Уроків по темі «Урок футболу в школі»



Скачати 238.47 Kb.
Дата конвертації26.03.2016
Розмір238.47 Kb.
Розробка уроків по темі

«Урок футболу в школі»Методична розробка уроку футболу для учнів 5 класу

Завдання

  1. Навчити техніки фінта «відходом».

  2. Навчити техніки відбирання м’яча, атакуючи суперника спереду.

  3. Сприяння розвитку швидкості.

Інвентар: футбольні м’ячі, фішки, футбольні жилетки.

Частина уроку

Зміст

Дозу-вання, хв.

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча (8 хв.)

  1. Шикування; рапорт; повідомлення завдань

  2. Загально розвиваючі вправи:

    1. у стійці ноги нарізно ширше плечей – швидкі почергові пружні нахили із плесканням руками поза ногами;

    2. в.п. – упор лежачи на підлозі (землі). Руки на ширині плечей – поштовхом руками перехід в урок руками ширше плечей і навпаки;

    3. те ж саме; але із плесканням долонями в момент безопорного положення;

    4. стрибки з підніманням стегон до грудей.

  3. Рівномірно-перемінний біг на 30 і 60 м.

1
4

3





Основна

(35 хв.)


  1. Вправи для розвитку швидкості:

    1. повторне про бігання відрізків 10-30 м.;

    2. прискорення та ривки з м’ячем;

  2. Жонглювання м’ячем правою і лівою ногами, стегном, головою без повторення однією ногою чи частиною тулуба.

  3. Фінт «відходом» та відбиванням м’яча, атакуючи суперника спереду:

    1. Виконання руху з м’ячем з місця;

    2. те ж саме, але після повільного ведення м’яча;

    3. те ж саме, але після швидкого ведення м’яча;

    4. ведення м’яча та в обведення «відходом» суперника, який рухається назустріч;


    1. передача м’яча назустріч партнеру, що рухається в бік воріт, і вихід на нього в ролі захисника з метою відібрати м’яч. Той приймає м’яч і виконує обведення з метою завершити атаку голом.




      1. Навчальна гра в футбол у зменшених складах на обмеженому майданчику.

7
3

17


8

Фронтальний метод або в парах – залежно від кількості м’ячів

Рух виконується не лише ногами, але й тулубом

В парах. Суперник лише імітує відбирання. Звертати увагу на правильний вибір позиції для відбирання та своєчасне виконання руху для обведення.

В парах. Місця передачі і прийому м’яча позначаються фішками. Двобій продовжується до сигналу вчителя.

Для позначення команд використовуються футбольні жилетки. Звертати увагу на індивідуальні та групові тактичні дії в нападі; маневрування на полі; взаємодію двох і більше гравців.



Заключна (2 хв.)

Повільний біг на 60 м.; ходьба з рухами розслабленими руками і почерговими струшуваннями ніг; підсумки уроку; домашнє завдання

2





Методична розробка уроку футболу для учнів 6 класу

Завдання:

  1. Навчити техніки удару внутрішньою стороною стопи по м’ячу, що летить.

  2. Навчити техніки зупинки внутрішньою стороною стопи м’яча, що летить.

  3. Сприяти розвитку координації рухів.

Інвентар: футбольні м’ячі, футбольні жилетки.

Частина уроку

Зміст

Дозування, хв.

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча (9 хв.)

  1. Шикування; рапорт; повідомлення завдань

  2. Рухлива гра «М’яч у команді». Опис гри: беруть участь 2 команди по 5-8 гравців на обмеженому майданчику. Кожна команда має передавати м’яч тільки своїм гравцям, не втрачаючи його певний час. Перемагає команда, яка довше тримає в себе м’яч

1
8



Для позначення команд використовуються футбольні жилетки. Передачі м’яча виконуються в руки партнерові внутрішньою стороною стопи з рук



Основна (34 хв.)

  1. Зупинка внутрішньою стороною стопи м’яча, що летить:




    1. м’яч накидається партнерові двома руками знизу. Він зупиняє м’яч, що летить, внутрішньою стороною стопи, обробляє його і накидає сам;



    1. теж саме, але в русі;



    1. укидання м’яча з-за бокової лінії партнерові, який має зупинити його, на даючи впасти на землю (підлогу).

  1. Удар внутрішньою стороною стопи по м’ячу, що летить:

    1. м’яч накидається партнерові двома руками знизу. Він виконує в один дотик удар внутрішньою стороною стопи по м’ячу, що летить;




    1. те ж саме, але в русі.


      1. Жонглювання м’ячів правою і лівою ногами, стегном, головою без повторення однією ногою чи частиною тулуба.

      2. Гра в гандбол з елементами футболу.



      1. Навчальна гра в футбол у зменшених складах на обмеженому майданчику

12

5


3

6

8



Відстань між партнерами в парах – 3-4 м.

Звертається увага на правильний рух ногою, яка зупиняє м’яч. Той, хто зупиняє м’яч, має зробити рух назустріч м’ячу.

Обидва рухаються боком приставним кроком.

Звертається увага на рух назустріч м’ячу, що летить.


Звертається увага на правильний рух ногою, яка б’є: стопа розвертається назовні.

Той, хто накидає м’яч, відступає назад, а той, хто б’є, рухається вперед на нього. Потім партнери міняються ролями.

Фронтальний метод або в парах – залежно від кількості м’ячів.

Всі передачі й атака воріт виконується ударами внутрішньої сторони стопи з рук. Звертається увага на координацію рухів.

Для позначення команд використовуються футбольні жилетки. Звертати увагу на групові тактичні дії в захисті та тактику воротаря: вдосконалення правильного вибору позиції, вміння воротаря вибрати місце у штрафному майданчику під час ловіння м’яча на виході



Заключна (2 хв.)

Ходьба на кожний третій рахунок – плескання в долоні; підсумки уроку; домашнє .

2





Методична розробка уроку футболу для учнів 7 класу

Завдання:

  1. Навчити техніки удару по м’яч зовнішньою частиною підйому правої та лівої ноги.

  2. Навчити техніки удару по м’ячу середньою частиною лоба без стрибка.

  3. Сприйняти розвитку швидкості.

Інвентар: футбольні м’ячі, стоялки (або фішки), футбольні жилетки.

Частина уроку

Зміст

Дозування, хв.

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча (5 хв.)

        1. Шикування; рапорт; повідомлення завдань; перешиковування з однієї шеренги в дві.

        2. Ходьба на місці (25-30 кроків). Поступово прискорюючи кроки, перейти на біг і пробігти 20-40 кроків. Уповільнюючи біг, перейти на швидку, а потім на повільну ходьбу.



        1. Загально розвиваючі вправи з футбольними м’ячами:

  1. в.п. – ноги нарізно, м’яч справа. З положення «зігнувшись, ноги нарізно» передача м’яча «вісімкою» поміж ніг;

  2. в.п. – ноги на ширині плечей, м’яч внизу в руках. Кидки м’яча вгору й ловля його, стоячи на місці;

  3. те ж саме, але з поворотом на 1000

1

2


2



Під час ходьби для відновлення дихання декілька разів повільно підняти руки вгору, а потім розслаблено опустити вниз.

Основна (38 хв.)

1. Вправи для розвитку швидкості:

  1. повторне про бігання коротких відрізків (10-30м) з різних вихідних положень, у різних напрямках;

  2. прискорення та ривки з м’ячем.

    1. Жонглювання м’ячем правою і лівою ногами, стегном, головою без повторення ногою чи частиною тулуба.

  1. Удар внутрішньою стороною стопи по м’ячу, що летить:



    1. удари по нерухомому м’ячу в стінку після ведення м’яча зовнішньою частиною підйому «змійкою» поміж стояками (або фішками) – правої та лівої ноги;

    2. те ж саме, але в русі;

    3. удари у стінку по м’ячу , який накатує партнер збоку;

    4. теж сам, але в ціль на стінці.




  1. Удар по м’ячу середньою частиною лоба без стрибка:

  1. удари по м’ячу, який тримає партнер в руках на рівні грудей;

  2. удари по м’ячу, який накидає партнер двома руками знизу



  1. Гра у знаходженні позиції для удару по воротах. Опис: атакує одна команда: передаючи м’яч або застосовуючи ведення, гравці намагаються знайти в супернику слабке місце, через яке можна пробити по воротах. Якщо команда забиває м’яч, вона знову починає атаку.




10

3


12

5


8


Фронтальний метод або в парах – залежно від кількості м’ячів.

Всі удари виконуються спочатку правою, а потім лівою ногою. Відстань до стінки 10-12 м.

В коло діаметром 1 м.

М’яч трохи не докидається до партнера. Звертається увага на правильний рух тулубом с головою. Очі не заплющуються.

Для позначення команд використовуються футбольні жилетки. Врахую чи підготовленість гравців, можна регулювати ширину воріт та обмежувати кількість торкань м’яча.



Заключна (2 хв.)

Біг у повільному темпі 40 м. з поступовим його уповільнюванням і перехід на ходьбу в повільному темпі; підсумок уроку; домашнє завдання.

2

У колону по одному


Методична розробка уроку футболу для учнів 8 класу

Завдання:

  1. Навчити техніки ведення м’яча внутрішньою частиною підйому

  2. Навчити техніки ударів правою та лівою ногами по м’ячу, котиться у різних напрямах..

  3. Сприяти розвитку швидкості.

Інвентар: футбольні м’ячі, стоялки (або фішки), футбольні жилетки.

Частина уроку

Зміст

Дозування, хв.

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча (13 хв.)

1. Шикування; рапорт; повідомлення завдань; перешиковування з однієї шеренги в дві.

2. Загально розвиваючі вправи:



  1. в.п. – ноги нарізно (на ширині плечей), руки вгору. Стати на носки, прогнутися, опустити руки, стати на всю ступню (5-6 разів);

  2. в.п. – ноги разом, руки вгору. Нахил праворуч – в.п., ліворуч – в.п. (по 5-6 разів у кожний бік);

  3. в.п. – ноги разом. Підняти руки вгору, прогнутися, нахилитися, вперед, не згинаючи ніг (6-8 разів);

  4. в.п. – одна нога поперед іншої, руки в сторони. Напівприсісти та випрямитися (5-6 разів);

  5. в.п. – ліва рука витягнута вперед (на рівні плеча). Дістати її долоню носном правої ноги. Те ж саме правою рукою і лівою ногою (по 5-6 разів);

  6. в.п. – ноги нарізно; руки вперед (15-25 присідань);

  7. в.п. – одна нога попереду іншої. Попередня зігнута і стоїть на повній ступні, задня вигнута і стоїть на носку. В такому положенні залишатися 2-30 сек., натискуючи на таз (3-4 рази);

  8. в.п. – ноги нарізно. Нахилитися, взятися за ноги біля гомілковостопного суглоба і, не згинаючи ніг, пройти кілька кроків уперед, випрямитись (2-3 рази);

  9. біг на місці, що чергується з підскоками то на правій, то на лівій нозі (60-100 сек.)

  1. Вправи на снарядах: підйом переворотом в упор; підтягування на високій перекладині (хлопці); з вису стоячи на нижній жердині, підйом переворотом в упор на верхню; спад у вис кутом, зіскок; підтягування на перекладині 95 см. (дівчата).

  2. Біг з ударами по підвішених м’ячах середньою частиною лоба у стрибку.

1

4

3


5

М’ячі підвішуються на рівні обличчя.


Основна (30 хв.)

1. Вправи для розвитку швидкості:

  1. біг боком і спиною вперед;

  2. прискорення та ривки з м’ячем;

  3. ривки до м’яча з наступним ударом по воротах правою та лівою ногами.

  1. Жонглювання м’ячем правою і лівою ногами, стегном, головою без повторення ногою чи частиною тулуба.

  2. Ведення м’яча внутрішньою частиною підйому:

    1. ведення м’яча по колу;

    2. ведення м’яча по «вісімці»;

    3. ведення м’яча в обмеженому квадраті між партнерами, які рухаються;

    4. естафета з веденням м’яча поміж стояками (або фішками).

      1. Удари правою та лівою ногами по м’ячу, що котиться у різних напрямках:

      1. удари в напрямку воріт по м’ячу, який накатує;

      2. удари в напрямку воріт м’ячем, який накатує партнер збоку;

      3. удари в напрямку воріт м’ячем, який накатує партнер у напрямку руху.

  1. Ігрова вправа 8х8 з одним нейтральним.

7
3

7

5



8

Фронтальний метод або в парах – залежно від кількості м’ячів.

Торкатися м’яча після кожного кроку.

Для позначення команд використовуються футбольні жилетки. Нейтральний грає за ту команду, яка володіє м’ячем. Звертати увагу на індивідуальні та групові тактичні дії в захисті: «закривання», «перехоплення», вміння протидіяти передачі, веденню та удару по воротах; правильний вибір позиції та страхування під час організації протидії атакувальним комбінаціям.



Заключна (2 хв.)

Ходьба у повільному темп; ходьба із плесканнями руками над головою на кожний другий рахунок; повороти на місці і в русі; підсумки уроку; домашнє завдання.

2





Методична розробка уроку футболу для учнів 9 класу

Завдання:

    1. Навчити техніки зупинки м’яча внутрішньою стороною стопи в русі.

    2. Навчити техніки ударів по м’ячу правою та лівою ногам з льоту.

    3. Сприяти розвитку координації рухів.

Інвентар: футбольні м’ячі, фішки.

Частина уроку

Зміст

Дозування, хв.

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча (8 хв.)

1. Шикування; рапорт; повідомлення завдань; перешиковування з колони по 1 в колону по 4.

2. Зустрічна естафета з веденням м’яча та зупинкою внутрішньою стороною стопи.

Опис: учні поділяються на однакові за кількістю команди та шикуються в колони. Кожна колона (команда) поділяється навпіл та відступає на встановлену відстань. За сигналом перший гравець кожної команди веде м’яч до протилежної половини та передає його партнеру, той веде м’яч у протилежному напрямку і т.д., поки всі гравці не поміняються місцями.


1

7


Загальний метод. Кількість команд визначається кількістю учнів у класі. Відстань між партнерами 15-20 м.

Основна (35 хв.)

1. Гра у волейбол. З елементами футболу. Опис: на майданчику 12х16 м. посередині встановлюють сітки висотою 1 м. Щоб виграти очко, гравці обох команд мають перебивати м’яч на половину суперника через сітку, не торкаючись при цьому м’яча більше одного разу. Подача виконується з-за своєї лінії ударами по м’ячу. На половині суперника м’яч повинен один раз підстрибнути, перш ніж його відіб’ють, але дозволяється і пряма гра ногами чи головою. Залежно від домовленості в рамках команди по м’ячу можна пробити 3 або 4 рази.

        1. те ж саме, але після повороту на 3600;

        2. те ж саме, що й у вправі а), але зупинка з пропусканням м’яча поміж ногами за спину та відходом на вихідну позицію.

          1. Удари по м’ячу правою та лівою ногами з льоту та вкидання м’яча з-за бокової лінії на хід партнеру, який рухається в бік воріт. Удар виконується без зупинки по м’ячу, що стрибає.

          2. Виконання штрафних ударів з організацією та побудовою «стінки».

13

12
8



Звертається увага на координацію рухів та техніку ударів правою та лівою ногами з льоту.

В парах. М’яч укидається спочатку з одного боку під праву ногу, потім з іншого під ліву.

Звертати увагу на вміння взаємодіяти з воротарем під час виконання суперником штрафного удару та вміння воротаря займати правильну позицію


Заключна (2 хв.)

Біг у повільному темпі; вправи на розслаблення та відновлення дихання; підсумки уроку; домашнє завдання.

2

У колону по одному


Методична розробка уроку футболу для учнів 10 класу

Завдання:

              1. Навчити техніки ударів по м’ячу ногою на точність.

              2. Навчити техніки накидання м’яча на точність.

              3. Сприяти розвитку сили.

Інвентар: футбольні м’ячі, фішки футбольні жилетки.

Частина уроку

Зміст

Дозування, хв.

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча (12 хв.)

1. Шикування; рапорт; повідомлення завдань; перешиковування з колони по 1 в колону по 4.

2. Загально розвиваючі вправи з гантелями 1-3 кг.



  1. в.п. – випад правою (лівою) ногою, гантелі в зігнутих руках біля плечей. Зробити три присідання у випаді, стрибком змінити положення ніг (7-9 разів);

  2. в.п. – о.с., гантелі вниз. Підняти гантелі в сторони, угору, опустити вперед, вниз; те ж саме, починаючи рух руками вперед (6-8 разів);

  3. в.п. – стійка ноги нарізно, гантелі вниз. Нахил праворуч, згинаючи ліву руку і піднімаючи до пахви, повернутися в в.п.; те ж саме в іншу сторони (по 6-8 разів у кожну сторону);

  4. в.п. – упор сидячи з опорою на передпліччя, гантелі закріплені на ступнях. Підняти праву ногу, повернутися у в.п.; те ж саме іншою ногою (по 5-7 разів кожною ногою);

  5. в.п. – лежачи на спині, гантелі внизу (руки вздовж тіла). Розвести гантелі угору і покласти на підлогу за головою; те ж саме у зворотному напрямку (6 разів);

  6. в.п. – стійка ноги нарізно, гантелі в зігнутих руках біля плечей. Присісти на всій ступні (видих), повернутися у в.п. (вдих) (8-10 разів);

  7. в.п. – нахил, ноги нарізно, гантелі в опущених руках. Розвести гантелі в сторони, повернутися у в.п. (5-7 разів);

  8. в.п. - о.с., гантелі вниз. Підняти гантелі до плечей. Повернутися у в.п. (6-8 разів).

