-С.25
Вчителю географії та економіки
1. Шляхи формування компетентності у старшокласників на уроках географії . \\ Географія та основи економіки всучасній школі.-№6-2012-С.2
2. Навчальна програма курсу за вибором «Географія культури України10(11) кл.» \\ Географія та основи економіки в сучасній школі.-№6-2012-С.6.

3. Деякі економічні проблеми в Україні у зв’язку із зміною клімату. \\ Географія та основи економіки в сучасній школі.-№5-2012-С.38
4. Організаційно-мотиваційний етап уроку географії. \\ Географія та основи економіки в сучасній школі.-№4-2012-С.5
5. Нова навчальна програма з географії . \\ Географія та основи економіки в сучасній школі-№4-2012-С.46
6. Формування географічної компетентності учнів у ЗНЗ. \\ Географія та основи економіки в сучасній школі.-№3-2012-С.10
7. Програмні практичні роботи з географії. \\ Географія та основи економіки в сучасній школі.-№2-2012-С.6
8.Особистісно зорієнтований підручник з географії як одна з вимог сучасної освіти. \\ Географія та основи економіки в сучасній школі.-№1-2012-С.8
9 Гра - спосіб актуалізації процесу навчання. \\ Географія та основи економіки в сучасній школі.-№1-2012-С.23
Вчителю фізики та астрономії
1. Засоби наочності для складання і розв’язування фізичних завдань \\ Фізика та астрономія в сучасній школі .-№4-2012-С.8
2. Ігрові інтерактивні технології на уроках фізики. \\ Фізика та астрономія в сучасній школі .-№3-2012-С.15
3. Науково-методичний супровід формування експериментальних умінь учнів в умовах профільного навчання фізики. \\ Фізика та астрономія в сучасній школі. -№3-2012-С.33
4. Урок-гра «Фізика навколо нас» \\ Фізика та астрономія в сучасній школі .-№2-2012-С.33
5. Моделювання, планування , проектування, конструювання діагностування та прогнозування в методичній діяльності вчителя фізики . \\ Фізика та астрономія в сучасній школі. -№1-2012-С.11
Вчителю трудового навчання
1. Використання сучасних технологій. Виготовлення аплікацій з волокнистих матеріалів. 8 кл. \\ Трудова підготовка в сучасній школі. - №6. -2012 - С.21
2. Ділова гра як засіб формування інтересу до професій побутового обслуговування в процесі до профільної підготовки учнів. \\Трудова підготовка в сучасній школі -№5-2012-С.26
3. Творчі групи - вивчення та апробування ідей у практичній діяльності . \\Трудова підготовка в сучасній школ.-№5-2012-С.31
4. Організація проектної діяльності майбутніх учителів трудового навчання. \ \ Трудова підготовка в сучасній школі .-№4-2012-С.42
5. Урок із виготовлення рухомої іграшки. \\ Трудова підготовка в сучасній школі.-№2-3-2012-С.24
6. Технологія обробки деревини (8-9кл.). \\ Трудова підготовка в сучасній школі. - №1 – 2012 - С.16






База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка