Уроків математики у 4 класі на ІІ семестр № уроку



Скачати 297.12 Kb.
Дата конвертації21.02.2016
Розмір297.12 Kb.
Барна М.М., Волощенко О.В., Козак О.П.
Орієнтовне календарно – тематичне планування

уроків математики

у 4 класі

на ІІ семестр




уроку

Дата проведення

Зміст навчального матеріалу

Вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Орієнтовні номери завдань

(за підручником Математика, 4. Богданович М.В. – К.: Освіта, 2004. – 159 с.)

Шестицифрові числа: нумерація та дії над ними ( 22 год)

1 (65)




Утворення, читання і записування шестицифрових чисел. Порівняння шестицифрових чисел. Позиційне значення цифр у записі шестицифрового числа. Поняття мільйон. Поняття клас. Лічба тисячами, десятками тисяч, сотнями тисяч в межах мільйона. Поняття мільярд (в порядку ознайомлення)

  • називає числа в межах мільйона від будь-якого числа до вказаного;

  • читає і записує шестицифрові числа;

  • розуміє позиційне значення цифри в записі шестицифрового числа;

  • порівнює шестицифрові числа;

  • знає співвідношення між розрядними одиницями кожного класу;

  • читає числа, записані в таблицю розрядів і класів;

  • розуміє, що в кожному класі, крім першого, повинно бути по три цифри

№№ 198, 199, 203(1), 204(1,2), 205, 211, 213(1,2), 214, 215, 220(1), 221, 222, 223, 224, 227(1), 229, 230, 231, 239(1); збірник

2 (66)




Запис шестицифрових чисел у вигляді суми розрядних доданків. Визначення загальної кількості десятків, сотень, тисяч, десятків тисяч у шестицифровому числі. Округлення шестицифрових чисел.

  • записує шестицифрові числа у вигляді суми розрядних;

  • визначає загальну кількість десятків, сотень, тисяч і десятків тисяч у шестицифрових числах;

  • знає правило округлення чисел

№№ 197, 203(2), 204(3), 206, 213(3), 216, 220(2), 227(2), 239(2), 241, 242; збірник

3 (67)




Усне додавання шестицифрових чисел

  • виконує усне додавання розрядних і «круглих» шестицифрових чисел;

  • складає задачу за виразом

збірник

4 (68)




Письмове додавання шестицифрових чисел

  • знає алгоритм письмового додавання шестицифрових чисел;

  • знаходить значення буквених виразів при заданих числових значеннях змінної;

  • розв’язує задачі на 2 – 4 дії, що по-різному скомбіновані із простих задач

№ №371(1пр.); збірник

5 (69)




Усне віднімання шестицифрових чисел

  • виконує усне віднімання розрядних і «круглих» шестицифрових чисел;

  • перевіряє, яке число є розв’язком рівняння;

  • розв’язує задачі на 2-4 дії, що по-різному скомбіновані із простих задач

збірник

6 (70)




Письмове віднімання шестицифрових чисел

  • знає алгоритм письмового віднімання шестицифрових чисел;

  • перевіряє, яке число є розв’язком рівняння;

  • перевіряє, яке число є розв’язком нерівності;

  • розв’язує задачі на 2-4 дії, що по-різному скомбіновані із простих задач

№ №367, 393 (1 пр.), збірник

7 (71)




Усне множення шестицифрових чисел на розрядні одиниці. Закони множення.

  • виконує усне множення шестицифрових чисел на розрядні одиниці;

  • знає переставний, сполучний та розподільний закони множення та застосовує їх під час виконання обчислень;

  • знаходить значення буквених виразів при заданих числових значеннях змінної

№№ 419, 420, 421, збірник

8 (72)




Письмове множення шестицифрових чисел на одноцифрове число (загальний випадок).

  • знає алгоритм письмового множення шестицифрових чисел на одноцифрове число;

  • перевіряє, яке число є розв’язком нерівності;

  • знаходить значення числових виразів, що містять дві і більше дій з дужками і без них

№№ 431, 432, збірник

9 (73)




Множення шестицифрових чисел у випадку кількох нулів у першому множнику. Множення шестицифрових чисел, що закінчуються нулями

  • знає алгоритм письмового множення шестицифрових чисел на одноцифрове число;

  • знаходить значення числових виразів, що містять дві і більше дій з дужками і без них;

  • знаходить значення буквених виразів при заданих числових значеннях змінної;

  • розв’язує задачі на 2-4 дії, що по-різному скомбіновані із простих задач;

№№ 449, 458, 471, збірник

10 (74)




Усне ділення «круглих» шестицифрових чисел на 10, 100, 1000.

  • виконує усне ділення «круглих» шестицифрових чисел на 10, 100, 1000;

  • розв’язує рівняння з одним невідомим, що містить одну – дві дії;

  • знаходить значення буквених виразів при заданих числових значеннях змінної;

збірник

11 (75)




Письмове ділення шестицифрових чисел на одноцифрове число (загальний випадок). Властивості частки (ділення числа на добуток, ділення суми на число). Перевірка дій множення і ділення

  • знає алгоритм ділення шестицифрових чисел на одноцифрове число;

  • знає властивості частки (ділення числа на добуток і ділення суми на число);

  • виконує перевірку дії множення і ділення;

  • перевіряє, яке число є розв’язком рівняння;

  • розв’язує задачі на 2-4 дії, що по-різному скомбіновані із простих задач

№№ 524, 525, 538, 564, 571, 576, 578, 581,585, 604; збірник

12 (76)




Ділення шестицифрових чисел з остачею на 10, 100, 1000.

  • знає алгоритм ділення шестицифрових чисел з остачею на 10, 100, 1000

№№ 631, 632; збірник

13 (77)




Узагальнюючий урок з теми «Шестицифрові числа: нумерація та дії над ними»

  • називає числа в межах мільйона від будь-якого числа до вказаного;

  • читає і записує шестицифрові числа;

  • розуміє позиційне значення цифри в записі шестицифрового числа;

  • порівнює шестицифрові числа;

  • знає співвідношення між розрядними одиницями кожного класу;

  • читає числа, записані в таблицю розрядів і класів;

  • розуміє, що в кожному класі, крім першого, повинно бути по три цифри;

  • записує шестицифрові числа у вигляді суми розрядних;

  • визначає загальну кількість десятків, сотень, тисяч і десятків тисяч у шестицифрових числах;

  • знає правило округлення чисел;

  • виконує усне додавання розрядних і «круглих» шестицифрових чисел;

  • знає алгоритм письмового додавання шестицифрових чисел;

  • виконує усне віднімання розрядних і «круглих» шестицифрових чисел;

  • знає алгоритм письмового віднімання шестицифрових чисел;

  • виконує усне множення шестицифрових чисел на розрядні одиниці;

  • знає переставний, сполучний та розподільний закони множення та застосовує їх під час виконання обчислень;

  • знає алгоритм письмового множення шестицифрових чисел на одноцифрове число;

  • виконує усне ділення «круглих» шестицифрових чисел на 10, 100, 1000;

  • знає алгоритм ділення шестицифрових чисел на одноцифрове число;

  • знає властивості частки (ділення числа на добуток і ділення суми на число);

  • виконує перевірку дії множення і ділення

збірник

14 (78)




Контрольна робота № 6 з теми «Шестицифрові числа: нумерація та дії над ними»

  • розташовує числа в межах мільйона від будь-якого числа до вказаного;

  • розуміє позиційне значення цифри в записі шестицифрового числа;

  • порівнює шестицифрові числа;

  • читає числа, записані в таблицю розрядів і класів;

  • визначає загальну кількість десятків, сотень, тисяч і десятків тисяч у шестицифрових числах;

  • виконує усне додавання розрядних і «круглих» шестицифрових чисел;

  • застосовує алгоритм письмового віднімання шестицифрових чисел;