    1. Стрибки – ноги разом – ліворуч і праворуч, стрибки на лівій і правій ногах, із підтягуванням стегна до грудей.

    2. Жонглювання м’ячем правою і лівою ногами, стегном, головою без повороту однією ногою чи частиною тулуба.

1

4

3



Загальний метод. Кількість команд визначається кількістю учнів у класі. Відстань між партнерами 15-20 м.

Фронтальний метод або в парах - залежно від кількості м’ячів



Основна (30 хв.)

1. Удари по м’ячу ногою на точність і силу, викидання м’яча на точність:

  1. передача м’яча в парах в один дотик заданим способом;

  2. удари на точність у ворота малих розмірів різними способами з різних дистанцій;

  3. укидання м’яча на точність із зупинками стопою, підйомом, стегном, грудьми;

  4. удар по рухомому м’ячу на силу;

  5. довільні удари по воротах з різних положень.



    1. Навчальна гра




22

8


Навчання проводиться на 5 «станціях» у формі колового тренування. Учні поділяються на групи і виконують вправи у 2 кола на кожній «станції». Після першого кола відпочинок 5 хв. (вправи на розслаблення), відпочинок між станціями – 1 хв.

Звернути увагу на точність і силу ударів по м’ячу, на постановку опорної ноги, на жорстке закріплення гомілкостопного суглоба ноги, яка б’є, на нахил тулуба в момент удару та кут розбігу.

Для позначення команд використовують футбольні жилетки. Звертати увагу на командні тактичні дії в нападі: організацію швидкого та поступового нападу.


Заключна (2 хв.)

Біг у повільному темпі з переходом на ходьбу; вправи на відновлення; підсумки уроку; домашнє завдання.

2





Методична розробка уроку футболу для учнів 11 класу

Завдання:

  1. Навчити техніки відбирання м’яча в підкаті.

  2. Навчити техніки удару по м’ячу, що летить.

  3. Сприяти розвитку спритності.

Інвентар: футбольні м’ячі, фішки, футбольні жилетки

Частина уроку

Зміст

Дозування, хв.

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча (14 хв.)

1. Шикування; рапорт; повідомлення завдань; перешиковування та повороти в русі в шерензі.

2. Загальнорозвиваючі вправи:



  1. в.п. – ноги на ширині плечей, руки на поясі. Нахили тулуба до горизонтального положення;



  1. те ж саме, але з руками за головою;

  2. в.п. – стійка ноги нарізно, руки на поясі. Нахили тулуба в сторони;

  3. те ж саме, але руки за головою;

  4. в.п. – ноги на ширині плечей, руки горизонтально; нахили назад, згинаючи коліна ф торкаючись п’ят;

  5. в.п. – стійка ноги нарізно, руки за головою. Перенесення центру ваги тіла з однієї ноги на іншу, почергово змінюючи положення опори;

  6. в.п. – упор присівши. Перехід у рівновагу почергово на лівій і правій ногах, руки вгору, в сторони з подальшим поверненням у в.п.

    1. Біг з поворотами на 900 і 1800 з одночасним ривком.

    2. Спеціально-підготовчі вправи з футбольними м’ячами для розвитку спритності:

  1. гравці А і Б на відстані 8-10 м рухаються по колу. Гравець А знизу двома руками кидає м’яч гравцеві Б, який з льоту почергово лівою і правою ногами відбиває його в руки гравцю А;

  2. те ж саме, але гравець Б спрямовує м’яч на груди (або стегно) і, не опускаючи його на землю, почергово лівою і правою ногами спрямовує в руки гравцеві А;

  3. боротьба за м’яч у парах;

  4. гравець А виконує передачу гравцеві Б на відстані 10-12 м, гравець Б в один дотик почергово лівою і правою ногами дає передачу у відповідь гравцеві А. обробивши м’яч, гравець А знову робить передачу і т.д.;

  5. передачі м’яча в парах у русі на хід партнерові.

1

4

1


8

Коліна не згинати. Вдих під час випрямлення тулуба, видих – під час згинання.

Під час нахилу дивись уперед.

Коліна не згинати


Вдих – на початку нахилу назад, видих – під час випрямлення.

Голову і спину тримати прямо, лікті відведені якомога далі назад.

У парах чи групах.



Основна (29 хв.)

  1. Відбирання м’яча у підкаті:

  1. у суперника , що стоїть;

  2. у суперника, що веде м’яч;

  3. удар з центру поля в бік воріт по прямій. Двоє суперників, які знаходяться на однаковій відстані від м’яча, стартують у момент удару, намагаючись заволодіти м’ячем і завершити атаку обведенням та ударом по воротах. Той із них, хто не встиг першим, має відібрати м’яч у суперника в підкаті.

  1. Жонглювання м’ячем правою і лівою ногами, стегном, головою без повтору однією ногою чи частиною тулуба.

  2. Удар ногою по м’ячу, що летить:

  1. Підкинути м’яч уперед-угору собі на хід і виконати удар по воротах з льоту;



  1. партнер накидає м’яч руками назустріч; виконати удар в напрямку воріт м’ячем, що летить;




  1. партнер накидає м’яч назустріч збоку; виконати удар в напрямку воріт м’ячем, що летить, з обов’язковим поворотом тулуба.

  1. Навчальна гра.




12

3


5

9


У парах. Партнер діє пасивно. Звернути увагу на швидке вставання на ноги після виконання підкату. Акцентувати увагу на спритність під час виконання вправ.

Фронтальний метод або в парах – залежно від кількості м’ячів.

Акцентувати увагу на спритність під час виконання вправ. Поточний метод. Звернути увагу на своєчасний вибір моменту удару.

У парах. Звернути увагу на правильну траєкторію польоту м’яча під час накидання та на правильний рух тулуба піж час удару.


Для позначення команд використовують футбольні жилетки. Звернути увагу на індивідуальні та групові тактичні дії в нападі; вміння діяти без м’яча та м’ячем в атаці на різних ігрових місцях; створення чисельної переваги в атаці за рахунок підключення півзахисників та захисників.



Заключна (2 хв.)

Біг із чергуванням ходьбою – 150 м; підсумки уроку; домашнє завдання.

2





Методичні рекомендації навчання спортивним іграм

1. Удар внутрішньою стороною ступні:

а) удар по летячому м’ячу партнеру або в стінку;

б) удар по м'ячу після того, як зроблено один крок;

в) партнери розміщуються один проти одного на відстані 4-5 кроків і несильно б'ють по м'ячу так, щоб він м'яко підкочувався до ноги партнера

2. Зупинка м’яча внутрішньою стороною ступні:

а) партнер, стоячи в 3-4 м навпроти того, хто його навчає, кидає навісний м’яч на його витягнуту уперед ногу;

б) партнер з відстані 8-10 м кидає м'яч таким чином, щоб він відскочив від землі. Той хто навчає, повинен зупинити внутрішньою стороною ступні м’яч, який опускається;

3. Ведення м’яча:

а) ведення м’яча однією ногою під час ходьби;

б) те саме, але міняючи ноги;

в) ведення зі зміною ніг при повільному бігу по дузі

4. Удар по м’ячу.

А) удар-передача партнеру, що стоїть у 4-5 м навпроти;

б) кинути м’яч перед собою на землю, після одного відскоку ударом ноги надіслати м'яч партнеру або в стінку;

в) удар з місця по м’ячу, який накочує партнер, що стоїть на відстані 6-7м

г) удар по нерухливому м’ячу після одного стрибкового кроку;

д) удар серединою лоба у парах, у колі.

5. Ловлення м’яча вратарем:

а) ловлення м’яча, який повільно котиться;

б) ловлення м'яча, який швидко котиться, надісланого ударом;

в) воротар ловить низькі м’ячі, що надіслані з різних точок:

г) стійка на колінах, м’яч у руках, виконувати падіння на бік;

д) імітація ловіння м’яча при грі на виходах.



  1. Зупинка м’яча грудьми.

  2. Обманні рухи:

а) біг з різким гальмуванням і зміною напрямку;

б) повільно ведучи м’яч, зробити фінт проти нерухомої перешкоди, потім проти суперника, що стоїть, а також проти суперника, який, біжить назустріч.


База даних захищена авторським правом ©refs.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка