Основні аспекти мовленнєво-методичної компетентності сучасного вчителя - словесника. \\ Дивослово . - № 5 -2012. - С.13
5. Методика вивчення української літератури на сучасному етапі : основні ознаки і поняття. \\ Дивослово . - № 4 -2012. - С.28
6. Українська література в системі гуманітарної освіти: викладання і вивчення. \\ Дивослово . - № 4 -2012. - С. 63
7. Образ сліз у творчості Т.Г.Шевченка. \\ Дивослово . - № 3 -2012. - С.2
8. Методика формування орфографічних умінь і навичок . \\ Дивослово . - № 3 -2012. - С.41
9.Методика вивчення української літератури на сучасному етапі . \\ Дивослово . - № 3 -2012. - С.51
10. Як писати твір – роздум. \\Дивослово. - № 2- 2012- С.2.
11. Сучасний урок української літератури або погляд на проект концепції реформування літературної освіти. \\ Дивослово . - № 2 -2012. - С.46
Методика укладання та використання тестових завдань. // Всесвітня історія в сучасній школі. -№1 - 2012-С.42
Вчителю зарубіжної літератури 1. Розвиток комунікативних здібностей учнів на уроках світової літератури з використанням інноваційних методів. \\ Всесвітня література в сучасній школі . -№6 -2012- С.20
2. Впровадження Мультимедійних технологій у практику викладання світової літератури. \\ Всесвітня література в сучасній школі. -№5 -2012 –С.12
3. Науково-методичний лекторій для вчителя світової літератури «Специфіка вивчення перекладних художніх творів у старших класах ЗОШ. \\ Всесвітня література в сучасній школі. -№5-2012 –С.46
4. Формування комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів на уроках світової літератури. \\Всесвітня література в сучасній школі. -№4 -2012-С.12
5. Культорологічний аспект формування творчої особистості в процесі вивчення світової літератури. \\Всесвітня література в сучасній школі. -№2 -2012-С.6
6. Орієнтовне планування уроків світової літератури. 11кл. \\ Всесвітня література в сучасній школі.-№2 -2012-С.32
7. Жіночі романи у світовій літературі. \\ Всесвітня література в сучасній школі. -№1 -2012-С.17
Взаємозв′язок навчання і розвитку учнів. \\ Біологія і хімія в сучасній школі. - №3 .- 2012.-С.32
2. Саморегуляція як чинник формування загально навчальних компетентностей учнів. \\ Біологія і хімія в сучасній школі. - №1.- 2012.-С.43
3. Інтегрований підхід до узагальнення знань з органічної хімії . \\ Біологія і хімія в сучасній школі. - №2.- 2012.-С.41
4. Задачі з генетики. \\ Біологія і хімія в сучасній школі. - №2.- 2012.-С.30
5 Розвиток пізнавальних інтересів учнів на уроках хімії. \\ Біологія і хімія в сучасній школі. - №1.- 2012.-С.31
6. Використання комп’ютера на різних етапах уроку хімії. \\ Біологія і хімія в сучасній школі. - №1.- 2012.-С.25
7. Методичні рекомендації до вивчення наукового доробку М.В. Ломоносова. // Біологія і хімія в сучасній школі. - №3.- 2012.-С.25
Вчителю географії та економіки 1. Шляхи формування компетентності у старшокласників на уроках географії . \\ Географія та основи економіки всучасній школі.-№6-2012-С.2
2. Навчальна програма курсу за вибором «Географія культури України10(11) кл.» \\ Географія та основи економіки в сучасній школі.-№6-2012-С.6.
3. Деякі економічні проблеми в Україні у зв’язку із зміною клімату. \\ Географія та основи економіки в сучасній школі.-№5-2012-С.38
4. Організаційно-мотиваційний етап уроку географії. \\ Географія та основи економіки в сучасній школі.-№4-2012-С.5
5. Нова навчальна програма з географії . \\ Географія та основи економіки в сучасній школі-№4-2012-С.46
6. Формування географічної компетентності учнів у ЗНЗ. \\ Географія та основи економіки в сучасній школі.-№3-2012-С.10
7. Програмні практичні роботи з географії. \\ Географія та основи економіки в сучасній школі.-№2-2012-С.6
8.Особистісно зорієнтований підручник з географії як одна з вимог сучасної освіти. \\ Географія та основи економіки в сучасній школі.-№1-2012-С.8
9 Гра - спосіб актуалізації процесу навчання. \\ Географія та основи економіки в сучасній школі.-№1-2012-С.23
Вчителю фізики та астрономії 1. Засоби наочності для складання і розв’язування фізичних завдань \\ Фізика та астрономія в сучасній школі .-№4-2012-С.8
2. Ігрові інтерактивні технології на уроках фізики. \\ Фізика та астрономія в сучасній школі .-№3-2012-С.15
3. Науково-методичний супровід формування експериментальних умінь учнів в умовах профільного навчання фізики. \\ Фізика та астрономія в сучасній школі. -№3-2012-С.33
4. Урок-гра «Фізика навколо нас» \\ Фізика та астрономія в сучасній школі .-№2-2012-С.33
5. Моделювання, планування , проектування, конструювання діагностування та прогнозування в методичній діяльності вчителя фізики . \\ Фізика та астрономія в сучасній школі. -№1-2012-С.11
Вчителю трудового навчання 1. Використання сучасних технологій. Виготовлення аплікацій з волокнистих матеріалів. 8 кл. \\ Трудова підготовка в сучасній школі. - №6. -2012 - С.21
2. Ділова гра як засіб формування інтересу до професій побутового обслуговування в процесі до профільної підготовки учнів. \\Трудова підготовка в сучасній школі -№5-2012-С.26
3. Творчі групи - вивчення та апробування ідей у практичній діяльності . \\Трудова підготовка в сучасній школ.-№5-2012-С.31
4. Організація проектної діяльності майбутніх учителів трудового навчання. \ \ Трудова підготовка в сучасній школі .-№4-2012-С.42
5. Урок із виготовлення рухомої іграшки. \\ Трудова підготовка в сучасній школі.-№2-3-2012-С.24
6. Технологія обробки деревини (8-9кл.). \\ Трудова підготовка в сучасній школі. - №1 – 2012 - С.16