  • застосовує алгоритм письмового множення шестицифрових чисел на одноцифрове число;

  • розуміє алгоритм усного ділення «круглих» шестицифрових чисел на 10, 100, 1000;

  • виконує перевірку дії множення (ділення);

  • знаходить значення числових виразів, що містять дві і більше дії з дужками і без них;

  • перевіряє, чи є дане число розв’язком рівняння;

  • знаходить значення змінної, яке задовольняє нерівність;

  • розв’язує задачі на 2 – 4 дії, що по-різному скомбіновані із простих задач вивчених видів;

  • складає план розв’язування задачі




15 (79)




Аналіз контрольної роботи

  • аналізує результати виконаної роботи;

  • виконує індивідуальні завдання, орієнтовані на корекцію допущених у роботі помилок




Площа. Швидкість ( 13 год)

16 (80)




Система одиниць довжини

  • знає співвідношення між одиницями довжини;

  • використовує співвідношення між одиницями довжини під час розв’язування задач;

  • порівнює одиниці довжини;

  • перетворює одиниці довжини;

  • виконує арифметичні дії з одиницями довжини;

  • встановлює співвідношення між одиницями довжини

№№ 259, 260, 262, 267, 280, 306, 307, 335, 343, 344, 348, 369; збірник

17 (81)




Поняття про площу. Одиниці площі – квадратний сантиметр, квадратний дециметр, квадратний метр, ар, гектар, квадратний кілометр. Правило обчислення площі прямокутника (квадрата).

  • знає одиниці площі та їх коротке позначення при числах;

  • знає співвідношення між одиницями площі та використовує їх під час обчислень;

  • розташовує одиниці площі в порядку спадання (зростання);

  • знає правило обчислення площі прямокутника (квадрата) і використовує його під час розв’язування задач;

  • встановлює відповідність між одиницями площі

№№ 466, 467, 473, 474, 479, 491, 492, збірник

18 (82)




Розв’язування задач, використовуючи правило обчислення площі прямокутника (квадрата). Площа поверхні куба.

  • знає правило обчислення площі прямокутника (квадрата) і використовує його під час розв’язування задач;

  • розв’язує задачі на знаходження площі поверхні куба;

  • визначає вираз, який відповідає розв’язку задачі з буквеними даними

№ №482, 483, 484, 489, 493, 494, 496, 497, 500, 501, 508, 511, 512, 521, 574, 583; збірник

19 (83)




Розв’язування задач на визначення площі ділянки прямокутної форми за її планом

  • визначає площу ділянки прямокутної форми за її планом;



№ 499, збірник

20 (84)




Розв’язування задач на визначення площі ділянки прямокутної форми за її планом

  • визначає площу ділянки прямокутної форми за її планом;



№ 779; збірник

21 (85)




Обчислення площі фігур за допомогою палетки.

  • розуміє, що площу фігури можна виміряти за допомогою палетки




№№ 514, 515; збірник

22 (86)




Поняття про швидкість. Одиниці швидкості. Розв’язування задач на знаходження швидкості руху.

  • знає одиниці швидкості;

  • позначає скорочено одиниці швидкості;

  • розв’язує задачі на знаходження швидкості руху

№№ 381, 382, 383, 384, 385, 387, 388, 402, 692, збірник

23 (87)




Розв’язування задач на знаходження відстані.

  • розв’язує задачі на знаходження відстані




№№ 389, 390, 391, 392, 395, 397, 721 збірник

24 (88)




Розв’язування задач на знаходження часу.

  • розв’язує задачі на знаходження відстані




№№ 398, 399, 400, 638, збірник

25 (89)




Узагальнюючий урок з теми «Площа. Швидкість»

  • знає співвідношення між одиницями довжини;

  • використовує співвідношення між одиницями довжини під час розв’язування задач;

  • порівнює одиниці довжини;

  • перетворює одиниці довжини;

  • знає одиниці площі та їх коротке позначення при числах;

  • знає співвідношення між одиницями площі та використовує їх під час обчислень;

  • розташовує одиниці площі в порядку спадання (зростання);

  • знає правило обчислення площі прямокутника (квадрата) і використовує його під час розв’язування задач;

  • розв’язує задачі на знаходження площі поверхні куба;

  • визначає вираз, який відповідає розв’язку задачі з буквеними даними;

  • визначає площу ділянки прямокутної форми за її планом;

  • розуміє, що площу фігури можна виміряти за допомогою палетки;

  • знає одиниці швидкості;

  • позначає скорочено одиниці швидкості;

  • розв’язує задачі на знаходження швидкості руху, відстані, часу

№№ 406, 407, 444, 461, 470, 478, 519, 530, 531, 533, 606, 609, 622, 628, 837, 846, 861, збірник

26 (90)




Контрольна робота № 7 з теми «Площа. Швидкість»

  • розв’язує прості задачі на знаходження швидкості руху;

  • розв’язує прості задачі на знаходження відстані;

  • розв’язує прості задачі на знаходження часу;

  • розв’язує задачі на знаходження площі прямокутника;

  • співвідносить дії до задачі та їх пояснення;

  • визначає вираз для розв’язування задачі з буквеними даними;

  • знає співвідношення між одиницями довжини;

  • розпізнає фігуру, площу якої можна виміряти за допомогою палетки;

  • розпізнає одиниці площі та знає їх коротке позначення при числах;

  • розташовує одиниці площі у порядку зростання (спадання);

  • знає правила обчислення площі прямокутника (квадрата);

  • визначає площу ділянки прямокутної форми за її планом;

  • розуміє, як коротко записати одиниці швидкості




27 (91)




Аналіз контрольної роботи.

  • аналізує результати виконаної роботи;

  • виконує індивідуальні завдання, орієнтовані на корекцію допущених у роботі помилок




Дроби ( 6 год)

28 (92)




Повторення вивченого про частини.

  • розуміє сутність поняття частина числа;

  • знаходить половину, третину, четверту та інші частини від числа;

  • знаходить число за його частиною;

  • розв’язує складені задачі, які включають знаходження частини від числа та числа за його частиною;

  • записує розв’язання задачі з поясненням і без пояснення;

  • уміє складати план розв’язування складеної задачі

№№ 597, 640 – 645, 647 655, 657, 662; збірник

29 (93)




Дроби. Чисельник і знаменник дробу. Порівняння дробів.

  • знає як утворюється дріб;

  • знає, що таке знаменник дробу, чисельник дробу;

  • записує і читає дроби;

  • порівнює дроби з однаковими знаменниками;

  • записує дроби в порядку зростання / спадання

№№ 658 – 660, 664 – 667; збірник

30 (94)




Знаходження дробу від числа.

  • знає, як знайти дріб від числа;

  • знаходить дріб від числа;

  • розв’язує задачі, які включають знаходження дробу від числа

№№ 661, 663, 668 – 671, збірник

31 (95)




Знаходження числа за його дробом.

  • знає, як знайти число за його дробом;

  • знаходить число за його дробом;

  • розв’язує задачі, які включають знаходження числа за його дробом

Збірник

32 (96)




Знаходження дробу від числа та числа за його дробом.

  • знаходить дріб від числа;

  • розв’язує задачі, які включають знаходження дробу від числа;

  • знаходить число за його дробом;

  • розв’язує задачі, які включають знаходження числа за його дробом

№№ 673 – 675, 677, 681 - 688; збірник

33 (97)




Знаходження дробу від числа та числа за його дробом.

  • знаходить дріб від числа;

  • розв’язує задачі, які включають знаходження дробу від числа;

  • знаходить число за його дробом;

  • розв’язує задачі, які включають знаходження числа за його дробом

№№ 691, 699, 700, 704, 705, збірник

Множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число ( 20 год.)

34 (98)




Множення трицифрових чисел на двоцифрове


  • знає алгоритм письмового множення трицифрових чисел на двоцифрові;

  • закінчує розв’язання задачі на 2 – 4 дії, що по-різному сформульовані із простих задач вивчених видів;

  • записує розв’язання задачі з поясненням

№№ 820, 823, 829 (1); збірник

35 (99)




Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок)

  • знає алгоритм письмового множення багатоцифрових чисел на двоцифрові;

  • складає рівняння та знаходить число, яке є розв’язком рівняння;

  • знаходить значення числових виразів, що містять дві і більше дій з дужками і без них;

  • розв’язує задачі на 2 – 4 дії, що по-різному скомбіновані із простих задач вивчених видів;

  • уміє складати план розв’язування задачі

№№ 826, 827, 829; збірник

36 (100)




Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок)

  • знає алгоритм письмового множення багатоцифрових чисел на двоцифрові;

  • знаходить значення числових виразів, що містять дві і більше дій з дужками і без них;

  • записує розв’язання задачі з поясненням і без пояснення;

  • уміє складати вираз до задачі з буквеними даними та обчислює його при заданому значенні змінної

№№ 828; збірник

37 (101)




Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові ( коли у множнику є нулі)

  • знає алгоритм письмового множення багатоцифрових чисел на двоцифрові (коли у множнику є нулі);

  • розв’язує задачі на 2 – 4 дії, що по-різному скомбіновані із простих задач вивчених видів;

  • записує розв’язання задачі з поясненням і без пояснення;

  • складає задачі за даним виразом

№№ 831, 836; збірник

38 (102)




Множення іменованих чисел на двоцифрові


  • знає алгоритм письмового множення багатоцифрових чисел на двоцифрові;

  • розв’язує задачі на 2 – 4 дії, що по-різному скомбіновані із простих задач вивчених видів;

  • записує розв’язання задачі з поясненням і без пояснення;

  • уміє складати вираз до задачі з буквеними даними та обчислює його при заданому значенні змінної

№№ 833, 834, 839; збірник

39 (103)




Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів



  • знає правило про порядок виконання арифметичних дій першого та другого ступенів у виразах без дужок і з дужками;

  • знаходить значення числових виразів, що містять дві і більше дій з дужками і без них;

  • знаходить значення буквених виразів при заданих числових значеннях змінної

№№ 843, 847, 854, 855; збірник

40 (104)




Контрольна робота № 8 з тами «Дроби. Множення багатоцифрових чисел на двоцифрове число»

  • знає, як записати дріб;

  • порівнює дроби з однаковими знаменниками;

  • записує дроби в порядку зростання / спадання;

  • знаходить дріб від числа;

  • знає, як знайти число за його дробом;

  • застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрових чисел на двоцифрове число;

  • застосовує алгоритм письмового множення багатоцифрових чисел на двоцифрові (коли у множнику є нулі);

  • розташовує порядок виконання арифметичних дій першого та другого ступенів у виразах без дужок і з дужками;

  • знаходить значення буквених виразів при заданих числових значеннях змінної;

  • встановлює відповідність між рівняннями та їх розв’язками

  • перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною;

  • розв’язує задачі на 2 – 4 дії, що по-різному скомбіновані із простих задач вивчених видів;

  • складає задачу за рівнянням

  • визначає, який вираз відповідає розв’язку задачі з буквеними даними




41 (105)




Аналіз контрольної роботи

  • аналізує результати виконаної роботи;

  • виконує індивідуальні завдання, орієнтовані на корекцію допущених у роботі помилок




42 (106)




Ділення трицифрових чисел на двоцифрове



  • знає алгоритм письмового ділення трицифрових чисел на двоцифрові;

  • розв’язує задачі на спільну роботу;

  • уміє складати план розв’язування складеної задачі

№№ 635, 867, 868, 873, 875, 891, 876, 878, 886, 885; збірник

43 (107)




Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок).



  • знає алгоритм письмового ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове;

  • виконує перевірку дії ділення;

  • знаходить значення числових виразів, що містять дві і більше дій з дужками і без них;

  • розв’язує задачі на 2 – 4 дії, що по-різному скомбіновані із простих задач вивчених видів;

  • записує розв’язання задачі з поясненням і без пояснення

№№ 892, 893, 894, 897; збірник

44 (108)




Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Перевірка ділення множенням.



  • знає алгоритм письмового ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове;

  • розв’язує рівняння з одним невідомим, що містить одну – дві дії;

  • вміє перевірити, чи є дане число розв’язком рівняння;

  • вміє перевірити, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною;

  • знаходить значення буквених виразів при заданих числових значеннях змінної;

  • розв’язує задачі на пропорційне ділення

№№ 898, 900, 901, 906, 908, 910, 913, 915; збірник

45 (109)




Ділення трицифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі



  • знає алгоритм письмового ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове у випадку, коли частка містить нулі;

  • розв’язує задачі на пропорційне ділення;

  • розв’язує задачі на 2 – 4 дії, що по-різному скомбіновані із простих задач вивчених видів;

  • записує розв’язання задачі з поясненням і без пояснення

№№ 916, 917, 918, 919, 922, 929; збірник

46 (110)




Ділення з остачею багатоцифрових чисел на двоцифрові.



  • знає алгоритм ділення з остачею багатоцифрових чисел на двоцифрове;

  • розв’язує задачі на 2 – 4 дії, що по-різному скомбіновані із простих задач вивчених видів;

  • записує розв’язання задачі з поясненням і без пояснення

№№ 932, 933, 937, 953; збірник

47 (111)




Ділення іменованих чисел на двоцифрові


  • знає алгоритм письмового ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове;

  • складає задачу за її короткою умовою, поданою у вигляді таблиці;

  • записує розв’язання задачі з поясненням і без пояснення

№№ 939, 940, 944, 946, 954, 957, 958, 964; збірник

48 (112)




Сумісні дії різних ступенів з багатоцифровими числами. Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів



  • знає правило про порядок виконання арифметичних дій першого та другого ступенів у виразах без дужок і з дужками;

  • знаходить значення числових виразів, що містять дві і більше дій з дужками і без них;

  • знаходить значення буквених виразів при заданих числових значеннях змінної

№№ 943, 947, 951, 955, 961, 962, 963, 968; збірник

49 (113)




Поняття про середнє арифметичне.

  • знає алгоритм ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове;

  • розуміє поняття середнє арифметичне;

  • знає правило знаходження середнього арифметичного;

  • вміє знаходити середнє арифметичне

№№ 879, 880, 888, 889; збірник

50 (114)




Розв’язання задач на середнє арифметичне.

  • знає алгоритм ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове;

  • знає правило знаходження середнього арифметичного;

  • розв’язує задачі на знаходження середнього арифметичного

№№ 895, 902, 903, 905, 912; збірник

51 (115)




Розв’язання задач на середнє арифметичне.

  • знає алгоритм ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове;

  • знає правило знаходження середнього арифметичного;

  • розв’язує задачі на знаходження середнього арифметичного

№№ 921, 928, 931, 942, збірник

52 (116)




Узагальнюючий урок з теми: «Множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число»


  • знає алгоритм письмового множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове;

  • виконує перевірку дій множення і ділення;

  • розв’язує задачі на 2 – 4 дії, що по-різному скомбіновані із простих задач вивчених видів;

  • розв’язує рівняння з одним невідомим, що містить одну – дві дії;

  • вміє перевірити, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною




Міри часу (6 год.)

53 (117)




Система одиниць вимірювання часу. Заміна більших одиниць вимірювання часу меншими і менших – більшими

  • знає одиницю часу – тисячоліття;

  • знає співвідношення між одиницями часу;

  • використовує співвідношення між одиницями часу під час розв’язування задач

№№ 986, 987, 989, 997,1003, 1004, 1005, 1006, 1007; збірник

54 (118)




Визначення знаменних дат і тривалості подій за календарем

  • визначає тривалість подій за календарем;

  • розв’язує задачі на знаходження тривалості події, часу початку та закінчення події

№№ 988 (2), 995; збірник

55 (119)




Арифметичні дії з іменованими числами, вираженими у мірах часу

  • знає співвідношення між одиницями часу;

  • використовує співвідношення між одиницями часу під час розв’язування задач;

  • порівнює одиниці вимірювання часу

№№ 1011, 1012, 1013, 1014, 1018, 1020; збірник

56 (120)




Розв’язування задач на час

  • знає співвідношення між одиницями часу;

  • використовує співвідношення між одиницями часу під час розв’язування задач;

№№ 996, 1021, 1022, 1023, 1027; 1030, 1031, 1032, 1033; збірник

57 (121)




Контрольна робота № 9


  • знає одиницю часу – тисячоліття;

  • знає співвідношення між одиницями часу;

  • використовує співвідношення між одиницями часу під час розв’язування задач;

  • визначає тривалість подій за календарем;

  • розв’язує задачі на знаходження тривалості події, часу початку та закінчення події




58 (122)




Аналіз контрольної роботи.


  • аналізує результати виконаної роботи;

  • виконує індивідуальні завдання, орієнтовані на корекцію допущених у роботі помилок




Повторення вивченого за рік ( 18 год.)

59 (123)




Нумерація багатоцифрових чисел. Округлення чисел. Цифри римської нумерації.

  • знає властивості натурального ряду чисел;

  • називає числа в межах 1000000 від будь – якого числа до вказаного;

  • читає і записує багатоцифрові числа;

  • записує багатоцифрові числа у вигляді суми розрядних;

  • визначає загальну кількість десятків, сотень, тисяч і десятків тисяч у числах;

  • знає правило округлення чисел;

  • знає окремі цифри римської нумерації

Збірник

60 (124)




Повторення вивченого про дроби.

  • записує і читає дроби;

  • знаходить дріб від числа і число за його дробом;

  • порівнює дроби з однаковими знаменниками;

Збірник

61 (125)




Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел.


  • виконує усне додавання і віднімання розрядних і «круглих» багатоцифрових чисел;

  • знає алгоритм усного і письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел

Збірник

62 (126)




Множення багатоцифрових чисел на одно- та двоцифрове число.


  • знає алгоритм письмового множення багатоцифрових чисел на одно- та двоцифрові числа, множення у випадку кількох нулів у першому множнику;

  • знає переставний, сполучний і розподільний закони множення та застосовує їх під час виконання обчислень;

  • виконує перевірку дії множення

Збірник

63 (127)




Ділення багатоцифрових чисел на одно- та двоцифрове.


  • знає алгоритм ділення багатоцифрових чисел на одно- та двоцифрові числа; ділення з остачею на 10, 100, 1000;

  • знає властивості частки (ділення числа на добуток і ділення суми на число) та застосовує їх під час виконання обчислень;

  • виконує перевірку дії ділення

Збірник

64 (128)




Числові вирази. Обчислення виразів, що містять сумісні дії першого та другого ступенів. Розв’язування рівнянь.



  • знає правило про порядок виконання арифметичних дій першого та другого ступенів у виразах без дужок і з дужками;

  • знаходить значення числових виразів, що містять дві і більше дій з дужками і без них;

  • знаходить значення буквених виразів при заданих числових значеннях змінної

Збірник

65 (129)




Розв’язування задач на рух. Розв’язування задач з буквеними даними.



  • знає одиниці швидкості та їх коротке позначення при числах;

  • позначає скорочено одиниці швидкості;

  • розв’язує прості задачі на знаходження швидкості руху, відстані, часу;

  • уміє складати план задачі;

  • записує розв’язання задачі з поясненням і без пояснення;

  • складає задачі за даним рівнянням, виразом

Збірник

66 (130)




Площа. Розв’язування задач на знаходження площі прямокутника (квадрата). Геометричні фігури.


  • знає одиниці площі та їх коротке позначення при числах;

  • знає співвідношення між одиницями площі, використовує їх під час обчислень;

  • знає правила обчислення площі прямокутника (квадрата) і використовує його під час розв’язування задач, практичних завдань;

  • розв’язує задачі на знаходження площі прямокутника;

  • вміє визначити площу ділянки прямокутної форми за її планом;

  • розпізнає плоскі та об’ємні геометричні фігури;

  • будує розгортку куба за зразком;

  • знаходить спільні ребра куба, вершини для суміжних граней куба

Збірник

67 (131)




Розв’язування складених задач на 2 – 4 дії, що по-різному скомбіновані з простих задач вивчених типів. Розв’язування задач з буквеними даними.


  • розв’язує задачі на 2 – 4 дії, що по-різному скомбіновані з простих задач вивчених типів;

  • складає вираз для розв’язування задач з буквеними даними;

  • складає план розв’язування складеної задачі;

  • складає вираз до задачі;

  • складає задачі за рівнянням, виразом, схемою

Збірник

68 (132)




Контрольна робота № 10 з теми «Повторення вивченого за рік»

  • читає і записує багатоцифрові числа;

  • визначає загальну кількість десятків, сотень, тисяч і десятків тисяч у багатоцифровому числі;

  • порівнює багатоцифрові числа;

  • знає правило округлення чисел;

  • знає окремі числа римської нумерації;

  • знаходить дріб від числа;

  • знаходить число за його дробом;

  • порівнює дроби з однаковими знаменниками;

  • письмово додає і віднімає багатоцифрові числа;

  • ділить багатоцифрове число на одно-, двоцифрове;

  • множить багатоцифрове число на одно- двоцифрове;

  • виконує перевірку дії ділення ;

  • знаходить середнє арифметичне;

  • знає правила про порядок виконання арифметичних дій першого та другого ступенів у виразах без дужок і з дужками;

  • розв’язує рівняння з одним невідомим, що містить одну – дві дії;

  • вміє перевірити, чи є дане число розв’язком нерівності з однією змінною;

  • розв’язує прості задачі на знаходження швидкості руху, відстані, часу;

  • розв’язує задачі на 2 – 4 дії, що по-різному скомбіновані із простих задач вивчених видів;

  • складає план розв’язування складеної задачі;

  • визнає площу ділянки прямокутної форми за її планом;

  • розв’язує задачі на знаходження тривалості події, часу початку та закінчення події;

  • розпізнає плоскі та об’ємні геометричні фігури;

  • будує розгортку куба за зразком




69 (133)




Аналіз контрольної роботи

  • аналізує результати виконаної роботи;

  • виконує індивідуальні завдання, орієнтовані на корекцію допущених у роботі помилок




70 (134)




Ознайомлення з множенням багатоцифрового на трицифрове

  • знає алгоритм письмового множення багатоцифрового числа на трицифрове;

  • розв’язує задачі на 2 – 4 дії, що по-різному скомбіновані із простих задач вивчених видів;

  • вміє перевірити, чи є дане число розв’язком рівняння;

  • знаходить значення числових виразів на одну – дві дії з дужками і без дужок

№№ 849, 850, 851, 858

71 (135)




Ознайомлення з діленням багатоцифрового числа на трицифрове

  • знає алгоритм письмового ділення багатоцифрового числа на трицифрове;

  • розв’язує задачі на 2 – 4 дії, що по-різному скомбіновані із простих задач вивчених видів;

  • вміє перевірити, чи є дане число розв’язком рівняння;

  • знаходить значення числових виразів на одну – дві дії з дужками і без дужок

№№ 972, 973, 978

72 (136)




Мислення в математиці (головоломки, лабіринти, геометричні фігури)




Збірник

73 (137)




Мислення в математиці (числа і числові головоломки)




Збірник

74 (138)




Мислення в математиці (логічні задачі)




Збірник

75 (139)




Мислення в математиці (тренування пам’яті)




Збірник

76 (140)




Резерв часу








База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка